kostas013 - Mk2 HGT Abarth 5D DTA stand alone
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: kostas013 - Mk2 HGT Abarth 5D
Ναι παναγιωτη, πηγα σημερα τη βαση του ματιου για μια μικρη τροποποιηση, βαλαμε το 3φυσο απο αλφα 146 που εχει και γειωση στο μπλενταζ αλλα καθοταν λιγο πιο μακρια καιδιαβαζε οτι ναναι
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τωρα επομενη δοκιμη θα γινει τη τριτη που μπορει και ο iceman και ελπιζουμε να πανε ολα καλα!Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
Re: kostas013 - Mk2 HGT Abarth 5D
δυστυχώς ο κωστας δεν μπορει να πηγαινουμε συχνα οποτε μεσολαβουν μεγαλα διαστηματα απραξιας περα των 15 και 20 ημερων...
σημερα λοιπον πάλι τα ιδια οταν ειναι φυσωμενος ο πολλαπλασιαστης δεν συγχρονιζει...δεν μπορω να κανω κατι με τα παρασιτα ισως η μονη λυση ειναι ενας capacitor αλλα και παλι δεν ξερω πως θα παιξει...δυστυχως εχουμε παρασιτα και μαγνητικα πεδια, ειτε απο μπουζοκαλωδια ειτε απο πολλαπλασιαστη
σημερα με μερικα τηλεφωνηματα ισως τη ζημια να την κανει ο πολλαπλασιαστης απο το punto gt μιας και ειχαν και αλλοι θεματα με αυτον...μας πρότειναν λοιπον πολλαπλασιαστη απο ford
η αλλη λυση ειναι να γυρισουμε παλι στους μαμα πολλαπλασιαστες και απλα για το φαινόμενο του "pre sparking" που δημιουργουν λογο οτι εχουν εσωτερικους ενισχυτες αναφλεξης να βαλουμε εναν διακοπτη στην τρομπα βενζινης ωστε να την ανοιγουμε ξεχωριστα μετα απο λιγα δευτερολεπτα ωστε να αποφυγουμε την αναφλεξη απο το φαινομενο του "pre sparking", το φαινομενο αυτο συμβαινει γιατι ο dta εχει built in ingitors...ενισχυτες εσωτερικους για να οδηγει τον καθε πολλαπλασιαστη, οταν ομως και ο πολλαπλασιαστης εχει και αυτο ενισχυτη στο εσωτερικο του τοτε πρεπει να ενεργοποιηθει η επιλογη "external coil amps" στο software του dta και εκει εχουμε το "pre sparking"...
τελος τα μπουζοκαλωδια που εχουμε φτιαξει ειναι και αυτα πολυ μικρης αντιστασης (κοντα στα 60 ohm μαζι μετα τους ακροδεκτες κτλ, συνολο δηλαδη)...και μας ειπαν οτι οταν τα βαζουν σε punto gt με το μαμα πολλαπλασιαστη το αμαξι δεν περνει μπροστα...ισως πεσαμε στην περιπτωση λοιπον και λογο μικρων αντιστασεων και σε πολλαπλασιαστη και σε μπουζοκαλωδια εχουμε αυτα τα θεματα, μιας και ενα μαμα μπουζοκαλωδιο ειναι κοντα στα 150 με 170 ohm αναλογα το μηκος
σημερα λοιπον πάλι τα ιδια οταν ειναι φυσωμενος ο πολλαπλασιαστης δεν συγχρονιζει...δεν μπορω να κανω κατι με τα παρασιτα ισως η μονη λυση ειναι ενας capacitor αλλα και παλι δεν ξερω πως θα παιξει...δυστυχως εχουμε παρασιτα και μαγνητικα πεδια, ειτε απο μπουζοκαλωδια ειτε απο πολλαπλασιαστη
σημερα με μερικα τηλεφωνηματα ισως τη ζημια να την κανει ο πολλαπλασιαστης απο το punto gt μιας και ειχαν και αλλοι θεματα με αυτον...μας πρότειναν λοιπον πολλαπλασιαστη απο ford
η αλλη λυση ειναι να γυρισουμε παλι στους μαμα πολλαπλασιαστες και απλα για το φαινόμενο του "pre sparking" που δημιουργουν λογο οτι εχουν εσωτερικους ενισχυτες αναφλεξης να βαλουμε εναν διακοπτη στην τρομπα βενζινης ωστε να την ανοιγουμε ξεχωριστα μετα απο λιγα δευτερολεπτα ωστε να αποφυγουμε την αναφλεξη απο το φαινομενο του "pre sparking", το φαινομενο αυτο συμβαινει γιατι ο dta εχει built in ingitors...ενισχυτες εσωτερικους για να οδηγει τον καθε πολλαπλασιαστη, οταν ομως και ο πολλαπλασιαστης εχει και αυτο ενισχυτη στο εσωτερικο του τοτε πρεπει να ενεργοποιηθει η επιλογη "external coil amps" στο software του dta και εκει εχουμε το "pre sparking"...
τελος τα μπουζοκαλωδια που εχουμε φτιαξει ειναι και αυτα πολυ μικρης αντιστασης (κοντα στα 60 ohm μαζι μετα τους ακροδεκτες κτλ, συνολο δηλαδη)...και μας ειπαν οτι οταν τα βαζουν σε punto gt με το μαμα πολλαπλασιαστη το αμαξι δεν περνει μπροστα...ισως πεσαμε στην περιπτωση λοιπον και λογο μικρων αντιστασεων και σε πολλαπλασιαστη και σε μπουζοκαλωδια εχουμε αυτα τα θεματα, μιας και ενα μαμα μπουζοκαλωδιο ειναι κοντα στα 150 με 170 ohm αναλογα το μηκος
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: kostas013 - Mk2 HGT Abarth 5D
Χθες το βραδυ πηρε επιτελους μπροστα... μου δανεισε ενα παιδι κατι τελειωμενα μπουζοκαλωδια 1.2 και πολλαπλασιαστη, για καλη μας τυχη εχουν ακριβως ιδιο βισμε με τον πολλαπλασιαστη του GT...
Συνδεω μιζαρω και το τερας ξυπνησε!!!!!! Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Συνδεω μιζαρω και το τερας ξυπνησε!!!!!! Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
- Επικοινωνία:
Re: kostas013 - Mk2 HGT Abarth 5D
Επιτέλους ένα καλό νέο!!! Περιμένουμε νέα!!
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
- mixalis
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 994
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 18, 2013 1:10 am
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: kostas013 - Mk2 HGT Abarth 5D
Ενα παιδι εεε;; Αντε να ξαναδουμε το τερας στους δρομους κ στις πιστες
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Πικατσου διαλεγω εσενα
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: kostas013 - Mk2 HGT Abarth 5D
Μετα απο αρκετο παιδεμα και αφου δε ξαναπηρε απο τις 20 ιουνιου (ενας θεος ξερει πως λειτουργησε εκεινη την ημερα)
βρηκαμε πως θα αντιμετωπισουμε το προβλημα με τα παρασιτα.
Απο την αρχη το αμαξι ηθελε καλη γραμμη στο σημα του ματιου, το ματι του στοφαλου μας δημιουργησε το προβλημα, αλλαχθηκε η γραμμη με καλωδιο που ειχε περιελιξη νε μπλενταζ και το αμαξι πλεον επαιρνε μπροστα!!! Γυρισε σπιτι του και περιμενε τον προγραμματιστη.
Ηρθε ο NGT σπιτι μου και το αμαξι ξεκινησε να κανει κατι παλαβα, διακοπη επικοινωνιας με το ματι οταν ζεσταινοταν κλπ, αλλαχθηκε το ματι με το παλιο που ειχα στο 1200 και ολα καλα!!!
Χθες το αμαξι προγραμματιστηκε απο τον NGT με map sensor κατα 85 με 90% περιπου χωρις καλη εισαγωγη χωρις μεταβλητο χρονισμο και χωρις κλαπετα και απλα ΠΥΡΟΒΟΛΑΑΑΑΑΕΙ.
Η συμπεριφορα του στο δρομο με τον μαπ σου δινει την αισθηση του εργοστασιακου αυτοκινητου!!
Να ναι καλα ο iceman που εχει τραβηξει ολη τη ταλαιπωρια και τοσα δρομολογια να ερθει σπιτι μου να βρουμς γιατι δεν επαιρνε το ριμαδι μπροστα και μετα γτ μας εκανε τα δικα του το ματι
//cloud.tapatalk.com/s/57ead02ac94 ... a3ee-V.mp4
Ενα βιντεο απο τη πρωτη του βολτα χθες...
Τραβαει φιλος οποτε συγχωρεστε το κουνημα και επισης το φορεστερ ηθελε να πηγαινει απο το κεντρο του δρομου και καποια στιγμη κοβω και ξαναπαταω....
Ο θορυβος στο κοφτη δε μπορει να αποτυπωθει στο βιντεο... ο ηχος του ειναι σα καλασνικοφ που πυροβολαει!!!!!!!
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
βρηκαμε πως θα αντιμετωπισουμε το προβλημα με τα παρασιτα.
Απο την αρχη το αμαξι ηθελε καλη γραμμη στο σημα του ματιου, το ματι του στοφαλου μας δημιουργησε το προβλημα, αλλαχθηκε η γραμμη με καλωδιο που ειχε περιελιξη νε μπλενταζ και το αμαξι πλεον επαιρνε μπροστα!!! Γυρισε σπιτι του και περιμενε τον προγραμματιστη.
Ηρθε ο NGT σπιτι μου και το αμαξι ξεκινησε να κανει κατι παλαβα, διακοπη επικοινωνιας με το ματι οταν ζεσταινοταν κλπ, αλλαχθηκε το ματι με το παλιο που ειχα στο 1200 και ολα καλα!!!
Χθες το αμαξι προγραμματιστηκε απο τον NGT με map sensor κατα 85 με 90% περιπου χωρις καλη εισαγωγη χωρις μεταβλητο χρονισμο και χωρις κλαπετα και απλα ΠΥΡΟΒΟΛΑΑΑΑΑΕΙ.
Η συμπεριφορα του στο δρομο με τον μαπ σου δινει την αισθηση του εργοστασιακου αυτοκινητου!!
Να ναι καλα ο iceman που εχει τραβηξει ολη τη ταλαιπωρια και τοσα δρομολογια να ερθει σπιτι μου να βρουμς γιατι δεν επαιρνε το ριμαδι μπροστα και μετα γτ μας εκανε τα δικα του το ματι
//cloud.tapatalk.com/s/57ead02ac94 ... a3ee-V.mp4
Ενα βιντεο απο τη πρωτη του βολτα χθες...
Τραβαει φιλος οποτε συγχωρεστε το κουνημα και επισης το φορεστερ ηθελε να πηγαινει απο το κεντρο του δρομου και καποια στιγμη κοβω και ξαναπαταω....
Ο θορυβος στο κοφτη δε μπορει να αποτυπωθει στο βιντεο... ο ηχος του ειναι σα καλασνικοφ που πυροβολαει!!!!!!!
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: kostas013 - Mk2 HGT Abarth 5D
Και μερικες φωτογραφιες με το πλυσιμο και τη περιποιηση του αυτοκινητου
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: kostas013 - Mk2 HGT Abarth 5D
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: kostas013 - Mk2 HGT Abarth 5D
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: kostas013 - Mk2 HGT Abarth 5D DTA stand alone
Αγοραστηκε σημερα η Pro εκδοση του προγραμματος της DTA DTADroid!!!!
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- puntoforever
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 287
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 07, 2007 3:05 pm
Re: kostas013 - Mk2 HGT Abarth 5D DTA stand alone
Καλησπέρα ! Μιας και είμαι στην διαδικασία αλλαγής ιμάντων σκέφτομαι μήπως μπω και στην διαδικασία αλλαγής των εκκεντροφόρων από mk1 και μιας που το είχες κάνει θα ήθελα να μου πεις 2-3 πραγματάκια
καταρχάς αξίζει να μπω στην διαδικασία βάλε βγάλε ?
Μέτα από το μκ1 παίρνουμε τους εκκεντροφόρους και τα διπλά ελατήρια μόνο , και ταιριάζουν στο καπάκι του μκ2 η θέλει καμιά τροποποίηση?
Με τις βαλβίδες ?
καταρχάς αξίζει να μπω στην διαδικασία βάλε βγάλε ?
Μέτα από το μκ1 παίρνουμε τους εκκεντροφόρους και τα διπλά ελατήρια μόνο , και ταιριάζουν στο καπάκι του μκ2 η θέλει καμιά τροποποίηση?
Με τις βαλβίδες ?
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: kostas013 - Mk2 HGT Abarth 5D DTA stand alone
Καλησπερα μπαινουν με τις βαλβιδες του μκ1 τα ελατηρια και οι εκκεντροφοροι κατευθειαν
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: kostas013 - Mk2 HGT Abarth 5D DTA stand alone
Το αν αξιζει η οχι ειναι θεμα δικο σου λογω κοστους θα χρειαστεις εισαγωγη εξατμιση και προγραμμα με αυτα
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- puntoforever
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 287
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 07, 2007 3:05 pm
Re: kostas013 - Mk2 HGT Abarth 5D DTA stand alone
thanks !
εισαγωγή και εξάτμιση υπάρχει , μένει μόνο το πρόγραμμα .
εισαγωγή και εξάτμιση υπάρχει , μένει μόνο το πρόγραμμα .
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: kostas013 - Mk2 HGT Abarth 5D DTA stand alone
Δυστυχως σπασαμε...
Επανερχομαστε ανανεωμενοι και πιο γρηγοροι!!!!
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Επανερχομαστε ανανεωμενοι και πιο γρηγοροι!!!!
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........