sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Εδώ θα γράφουμε τίς βελτιώσεις πού έχουμε κάνει ό κάθε ένας ξεχωριστά στό αμάξι τού

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από sotirisk » Τετ Νοέμ 25, 2015 8:58 pm

Update από το μέτωπο:
1. Άλλαξα τα μπουζί με ιριδίου NGK. Θα δούμε πώς θα πάνε, μέχρι στιγμής έχουν 3000 km περίπου.
2. Είχαν σκάσει 3 φούσκες. Βιαζόμουνα να ταξιδέψω με το αμάξι Αθήνα Αγγλία και πήγα όπως όπως σε κάτι ΜΑΛΑΚΕΣ να μου αλλάξουν τις φούσκες. Στοιχεία με pm όποιος θέλει να τους αποφύγει. Το αποτέλεσμα ήταν 2 φούσκες λάθος εκ των οποίων τη 1 μου την πέταγε συνεχώς (την έπιανα ακόμη και με tie wrap και την ξαναπέταγε) και πρόβλημα στο μπιλιοφόρο τον εσωτερικό (από το χτύπημα λογικά για να βγει), οπότε πέραν του ότι πέταξα 100 ευρά για 4 φούσκες (οι 2 λάθος), ΛΑΘΟΣ βαλβολίνες, μάπα εργασία ξαναπλήρωσα μετά (εννοείται σε δικό μου συνεργείο) 160 ευρά για 2 μεταχείρω ημιαξόνια τα οποία έπαιξαν τελικά και σταμάτησε να κάνει το συντονισμό στις 3500 στροφές (συντόνιζε το αμάξι με όλες τις σχέσεις), και τότε μπορεσα να το ταξιδέψω... Συμπέρασμα ποτέ βιαστηκές κινήσεις και μόνο σε όποιος ξέρω από δω και πέρα, γιατί δεν πίστευα τα μάτια μου στο συνεργείο που πήγα, ήταν πιο ανοργάνωτοι κι από το αν το έκανα εγώ σπίτι μου.


Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από sotirisk » Τετ Ιαν 06, 2016 12:58 pm

Μετά από 8000 κμ περίπου, αριθμώντας 134000 πλέον, αποσυρόμαστε για λίγο να γράψει και το Stilo μερικά χιλιομετράκια. Από το Πάσχα λογικά θα αρχίσει να ξαναγράφει το κοντέρ.

Σημειώσεις:
1. Total Quartz 9000 έχουν καλύτερη συμπεριφορά από Selenia 5w-40 από άποψη συμπληρώματος και είναι πολύ πιο φτηνά.
2. Michelin Pilot Sport 3 ξυσ' τ' @@ σου με τον γκασμά, οδήγησα το Stilo με τα P Zero Nero αμέσως μετά το Punto και συνειδητοποίησα πόσο μούφα είναι τα Michelin. Οπότε προς αναζήτηση σοβαρού ελαστικού.
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
Γιωργος punto
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1338
Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από Γιωργος punto » Τετ Ιαν 06, 2016 9:54 pm

ποια selenia εβαζες σωτηρη?
τα Κ ή τα gold?
παντως ακομα και αν στα τσιμπαει τα σελενια, ειμαι της αποψης να βαζεις του κατασκευαστη τα λαδια!
ποσο σου εκαιγε?
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από sotirisk » Πέμ Ιαν 07, 2016 1:04 pm

KPE 5W-40 Acea C3 σταθερά και για πολλά χιλιόμετρα.
Τα ίδια σε Petronas είχα βάλει και στο Stilo και τα ρούφηξε,
τώρα στο Stilo μπήκαν Motul 8100 και βλέπουμε.
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από kostas013 » Πέμ Ιαν 14, 2016 4:28 pm

εμενα δε μπορβ να καταλαβω πως στο hgt καθονται καλα...
και σε τουρμπατο μκ2 με 45 κιλα ροπης και 300+ αλογα επισης σε 205 40 17 εκεινος...
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από sotirisk » Παρ Ιαν 15, 2016 10:37 am

Ποια λες Κώστα? Τα Selenia ή τα Motul?
Γιατί στο Stilo που γραψα 3000 km με τα motul μου φαίνονται πολύ καλύτερα από τα selenia από άποψη κατανάλωσης λαδιού. Βέβαια επειδή έχει ψυγείο λαδιού ίσως δεν τα ζεσταίνει τόσο τώρα που είναι χειμώνας.
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

bananahop
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 223
Εγγραφή: Τετ Σεπ 10, 2014 6:25 pm

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από bananahop » Παρ Ιαν 15, 2016 8:33 pm

Μάλλον για τα λάστιχα λέει

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από sotirisk » Σάβ Ιαν 16, 2016 9:37 am

Για τα λάστιχα πέφτει πολύ η απόδοσή τους με το χρόνο.
Εμένα μετά το 6μηνο έπεσαν.
Στον κολλητό μετά από 1 χρόνο.
Ξεραίνονται, μάλλον τα χαλάει η ζέστη πολύ.
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από sotirisk » Δευ Ιουν 06, 2016 5:33 pm

Σημερινή από τα μωρά:
Εικόνα
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
Γιωργος punto
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1338
Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από Γιωργος punto » Κυρ Ιουν 26, 2016 6:48 pm

Ωραιο και το punto, αλλα το stilo ειναι ερωτας!
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από sotirisk » Σάβ Ιούλ 02, 2016 10:44 am

Update, αλλαγή συμπλέκτη με Valeo, αλλαγή ξανά 4 φούσκες ημιαξονίων, μία βάση μηχανής (της μπαταρίας από κάτω), λαστιχάκι a/c (δεν μπορώ να πιστέψω ότι γι' αυτή τη μ@μ@κι@ ήμουνα χωρίς a/c 1 μιση χρόνο) και πλέον ελπίζω ετοιμοπόλεμος :p
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από sotirisk » Σάβ Σεπ 03, 2016 7:26 pm

Update με συντήρηση, άλλαξα το K&N με απλό χάρτινο, άλλαξα φίλτρο καμπίνας, άλλαξα το ηχείο του subwoofer και έφτιαξα τη γείωση του πίσω αριστερά φαναριού (είχε μαυρίσει το βύσμα επειδή είχε πάρει νερό, βγάλσιμο, καθάρισμα με λάδι σιλικόνης όλες οι τσιμούχες, επανέφερα όσο γινόταν τους πόλους στο βύσμα της γείωσης με πολύ λεπτό οδοντιατρικό εργαλείο αφού τους καθάρισα κι αυτούς με μπατονέτες και λάδι σιλικόνης) και πλέον το σπαστικό λαμπάκι στο ταμπλό έφυγε! Ελπίζω να κρατήσει!
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από sotirisk » Πέμ Σεπ 08, 2016 11:57 pm

Τελικά δεν κράτησε η επισκευή που έκανα στο φανάρι, με την πρώτη βροχή ξανάρχισε τα ίδια.
Οπότε σήμερα έκανα δεύτερη απόπειρα. Καθάρισα τις επαφές με Contact Cleaner, αγόρασα μαύρη σιλικόνη και πέρασα την τσιμούχα που έχει για τις λάμπες. Άλλαξα και 2 λάμπες με καινούριες, και μετά βαζελίνωσα τα πάντα. Τσιμούχες, λάστιχα, βίδες, επαφές, οπότε ελπίζω η βαζελίνη να κρατήσει μακριά το νερό! Ίδωμεν!

Εικόνα

Εικόνα
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από sotirisk » Κυρ Οκτ 30, 2016 10:17 am

Update από το μέτωπο.
Οι άνωθεν μόντες στο φανάρι έπιασαν και το φανάρι δουλεύει πάλι όπως παλιά και με full βροχή και με τα πάντα αναμένα (φως ομίχλης δοκιμασμένο σε μια πρόσφατη καταιγίδα).

1. Αλλαγή λαδιών στα 143000 χιλιόμετρα με φίλτρο. Δυστυχώς το σπείρωμα είναι στα τελευταία του και το αλουμινένιο κάρτερ πανάκριβο, οπότε τις 2-3 επόμενες αλλαγές μέχρι τα 160.000 κμ θα τις κάνω με αναρρόφηση και μετά θα δοκιμάσω να ανοίξω το σπείρωμα από M12 που είναι σε M14.
Είμαι μεταξύ helicoil / κρατάω την ίδια τάπα και απλά να αλλάξω τάπα κάρτερ, πλεονέκτημα του helicoil ότι δεν θα είναι αλουμινένιο οπότε θα μπορείς να σφίξεις λίγο πιο άνετος.

Επίσης στα 140.000 κμ άλλαξα την πεταλούδα με μια spare που είχα (αφού πρώτα την καθάρισα) και το αμάξι από VTEC ξαναέγινε κανονικό. (είχε γίνει vtec στις 3500-4000 στροφές, προφανώς ψιλο-κόλλαγε η πεταλούδα). Επίσης κάτι ελεεινά κομπιάσματα που μου έκανε με το a/c εξαφανίστηκαν και απέκτησε πάλι στρωτή λειτουργία. Επόμενος σταθμός... αισθητήρες λάμδα στα 160κ.

2. Έφτιαξα για 2η φορά τα καλώδια των πολλαπλασιαστών, δεν είχαν βγάλει βλάβη αλλά έφερα κάτι υλικά από το ebay και ήθελα να τα δοκιμάσω (ένα σαν cable sleeve). Τελικά προσέθεσα μονωτική, cable sleeve, μονωτική και καινούριο πλαστικό "κομμένο" σωλήνα και ελπίζω ότι το 4 layer design θα αποτρέψει για λίγο το κάψιμο της εσωτερικής μονωτικής.

3. Για να βοηθήσω το 2, αγόρασα και υαλοταινία για την πολλαπλή εξαγωγής. Ύψιστη απάτη για το mk2b διότι οι αυλοί είναι όλοι ένα σώμα, αλλά τέλος πάντων την τύλιξα γύρω γύρω και την έπιασα στις βίδες που πιάνει η θερμοπροστασία, βιδώνοντας εννοείται και τη θερμοπροστασία από πάνω. Δεν έχω κάποιο τρόπο να το δοκιμάσω, εννοείται τη δοκίμασα με αναπτήρα να δω αν είναι εύφλεκτη. Μειονέκτημα ότι γέμισαν τα χέρια μου τζαμάκια, αλλά από το να γέμιζα αμίαντο το προτιμώ :p

4. Ξεκίνησα να ασχολούμαι πιο σοβαρά με το θέμα του ήχου. Αγόρασα 2 σετ component 13ρια της pioneer, reference series, και έναν reference 2-κάναλο ενισχυτή πάλι της pioneer (για τα μπροστά ηχεία). Συνέδεσα αρχικά τα πίσω, παίρνοντας ένα κιτ ανταπτόρων της autoleads από 10cm σε 13cm. Το ένα 13άρι woofer αριστερά δυστυχώς βρίσκει στο sub-άκι οπότε έχω κρατήσει το 10ρι που είχα, προσθέτοντας όμως tweeter με τα crossover τους. Εδώ και ένα μήνα το έχω έτσι το αμάξι γιατί περίμενα εξαρτήματα για τα μπροστά και μετά βαρέθηκα να σκύβω, αλλά η ποιότητα του ήχου στις υψηλές συχνότητες είναι εξαιρετική.

Τον ενισχυτή δεν τον έχω συνδέσει καλωδιακά, τον έχω βάλει απλά κάτω από το μπροστά κάθισμα με velcro για να δω αν μετακινείται, δεν πάει πουθενά και με extreme οδήγηση (τα velcro δεν λένε τίποτα, απλά "ταιριάζουν" οι διαστάσεις του στο κάθισμα). Η σύνδεση θα μου πάρει καμιά βδομάδα με τους ρυθμούς που τα φτιάχνω, οπότε περιμένω πότε θα είμαι πιο χαλαρός για να αρχίσω να λύνω. Έχω αγοράσει πολλούς αντάπτορες που χρειάζονται (από την καλωδίωση ISO ηχοσυστήματος σε 2 RCA, line level converter, καλωδίωση για τα ρεύματα του ενισχυτή κλπ.). Μόλις δοκιμάσω εκτός αυτοκινήτου ότι όλα δουλεύουν και αποδίδουν ικανοποιητικά, τότε μόνο θα περάσω τις καλωδιώσεις. (έχω δεύτερο ηχοσύστημα άλλωστε στο ράφι, οπότε μπορώ να δοκιμάσω τα πάντα). Αυτό που έχω σχεδιάσει είναι να περνάει το ρεύμα από το μαρπιέ της πόρτας και ο ήχος από την κεντρική κονσόλα του χειροφρένου ώστε και να μην επικοινωνούν και να μην έχουν παρεμβολές. Ο ενισχυτής μου έχει κάτι μαγνήτες για τα καλώδια σύνδεσης ώστε να γλιτώνεις κάποια παράσιτη ακτινοβολία, αλλά αν δεν συνδεθεί δεν ξέρω πώς θα αποδίδει.

Για τα μπροστά ηχεία πάλι πήρα αντάπτορες της autoleads και μάλιστα 2, έναν που αφαιρεί τελείως τη βάση με το θηκάκι και είανι μόνο ηχείο (για να παίρνιε λίγο πιο βαθιά ηχεία) και δαχτυλίδι από 16.5 σε 13 cm (γιατί τα ηχεία που πήρα ήταν 13άρια). Έχω βγάλει τα καλύμματα των καθρεφτών εσωτερικά και έβαλα εκεί τα tweeter των μπροστά ηχείων, τρώγοντας με ... βάρβαρα μέσα (κόφτη και λίμα) το πλαστικό στήριγμα για να χωρέσει το πιο μεγάλο tweeter. Αναγκαστικά το κόλλησα με superglue με κάποια πλαστικά πλαϊνά στηρίγματα και ελπίζω να κρατήσει. Τα crossover ελπίζω να τα χωρέσω πίσω από τα καινούρια καλύμματα των ηχείων ώστε να μη χρειαστεί να περάσω καινούρια καλωδίωση στις πόρτες. Αυτό που δεν έχω πάρει ακόμη και θέλω να προσθέσω είναι ηχομόνωση dynamat για να αποδίδουν καλύτερα τα woofer.

Μόλις τα τελειώσω όλα ελπίζω ότι θα έχω ήχο εξαιρετικής καθαρότητας μπροστά, και πίσω πιθανώς να προσθέσω ένα LPF στο subwoofer και μελλοντικά έναν μέτριας ποιότητας και πολύ compact μικρό ενισχυτή από τους καινούριους που δεν τραβάνε πολύ ρεύμα (έχω παροχή πίσω από την μπαταρία άλλωστε για το subwoofer οπότε να τα συνδέσω στην ίδια γραμμή). Μόλις δε βρω ένα ποιοτικό DVC ηχείο για το sub, θα προσπαθήσω να χωρέσω και το δεύτερο 13άρι woofer ώστε να είναι ισορροπημένος ο ήχος.

Εδώ και ένα χρόνο έχω το πρόβλημα με το νιαούρισμα στα πίσω ταμπούρα, πρέπει κάποια στιγμή να ασχοληθώ και με αυτό αλλά το έχω παραπέμψει... στις καλένδες!
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

bananahop
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 223
Εγγραφή: Τετ Σεπ 10, 2014 6:25 pm

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από bananahop » Κυρ Οκτ 30, 2016 10:25 am

Το helicoil παρόλο που μπαίνει με κόλλα δεν είναι για πολλά μπες βγες. Προτιμότερο είναι να βγάλεις το κάρτερ να το γεμίσεις και να ξανανοιξεις το μαμά σπειρωμα με σφικτες ανοχές

Απάντηση

Επιστροφή στο “Περιγραφή Βελτιώσεων Αυτοκινήτων Μελών”