sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Εδώ θα γράφουμε τίς βελτιώσεις πού έχουμε κάνει ό κάθε ένας ξεχωριστά στό αμάξι τού

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
panos2
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: Δευ Ιουν 16, 2008 9:31 pm
Τοποθεσία: xalandri

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από panos2 » Κυρ Οκτ 30, 2016 11:36 am

εμενα στα 80.000χλμ παρεδωσε η βιδα καρτερ αν και νομιζω οτι τη χαλασαν στο συνεργειο.οντως το καρτερ ειναι πανακριβο...τελικα μου ανοιξαν κανουριες βολτες στη βιδα του καρτερ.μου ειχαν πει οτι μπορει να ραγισει οταν ανοιγεις τις βολτες και να μην πετυχει.πλεον εχω κανει 85.000χλμ και ειναι οκ η βιδα μεχρι ωρας.

με την πεταλουδα τι εννοεις κολλουσε?δηλαδη παταγες γκαζει και δν ανταποκρινοταν το γκαζι?
εμενα εχει το εξης κουλο που υποψιαζομαι την πεταλουδα.
οταν ειμαι με πρωτη 1000στροφες αν βαλω δευτερα χωρις να πατησω γκαζι πεφτουν οι στροφες στις 500rpm.πουθενα αλλου δν το κανει ουτε σε αλλαγη με πολλες στροφες ουτε σε αλλες ταχυτητες.εσενα το εκανε αυτο?

επισης και κατι αλλο τα πισω ηχεια τα εχεις αλλαξει?ποια εχεις βαλει?



Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από sotirisk » Κυρ Οκτ 30, 2016 2:17 pm

bananahop έγραψε:Το helicoil παρόλο που μπαίνει με κόλλα δεν είναι για πολλά μπες βγες. Προτιμότερο είναι να βγάλεις το κάρτερ να το γεμίσεις και να ξανανοιξεις το μαμά σπειρωμα με σφικτες ανοχές
Θα ήθελα να αποφύγω να βγάλω το κάρτερ γιατί πιάνει και στο κιβώτιο και είναι ιστορία. Με τι υλικό να γεμίσω την τρύπα?
Το είχα για πιο ανθεκτικό το helicoil, όχι λες?
panos2 έγραψε:εμενα στα 80.000χλμ παρεδωσε η βιδα καρτερ αν και νομιζω οτι τη χαλασαν στο συνεργειο.οντως το καρτερ ειναι πανακριβο...τελικα μου ανοιξαν κανουριες βολτες στη βιδα του καρτερ.μου ειχαν πει οτι μπορει να ραγισει οταν ανοιγεις τις βολτες και να μην πετυχει.πλεον εχω κανει 85.000χλμ και ειναι οκ η βιδα μεχρι ωρας.

με την πεταλουδα τι εννοεις κολλουσε?δηλαδη παταγες γκαζει και δν ανταποκρινοταν το γκαζι?
εμενα εχει το εξης κουλο που υποψιαζομαι την πεταλουδα.
οταν ειμαι με πρωτη 1000στροφες αν βαλω δευτερα χωρις να πατησω γκαζι πεφτουν οι στροφες στις 500rpm.πουθενα αλλου δν το κανει ουτε σε αλλαγη με πολλες στροφες ουτε σε αλλες ταχυτητες.εσενα το εκανε αυτο?

επισης και κατι αλλο τα πισω ηχεια τα εχεις αλλαξει?ποια εχεις βαλει?
Έχει δύο προβλήματα το να ανοίξεις βόλτες. Εάν δεν βγάλεις το κάρτερ, θέλει πολύ προσοχή με τα ρινίσματα που θα κάνεις ανοίγοντας την τρύπα να μη σου μείνουν μέσα. Το αλουμίνιο εν τω μεταξύ είναι διαμαγνητικό και δεν μπορείς να τα παρασύρεις με μαγνήτη, οπότε θέλει αναρρόφηση και προσοχή. Το δεύτερο πρόβλημα είναι η βίδα κάρτερ. Έχω βρει μία που τη μετρήσαμε να κάνει η πατούρα οπότε θα πάρω μία ανάλογη.

Το πλεονέκτημα είναι ότι το μεγαλύτερο σπείρωμα θα έχει μεγαλύτερη αντοχή, αλλά μιλάμε για αλουμίνιο, που και αυτό που το πρόσεχα, χτύπησε.

Η πεταλούδα τώρα, έκανε τα εξής:
έφτιαξα το a/c τον ιούλιο (λαστιχάκι, απλή βλάβη). Είχε να δουλέψει ο κομπρέσσορας 2 χρόνια. Στα πρώτα 2-3000 χιλιόμετρα κόμπιασε ελεεινά στις 3000, έκανε θόρυβο και είχε και θέματα με την εμπλοκή του. Ο κομπρέσσορας του a/c γνωρίζω ότι είναι στα τελευταία του εδώ και 5 χρόνια, αλλά επειδή δουλεύει δεν μπήκα σε έξοδα. Μετά έστρωσε κάπως, αλλά μου είχε μείνει μαι vtec αίσθηση και γενικά με το a/c on το αμάξι δεν τράβαγε σωστά, πέθαινε ελεεινά. Τελικά με την αλλαγή της πεταλούδας όλα καλά. Την έπνιξα στο καθαριστικό, την άφησα 2-3 ώρες, επανέλαβα 2-3 φορές και την έβαλα πάνω δοκιμαστικά (μιας και δεν ήξερα αν δουλεύει, ήταν μεταχείρω).
Αυτό που λες δεν το θυμάμαι να το είχα παρατηρήσει (με την πτώση στροφών από 1η / 2α).

Τα πίσω τα είχα αλλάξει αρχικά με κάτι alpine 3.5" και τώρα έβαλα pioneer με ξεχωριστά tweeter (τα έχω βάλει από πάνω σε δικές τους βάσεις). C1300R, παλιά ηχεία αλλά καλής ποιότητας:
http://www.pioneer-car.eu/eur/products/ts-c1300r
Απλά αν έχεις subwoofer το αριστερά δεν χωράει. Αντάπτορες αυτοί:
http://www.caraudiodirect.co.uk/autolea ... r-adaptors
Εγώ έχω βάλει αυτή τη στιγμή μόνο το δεξιά πλήρες, και πίσω αριστερά έχω το παλιό alpine για woofer γιατί έχω βάλει το μεγάφωνο στο subwoofer.
Βρήκα και κάτι sony που είχα από το peugeot μου με πιο χαμηλό προφίλ επίσης 13άρια και μάλλον θα δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία να βάλω αυτό πίσω.
Επειδή το αμάξι το φορτώνω συχνά, δεν πειράζω εταζέρα / χώρο αποσκευών, ό,τι χωράει πάνω από τους θόλους.
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

bananahop
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 223
Εγγραφή: Τετ Σεπ 10, 2014 6:25 pm

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από bananahop » Δευ Οκτ 31, 2016 8:47 pm

Το helicoil δεν ενδείκνυται για σπειρωματα που λυνοδενονται συχνά. Το γεμίζεις με αλουμινοκολληση αλλιώς μεγαλύτερο σπειρωμα αλλά και πάλι έξω το κάρτερ για τα γρεζια. Επίσης το μεγαλύτερο σπειρωμα δεν είναι πιο ανθεκτικό πάντα γιατί αλλάζει Και το βημα και πχ σε ένα μέταλλο 5 χιλιοστών πάχος, το Μ8x1 θα πιάσει 5 βόλτες αλλά το Μ10χ1.25 θα πιάσει 4. Είναι πιο αραιές οι βολτες δλδ. Εγώ εφόσον το έπαιρνα στο χέρι θα προτιμούσα το μεγαλυτέρο σπειρωμα λόγω κοστους και μπορώ και μόνος μου. Στο γέμισμα θα χρεωθεις την κολληση που εδώ πχ χρεώνουν κανα 30αρι και πιθανόν να Πρέπει να το πλανισεις κιόλας μη τυχόν και πετσικαρει απ τη θερμοκρασία στο κόλλημα. Θα ναι μαλάκια να στεγανοποιησεις την τάπα Και να χάνει απ τη φλατζα

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από sotirisk » Δευ Νοέμ 28, 2016 12:44 pm

Θενκς για τις πληροφορίες για το σπείρωμα, οπότε μάλλον θα ανοίξω βόλτες. Προσωπικά προτιμώ το χοντρό σπείρωμα μιας και σε υλικά μικρής ανθεκτικότητας (αλουμίνιο) είναι καλύτερο να έχεις λιγότερες χοντρές βόλτες από πολλές ψιλές (έχω αρκετή εμπειρία τόσο με 3d printed σπειρώματα δικά μου σε autocad όσο με cnc από workshop με πιο καλό υλικό (PEEK), πλαστικά πάντα, όπου τα λεπτά σπειρώματα ναι μεν πιάνουν καλά αλλά σε κάποια φάση πετάγονται όλα μαζί και μένεις με τα σπειρώματα στο χέρι). Τι διάολο με τόσα σπειρώματα που έχω σχεδιάσει πιστεύω θα καταφέρω να ανοίξω ένα κάρτερ με το thread cutter ελληνιστί κολλαούζο!

Από ήχο είμαστε πλέον 8.1, 4 διαιρούμενα με crossover και το εργοσασιακό sub. Έχει φτιάξει πολύ ο ήχος, έχει πολλές λεπτομέρειες που δεν ακούγονταν, αλλά λείπει λίγη καθαρότητα σε CD που είναι χαμηλής στάθμης (ακούω κλασσική μουσική πολλές φορές για να ηρεμώ στο δρόμο οπότε χρειάζεται καθαρότητα). Επομένως επιτακτική ανάγκη να συνδέσω τον ενισχυτή στα μπροστά! Αν δεν φτιάξει μετά θα αναζητήσω καλύτερη πηγή.

Επίσης έχω ανοίξει το δεύτερο εργοστασιακό ηχοσύστημα που έχω (αυτό που δεν παίζει mp3) και θέλω να προσπαθήσω:
1. να του κάνω μετατροπή την πρόσοψη σε 1 din να το βάλω στην κάτω θέση που έχω τη σιντιέρα. έχουν κάνει επικό design fail στη blaupunkt που το κάνει αρκετά δύσκολο χωρίς 3d printer.
2. να του αλλάξω το ολοκληρωμένο της ενίσχυσης με κάποιο που να υποστηρίζει bridged mode 2x50 watt rms, κλέβοντας τα μπροστά να τα πάω στον ενισχυτή (πριν ενισχυθούν) και ενισχύοντας περισσότερο τα πίσω κανάλια.
3. με αυτά και με αυτά να κερδίσω την πάνω θέση ώστε να βάλω εκεί ένα windows umpc samsung που έχω πάρει για μόνιμη σύνδεση με το multiecuscan, gps, etc.
Η δυσκολία που έχει βέβαια είναι ότι αυτοί που έχουν βάλει οθόνη έχουν μόνο 1-2 βύσματα (τροφοδοσίας/σήματος κλπ.) να καλύψουν με πολυεστέρα ενώ εγώ θα έχω όλα τα I/O, αλλά θα δούμε αν και πως θα γίνει, ίσως συμφέρει να πάρω κάποιο πολύ μικρό nuc από τα καινούρια και να το κρύψω κάπου. Είναι ακόμη στη σχεδίαση :p
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από sotirisk » Πέμ Απρ 27, 2017 10:19 am

Update συντήρησης στα 151000:
1.) 3 λίτρα λάδι Total Quartz 9000 5W-40 + φιλτράκι Meat&Doria (πρώτη φορά το δοκιμάζω)
- Την αλλαγή με αναρρόφηση λόγω του προβλήματος στη βίδα κάρτερ.

2) αλλαγή τακακιών (DS Performance) - τα προηγούμενα έβγαλαν 30000 κμ, όταν της Fiat μου βγάζουν 10000

3) αλλαγή υγρών φρένων στο κύκλωμα φρένων και στο κύκλωμα του συμπλέκτη (με εξαέρωση και στα 2). στο συμπλέκτη δεν είχαν αλλάξει ποτέ, δύσκολη όμως η εξαέρωση, κανονικά θέλει κάτι να κοντράρει το τρομπάκι που δεν είχαμε.

4) Προγραμμάτισα στο Multiecuscan να με ειδοποιήσει για λάδια στα 10.000 κμ (κανονικά σε ειδοποιεί στα 20κ). Μένει να δω αν δουλεύει!

5) Συνέδεσα το διαγνωστικό και δεν είχε καταγράψει κανένα λάθος στους λ (ο precat συχνά πυκνά μου έβγαινε ως stored fault). Έλεγξα και τη λειτουργία τους και δουλεύουν κανονικά, 0.455 V ο μετά τον καταλύτη και ψιλοσταθερός και παίξιμο 0.2 - 0.8 volt ο precat όπως πρέπει να κάνει (ρελαντί και σήκωμα μερικές στροφές).

Κάποιες φορές δυσκολεύμαι στο να βάλω ταχύτητες (σαν να γρατζουνάει), θα δοκιμασω νέες βαλβολίνες + αντιτριβικό και θα επανέλθω. Αλλιώς υποθέτω ότι θα πρέπει να κοιτάξω τις ντίζες.
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

panos2
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: Δευ Ιουν 16, 2008 9:31 pm
Τοποθεσία: xalandri

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από panos2 » Δευ Αύγ 28, 2017 2:06 pm

sotirisk έγραψε:Update από το μέτωπο:
1. Άλλαξα τα μπουζί με ιριδίου NGK. Θα δούμε πώς θα πάνε, μέχρι στιγμής έχουν 3000 km περίπου.
2. Είχαν σκάσει 3 φούσκες. Βιαζόμουνα να ταξιδέψω με το αμάξι Αθήνα Αγγλία και πήγα όπως όπως σε κάτι ΜΑΛΑΚΕΣ να μου αλλάξουν τις φούσκες. Στοιχεία με pm όποιος θέλει να τους αποφύγει. Το αποτέλεσμα ήταν 2 φούσκες λάθος εκ των οποίων τη 1 μου την πέταγε συνεχώς (την έπιανα ακόμη και με tie wrap και την ξαναπέταγε) και πρόβλημα στο μπιλιοφόρο τον εσωτερικό (από το χτύπημα λογικά για να βγει), οπότε πέραν του ότι πέταξα 100 ευρά για 4 φούσκες (οι 2 λάθος), ΛΑΘΟΣ βαλβολίνες, μάπα εργασία ξαναπλήρωσα μετά (εννοείται σε δικό μου συνεργείο) 160 ευρά για 2 μεταχείρω ημιαξόνια τα οποία έπαιξαν τελικά και σταμάτησε να κάνει το συντονισμό στις 3500 στροφές (συντόνιζε το αμάξι με όλες τις σχέσεις), και τότε μπορεσα να το ταξιδέψω... Συμπέρασμα ποτέ βιαστηκές κινήσεις και μόνο σε όποιος ξέρω από δω και πέρα, γιατί δεν πίστευα τα μάτια μου στο συνεργείο που πήγα, ήταν πιο ανοργάνωτοι κι από το αν το έκανα εγώ σπίτι μου.

μπορεις να μου πεις εντυπωσεις απο τα ngk ιριδιου μπουζι?εχει καλυτερο τραβηγμα το αμαξι?εχει καλυτερη καταναλωση το αμαξι?σκεφτομαι να βαλω ιριδιου.

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από sotirisk » Πέμ Σεπ 07, 2017 9:37 pm

Τίποτα το ιδιαίτερο, ούτε κρύο ούτε ζέστη. Δεν κατάλαβα κάτι καλύτερο να σου πω την αλήθεια.
Τα έβγαλα με 30-35κ λόγω της βλάβης που είχα στην πεταλούδα κι έψαχνα να βρω από που είναι και είχαν φάει σχετικά το ηλεκτρόδιο γείωσης (όχι στο ιρίδιο). Οπότε τώρα έβαλα των 3 ευρώ το 1 bosch συμβατικά (12 ευρώ) και στα 20-25κ θα τα αλλάξω όπως έκανα πάντα.

Έχω μπανίσει ένα πράγμα από το stiloclub, η Alfa Romeo 147 και 156 1.6 έχουν ένα παπατζιλίκι για τα καλώδια των πολλαπλασιαστών (σαν κανάλι), οπότε το θέλω!

Να δώσω κι ένα update στο θέμα, βρίσκομαι στα 160κ και το έχω παρκάρει καμιά βδομάδα να μην ανεβάζω συνέχεια τα χιλιόμετρα!
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από sotirisk » Σάβ Οκτ 14, 2017 7:54 am

Χθες βραδάκι άλλαξα λάδια, αυτή τη φορά τα κράτησα 10κ.
Έβαλα τα Motul X-cess 5w-40 που φορούσα και στο Stilo.
Φιλτράκι Bosch. 161k πλέον και ανεβαίνουμε!
Πλέον το αυτοκίνητο δουλεύει και πόλη λόγω δουλειάς οπότε χρειάζεται ιδιαίτερη φροντίδα!

Λόγω αναγκαστικής αναρρόφησης λόγω του προβλήματος με τη βίδα κάρτερ που δεν βλέπω να προλαβαίνω να επισκευάσω σύντομα, θα τα ξανααλλάξω στα 5κ για να μειωθεί η συγκέντρωση των ELF που σίγουρα θα έχουν ξεμείνει!
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από kostas013 » Σάβ Οκτ 14, 2017 11:51 am

Γιατι επελεξες 5 40;;

Στάλθηκε από το Nexus 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από sotirisk » Κυρ Οκτ 15, 2017 8:29 am

kostas013 έγραψε:Γιατι επελεξες 5 40;;

Στάλθηκε από το Nexus 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πάντα 5w-40 του βάζω.
Κύριος λόγος είναι το fully synthetic.
Ο άλλος λόγος είναι ότι με 10w-40 κρύο κάνει σαν τρακτέρ (το θυμάμαι όταν φόραγε 20k στις πολύ αρχές του πολύ πριν το αγοράσω).
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από sotirisk » Τρί Απρ 10, 2018 10:20 am

Update μετά από 5000 χιλιόμετρα με motul x-cess 8100 5w-40.
Τα άλλαξα χθες, η πρώτη φορά που δεν συμπλήρωσα στα 2000 χιλιόμετρα και ο δείκτης έδειχνε λάδι στο 1/4.
Μετά από 105000 χιλιόμετρα που έχω κάνει και περίπου 20 αλλαγές λαδιών, μάλλον βρήκα το σωστό λάδι :p
166κ πλέον.
Σε κάποια φάση στην πόλη μου έκανε διάφορα κομπιάσματα λόγω πεταλούδας, οπότε στα επόμενα πλάνα έιναι η εγκατάσταση παγίδας αναθυμιάσεων και η αλλαγή πεταλούδας με καινούρια (αφού πρώτα βάλω την παγίδα). Την πεταλούδα την βρήκα από Bosch 90 ευρώ καινούρια, όταν στη fiat έχει 1400, οπότε την παρήγγειλα να υπάρχει!
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από sotirisk » Σάβ Μάιος 05, 2018 9:33 am

166500 και πλέον μετά από κάτι τρελά κοψίματα σε κίνηση, άλλαξα την πεταλούδα με την καινούρια που πήρα.
Κλασσικά γέμισε πλέον στις χαμηλές στροφές.
Όταν βρωμίζει η πεταλούδα το αυτοκίνητο αποκτά χαρακτηριστικά vtec :p
Πολύ λαδίλα στην εισαγωγή, δεν έχω προλάβει να πάρω δοχείο αναθυμιάσεων, αλλά είναι η επόμενη ... μετατροπή!
Καθάρισα τα πάντα (και τον MAP) με καθαριστικό καρμπυρατέρ και θα δούμε πόσο θα κρατήσει!

Στα ανταλλακτικά που περιμένω είναι και ο γάτζος του πορτ-μπαγκάζ γιατί είμαι χωρίς φωτάκι εδώ και κάνα χρόνο!

Έβαλα και ένα πρόσθετο στο λάδι (γύρω στα 150 ml - το μισό περίπου δοχείο) για τα ωστήρια από τη liqui moly, να δω πώς θα πάει.

Τα πλαστικά κλιπς / προστατευτικά πλεξούδας κλπ. τα έχει πάρει όλα ο διάολος οπότε σε κάποια φάση θα πρέπει να κάνω την καλή και να επισκευάσω την πλεξούδα ή να την αντικαταστήσω με καινούρια...

Στη διαδικασία με το που ξανασυνέδεσα τον πόλο της μπαταρίας, έχασα την ένδειξη θερμοκρασίας. Έβγαλα 1-2 φορές τον πόλο αλλά δεν έστρωσε, τελικά με clear από το multiecuscan έφτιαξε. Όταν χάνει την ένδειξη, δουλεύει το βεντιλατέρ στο ψυγείο ακόμη και με σβηστή τη μηχανή. Έχω στα υπόψιν να τσιμπήσω και κάναν αισθητήρα με τνη πρώτη ευκαιρία...
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από sotirisk » Παρ Αύγ 24, 2018 9:11 pm

Νομίζω ότι σιγά σιγά πλέον έχω λύσει όλα τα προβλήματα.
Μου έκαψε έναν πολλαπλασιαστή, ο νούμερο 3, multiecuscan, misfire cylinder 3, άμεση αλλαγή κι όλα οκ.
Άλλαξα ιμάντες (όχι μόνος μου) και πλέον έχει καλύτερη συμπεριφορά χαμηλά - ήταν μισό δόντι οφ σύμφωνα με τη Fiat. Επίσης αισθάνομαι καλύτερα στο ρελαντί.
Παρ'όλ'αυτά το βασικό πρόβλημα που είχα ήταν ότι σε κίνηση και ανηφόρα, έκανε κομπιάσματα το γκάζι. Δυστυχώς για πολύ καιρό δεν είχε καταγράψει κάτι στο multiecuscan, μέχρι που σε μια ανηφόρα τρελή στην Τζια σε ένα χωματόδρομο μου άναψε το check engine. Η ετυμηγορία P1222 P0220. Το πεντάλ του γκαζιού όμως γενικά το είχα ελέγξει και δεν είχα δει κενά στα ποτενσιόμετρα.

Οπότε σήμερα έλυσα όλα τα ηλεκτρολογικά. Έβγαλα μπαταρία για φόρτιση και πήγα και πήρα ένα καλώδιο 25mm^2 (4 AWG) για να περάσω μερικές γειώσεις (δεν τις πέρασα ακόμη). Διάβασα-και κατέβασα το σχεδιάγραμμα- στο fiatforum ότι υπάρχει περίπτωση να φταίει η φύσα D4. Οπότε καθάρισα όλη την ασφαλειοθήκη (σπρέυ επαφών), την ξεκλίπαρα και έβγαλα τις φύσες της κάτω μεριάς (η μωβέ είναι η D4) και τις ψέκασα κι αυτές. Ψέκασα και τις φύσες του εγκεφάλου, έτριψα με συρματόβουρτσα τους πόλους και του κοννέκτορες της μπαταρίας και έδεσα να κάνω μια δοκιμή και ... το πρόβλημα λύθηκε!
Παρ'όλ'αυτά έχω έτοιμες και τις γειωσούλες να τις περάσω με την πρώτη ευκαιρία. Επίσης θέλω να μετρήσω και τις τάσεις στο πεντάλ με το πολύμετρο.

Στα άλλα plus της σημερινής αναζήτησης ότι βρήκα τη φύσα του cruise control κάτω από την ασφαλειοθήκη, οπότε πλέον είμαι σχεδόν έτοιμος να το συνδέσω!!
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

panos2
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: Δευ Ιουν 16, 2008 9:31 pm
Τοποθεσία: xalandri

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από panos2 » Δευ Αύγ 27, 2018 8:57 pm

Σωτηρη μπορεις να βαλεις το link απο το fiat forum?

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet

Δημοσίευση από sotirisk » Τετ Αύγ 29, 2018 1:38 pm

Καλησπέρα Πάνο, δες εδώ:
https://www.fiatforum.com/stilo/100970- ... ector.html
είναι το ίδιο και για το punto το δικό μας.

Στο έτερο update, τελικά το πρόβλημα που παρατηρούσα ήταν από πεσμένο δυναμό, και με τη φόρτιση της μπαταρίας κρύφτηκε, μέχρι να ξαναπέσει η μπαταρία. Ενδεικτικά με όλα ον (μεγάλες σκάλες φώτα προβολάκια ανεμιστήρας ac-on) η τάση έπεφτε ακόμη και στα 11.8 που σημαίνει ότι ξεσκιζόταν η μπαταρία να δίνει. Τώρα με το καινούριο είναι με όλα οφ 14.2 με όλα ον 13.9, πριν ήταν 13.6-13.9 και με όλα ον έπεφτε τρελά. Σε φανάρι υπήρχε η περίπτωση να έπεφτε και σε 12.5 οπότε πιστεύω ότι από εκεί ήταν το πρόβλημα με κάποιες εκκινήσεις.

Το καινούριο δυναμό είναι 120ρι (αντί 70) οπότε πιστεύω είναι κι αυτό μια ... βελτίωση :)
Επίσης όσο ήταν εντός του ηλεκτρολόγου, αποφάσισε να μου κάψει και 2ο πολλαπλασιαστή, οπότε άλλαξα και έναν με τον spare που είχα στο πορτ-μπαγκάζ!

Με τον καινούριο πολλαπλασιαστή και με το νέο δυναμό αισθάνομαι ότι το αμάξι έχει γίνει compressor, προφανώς έχανε πολύ από τα ρεύματα και δεν το είχα πάρει χαμπάρι, δούλευε καλά μόνο ψηλά που έδινε το δυναμό.
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Απάντηση

Επιστροφή στο “Περιγραφή Βελτιώσεων Αυτοκινήτων Μελών”