GusAbarth - Punto Sporting mk2a
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 22, 2012 8:22 pm
Πολύ καλησπέρα σε όλους και όλες !
Λοιπόν ας κάνω και εγώ μια παρουσίαση για τon Ιταλό μου !!!
Μηχανικά :
Γενική επισκευή μοτέρ που περιλαμβάνει, αλλαγή στα ελατήρια πιστονιών και αλλαγή στα μέταλλα μπιελών στον στρόφαλο και ότι έχει να κάνει με φλάνζτες o-ring κλπ κλπ, πλάνισμα το καπάκι στα 3/10, αλλαγή valve train από Punto μκ1 1.2 16V το οποίο περιλαμβάνει βαλβίδες και ελατήρια βαλβίδων που είναι διπλά και σκληρότερα για στροφάρισμα στις 7600 περίπου, οι εκκεντροφόροι αλλάχτηκαν και μπήκαν επίσης από μοτέρ Punto mk1 1.2 16V, ακόμα αλλάχτηκε η πεταλούδα γκαζιού και έχει μπει από 14αρι 16V Punto, για την εισαγωγή αέρα έχει τοποθετηθεί σκούπα της Simota !!!
Για το πρόγραμμα επιμελήθηκε ο Φώτης Λεκατσάς γνωστός και ως Hammersword εδώ στο forum ή Revlimit που ονομάζεται η εταιρεία του !!!
Από εξαγωγή ελεύθερο μεσαίο και τελικό μπήκε πρόσφατα groupN με μπουράκι λίγο μεγαλύτερο από της groupN
Μπάρα θόλων μπροστά από Punto GT και πίσω μπάρα θόλων φτιαχτή με τα χεράκια μου
Φρένα :
Μπροστινά φρένα από Punto GT (μπαίνουν κουτί) με σωληνάκια υψηλής
Πίσω μαμά ταμπούρα !!!
Ανάρτηση - Ελατήρια :
Εμπρός πίσω Apex Sport ανάρτηση με ελατήρια 3.5mm χαμήλωμα επίσης Apex Sport !
Ζάντες - Ελαστικά
7μπρατσες 15άρες με ελαστικά Michelin Pilot Exalto 195/50/15
Οπτικές Βελτιώσεις :
Εσωτερικά : εντελώς μαμά !!!
Εξωτερικά : full look Abarth !!!
Στα εμπρός φανάρια έχει γίνει διαδικασία αφαίρεσης του πορτοκαλί διακριτικού των φλας και έχει μπει και σύστημα xenon !!!
Ήχος :
Μια απλή πηγή sony με Mp3 το μαμά sub, αλλαγμένα τα πίσω ηχεία στις μαμά θέσεις με καλύτερα τις pioneer και 2 οβάλ earthquake στην εταζέρα!!!
Λοιπόν ας κάνω και εγώ μια παρουσίαση για τon Ιταλό μου !!!
Μηχανικά :
Γενική επισκευή μοτέρ που περιλαμβάνει, αλλαγή στα ελατήρια πιστονιών και αλλαγή στα μέταλλα μπιελών στον στρόφαλο και ότι έχει να κάνει με φλάνζτες o-ring κλπ κλπ, πλάνισμα το καπάκι στα 3/10, αλλαγή valve train από Punto μκ1 1.2 16V το οποίο περιλαμβάνει βαλβίδες και ελατήρια βαλβίδων που είναι διπλά και σκληρότερα για στροφάρισμα στις 7600 περίπου, οι εκκεντροφόροι αλλάχτηκαν και μπήκαν επίσης από μοτέρ Punto mk1 1.2 16V, ακόμα αλλάχτηκε η πεταλούδα γκαζιού και έχει μπει από 14αρι 16V Punto, για την εισαγωγή αέρα έχει τοποθετηθεί σκούπα της Simota !!!
Για το πρόγραμμα επιμελήθηκε ο Φώτης Λεκατσάς γνωστός και ως Hammersword εδώ στο forum ή Revlimit που ονομάζεται η εταιρεία του !!!
Από εξαγωγή ελεύθερο μεσαίο και τελικό μπήκε πρόσφατα groupN με μπουράκι λίγο μεγαλύτερο από της groupN
Μπάρα θόλων μπροστά από Punto GT και πίσω μπάρα θόλων φτιαχτή με τα χεράκια μου
Φρένα :
Μπροστινά φρένα από Punto GT (μπαίνουν κουτί) με σωληνάκια υψηλής
Πίσω μαμά ταμπούρα !!!
Ανάρτηση - Ελατήρια :
Εμπρός πίσω Apex Sport ανάρτηση με ελατήρια 3.5mm χαμήλωμα επίσης Apex Sport !
Ζάντες - Ελαστικά
7μπρατσες 15άρες με ελαστικά Michelin Pilot Exalto 195/50/15
Οπτικές Βελτιώσεις :
Εσωτερικά : εντελώς μαμά !!!
Εξωτερικά : full look Abarth !!!
Στα εμπρός φανάρια έχει γίνει διαδικασία αφαίρεσης του πορτοκαλί διακριτικού των φλας και έχει μπει και σύστημα xenon !!!
Ήχος :
Μια απλή πηγή sony με Mp3 το μαμά sub, αλλαγμένα τα πίσω ηχεία στις μαμά θέσεις με καλύτερα τις pioneer και 2 οβάλ earthquake στην εταζέρα!!!