Skinboy HGT SC Evo
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
Skinboy HGT SC Evo
επειση ισως ετσι ειναι καλυτερα συνεχεια εδω...
μεταφερω ατοφιο το τελευταιο μου post εδω...
-------------------------------------------------------------
δηλαδη με την αλλαγη ντεποζιτου κ δεδομενου οτι μεσα σε 2 μερες ελαφρωσα αλλα 2 κιλα απο την μουρη (αρα 955kg τωρα το αμαξι) πεφτω με την μια 20 κιλα κατω κ παμε στα 935kg.
με το carbon Καπω , κ τον φανοστατη απο το kit car (o οποιος ειναι Not available anymore κ προσπαθει ο μηχανικος μου να κανει τα δικα του να μας φερουνε εναν) εχω -10kg και απο μπροστα.
αρα 920kg
μεχρι εδω χρειαζονται 2100e
απο εκει κ περα με αλλαγη στα πισω ΟΛΑ τα παραθυρα υπαρχει αλλη μια εξοικονομιση βαρους τις ταξεως των 10-13kg με κοστος κανα 200e.
Με καθαρισμα πλεξουδες στηριγματακια (που δεν χρειαζονται πλεον) αν αφαιρεθει κ το ταμπλο τελειος (η το μισο θα δω τωρα τι θα γινει ακριβως εκει περα) αισιως πεφτεις απο τα 900kg.
σημειωτεον 890kg ειναι το Minimum Μου για ενα Gr A HGT.
Ποιο κατω "κοβεται"
αρα τα 910kg που ηθελα με τα νεα δεδομενα κ τις νεες εξελιξεις δειχνουνε ευκολα κ το τελειο μιλαει για κατω απο 900.
αμα το πετυχω με 175hp και 900 kg + το βημα του αμαξιου , μαλλον θα τσακιζει τα χρονομετρα κ θα ειναι κ το βαρυτερο ολων των υπολοιπων οχηματων που θα γυρνανε στο ιδιο επιπεδο !!
μεχρι σημερα δεν εχω πεσει εξω , πιστευω να μην πεσω ουτε τωρα !!
edit by Polatov τιτλος
μεταφερω ατοφιο το τελευταιο μου post εδω...
-------------------------------------------------------------
δηλαδη με την αλλαγη ντεποζιτου κ δεδομενου οτι μεσα σε 2 μερες ελαφρωσα αλλα 2 κιλα απο την μουρη (αρα 955kg τωρα το αμαξι) πεφτω με την μια 20 κιλα κατω κ παμε στα 935kg.
με το carbon Καπω , κ τον φανοστατη απο το kit car (o οποιος ειναι Not available anymore κ προσπαθει ο μηχανικος μου να κανει τα δικα του να μας φερουνε εναν) εχω -10kg και απο μπροστα.
αρα 920kg
μεχρι εδω χρειαζονται 2100e
απο εκει κ περα με αλλαγη στα πισω ΟΛΑ τα παραθυρα υπαρχει αλλη μια εξοικονομιση βαρους τις ταξεως των 10-13kg με κοστος κανα 200e.
Με καθαρισμα πλεξουδες στηριγματακια (που δεν χρειαζονται πλεον) αν αφαιρεθει κ το ταμπλο τελειος (η το μισο θα δω τωρα τι θα γινει ακριβως εκει περα) αισιως πεφτεις απο τα 900kg.
σημειωτεον 890kg ειναι το Minimum Μου για ενα Gr A HGT.
Ποιο κατω "κοβεται"
αρα τα 910kg που ηθελα με τα νεα δεδομενα κ τις νεες εξελιξεις δειχνουνε ευκολα κ το τελειο μιλαει για κατω απο 900.
αμα το πετυχω με 175hp και 900 kg + το βημα του αμαξιου , μαλλον θα τσακιζει τα χρονομετρα κ θα ειναι κ το βαρυτερο ολων των υπολοιπων οχηματων που θα γυρνανε στο ιδιο επιπεδο !!
μεχρι σημερα δεν εχω πεσει εξω , πιστευω να μην πεσω ουτε τωρα !!
edit by Polatov τιτλος
Punto HGT SC Evo
- g
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1906
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
- Τοποθεσία: Βούλα Αττικής
αν επιτρεπεται Πετρο οδηγος κα αμαξι μαζι ποσο το εχεις μετρησει;;;
μιας κ δεν εχω ιδεα απο προετοιμασια για στησιμο σε πιστααα, φανταζομαι πως για να κανεις το αμαξι σοου 50 κιλα λιγοερα, στα κιλα που αναφερεις που ειναι ηδη τσιμα τσιμα, θες κανα 2000 λεω εγω τωρα. τι οφελος εχεις σε αυτα λεφτα, ειναι εμφανες;; η απλα μιλας για δεκατα;; βεβαια σε χρονομετρα κ τα δεκαα ειναι πολυ σηματικα...θα μου πεις κ εχεις δικιο.
οποτε μιλας για 180 κοντα αλογα μοτερ κ συνολο λεω εγω τωρα 1 τονο αμαξι κ οδηγος...εεεεε το αμαξι ειναι πιστολι.
ευχομαι να εισαι παντα απο δω κ περα πρωτος κ να κλεισεις πολλα στοματα.
παντως με μερακι, υπομονη, επιμονη εχεις κανει το αμαξι σε ιδανικα επιπεδα απο αποψη στησιματος κ βαρους. μπραβο κ παλυ
μιας κ δεν εχω ιδεα απο προετοιμασια για στησιμο σε πιστααα, φανταζομαι πως για να κανεις το αμαξι σοου 50 κιλα λιγοερα, στα κιλα που αναφερεις που ειναι ηδη τσιμα τσιμα, θες κανα 2000 λεω εγω τωρα. τι οφελος εχεις σε αυτα λεφτα, ειναι εμφανες;; η απλα μιλας για δεκατα;; βεβαια σε χρονομετρα κ τα δεκαα ειναι πολυ σηματικα...θα μου πεις κ εχεις δικιο.
οποτε μιλας για 180 κοντα αλογα μοτερ κ συνολο λεω εγω τωρα 1 τονο αμαξι κ οδηγος...εεεεε το αμαξι ειναι πιστολι.
ευχομαι να εισαι παντα απο δω κ περα πρωτος κ να κλεισεις πολλα στοματα.
παντως με μερακι, υπομονη, επιμονη εχεις κανει το αμαξι σε ιδανικα επιπεδα απο αποψη στησιματος κ βαρους. μπραβο κ παλυ
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
ειναι πολυ σχετικα ολα αυτα που λες, ειδικα το οφελος , οσο φτανεις οριακα σε χρονο τοτε η διαφορες παιζουνε κ σε λιγοτερο απο μισο δευτερολεπτο.
το οποιο ειναι αμελητεο , αλλα μπορει να σε αφηνει 6 θεσεις πισω απο τον πρωτο οταν το παιχνιδι κρινεται στο χιλιοστο πολλες φορες.
αρα για αυτο που θελω εγω., ειναι ζωτικης σημασιας ολα αυτα.
απο την αλλη δεν ειναι μονο το αποτελεσμα που μετραει για εμενα αλλα η συνολικη κινηση κ η προσωπικη ευχαριστηση, ειναι στοχοι που μου αρεσει να τους πετυχαινω !
τον ιδιο χρονο μπορεις πχ να πετυχεις με ενα αλλο αμαξι αλλων ικανοτητων κτλ τελευταιας τεχνολογιας κ παει λεγοντας.
αλλα , αλλη η ευχαριστηση του "το εχω κανει οπως θελω εγω" κ ειναι αγωνιστικο ππου σημαινει οτι "πρεπει να το οδηγησω γρηγορα" κ οχι φροντισε η Χ. εταιρεια να κινητε γρηγορα για τον καθε οδηγο.
και επισης σαν αγωνιστικο να ειναι κ με την παραμικρη λεπτομερια προσεγμενο , οχι απλα να λειτουργει για να τρεξει !
να μου παρεχει ασφαλεια κ ολα τα σχετικα.
στοχος ειναι αμαξι + οδηγος να μην ξεπερναει τα 1000kg , αρα το αμαξι πρεπει να πεσει στα 900 για να εχω τον αερα +οδηγος +βενζινη.
τα λεφτα ειναι αρκετα παραπανω απο οσα αναφερεις για να γινει ολο αυτο που θελω αφου 2000ε ειναι ο εγκεφαλος βαλε κ ολα τα αλλα.
στα Μεγαρα εχω βγει κ 2ος κ 3ος. παρολο που ολοι θα θυμωντουσαν τον αγωνα που βγηκανε 2οι , εμενα μου εμεινε χαραγμενος ο αλλος , που βγηκα 3ος , απλα γιατι μου αρεσε ποιο πολυ (προσωπικη απολαυση που λεμε...). Εκεινη την μερα ητανε σαν να ηξερα απο πριν τι θα γινει ! διεσθηση πειτε το οπως θελετε !!
το οποιο ειναι αμελητεο , αλλα μπορει να σε αφηνει 6 θεσεις πισω απο τον πρωτο οταν το παιχνιδι κρινεται στο χιλιοστο πολλες φορες.
αρα για αυτο που θελω εγω., ειναι ζωτικης σημασιας ολα αυτα.
απο την αλλη δεν ειναι μονο το αποτελεσμα που μετραει για εμενα αλλα η συνολικη κινηση κ η προσωπικη ευχαριστηση, ειναι στοχοι που μου αρεσει να τους πετυχαινω !
τον ιδιο χρονο μπορεις πχ να πετυχεις με ενα αλλο αμαξι αλλων ικανοτητων κτλ τελευταιας τεχνολογιας κ παει λεγοντας.
αλλα , αλλη η ευχαριστηση του "το εχω κανει οπως θελω εγω" κ ειναι αγωνιστικο ππου σημαινει οτι "πρεπει να το οδηγησω γρηγορα" κ οχι φροντισε η Χ. εταιρεια να κινητε γρηγορα για τον καθε οδηγο.
και επισης σαν αγωνιστικο να ειναι κ με την παραμικρη λεπτομερια προσεγμενο , οχι απλα να λειτουργει για να τρεξει !
να μου παρεχει ασφαλεια κ ολα τα σχετικα.
στοχος ειναι αμαξι + οδηγος να μην ξεπερναει τα 1000kg , αρα το αμαξι πρεπει να πεσει στα 900 για να εχω τον αερα +οδηγος +βενζινη.
τα λεφτα ειναι αρκετα παραπανω απο οσα αναφερεις για να γινει ολο αυτο που θελω αφου 2000ε ειναι ο εγκεφαλος βαλε κ ολα τα αλλα.
στα Μεγαρα εχω βγει κ 2ος κ 3ος. παρολο που ολοι θα θυμωντουσαν τον αγωνα που βγηκανε 2οι , εμενα μου εμεινε χαραγμενος ο αλλος , που βγηκα 3ος , απλα γιατι μου αρεσε ποιο πολυ (προσωπικη απολαυση που λεμε...). Εκεινη την μερα ητανε σαν να ηξερα απο πριν τι θα γινει ! διεσθηση πειτε το οπως θελετε !!
Punto HGT SC Evo
- punto1410
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 927
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 16, 2006 2:05 pm
- Τοποθεσία: Γλυφάδα
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
εκκεντροφορους custom profile by Colombo (στοιχεια δεν δινονται)
NGK iridium μπουζια (μαμα αντικατασταση των εργοστασιακων)
Full εξατμιση με Racing καταλυτη (χαμηλη σταθμη θορυβου)
Carbon BMC (μεγαλο) βαρελακι διπλα στην πεταλουδα με ramair auto corse εμπος.
ελαφρωμα βολαν χειροποιητος δισκος
ΜΑΜΑ εγκεφαλος κ καμια αλλη επεμβαση
(τωρα κατι να μην τους χαρακτηρισω που φιμολογουνε οτι εχω φρεζαρει βαλβιδες κανει τους αυλους χωνια κ την συμπιεση ουτε εγω δεν ξερω που ας βαλουνε ενα στοιχημα να βγαλω τα φραγκα να το φτιαξω να δουνε οτι ειναι μαμα να το κλεισουνε το στοματακι τους για παντα !! οπως κ οι "συναγωνιζομενοι μου που με χρεωνουνε 2λιτρο , παρεα πανε αυτοι ολοι)
ειναι τι εχω κανει στο αμαξι !! και δεν εχω λογο να κρυψω κατι.
δεν ανακοινωνω προσωπικες δουλειες κ μελετες , αλλα δεν αρνουμε οτι τις εχω κανει τις επεμβασεις οταν με ρωτανε.
NGK iridium μπουζια (μαμα αντικατασταση των εργοστασιακων)
Full εξατμιση με Racing καταλυτη (χαμηλη σταθμη θορυβου)
Carbon BMC (μεγαλο) βαρελακι διπλα στην πεταλουδα με ramair auto corse εμπος.
ελαφρωμα βολαν χειροποιητος δισκος
ΜΑΜΑ εγκεφαλος κ καμια αλλη επεμβαση
(τωρα κατι να μην τους χαρακτηρισω που φιμολογουνε οτι εχω φρεζαρει βαλβιδες κανει τους αυλους χωνια κ την συμπιεση ουτε εγω δεν ξερω που ας βαλουνε ενα στοιχημα να βγαλω τα φραγκα να το φτιαξω να δουνε οτι ειναι μαμα να το κλεισουνε το στοματακι τους για παντα !! οπως κ οι "συναγωνιζομενοι μου που με χρεωνουνε 2λιτρο , παρεα πανε αυτοι ολοι)
ειναι τι εχω κανει στο αμαξι !! και δεν εχω λογο να κρυψω κατι.
δεν ανακοινωνω προσωπικες δουλειες κ μελετες , αλλα δεν αρνουμε οτι τις εχω κανει τις επεμβασεις οταν με ρωτανε.
Punto HGT SC Evo
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
gkantemia,
βρηκα ετοιμα παραθυρα για μκ1 στην Αγγλια,Plexiglass Lexan polycarbonate αναλογα(και με επιλογες σε αποχρωση) αλλα οχι για μκ2......
προφανος λογο του fiat challenge εχουνε φτιαξει πατρον για τα Uno tipo k Punto 1st series και τα βγαλανε στην παραγωγη.
ta HGT Μπηκανε φετος στο πρωταθλημα οποτε ευελπιστω να φτιαξουνε κ για αυτα...
αλλιως παμε για χειροποιητα μαλλον...
βρηκα ετοιμα παραθυρα για μκ1 στην Αγγλια,Plexiglass Lexan polycarbonate αναλογα(και με επιλογες σε αποχρωση) αλλα οχι για μκ2......
προφανος λογο του fiat challenge εχουνε φτιαξει πατρον για τα Uno tipo k Punto 1st series και τα βγαλανε στην παραγωγη.
ta HGT Μπηκανε φετος στο πρωταθλημα οποτε ευελπιστω να φτιαξουνε κ για αυτα...
αλλιως παμε για χειροποιητα μαλλον...
Punto HGT SC Evo
- joykiller
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1143
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 28, 2005 11:06 pm
- Τοποθεσία: Agia Paraskevi
- Επικοινωνία:
πετρο στειλε σε πμ απο που και τι αλλα εχουνε σχετικα με μκ1 οι τυποι...ευχαριστω.
Kante click sto link parakalw http://s2.bitefight.gr/c.php?uid=21367
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
οκ , καθαρισε το συνεργειο μου για τα παραθυρα (κ συμπτωματικα ειναι ο ιδιος ανθρωπος που μου ειχανε προτυνει καποια παιδια που μπορει να μου φτιαξει, απλα επιβεβαιωθηκε κ σαν εργασια οτι ειναι φοβερος)
Προσωρινα παγωνουνε για κανα μηνα και κατι ολες οι περαιτερο ενεργιες με σκοπο να τελειωσουνε οι αγωνες αλλα κ λογο πολυ περιορισμενου ελευθερου χρονου (τα κενα θα εκμεταλευτω για προπονησεις μονο) κ παμε για ολες τις εργασιες σχεδον (οι οσες μπορεσω απο οικονομικης μεριας) μεσα Δεκεμβριου κ Ιανουαριο ωστε να ειμαι φεβρουαριο ετοιμος οριστικα.
ευχομαι να πετυχω το στοχο.
900κιλα /175 αλογα.
Περεταιρο εξελιξη δεν νομιζω οτι μπορει να υπαρξει σε αυτο το αμαξι.
Προσωρινα παγωνουνε για κανα μηνα και κατι ολες οι περαιτερο ενεργιες με σκοπο να τελειωσουνε οι αγωνες αλλα κ λογο πολυ περιορισμενου ελευθερου χρονου (τα κενα θα εκμεταλευτω για προπονησεις μονο) κ παμε για ολες τις εργασιες σχεδον (οι οσες μπορεσω απο οικονομικης μεριας) μεσα Δεκεμβριου κ Ιανουαριο ωστε να ειμαι φεβρουαριο ετοιμος οριστικα.
ευχομαι να πετυχω το στοχο.
900κιλα /175 αλογα.
Περεταιρο εξελιξη δεν νομιζω οτι μπορει να υπαρξει σε αυτο το αμαξι.
Punto HGT SC Evo
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
kai ομως μπορει να υπαρχει.
Βρηκα το Body κιτ του S1600 .
το βρηκα κ σε δυο επιλογες.
κατασκευασμενο απο fiberglass , k δευτερη επιλογη απο carbon.
κοστοι, 1500λιρες το πρωτο, 3200λιρες το δευτερο (αισθητη διαφορα σε χρηματα αλλα και σε βαρος)
λεγεται οτι το fiberglass το κιτ ειναι στο 1/3 σε βαρος σε σχεση με το μαμα, κ το δε carbon στο 1/5+
το οφελος εκτος απο βαρος ειναι κ οτι μπορεις να φαρδυνεις σε αρκετα μεγαλα επιπεδα τα μετατροχια σου (οχι ομως οπως γινεται στο S1600) αλλα με αλχημιες.
τελικα κ κατω απο τα 900 παει το αμαξι ! ! !
Προς το παρον μετα το περας του τελευταιου αγωνα εχει επιστησει την προσοχη μου στην αμεση αντικαταστασης ολου του κυκλωματος τροφοδοσιας βενζινης , θα εκοικωνομησω κ βαρος απο εκει αλλα κ σιγουρια οτι ολα θα ειναι ασφαλησμενα σωστα πλεον !
Βρηκα το Body κιτ του S1600 .
το βρηκα κ σε δυο επιλογες.
κατασκευασμενο απο fiberglass , k δευτερη επιλογη απο carbon.
κοστοι, 1500λιρες το πρωτο, 3200λιρες το δευτερο (αισθητη διαφορα σε χρηματα αλλα και σε βαρος)
λεγεται οτι το fiberglass το κιτ ειναι στο 1/3 σε βαρος σε σχεση με το μαμα, κ το δε carbon στο 1/5+
το οφελος εκτος απο βαρος ειναι κ οτι μπορεις να φαρδυνεις σε αρκετα μεγαλα επιπεδα τα μετατροχια σου (οχι ομως οπως γινεται στο S1600) αλλα με αλχημιες.
τελικα κ κατω απο τα 900 παει το αμαξι ! ! !
Προς το παρον μετα το περας του τελευταιου αγωνα εχει επιστησει την προσοχη μου στην αμεση αντικαταστασης ολου του κυκλωματος τροφοδοσιας βενζινης , θα εκοικωνομησω κ βαρος απο εκει αλλα κ σιγουρια οτι ολα θα ειναι ασφαλησμενα σωστα πλεον !
Punto HGT SC Evo
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία: