Pani's EVOs

Εδώ θα γράφουμε τίς βελτιώσεις πού έχουμε κάνει ό κάθε ένας ξεχωριστά στό αμάξι τού

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: Pani's EVOs

Δημοσίευση από sotirisk » Κυρ Σεπ 07, 2014 10:08 pm

Αυτό μοιάζει με το δικό σου :p
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5169283/

Πολύ ωραίο, άνετα θα έψηνα ένα exchange του sporting με αυτό αλλά είμαι in love με το μικρό :p


Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Pani's EVOs

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Σεπ 08, 2014 9:34 am

Επειδη η τεχνολογια αλλαζει παντου μερικες διαφορες απο τις ειδικου τυπου σε σχεση με τις απλες.
http://www.varta-automotive.com/en-gb/t ... omparison/

.Βεβαιως μπορεις να βαλεις μια απλη μπαταρια (περισσοτερα ΑΗ) ,οπως δλδ τα ταξι , με την προυποθεση οτι θα κανεις καποια χλμ για να γεμιζει ,ή τουλαχιστον θα την φορτιζεις καθε βδομαδα.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Pani_EVO
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
Τοποθεσία: Καματερό

Re: Pani's EVOs

Δημοσίευση από Pani_EVO » Δευ Σεπ 08, 2014 12:44 pm

sotirisk έγραψε:Αυτό μοιάζει με το δικό σου :p
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5169283/

Πολύ ωραίο, άνετα θα έψηνα ένα exchange του sporting με αυτό αλλά είμαι in love με το μικρό :p
Ναι, αυτό είναι, το είχα δει κι εγώ.
Στα συν ότι δεν είναι ξεσκισμένο το αμάξι και δεν έχει τρακάρει.
Στα πλην η πλημμελής συντήρηση της Hertz (αν και με ένα καλό σέρβις διορθώνεται), η τσιμπημένη κατανάλωση (στις εποχές του diesel) και ότι δεν το δίνει και πολύ φθηνά.
P.A.D.R.C έγραψε:Επειδη η τεχνολογια αλλαζει παντου μερικες διαφορες απο τις ειδικου τυπου σε σχεση με τις απλες.
http://www.varta-automotive.com/en-gb/t ... omparison/

.Βεβαιως μπορεις να βαλεις μια απλη μπαταρια (περισσοτερα ΑΗ) ,οπως δλδ τα ταξι , με την προυποθεση οτι θα κανεις καποια χλμ για να γεμιζει ,ή τουλαχιστον θα την φορτιζεις καθε βδομαδα.
Με πήρε ο ξάδερφος που του παρήγγηλα τη μπαραρία. 60 ευρώ μου αφήνει την απλή και 140 την start stop, ίδια Ah και οι δύο.
Θα πάρω την απλή να τη δοκιμάσουμε. Αν χαλάσει στο έτος έχω εγγύηση, αν χαλάσει μετά από αυτό θα τα έχει βγάλει τα λεφτά της. Δε βαριέσαι, δοκιμή κάνουμε, δε χάθηκε και ο κόσμος. Ας κλείνει και το ρημάδι το s/s η γυναίκα μου.
Απλά θα πρέπει γενικά να το κυκλοφορώ και το Punto γιατί οι διαδρομές που κάνει η γυναίκα μου είναι καταστροφή όχι μόνο για τη μπαταρία, αλλά και για εξάτμιση, καταλύτη, μοτέρ κλπ λόγω επικαθήσεων.
Καλή η οικονομία του diesel, αλλά όχι να ρημάξουμε και το Punto μας PDT_Armataz_01_04
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: Pani's EVOs

Δημοσίευση από sotirisk » Τρί Σεπ 09, 2014 6:14 pm

Pani_EVO έγραψε:
sotirisk έγραψε:Αυτό μοιάζει με το δικό σου :p
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5169283/

Πολύ ωραίο, άνετα θα έψηνα ένα exchange του sporting με αυτό αλλά είμαι in love με το μικρό :p
Ναι, αυτό είναι, το είχα δει κι εγώ.
Στα συν ότι δεν είναι ξεσκισμένο το αμάξι και δεν έχει τρακάρει.
Στα πλην η πλημμελής συντήρηση της Hertz (αν και με ένα καλό σέρβις διορθώνεται), η τσιμπημένη κατανάλωση (στις εποχές του diesel) και ότι δεν το δίνει και πολύ φθηνά.
Εντελώς άσχετο αλλά μου τη δίνει που επαγγελματίες έμποροι δεν μπορούν να βγάλουν μια σοβαρή φωτογραφία το εσωτερικό και είνια όλες out of focus. Μα είναι δυνατόν να είναι τόσο ηλίθιοι?

Pani_EVO έγραψε:
P.A.D.R.C έγραψε:Επειδη η τεχνολογια αλλαζει παντου μερικες διαφορες απο τις ειδικου τυπου σε σχεση με τις απλες.
http://www.varta-automotive.com/en-gb/t ... omparison/

.Βεβαιως μπορεις να βαλεις μια απλη μπαταρια (περισσοτερα ΑΗ) ,οπως δλδ τα ταξι , με την προυποθεση οτι θα κανεις καποια χλμ για να γεμιζει ,ή τουλαχιστον θα την φορτιζεις καθε βδομαδα.
Με πήρε ο ξάδερφος που του παρήγγηλα τη μπαραρία. 60 ευρώ μου αφήνει την απλή και 140 την start stop, ίδια Ah και οι δύο.
Θα πάρω την απλή να τη δοκιμάσουμε. Αν χαλάσει στο έτος έχω εγγύηση, αν χαλάσει μετά από αυτό θα τα έχει βγάλει τα λεφτά της. Δε βαριέσαι, δοκιμή κάνουμε, δε χάθηκε και ο κόσμος. Ας κλείνει και το ρημάδι το s/s η γυναίκα μου.
Απλά θα πρέπει γενικά να το κυκλοφορώ και το Punto γιατί οι διαδρομές που κάνει η γυναίκα μου είναι καταστροφή όχι μόνο για τη μπαταρία, αλλά και για εξάτμιση, καταλύτη, μοτέρ κλπ λόγω επικαθήσεων.
Καλή η οικονομία του diesel, αλλά όχι να ρημάξουμε και το Punto μας PDT_Armataz_01_04
Ε λογικά θα την κάψεις στο εξάμηνο την απλή αλλά έχει ενδιαφέρον το τεστ!
Τελείως ηλίθιο σύστημα το start and stop κατά τη γνώμη μου, απατεωνιά και ταλαιπωρείς τα πάντα.
Θα το ενεργοποιούσα μόνο με καύσωνα όπου ίσως κερδίζεις κάτι από το ψήσιμο στα φανάρια.
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
Pani_EVO
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
Τοποθεσία: Καματερό

Re: Pani's EVOs

Δημοσίευση από Pani_EVO » Τρί Σεπ 09, 2014 8:48 pm

sotirisk έγραψε:
Pani_EVO έγραψε:
sotirisk έγραψε:Αυτό μοιάζει με το δικό σου :p
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5169283/

Πολύ ωραίο, άνετα θα έψηνα ένα exchange του sporting με αυτό αλλά είμαι in love με το μικρό :p
Ναι, αυτό είναι, το είχα δει κι εγώ.
Στα συν ότι δεν είναι ξεσκισμένο το αμάξι και δεν έχει τρακάρει.
Στα πλην η πλημμελής συντήρηση της Hertz (αν και με ένα καλό σέρβις διορθώνεται), η τσιμπημένη κατανάλωση (στις εποχές του diesel) και ότι δεν το δίνει και πολύ φθηνά.
Εντελώς άσχετο αλλά μου τη δίνει που επαγγελματίες έμποροι δεν μπορούν να βγάλουν μια σοβαρή φωτογραφία το εσωτερικό και είνια όλες out of focus. Μα είναι δυνατόν να είναι τόσο ηλίθιοι?
Το πόσο ηλίθιοι είναι το αντιλήφθηκα 3 φορές που θέλαμε να αγοράσουμε, εγώ και ένας συνάδελφος, μισθωμένα αμάξια που έληξαν οι συμβάσεις και λογικά αυτοί θέλουν να ξεφορτωθούν.
Στην περίπτωση του συναδέλφου με Auris, αφού έχει δώσει τιμή 7500 ένας πωλητής, από 8500 που το ξεκίνησε, όταν ο συνάδελφος του είπε εντάξει, ο βλάκας διατεινόταν ότι ποτέ δεν είναι 7500 και υπήρχε μία μόνο προσφορά. Τελικά τον πήρε ο διάολος, μαζεύτηκε και με παρέμβαση διευθυντή το πούλησαν 7500 όντως.
Το 2007 εγώ σκεφτόμουν να αγοράσω ένα Corsa που είχα 36 μήνες, για τη γυναίκα μου, αλλά όχι μόνο τιμή δε μου είπαν ποτέ, αλλά μου είπαν ότι δεν είναι φθηνοί...
Το 2012 που πάλι σκεφτόμουν να αγοράσω ένα Leon που είχα 48 μήνες, όχι μόνο δε μου έδωσαν τιμή, όχι μόνο μου είπαν ότι δεν είναι φθηνοί, αλλά επιπλέον μου είπαν ότι για να μου δώσουν τιμή πρέπει να το επιστρέψω, να το παραλάβουν, να το πάνε στην Παιανία που έχουν τα μεταχειρισμένα, να πάω να το δω εκεί να να συζητήσω τιμή.
Γι αυτό και τα τρώνε τα μεταχειρισμένα μέχρι να τους τα φάνε ομαδικά τζάμπα οι έμποροι
Pani_EVO έγραψε:
P.A.D.R.C έγραψε:Επειδη η τεχνολογια αλλαζει παντου μερικες διαφορες απο τις ειδικου τυπου σε σχεση με τις απλες.
http://www.varta-automotive.com/en-gb/t ... omparison/

.Βεβαιως μπορεις να βαλεις μια απλη μπαταρια (περισσοτερα ΑΗ) ,οπως δλδ τα ταξι , με την προυποθεση οτι θα κανεις καποια χλμ για να γεμιζει ,ή τουλαχιστον θα την φορτιζεις καθε βδομαδα.
Με πήρε ο ξάδερφος που του παρήγγηλα τη μπαραρία. 60 ευρώ μου αφήνει την απλή και 140 την start stop, ίδια Ah και οι δύο.
Θα πάρω την απλή να τη δοκιμάσουμε. Αν χαλάσει στο έτος έχω εγγύηση, αν χαλάσει μετά από αυτό θα τα έχει βγάλει τα λεφτά της. Δε βαριέσαι, δοκιμή κάνουμε, δε χάθηκε και ο κόσμος. Ας κλείνει και το ρημάδι το s/s η γυναίκα μου.
Απλά θα πρέπει γενικά να το κυκλοφορώ και το Punto γιατί οι διαδρομές που κάνει η γυναίκα μου είναι καταστροφή όχι μόνο για τη μπαταρία, αλλά και για εξάτμιση, καταλύτη, μοτέρ κλπ λόγω επικαθήσεων.
Καλή η οικονομία του diesel, αλλά όχι να ρημάξουμε και το Punto μας PDT_Armataz_01_04
Ε λογικά θα την κάψεις στο εξάμηνο την απλή αλλά έχει ενδιαφέρον το τεστ!
Τελείως ηλίθιο σύστημα το start and stop κατά τη γνώμη μου, απατεωνιά και ταλαιπωρείς τα πάντα.
Θα το ενεργοποιούσα μόνο με καύσωνα όπου ίσως κερδίζεις κάτι από το ψήσιμο στα φανάρια.
Στα φανάρια με καύσωνα που λογικά έχεις κλιματισμό δε θα το ενεργοποιούσες γιατί σταματάει και ο κλιματισμός.
Στο εξάμηνο δε θα την κάψουμε σίγουρα γιατί το αμάξι κάνει λίγα χλμ αλλά και γιατί δεν κάνει υπερωρίες το σύστημα με τις διαδρομές της γυναίκας μου. Αλλά και να κρατήσει 1,5 χρόνο ας πούμε, σε σχέση με τα 2,5 της μαμά, και πάλι θα τα έχει βγάλει τα λεφτά της. Ίδωμεν όμως, έτσι κι αλλιώς στο χρόνο έχω εγγύηση.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Pani's EVOs

Δημοσίευση από Gazofonix » Σάβ Σεπ 13, 2014 12:13 am

Πανο φιλος και μελος εδω αφου εχει πληρωσει το t-jet ηδη ποιο ακριβα απο οτι θα του εβγαινε σαν ιδιωτης (μαζι με ασφαλεια-συντηρηση κλπ) του ζητησανε..........7.000.Το αμαξι πουληθηκε τελικα απο εμπορο στην Σαλονικη........5300 σε ιδιωτη.Φαντασου δλδ ποσο το πηρε ο εμπορος.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
Pani_EVO
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
Τοποθεσία: Καματερό

Re: Pani's EVOs

Δημοσίευση από Pani_EVO » Σάβ Σεπ 13, 2014 11:36 pm

Παίζονται συμφέροντα με τα leasing Μπάμπη. Κάποιοι κονομάνε χοντρά με την εξευτελιστική πώληση σε εμπόρους.
Μου είχαν πει στη Hertz κάπου στο 2010 ότι έδιωξαν εξωτερικό μαζικά μέσω εμπόρου Opel Vectra που τους είχαν μείνει προς 3000 το κομμάτι. Αν το είχα ζητήσει εγώ πχ θα μου έλεγαν 2πλάσια +.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Pani's EVOs

Δημοσίευση από Gazofonix » Τρί Σεπ 16, 2014 3:30 pm

To ξερω Πανο.Ειναι και αγορε "με το κιλο" Σου λεει........30.000 και περνεις αυτα τα 10 κομματια.
Μικρα,μεγαλα,κουτσα,στραβα,τελεια κλπ.Και μετα ο εμπορας κανονιζει τι θελει να βγαλει απο καθε αμαξι για να παρει το συνολο κερδους που εχει στον νου του.(πχ αυτα τα 10 θα μου αφησουν 20.000)
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Περιγραφή Βελτιώσεων Αυτοκινήτων Μελών”