sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
-
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 988
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 16, 2008 9:31 pm
- Τοποθεσία: xalandri
Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet
Eυχαριστω!!Ειχες και τρεμουλο οταν εμπαινε το βεντιλατερ και τραβαγε ρευμα επεφταν οι στροφες?τωρα το κανει?
- sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
- Επικοινωνία:
Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet
Ναι! Τώρα όχι, έχουν φτιάξει τα ρεύματα.
Βασικά έκανα το εξής:
πριν αλλάξω δυναμό, έκανα μια καταγραφή τα ρεύματα με το multiecuscan και έφτιαξα γραφήματα σε μια πορεία που κάνω για να πάω στη δουλειά.
Πέραν του ότι έπρεπε να είναι στα 14.4 και είανι στα 13.6 το σταθερό σημείο, στα φανάρια έριχνε πολύ την τάση.
Με το νέο δυναμό, πήρα το παρακάτω διάγραμμα:
short remember poems
όπου φαίνεται το πόσο καλά δουλεύει.
( έχω σημειώσει και κάτι απόπειρες που έκανα να δω πόσο ρεύμα τραβάει το ASR / ABS, γιατί με το παλιό δυναμό όταν μου μπήκε μια φορά το ASR είχα γονατίσει - όντως τραβάει πολύ :p )
Εντάξει απαράδεκτη η Fiat να έχει 70ρι δυναμό σε αμάξι με ηλεκτρικό τιμόνι (με city στο multiecuscan ο εγκέφαλος του ηλεκτρικού δίχνει spike καταναλώσεις 90Α, χωρίς city 60A) αλλά οκ, τώρα με το 120ρι πάει φέτες!!
Βασικά έκανα το εξής:
πριν αλλάξω δυναμό, έκανα μια καταγραφή τα ρεύματα με το multiecuscan και έφτιαξα γραφήματα σε μια πορεία που κάνω για να πάω στη δουλειά.
Πέραν του ότι έπρεπε να είναι στα 14.4 και είανι στα 13.6 το σταθερό σημείο, στα φανάρια έριχνε πολύ την τάση.
Με το νέο δυναμό, πήρα το παρακάτω διάγραμμα:
short remember poems
όπου φαίνεται το πόσο καλά δουλεύει.
( έχω σημειώσει και κάτι απόπειρες που έκανα να δω πόσο ρεύμα τραβάει το ASR / ABS, γιατί με το παλιό δυναμό όταν μου μπήκε μια φορά το ASR είχα γονατίσει - όντως τραβάει πολύ :p )
Εντάξει απαράδεκτη η Fiat να έχει 70ρι δυναμό σε αμάξι με ηλεκτρικό τιμόνι (με city στο multiecuscan ο εγκέφαλος του ηλεκτρικού δίχνει spike καταναλώσεις 90Α, χωρίς city 60A) αλλά οκ, τώρα με το 120ρι πάει φέτες!!
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
-
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 988
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 16, 2008 9:31 pm
- Τοποθεσία: xalandri
Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet
φιλε σωτηρη με το παλιο δυναμο οταν ανοιγες ολες τις καταναλωσεις τι ταση ειχε στο ρελαντι?με το καινουριο εχεις 14.4 με ολες τις καταναλωσεις στο ρελαντι?
- sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
- Επικοινωνία:
Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet
Αν και 3 μήνες μετά, 13.9 ήταν το μέγιστο που είχα δει. Έπεφτε εύκολα κάτω από 12.5 με καταναλώσεις. Τώρα 14.4 και δύσκολο να πέσει από τα 14.
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
- sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
- Επικοινωνία:
Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet
Τελικά όλα τα προηγούμενα μικρά προβλήματα έκρυβαν το μεγάλο πρόβλημα:
την κατάσταση των καλωδίων της πλεξούδας. Ήξερα ότι είχε πρόβλημα, αλλά δεν είχα εκτιμήσει το πόσο μεγάλο ήταν.
Έμεινα Δευτέρα του Πάσχα στην ανηφόρα της Κατεχάκη (έβαλε τον εγκέφαλο σε safe mode 1100 στροφές ρελαντί και μου έβγαλε εκτός το πεντάλ γκαζιού). Αφού έριξα μια γρήγορη ματιά σε μια πλεξούδα που είχα βρει στο car.gr η οποία ήταν σε χάλια κατάσταση, πήρα τη μεγάλη απόφαση!
Έβγαλα την πλεξούδα και την έλεγξχα εκατοστό προς εκατοστό.
Τι βρήκα:
1. Τα καλώδια των πολλαπλασιαστών και του αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρων έχω να τα δείχνω ως ελεεινής ποιότητας καλώδια, απλά απορώ πως δούλευε το αυτοκίνητο. Κατά 99% αυτά μου έκαναν το πρόβλημα. Εννοείται κόψιμο στα καμμένα και πέρασμα καινούριων (πιο χοντρά), με μάτιση.
2. Η γείωση που ενώνει σασί με εγκέφαλο είχε ζεσταθεί, φάει τη μόνωση σε ένα σημείο μέσα στην πλεξούδα, και είχε κάψει 1-2 μονώσεις καλωδίων. Την πέρασα έξω από τα άλλα καλώδια και τη μόνωσα κι αυτή, και άλλαξα 1 κομμάτι στο πολύ φαγωμένο καλώδιο.
3. Υπήρχαν διάφορα μικροφαγώματα (που δεν είχε βγει όμως έξω ο χαλκός) σε σημεία που κάνουν γωνιά στα καλώδια που καταλήγουν κάτω από την ασφαλειοθήκη.
Τι έκανα:
1. Στα πολύ καμμένα (2 αριστεροί πολλαπλασιαστές και αισθητήρας θέσης εκκεντροφόρου), κόψιμο παλιών, αλλαγή καλωδίων με λίγο χοντρύτερα και μάτιση / θερμοσυστελλόμενα / μονωτική 3M / ταινία σιλικόνης / αυτοβουλκανιζόμενη μαστίχη / κανάλι / μονωτική.
2. Στα λιγότερο καμμένα: άνοιγμα φύσας / μονωτική ανά καλώδιο / μονωτική στα 2 καλώδια μαζί / μαστίχη / κανάλι (όπου χωράει).
3. Στα σημεία χωρίς μεγάλο πρόβλημα: αφαίρεση παλιών καναλιών (τα περισσότερα σπάγανε) μονωτική / μαστίχη / καινούρια κανάλια
Υλικά:
1. καλώδια πολύκλωνα 0.75 από Καυκά (πολύ καλής ποιότητας και με πολύ χοντρή μόνωση σε σχέση με τα κλασσικά ηλεκτρολογικά 0.5).
2. 3M ταινίες μονωτικές (πάλι από Καυκά)
3. Αυτοβουλκανιζόμενη μαστίχη (3Μ, Καυκάς)
4. Κανάλια από ηλεκτρολογίο (δυστυχώς δεν βρίσκονται εύκολα τα μεγέθη που χρειάζονται, επίσης αν τα μονώσεις όπως τα μόνωσα δύσκολα χωράνε στα παλιά μεγέθη). Βρήκα 3 μεγέθη, μικρό μεσαίο μεγάλο, με αυτά ήμουν ΟΚ για το 80% των περιπτώσεων.
Χρόνος:
Δεν είχα αναβατώριο, οπότε στο δρόμο και ψηλαφητά:
2.5 μέρες να βγάλω την πλεξούδα. Με βοήθησε ο τηλεσκοπικός καθρέφτης που πήρα για 1-2 δύσκολες βίδες (η γείωση που έχει κάτω από τη μίζα, η εντολή του alternator etc.). Δεν κατάφερα να βγάλω την εντολή της μίζας (γιατί έχει ένα προστατευτικό πλαστικό) οπότε αυτό με κοφτάκι. Αυτά που με ξέσκισαν ήταν η εντολή της μίζας, ο knock sensor, η εντολή του alternator και η γείωση a/c - εγκεφάλου που καταλήγει στο σασί κάτω από τη μίζα.
1-2 μέρες να βρω τα υλικά / εργαλεία κλπ.
2 μέρες να επισκευάσω την πλεξούδα στον πάγκο (γδύσιμο και ... ντύσιμο)
1 μέρα να την περάσω (το πιο δύσκολο είναι ότι προφανώς άλλο ο πάγκος άλλο το αμάξι, και μετά θέλει ... τράβηγμα για να ξαναμπεί γιατί δεν κάθεται σωστά - το εύκολο είναι ότι αν έχεις βγάλει τις βίδες, τις βάζεις πολύ πιο εύκολα).
1 μέρα επίσκεψη σε αναβατώριο για έλεγχο και συμμάζεμα / tie wrap etc.
Αυτό γιατί:
1. Γ*** η fiat που δεν έβαλε ένα γ**** ξεχωριστό πλεξουδάκι για τους πολλαπλασιαστές (το κάνει πλέον) ή/και κατήργησε τα μπουζοκαλώδια (στο mk2a είδα πλεξούδα στους μαντράδες που ταν καινούριες, στα mk2b ήταν με λιωμένες φύσες πολλαπλασιαστών)
2. Γ*** η fiat που έβαλε ελεεινά καλώδια στο punto (στο stilo με ίδιες φύσες πολλαπλασιαστών τα καλώδια έιναι καινούρια, και το αμάξι είναι πιο παλιό).
3. Γ*** η fiat που δεν ΒΓΑΖΕΙ την πλεξούδα πλέον για το punto (εννοείτια ότι θα είχα δώσει τα 500 να την πάρω καινούρια και δεν θα έτρωγα 2 βδομάδες από τη ζωή μου για να τη φτιάξω).
Αυτά.
την κατάσταση των καλωδίων της πλεξούδας. Ήξερα ότι είχε πρόβλημα, αλλά δεν είχα εκτιμήσει το πόσο μεγάλο ήταν.
Έμεινα Δευτέρα του Πάσχα στην ανηφόρα της Κατεχάκη (έβαλε τον εγκέφαλο σε safe mode 1100 στροφές ρελαντί και μου έβγαλε εκτός το πεντάλ γκαζιού). Αφού έριξα μια γρήγορη ματιά σε μια πλεξούδα που είχα βρει στο car.gr η οποία ήταν σε χάλια κατάσταση, πήρα τη μεγάλη απόφαση!
Έβγαλα την πλεξούδα και την έλεγξχα εκατοστό προς εκατοστό.
Τι βρήκα:
1. Τα καλώδια των πολλαπλασιαστών και του αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρων έχω να τα δείχνω ως ελεεινής ποιότητας καλώδια, απλά απορώ πως δούλευε το αυτοκίνητο. Κατά 99% αυτά μου έκαναν το πρόβλημα. Εννοείται κόψιμο στα καμμένα και πέρασμα καινούριων (πιο χοντρά), με μάτιση.
2. Η γείωση που ενώνει σασί με εγκέφαλο είχε ζεσταθεί, φάει τη μόνωση σε ένα σημείο μέσα στην πλεξούδα, και είχε κάψει 1-2 μονώσεις καλωδίων. Την πέρασα έξω από τα άλλα καλώδια και τη μόνωσα κι αυτή, και άλλαξα 1 κομμάτι στο πολύ φαγωμένο καλώδιο.
3. Υπήρχαν διάφορα μικροφαγώματα (που δεν είχε βγει όμως έξω ο χαλκός) σε σημεία που κάνουν γωνιά στα καλώδια που καταλήγουν κάτω από την ασφαλειοθήκη.
Τι έκανα:
1. Στα πολύ καμμένα (2 αριστεροί πολλαπλασιαστές και αισθητήρας θέσης εκκεντροφόρου), κόψιμο παλιών, αλλαγή καλωδίων με λίγο χοντρύτερα και μάτιση / θερμοσυστελλόμενα / μονωτική 3M / ταινία σιλικόνης / αυτοβουλκανιζόμενη μαστίχη / κανάλι / μονωτική.
2. Στα λιγότερο καμμένα: άνοιγμα φύσας / μονωτική ανά καλώδιο / μονωτική στα 2 καλώδια μαζί / μαστίχη / κανάλι (όπου χωράει).
3. Στα σημεία χωρίς μεγάλο πρόβλημα: αφαίρεση παλιών καναλιών (τα περισσότερα σπάγανε) μονωτική / μαστίχη / καινούρια κανάλια
Υλικά:
1. καλώδια πολύκλωνα 0.75 από Καυκά (πολύ καλής ποιότητας και με πολύ χοντρή μόνωση σε σχέση με τα κλασσικά ηλεκτρολογικά 0.5).
2. 3M ταινίες μονωτικές (πάλι από Καυκά)
3. Αυτοβουλκανιζόμενη μαστίχη (3Μ, Καυκάς)
4. Κανάλια από ηλεκτρολογίο (δυστυχώς δεν βρίσκονται εύκολα τα μεγέθη που χρειάζονται, επίσης αν τα μονώσεις όπως τα μόνωσα δύσκολα χωράνε στα παλιά μεγέθη). Βρήκα 3 μεγέθη, μικρό μεσαίο μεγάλο, με αυτά ήμουν ΟΚ για το 80% των περιπτώσεων.
Χρόνος:
Δεν είχα αναβατώριο, οπότε στο δρόμο και ψηλαφητά:
2.5 μέρες να βγάλω την πλεξούδα. Με βοήθησε ο τηλεσκοπικός καθρέφτης που πήρα για 1-2 δύσκολες βίδες (η γείωση που έχει κάτω από τη μίζα, η εντολή του alternator etc.). Δεν κατάφερα να βγάλω την εντολή της μίζας (γιατί έχει ένα προστατευτικό πλαστικό) οπότε αυτό με κοφτάκι. Αυτά που με ξέσκισαν ήταν η εντολή της μίζας, ο knock sensor, η εντολή του alternator και η γείωση a/c - εγκεφάλου που καταλήγει στο σασί κάτω από τη μίζα.
1-2 μέρες να βρω τα υλικά / εργαλεία κλπ.
2 μέρες να επισκευάσω την πλεξούδα στον πάγκο (γδύσιμο και ... ντύσιμο)
1 μέρα να την περάσω (το πιο δύσκολο είναι ότι προφανώς άλλο ο πάγκος άλλο το αμάξι, και μετά θέλει ... τράβηγμα για να ξαναμπεί γιατί δεν κάθεται σωστά - το εύκολο είναι ότι αν έχεις βγάλει τις βίδες, τις βάζεις πολύ πιο εύκολα).
1 μέρα επίσκεψη σε αναβατώριο για έλεγχο και συμμάζεμα / tie wrap etc.
Αυτό γιατί:
1. Γ*** η fiat που δεν έβαλε ένα γ**** ξεχωριστό πλεξουδάκι για τους πολλαπλασιαστές (το κάνει πλέον) ή/και κατήργησε τα μπουζοκαλώδια (στο mk2a είδα πλεξούδα στους μαντράδες που ταν καινούριες, στα mk2b ήταν με λιωμένες φύσες πολλαπλασιαστών)
2. Γ*** η fiat που έβαλε ελεεινά καλώδια στο punto (στο stilo με ίδιες φύσες πολλαπλασιαστών τα καλώδια έιναι καινούρια, και το αμάξι είναι πιο παλιό).
3. Γ*** η fiat που δεν ΒΓΑΖΕΙ την πλεξούδα πλέον για το punto (εννοείτια ότι θα είχα δώσει τα 500 να την πάρω καινούρια και δεν θα έτρωγα 2 βδομάδες από τη ζωή μου για να τη φτιάξω).
Αυτά.
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
- sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
- Επικοινωνία:
Μετά την επισκευή της πλεξούδας οργώνω και πάλι το οδικό δίκτυο :p
Αισίως 179000.
Αλλαγές service:
1. Λάδια (motul 8100 5w-40) + φίλτρο + ξανάβαλα το K+N
2. Δίσκοι Brembo + Τακάκια DS Performance (τα DS performance μου έβγαλαν 28000 χιλιόμετρα - μακράν ό,τι μακροβιότερο έχω βάλει)
3. Service A/C
Αλλαγές βλαβών:
1. Σωλήνας αναθυμιάσεων λαδιού (ο παλιός ξεράθηκε).
2. 1 Πίσω δεξιά λαμπάκι
3. 1 τάπα ψυγείου νερού
4. Ξανάλλαξα τα λαμπάκια της πλαφονιέρας με πυρακτώσεως - τα led που είχα πάρει αποδείχθηκαν μούφα, και είχα φωτορυθμικά όταν άνοιγα την πόρτα
5. Μία κόλληση στο τελικό καζανάκι και ένα λαστιχάκι εξάτμισης
Αλλαγές βελτιώσεων:
0
Τι χρειάζομαι από Σεπτέμβρη:
1. Σπιράλ - Τελικό
2. λάστιχα (τα barum με 23000 km και 2 χρόνια στην πλάτη τους έχουν παραδώσει πνεύμα)
Αισίως 179000.
Αλλαγές service:
1. Λάδια (motul 8100 5w-40) + φίλτρο + ξανάβαλα το K+N
2. Δίσκοι Brembo + Τακάκια DS Performance (τα DS performance μου έβγαλαν 28000 χιλιόμετρα - μακράν ό,τι μακροβιότερο έχω βάλει)
3. Service A/C
Αλλαγές βλαβών:
1. Σωλήνας αναθυμιάσεων λαδιού (ο παλιός ξεράθηκε).
2. 1 Πίσω δεξιά λαμπάκι
3. 1 τάπα ψυγείου νερού
4. Ξανάλλαξα τα λαμπάκια της πλαφονιέρας με πυρακτώσεως - τα led που είχα πάρει αποδείχθηκαν μούφα, και είχα φωτορυθμικά όταν άνοιγα την πόρτα
5. Μία κόλληση στο τελικό καζανάκι και ένα λαστιχάκι εξάτμισης
Αλλαγές βελτιώσεων:
0
Τι χρειάζομαι από Σεπτέμβρη:
1. Σπιράλ - Τελικό
2. λάστιχα (τα barum με 23000 km και 2 χρόνια στην πλάτη τους έχουν παραδώσει πνεύμα)
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
- sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
- Επικοινωνία:
Re: sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet
Τελικά έκλεισε ο κύκλος με 182900 - 61800 = 121.100 στα 10 χρόνια.
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked