Skinboy HGT SC Evo

Εδώ θα γράφουμε τίς βελτιώσεις πού έχουμε κάνει ό κάθε ένας ξεχωριστά στό αμάξι τού

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Coach
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 532
Εγγραφή: Παρ Οκτ 15, 2004 12:10 pm
Τοποθεσία: Νάουσα
Επικοινωνία:

Re: 900kg HGT + full stage2 engine (stand alone ECU)

Δημοσίευση από Coach » Δευ Οκτ 25, 2010 8:51 pm

Ε ναι φυσικα αυτο εννοειτε.Και δεν περιμενε και κανεις πιστευω να εχει συμμετοχες οι ταχυτητες ουτε γενικα αλλα και ειδικα στην open


Colin McRae - Θεός

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: 900kg HGT + full stage2 engine (stand alone ECU)

Δημοσίευση από polatov » Δευ Οκτ 25, 2010 10:49 pm

ελπιζω για open να μην εννοεις gtcc...
με τις 17αρες δεν θα ψηλωσει αρκετα το αμαξι?και το βημα σιγουρα θα αλλαξει ετσι?
σιγουρα τα χετε σκεφτει απλα ρωταω πως το βλεπεις.
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Re: 900kg HGT + full stage2 engine (stand alone ECU)

Δημοσίευση από skinboy » Δευ Οκτ 25, 2010 11:46 pm

Παναγιωτη δεν αναφερομαι στο gtcc οχι, ουτε σε τετοια event.
To ψηλωσει δεν ειναι προβλημα το ρυθμιζουμε αμεσως απο αναρτηση, το βημα ναι θα μακρυνει ενα τονο, ακριβως οσο το θελουμε μιας κ ειμαι πολυ κοντος πλεον , ανευ λογου ποια, κ επειδη δεν θελω να αλλαξω κ/π κτλ στο σαζμαν , μας καθετε κουτι.

Δεν περιμενα να μαζευει τοσο αποτομα χιλιομετρα σε σχεση με πριν παρολο που ειναι λιγο ποιο μακρυ ειδη.
αλλα ειπαμε καποιες αλλαγες, αναθεωρουνε ολα απο την αρχη.
Ευτηχως που δεν εχω να με απασχολει κ η αναρτηση σε οτιδηποτε αλλαγη (λογο χορηγιας κ μονο) γιατι κ εκει θα κανουμε αλλαγες.

Γενικα αλλαξε ολο το αμαξι απο την αρχη, ευχαριστη αλλαγη , αλλα χρονοβορα με δοκιμες κτλ κτλ..
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Re: 900kg HGT + full stage2 engine (stand alone ECU)

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Οκτ 26, 2010 5:14 pm

Παντος με τις 17 ειναι ποιο ασχημο , αυτο ειναι το μονο σιγουρο...(σημερα που το ειδα)
καμια σχεση με τις φαρδιες τις 15αρες . . .
απογοητευτικα πραγματικα , δεν θυμιζει σε καμια περιπτωση αμαξι για πιστα, αλλα αμαξι για αγωνες αναβασιαρικο...
αηδια πληρες
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: 900kg HGT + full stage2 engine (stand alone ECU)

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Οκτ 26, 2010 5:22 pm

Απαπα...μη μιλας ετσι βρε συ!θα το ματιασεις και θα πεισμωσει..!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Re: 900kg HGT + full stage2 engine (stand alone ECU)

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Οκτ 26, 2010 5:39 pm

κων/νε την αληθεια λεω απλα, περαν τον καλων τις κινησεως αυτης, ειναι ασχημο στο ματι μου πολυ.
γεμισε μεν ολο το κενο , ναι , θα χωρεσει 355 φρενο απο μεσα, ναι , θα φρεναρει ναι...
αλλα ειναι ασχημο κ δειχνει πολυ στενο σε σχεση με πριν (λογο κ σχεδιου ζαντας)
Δεν ξερω τι υπολογιζουνε σαν τελικο αποτελεσμα αλλα εμενα δεν μου αρεσει , θα στρωσει η εικονα μολις μπουνε τα φρενα αλλα δεν ξερω αν αξιζει εν τελη η κινηση αυτη, θα δειξει
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: 900kg HGT + full stage2 engine (stand alone ECU)

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Οκτ 26, 2010 5:44 pm

Στην περιπτωση σου προεχει το χρονομετρο ,οποτε... PDT_Armataz_01_04
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Re: 900kg HGT + full stage2 engine (stand alone ECU)

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Οκτ 26, 2010 6:03 pm

nai, i know, για να δουμε ομως, απλα εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι να εχω τοσο στενο λαστιχο μπροστα ,
η απαντηση τοσο χρειαζεται ειναι δεκτη απο τον ανθρωπο που την δινει, αλλα εγω διατηρω επιφυλαξης παντα μεχρι δοκιμης...
το μονο ενθαριστικο ειναι οτι η συγκεκριμενες εκτος απο 17χ7 υπαρχουν κ 17χ8 , οποτε αν δω τα σκουρα θα βαλω εμπρος 8αρα, κ 225 οχι 205
το προβλημα ειναι οτι με τετοια κινηση πλεον , ΔΕΝ χωραει στα φτερα η ζαντα κ θελω extensions , αλλα ας κανω λιγο υπομονη .
μεχρι την παρασκευη θα ειναι ετοιμη κ η μελετη για τα φρενα (καθως κ το κοστος...η λυπητερη)
φωτογραφιες απο ολα εχω ειδη (με αλλο μεν δισκο δοκιμαστικα αλλα το μεγεθος το σωστο) απλα ακομα μεχρι να φιξαριστει οτιδηποτε αναμενω.
Punto HGT SC Evo


Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: 900kg HGT + full stage2 engine (stand alone ECU)

Δημοσίευση από polatov » Παρ Οκτ 29, 2010 5:33 pm

πολυ ομορφοτερες ζαντες.απο μακρια νομιζω θα δειχνει ακομη πιο ωραιο.
τα λαστιχα τα χεις δουλεψει αυτα??πιστευω οτι ειναι ανωτερα απο 888 σε αυτη τη διασταση..
επισης αυτες ειναι στο ιδιο ωαρως με τις προηγουμενες??
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

tzagasdog
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 563
Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 3:57 pm

Re: 900kg HGT + full stage2 engine (stand alone ECU)

Δημοσίευση από tzagasdog » Παρ Οκτ 29, 2010 5:59 pm

και εμενα μου αρεσει με αυτες τις ζαντες.

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Re: 900kg HGT + full stage2 engine (stand alone ECU)

Δημοσίευση από skinboy » Παρ Οκτ 29, 2010 6:36 pm

ζαντα και λαστιχο μαζι επειδη τις εβαζα εβγαζα αυτες τις μερες σε σχεση με τις αλλες ειναι ποιο ελαφρυες...αισθητα, αλλα σαν συνολο
αυτο το λαστιχο εγω δεν πιστευω οτι ειναι καλυτερο απο το 8αρι στην πιστα, γιατι ειναι ραλλιτζιδικο, σιγουρα στο βουνο θα ειναι λουκουμι κ απο οσο εχω πληροφορηθει ειναι ψαγμενο λαστιχο κ γομα αλλα για αλλη χρηση (σε στεγνο η μεχρι υγρασια) με νερο, σταματας δεξια.
δεν το εχω τσουλησει καν με αυτα τα λαστιχα απλα παταει κατω οσο ειναι στο Σταθη το αμαξι
εμενα μου αρεσε ποιο πολυ πριν απλα, τωρα σαν ζαντα αυτη ειναι καλη επιλογη, μεν, αλλα.
λογικα θα τις δουλεψω με full slicks , αλλα για αρχη θελω να τις δουλεψω με 8αρια , δεν ξερω ομως ακομα τιποτα (οπως ειπα ειναι test τοποθετηση) για να μετρησουμε χωρο κτλ...
σιγουρα μολις κουμπωσουνε εμπρος τα μοσχαρια τα φρενα κ πισω οι μεγαλοι δισκοι επισης θα μου αρεσει κ εμενα.
ελπιζω να φτανει το πλατος σε πελμα απλα κ το φαρδος της ζαντας (7 ιντσες) .
ηθελα να το βολταρω λιγο σημερα το πρωι να το δω στο δρομο με αυτα τα λαστιχα , αλλα ο καιρος δεν μας εκανε το χατηρι

εχω κ φωτο απο τα 355 με τις 6 πιστονες μεσα σε αυτη την ζαντα εξω..αλλα θα περιμενω να βαλω φωτο απο ολα αυτα στο αμαξι πανω κ οχι στον παγκο..
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
vdsracing
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 2:09 pm

Re: 900kg HGT + full stage2 engine (stand alone ECU)

Δημοσίευση από vdsracing » Πέμ Νοέμ 04, 2010 2:02 pm

Η διαφορά όπως την είδα εγω μεταξύ των 888 και των "ραλυτζίδικων"(συγκεκριμένα Hankook z209) είναι αισθητή σε κράτημα υπέρ των ραλυτζίδικων(gg 888 vs medium T50 z209) αλλά η μεγαλύτερη διαφορά είναι στο παράθυρο λειτουργίας που έχουν όπου τα ραλυτζίδικα αποδίδουν τα μέγιστα για πολύ μεγαλύτερη διάρκεια.Εκτός των άλλων εχουν και λιγότερη φθορά.
-Βαγγέλης-

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Re: 900kg HGT + full stage2 engine (stand alone ECU)

Δημοσίευση από skinboy » Πέμ Νοέμ 04, 2010 2:35 pm

ti να σου πω,
το θεμα εχει οπως λες, αυτο δηλαδη ακουγετε γενικα.
το σκεπτικο μου εμενα ειναι οτι μιλαμε για διαφορα σε διαστασεις, 225 εμπρος πριν 205 περιπου τωρα, βεβαια 15 με 17 ζαντα κ ραλλιτζιδικο το οποιο λεγετε για την ελιτ της σειρας μιας κ σε σχεση με διαφορα αλλα δοκιμασμενα απο τον ιδιο κ στο ιδιο αμαξι το εν λογο εριχνε 1- 1.5sec σε καθε rally...(γομα δεν ξερω καθολου , κ οπως κ να εχει δεν ειναι φρεσκο ιδιαιτερα, αλλα ειναι σε καλα φιλασομενο μερος κ με 0χιλιομετρα
οπως κ να εχει τα ραλλυτζιδικα σλικ ειναι ταα σλικ του βουνου κ τα αλλα τις πιστας , αλλα οι πιστες μας εδω, δεν εχουνε κ διαφορα απο τους δρομους στα βουνα (οπως πολυ σωστα μου ειπε καποιος προσφατα)
Βεβαια ο συγκεκριμενος ανθρωπος δεν εχει πεσει ποτε εξω μεχρι σημερα διπλα μου, οτι εκτιμαει παντα πεφτει μεσα , αν πεσει κ τωρα, θα ειμαι πανευτυχεις...
αν καταφερε να μου φτιαξει κατι το οποιο να γυρναει στους χρονους που ειπαμε τοτε απλα θα τρελαθω απο την χαρα μου
ανυπομονο να το οδηγησω κ να το μαθω ξανα απο την αρχη ,απλα..

τωρα η νεκροψια λενε δειχνει παντα, προς το παρον θα τα κανω μια δοκιμουλα με την πρωτη ευκαιρεια, αλλα μαλλον θα καταλληξω στο ευνοητο full slics κ ενα σετ R1R 205-40 για μετακινησεις κ βροχινες μερες κ τελος.
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: 900kg HGT + full stage2 engine (stand alone ECU)

Δημοσίευση από polatov » Παρ Νοέμ 05, 2010 1:25 am

δεν θελω να χαλασω το topic αλλα ποση σχεση μπορει να χει η Ριτσωνα και η Αμφικλεια με τις Σερρες σε ποιοτητα οδοστρωματος??στο ιδιο λαστιχο αλλες γομες απλα.
οπως πολυ σωστα ειπες ειναι τι θελεις.
στην αναβαση βαζεις και soft.στο trackday βαζεις soft αλλα ειναι ασυμφορο..αν θες να μπεις να κανεις 18-25 γυρους στις Σερρες θες κατι ποιο ομοιογενες και ανθεκτικο.
το 888 ειναι ενα τιμιο ελαστικο και παντρευει τα παντα.δρομο βουνο θαλασσα... πιστα.απο κει και περα οταν μιλαμε για trackday cars το 888 δεν αποτελει επιλογη κατα τη γνωμη μου.
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Περιγραφή Βελτιώσεων Αυτοκινήτων Μελών”