arpas - mk2 Dynamic 1.2 8V

Εδώ θα γράφουμε τίς βελτιώσεις πού έχουμε κάνει ό κάθε ένας ξεχωριστά στό αμάξι τού

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: arpas - mk2 Dynamic 1.2 8V

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Νοέμ 03, 2013 9:50 pm

μεγαλη διαφορα το 6100 με το 6500 το οποιο βεβαιως ανεβοκατεβαινει γιατι δεν στριβεις με 3η και 6500 στο βουνο.Το μονο κακο ειναι οι μετατοπισεις του λαδιου.

Οπως σου εγραψα και νωριτερα μια μετρηση συμπιεσης θα σου δειξει περισσοτερα στοιχεια,αν οχι και ενα κοιταγμα απο την τρυπα του μπουζι για να δεις ποσο λαδι τραβαει απο τα πιστονια.


No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: arpas - mk2 Dynamic 1.2 8V

Δημοσίευση από polatov » Κυρ Νοέμ 03, 2013 11:02 pm

εμενα απο το ψευτοκαπακο εχανε στα 47000 χλμ που το πηρα και απο τοτε δεν ξαναειχα ποτε προβλημα αλλα το πλακωνω ΜΟΝΟ κατω απο ιδανικες συνθηκες ΠΟΤΕ κρυο..
ο μηχανικος μου χρησιμοποιει fuchs και βλεπει λιγο τσιμπημενη καταναλωση αλλα τα παιρνει αρκετα φθηνοτερα..εχω πεισματικα selenia γιατι και τοσα χρονια εδω μεσα ολοι τα αλλαζαν λαδια μονο για το κοστος..
συμπληρωσε και παρατηρησε τα επομενα 1000 χλμ..δε σκορπιζουν ετσι τα μοτερ...!
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: arpas - mk2 Dynamic 1.2 8V

Δημοσίευση από arpas » Δευ Νοέμ 04, 2013 12:39 am

polatov έγραψε:εμενα απο το ψευτοκαπακο εχανε στα 47000 χλμ που το πηρα και απο τοτε δεν ξαναειχα ποτε προβλημα αλλα το πλακωνω ΜΟΝΟ κατω απο ιδανικες συνθηκες ΠΟΤΕ κρυο..
ο μηχανικος μου χρησιμοποιει fuchs και βλεπει λιγο τσιμπημενη καταναλωση αλλα τα παιρνει αρκετα φθηνοτερα..εχω πεισματικα selenia γιατι και τοσα χρονια εδω μεσα ολοι τα αλλαζαν λαδια μονο για το κοστος..
συμπληρωσε και παρατηρησε τα επομενα 1000 χλμ..δε σκορπιζουν ετσι τα μοτερ...!
Σκέφτομαι να βάλω selenia gold στην επόμενη αλλαγή αλλά με μικρές προσδοκίες ότι θα τα καίει λιγότερο. Εννοείται ποτέ κρύο δε ζορίζεται το αμάξι. Όσο για τη φλάτζα ψευτοκάπακου, είναι κοινό πρόβλημα στα 8β και δυστυχώς αντικαθίσταται σε κάθε σέρβις :shock:
Όσο για το ζόρι και την οδήγηση σε βουνό με κλειστές στροφές, με τρίτη και 6500 δεν πας όχι, με δευτέρα όμως ναι, όχι συνεχόμενα βέβαια, αλλά νομίζω ότι ειδικά σε κατεβάσματα τρίτη-δευτέρα η καταπόνηση δεν είναι (τουλάχιστον) αμελητέα. Επίσης σε εθνική και με 6500 στροφές επίσης δεν πας φαντάζομαι συνεχόμενα τη μια ώρα κι ένα τέταρτο που χρειάζεσαι για Θεσσαλονίκη-Ξάνθη PDT_Armataz_01_04 . Εκτός βέβαια και αν πειραματίζεσαι :mrgreen:

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: arpas - mk2 Dynamic 1.2 8V

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Νοέμ 04, 2013 8:45 am

Οχι βεβαια,κοβω στα διοδια και στις κατηφορες της Καβαλας PDT_Armataz_01_01
Επισης δεν τρεχω μεσα στα τουνελ.

Oσο για τα gold δεν νομιζω να κερδισεις τιποτα.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: arpas - mk2 Dynamic 1.2 8V

Δημοσίευση από Gazofonix » Δευ Νοέμ 04, 2013 10:22 am

Αργυρη κανε κατι πιο ευκολο μιας και τσιμουχακια εσυ πρεπει να εχεις αλλαξει αφου εχεις κανει και 2 φορες κεφαλαρι.ΠΡΙΝ την αλλαγη λαδιου ριξε μεσα ενα καθαριστικο και δουλεψε το με βασει τις οδηγιες του.Συνηθως 10 λεπτα ρελαντι και 5 λεπτα στις 2.500 στροφες με το αμαξι σταματημενο φυσικα.Αμμεσος αδειασμα,καλο στραγγυγμα (ειναι και ζεστα οτοτε θα αδειασει καλα) και αλλαγη λαδια-φιλτρο.Βαζεις 10/40 ΙΔΙΑ με αυτα που εχεις για να μπορεις να συγκρινεις και το παρακολουθεις.Ειτε πλακωμενο ειτε λιγο πιο ανθρωπινα για να δεις διαφορες.
Αν εχεις πολλα χλμ ακομα για την αλλαγη τοτε βαλε ενα ενυσχυτικο λαδιου απο τωρα και παρακουλουθησε το.Παντος για να σκορπισει δεν εχεις αμμεσο θεμα.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: arpas - mk2 Dynamic 1.2 8V

Δημοσίευση από arpas » Δευ Νοέμ 04, 2013 10:36 am

Όταν λες ενισχυτικό λαδιού, σε αυτά συμπεριλαμβάνεται το motorkote που μου έχει περισσέψει;
Τσιμουχάκια άλλαξα την τελευταία φορά που έκαψε φλάτζα, πριν 70k χμ...

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: arpas - mk2 Dynamic 1.2 8V

Δημοσίευση από Gazofonix » Δευ Νοέμ 04, 2013 10:39 am

Ναι αυτο που σου περισεψε κανει μια χαρα.Δες αν σου φτανει για την αναλογια και ριξτο μεσα.
Τσιμουχακια για 70κ.............ειναι μια χαρα.Για να καταλαβεις αν εχεις θεμα με τα τσιμουχακια η θα ντουμανιαζει το πρωι (μεχρι να ζεσταθει) η θα βγαζει ντουμανι αν το μαρσαρεις ενω δουλευει ρελαντι κανα 2-3 λεπτα.Εσενα ΑΝ αρχισε να καιει λαδια μαλλον ειναι απο ελατηρια.Και αν πας για κατι τετοιο θα χρειαστει να μεινεις κανα 2 μερες χωρις αμαξι για να γινει δουλεια οπως πρεπει.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: arpas - mk2 Dynamic 1.2 8V

Δημοσίευση από kostas013 » Δευ Νοέμ 04, 2013 10:47 am

και φυσικα εχει ενα Χ κοστος (που δεν ειναι και μικρο)
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: arpas - mk2 Dynamic 1.2 8V

Δημοσίευση από Gazofonix » Δευ Νοέμ 04, 2013 10:53 am

Ακριβο ειναι για σενα που δεν με αγαπας............... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: arpas - mk2 Dynamic 1.2 8V

Δημοσίευση από arpas » Τετ Δεκ 25, 2013 7:32 pm

Καταρχήν χρόνια πολλά σε όλους. Μπορεί να μου πει κανείς τι φταίει και όταν ανοίγει η πόρτα του οδηγού δεν ανάβει στο καντράν η ένδειξη ότι είναι ανοικτή και δεν ανάβει η πλαφονιέρα;

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: arpas - mk2 Dynamic 1.2 8V

Δημοσίευση από Gazofonix » Τετ Δεκ 25, 2013 7:59 pm

Χρονια πολλα και σε εσενα Αργυρη.
H κλειδαρια τις πορτας.Απο εκει περνει εντολη το body και για την ενδειξη και για την πλαφονιερα..
Τα χερια σου πιανουν.Βγαζεις ταπετσαρια,βγαζεις κλειδαρια,την καθαριζεις,κοιτας τις επαφες στην φυσσα και δοκιμαζεις πριν την ξανακουμπωσεις.
Μετα αλλαζεις κλειδαρια,κοιτας για κομμενα καλωδια στην πορτα ή ακομα και στην ενωση που κανει αναμεσα πορτα και κολωνα κλπ.
Το κεντρικο κλειδωμα δουλευει κανονικα ε?Και την πορτα του συνοδηγου την βλεπει κανονικα ανοιχτη σωστα?
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: arpas - mk2 Dynamic 1.2 8V

Δημοσίευση από arpas » Τετ Δεκ 25, 2013 8:07 pm

Ναι του συνοδηγού κανονικά, όπως και το κεντρικό κλείδωμα. Λες να φταίει η υπερβολική υγρασία στην οποία πλέον εκτίθεται και η μερική ακινησία; Επίσης είχε θέμα και το παράθυρο του οδηγού που ψιλοσκάλωνε στο ανέβασμα και διορθώθηκε με λίγο καθάρισμα στα λάστιχα. Έλεγα πάντως μήπως γλίτωνα το ξύλωμα της ταπετσαρίας.. Όχι ότι είναι δύσκολο, απλά είναι πλέον θέμα διάθεσης...

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: arpas - mk2 Dynamic 1.2 8V

Δημοσίευση από Gazofonix » Τετ Δεκ 25, 2013 8:45 pm

Καστε να δω μια την Παρασκευη αν εχω τετοια κλειδαρια οποτε να μπορεις να δοκιμασεις απ ευθειας βγαζοντας μονο ταπετσαρια και φυσσα κλειδαριας. :wink:
Εννοειτε οτι θα κοιταξεις και τα καλωδια αφου θα το ανοιξεις.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: arpas - mk2 Dynamic 1.2 8V

Δημοσίευση από arpas » Τετ Δεκ 25, 2013 8:54 pm

Ελπίζω μέχρι τότε να έχει αυτοεπισκευαστεί... Φίατ είναι :)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: arpas - mk2 Dynamic 1.2 8V

Δημοσίευση από Gazofonix » Τετ Δεκ 25, 2013 9:25 pm

Kai αγιες μερες.............ολο και κανα θαυμα μπορει να παιξει.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Περιγραφή Βελτιώσεων Αυτοκινήτων Μελών”