Skinboy HGT SC Evo
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
Re: Skinboy HGT SC Evo
αυτιο ειναι το μονο ευκολο τα απο μεσα ειναι τα δυσκολα κ πανακριβα....
δεν ξερω αμα θα το εκανα ποτε παντος...
ισως υπαρχει ενδιαμεση λυση καλυτερη , αλλα κ παλι δεν το εχω σκοπο..
δηλαδη πριν να εμπαινα σε τετοια διαδικασια θα επερνα σειριακο πρωτα
δεν ξερω αμα θα το εκανα ποτε παντος...
ισως υπαρχει ενδιαμεση λυση καλυτερη , αλλα κ παλι δεν το εχω σκοπο..
δηλαδη πριν να εμπαινα σε τετοια διαδικασια θα επερνα σειριακο πρωτα
Punto HGT SC Evo
- powerakis
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 516
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 15, 2008 7:02 pm
- Τοποθεσία: pireus
- Επικοινωνία:
Re: Skinboy HGT SC Evo
Δεν δε φοβαμε ξερω οτι παντα κανεις οτι χρειαζεται και τιποτα περισοτερο...
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
Re: Skinboy HGT SC Evo
ετσι πιστευω κ εγω, αλλα σχετικο ειναι...
τωρα στην Saloon ειναι δυσκολα τα πραγματα...
την Κυριακη τρεχω κ μαζι μου τρεχει κ Nissan Primera BTCC ....
k Sunny δυνατα κτλ...
απλα δεν ξερω αν θα το εξελιξω αλλο , σιγουρα Οχι φετος κ δεν ξερω ακομα αν θα τρεχει του χρονου.
Γενικα ειναι περιεργα τα πραγματα κ απο ενα σημειο κ μετα δεν ξερω πλεον κατα ποσο αξιζει - διασκεδαζω οπως εχω πει.
Ας τελειωσει η φετινη σεζον κ βλεπουμε
ακομα δεν το εχω χαρει μαθει καλα οπως ειναι ειδη οποτε εχω περιθωριο για μελλοντικες σκεψεις αν κ εφοσον
τωρα στην Saloon ειναι δυσκολα τα πραγματα...
την Κυριακη τρεχω κ μαζι μου τρεχει κ Nissan Primera BTCC ....
k Sunny δυνατα κτλ...
απλα δεν ξερω αν θα το εξελιξω αλλο , σιγουρα Οχι φετος κ δεν ξερω ακομα αν θα τρεχει του χρονου.
Γενικα ειναι περιεργα τα πραγματα κ απο ενα σημειο κ μετα δεν ξερω πλεον κατα ποσο αξιζει - διασκεδαζω οπως εχω πει.
Ας τελειωσει η φετινη σεζον κ βλεπουμε
ακομα δεν το εχω χαρει μαθει καλα οπως ειναι ειδη οποτε εχω περιθωριο για μελλοντικες σκεψεις αν κ εφοσον
Punto HGT SC Evo
- Coach
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 532
- Εγγραφή: Παρ Οκτ 15, 2004 12:10 pm
- Τοποθεσία: Νάουσα
- Επικοινωνία:
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
Re: Skinboy HGT SC Evo
Eυχαριστω Νικο...
κ εγω αν εκανα κατι περαιτερο το σειριακο θα θελα..
κ εγω αν εκανα κατι περαιτερο το σειριακο θα θελα..
Punto HGT SC Evo
- powerakis
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 516
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 15, 2008 7:02 pm
- Τοποθεσία: pireus
- Επικοινωνία:
Re: Skinboy HGT SC Evo
Ε ναι απο μηχανικη εξελιξη το σειριακο ειναι Must...
Απλα γενικα ειναι αυτο που λες εχει ακομα περιθωριο να το μαθεις και μετα το βλετιωνεις και αλλο αναλογα τι σκεφτεσαι παντα να κανεις στο μελλον.
Απλα γενικα ειναι αυτο που λες εχει ακομα περιθωριο να το μαθεις και μετα το βλετιωνεις και αλλο αναλογα τι σκεφτεσαι παντα να κανεις στο μελλον.
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
Re: Skinboy HGT SC Evo
το σαββατοκυριακο αυτο στον τελευταιο αγωνα για το 2011 , ειχα την ευκαιρεια να ζυγισω το αμαξι στο σημειο που ειναι τωρα,
ετσι με 25 λιτρα βενζινη φορτωμενο, οι ζυγαριες δειξανε 931κιλα. (905-7 κιλα χωρις) .
νουμερα αρκετα καλο αν αναλογιστει κανεις τον κομπρεσσορα , τις ενισχυσεις κ ολα αυτα
αλλος ενας παλιοτερος στοχος εχει επιτευχει λοιπον,
επισης για το 2011 GTCC κ την μεγαλη κατηγορια του, την Saloon , ειναι ο πρωταθλητης της , σε μια δυσκολη χρονια που το αμαξι δεν ειχε ετοιμαστει σε κεραια σημεια,
εχθες στον αγωνα το αμαξι ομως ειχε φτιαχτει , τα συστημα πεδησης ειναι πλεον αψογο κ οπως το θελα...
ετρεξα με 205/40/17 λαστιχα 888 , τα οποια ειναι ενα τιποτα τελικα μπροστα σε ενα σετ full slics σε αποδοση , πανω απο 2-3 sec (διαφορα στο γυρο) ειδικα σε 205 διασταση, με 235 θα ηταν καλυτερα...αλλα κ παλι , full slics .
Ομως επειδη δεν πιεζομουνα κ για να πληρωσω κ τα μισα επελεξα για τον τελευταιο αγωνα αυτα...
μηπως κ εριχνε κ καμια βροχα..
θελω να ευχαριστησω τον μηχανικο μου, την ομαδα τους ολη τους δικους μου ανθρωπους που για 6 χρονια μου παρεχουνε πληρη υποστηριξη στις αγωνιστικες μου ανισυχιες...
ετσι με 25 λιτρα βενζινη φορτωμενο, οι ζυγαριες δειξανε 931κιλα. (905-7 κιλα χωρις) .
νουμερα αρκετα καλο αν αναλογιστει κανεις τον κομπρεσσορα , τις ενισχυσεις κ ολα αυτα
αλλος ενας παλιοτερος στοχος εχει επιτευχει λοιπον,
επισης για το 2011 GTCC κ την μεγαλη κατηγορια του, την Saloon , ειναι ο πρωταθλητης της , σε μια δυσκολη χρονια που το αμαξι δεν ειχε ετοιμαστει σε κεραια σημεια,
εχθες στον αγωνα το αμαξι ομως ειχε φτιαχτει , τα συστημα πεδησης ειναι πλεον αψογο κ οπως το θελα...
ετρεξα με 205/40/17 λαστιχα 888 , τα οποια ειναι ενα τιποτα τελικα μπροστα σε ενα σετ full slics σε αποδοση , πανω απο 2-3 sec (διαφορα στο γυρο) ειδικα σε 205 διασταση, με 235 θα ηταν καλυτερα...αλλα κ παλι , full slics .
Ομως επειδη δεν πιεζομουνα κ για να πληρωσω κ τα μισα επελεξα για τον τελευταιο αγωνα αυτα...
μηπως κ εριχνε κ καμια βροχα..
θελω να ευχαριστησω τον μηχανικο μου, την ομαδα τους ολη τους δικους μου ανθρωπους που για 6 χρονια μου παρεχουνε πληρη υποστηριξη στις αγωνιστικες μου ανισυχιες...
Punto HGT SC Evo
- GRIGIO
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4203
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
- Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
- Επικοινωνία:
Re: Skinboy HGT SC Evo
Συγχαρητήρια για τη νίκη και για το πρωτάθλημα Πέτρο..... Απλα να σε ρωτήσω με τη σειρά μου,τι ηταν αυτο που σε προβλημάτιζε στο φρενάρισμά σου και το βρηκες στην Τρίπολη?Ειχε κάποια δυστροπία το αμάξι?
ΠΑΤΡΑ----->
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
Re: Skinboy HGT SC Evo
Αντωνη,
κ τα διαβαζεις κ λογικα στο fb , το αμαξι απο τοτε που μπηκανε τα 6πιστονα τα 355 ειχε ενα σωρο δυστροπιες....
απο τοτε
αλλαξαμε πολλα , αλλαξαμε κατανεμητη για να εχει μεγαλυτερο ευρος για balance, δεν ηταν οκ
μετα το πεταλι δεν ηταν σε αισθηση καλο,
μετα η κατανομη δεν δουλευε σωστα κ ετσι αποφασιστηκε να γινει αντιγραφη ΟΛΟ το συστημα απο το κιτ καρ.
δηλαδη
τα εμπρος που φοραγα ειδη (που ειναι ποιο δυνατα απο το κιτ καρ)
τα πισω τα διπιστονα του κιτ καρ
κ να αφαιρεθει το servo κ το πενταλ να δουλευει μηχανικα.
κ εκει ο μηχανικος μου, προκυμενου να μην παμε στην λυση πεταλιερα αλλη διπλες αντλιες (κ μια 3ι για συμπλεκτη) εκανε μια κατασκευη οπου με μια αρκετα ποιο μεγαλη απο την στοκ του Punto την αντλια (την ειχα ειδη βαλει νωριτερα) καταργησαμε το servo κ τοποθετησαμε την αντλια απευθειας στο πενταλ.
το αποτελεσμα ηταν να εχω πλεον το απολυτο κοντρολ το ποσο παταω ποσο κοβει κ το που στελνω ποιο πολυ δυναμη με τον κατανεμητη απο ποτε...
ειλικρινα , μια κινηση που σε κανει να απολαμβανεις την πραγματικη αισθηση του ΦΡΕΝΟΥ.
Ολη τη σεζον φετος ειχα προβλημα με τα φρενα κ αυτο φαινετε καθαρα απο τα γυρολογια αλλα κ το ατσουμπαλο τροπο που συμπεριφεροτανε το αμαξι γενικα...
ο λογος ηταν καθαρα οτι σαν κινηση ξεκινησαμε κατι που κανονικα ηθελε ολο το πακετο, αλλα καναμε το 1/3 του στην αρχη.
το αλλο 1/3 στην πορεια
κ τελικος γλιτωσα 2000ε στο τελευταιο 1/3 με το κολπο του μηχανικου μου , που στην ουσια δημιουργησε το ιδιο , μεν αλλα ποιο απλο σε διαταξη δε.
σημειωτεων οτι τα φρενα στο Punto , για να σου δωσω μια εικονα , απαιτουνε ποδι γερο, κ εχουνε κοστησει (ως εχουνε) 6.500ε
δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα οταν ξεπερνας το οριο
το οτι κ ετσι καταφερα να κερδισω την saloon οφειλετε στο οτι ποτεδεν εγκατεληψα κ δεν εριξα κ ποτε τα μπουτρα μου οταν το αμαξι δεν ακουγε στα θελω μου κ δεν δουλευε σωστα, αλλα εκει το παλευα με οτι κ αν εγραφε σε χρονο...
τωρα ομως Γ**** !!!
κ τα διαβαζεις κ λογικα στο fb , το αμαξι απο τοτε που μπηκανε τα 6πιστονα τα 355 ειχε ενα σωρο δυστροπιες....
απο τοτε
αλλαξαμε πολλα , αλλαξαμε κατανεμητη για να εχει μεγαλυτερο ευρος για balance, δεν ηταν οκ
μετα το πεταλι δεν ηταν σε αισθηση καλο,
μετα η κατανομη δεν δουλευε σωστα κ ετσι αποφασιστηκε να γινει αντιγραφη ΟΛΟ το συστημα απο το κιτ καρ.
δηλαδη
τα εμπρος που φοραγα ειδη (που ειναι ποιο δυνατα απο το κιτ καρ)
τα πισω τα διπιστονα του κιτ καρ
κ να αφαιρεθει το servo κ το πενταλ να δουλευει μηχανικα.
κ εκει ο μηχανικος μου, προκυμενου να μην παμε στην λυση πεταλιερα αλλη διπλες αντλιες (κ μια 3ι για συμπλεκτη) εκανε μια κατασκευη οπου με μια αρκετα ποιο μεγαλη απο την στοκ του Punto την αντλια (την ειχα ειδη βαλει νωριτερα) καταργησαμε το servo κ τοποθετησαμε την αντλια απευθειας στο πενταλ.
το αποτελεσμα ηταν να εχω πλεον το απολυτο κοντρολ το ποσο παταω ποσο κοβει κ το που στελνω ποιο πολυ δυναμη με τον κατανεμητη απο ποτε...
ειλικρινα , μια κινηση που σε κανει να απολαμβανεις την πραγματικη αισθηση του ΦΡΕΝΟΥ.
Ολη τη σεζον φετος ειχα προβλημα με τα φρενα κ αυτο φαινετε καθαρα απο τα γυρολογια αλλα κ το ατσουμπαλο τροπο που συμπεριφεροτανε το αμαξι γενικα...
ο λογος ηταν καθαρα οτι σαν κινηση ξεκινησαμε κατι που κανονικα ηθελε ολο το πακετο, αλλα καναμε το 1/3 του στην αρχη.
το αλλο 1/3 στην πορεια
κ τελικος γλιτωσα 2000ε στο τελευταιο 1/3 με το κολπο του μηχανικου μου , που στην ουσια δημιουργησε το ιδιο , μεν αλλα ποιο απλο σε διαταξη δε.
σημειωτεων οτι τα φρενα στο Punto , για να σου δωσω μια εικονα , απαιτουνε ποδι γερο, κ εχουνε κοστησει (ως εχουνε) 6.500ε
δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα οταν ξεπερνας το οριο
το οτι κ ετσι καταφερα να κερδισω την saloon οφειλετε στο οτι ποτεδεν εγκατεληψα κ δεν εριξα κ ποτε τα μπουτρα μου οταν το αμαξι δεν ακουγε στα θελω μου κ δεν δουλευε σωστα, αλλα εκει το παλευα με οτι κ αν εγραφε σε χρονο...
τωρα ομως Γ**** !!!
Punto HGT SC Evo
-
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 563
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 3:57 pm
Re: Skinboy HGT SC Evo
έτσι πως είσαι τώρα τι χρόνο γράφεις στα Μέγαρα και στις Σέρρες?
(Υπάρχει κάποιο βίντεο?)
(Υπάρχει κάποιο βίντεο?)
- GRIGIO
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4203
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
- Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
- Επικοινωνία:
Re: Skinboy HGT SC Evo
skinboy έγραψε:Αντωνη,
κ τα διαβαζεις κ λογικα στο fb , το αμαξι απο τοτε που μπηκανε τα 6πιστονα τα 355 ειχε ενα σωρο δυστροπιες....
απο τοτε
αλλαξαμε πολλα , αλλαξαμε κατανεμητη για να εχει μεγαλυτερο ευρος για balance, δεν ηταν οκ
μετα το πεταλι δεν ηταν σε αισθηση καλο,
μετα η κατανομη δεν δουλευε σωστα κ ετσι αποφασιστηκε να γινει αντιγραφη ΟΛΟ το συστημα απο το κιτ καρ.
δηλαδη
τα εμπρος που φοραγα ειδη (που ειναι ποιο δυνατα απο το κιτ καρ)
τα πισω τα διπιστονα του κιτ καρ
κ να αφαιρεθει το servo κ το πενταλ να δουλευει μηχανικα.
κ εκει ο μηχανικος μου, προκυμενου να μην παμε στην λυση πεταλιερα αλλη διπλες αντλιες (κ μια 3ι για συμπλεκτη) εκανε μια κατασκευη οπου με μια αρκετα ποιο μεγαλη απο την στοκ του Punto την αντλια (την ειχα ειδη βαλει νωριτερα) καταργησαμε το servo κ τοποθετησαμε την αντλια απευθειας στο πενταλ.
το αποτελεσμα ηταν να εχω πλεον το απολυτο κοντρολ το ποσο παταω ποσο κοβει κ το που στελνω ποιο πολυ δυναμη με τον κατανεμητη απο ποτε...
ειλικρινα , μια κινηση που σε κανει να απολαμβανεις την πραγματικη αισθηση του ΦΡΕΝΟΥ.
Ολη τη σεζον φετος ειχα προβλημα με τα φρενα κ αυτο φαινετε καθαρα απο τα γυρολογια αλλα κ το ατσουμπαλο τροπο που συμπεριφεροτανε το αμαξι γενικα...
ο λογος ηταν καθαρα οτι σαν κινηση ξεκινησαμε κατι που κανονικα ηθελε ολο το πακετο, αλλα καναμε το 1/3 του στην αρχη.
το αλλο 1/3 στην πορεια
κ τελικος γλιτωσα 2000ε στο τελευταιο 1/3 με το κολπο του μηχανικου μου , που στην ουσια δημιουργησε το ιδιο , μεν αλλα ποιο απλο σε διαταξη δε.
σημειωτεων οτι τα φρενα στο Punto , για να σου δωσω μια εικονα , απαιτουνε ποδι γερο, κ εχουνε κοστησει (ως εχουνε) 6.500ε
δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα οταν ξεπερνας το οριο
το οτι κ ετσι καταφερα να κερδισω την saloon οφειλετε στο οτι ποτεδεν εγκατεληψα κ δεν εριξα κ ποτε τα μπουτρα μου οταν το αμαξι δεν ακουγε στα θελω μου κ δεν δουλευε σωστα, αλλα εκει το παλευα με οτι κ αν εγραφε σε χρονο...
τωρα ομως Γ**** !!!
Πολύ καλή δουλειά ακούγεται και εφόσον σε βολεύει καλύτερα τοτε ειναι και σωστή,κρινω εκ του αποτελέσματος που μου περιγράφεις πιο πάνω...
Πάντως φαντάζεσαι να φρέναρες οριακά με σχεδόν μαμά φρένο?Εννοώ με εργοστασιακές δαγκάνες,εναν καλό δίσκο και ενα τακάκι προκοπής? By the way,την τελευταία φορά που πήγα στο κελί 33(καρτμάνια Πάτρας) βγήκα με πυρωμένο δίσκο και ειχαν ανάψει τα πάντα...Παρόλαυτά όμως δεν μπορώ να πώ ότι ξέμεινα κάπου απο φρένο...ΝΑΙ εγινε δύστροπο αλλά εφόσον φρέναρε,φρέναρε...
Anyway,θα μιλήσουμε και στο facebook
Congrats και πάλι ρε boy!Kαι του χρόνου θα ξεκλέβω χρόνο απο τη μαμά πατρίδα να ερχομαι να βλέπω κανένα αγώνα...Για κατηγορία saloon σε ανάβαση (νομίζω θα γινει και στα spint) το σκέφτεσαι καθόλου?
ΠΑΤΡΑ----->
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
- christosl
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 351
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 10, 2011 11:46 am
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: Skinboy HGT SC Evo
Συγχαρητήρια Πέτρο, πάντα επιτυχίες!!!
Όπως λέει και ο Μπάμπης : Ειπαμε.Τα κιτρινα ειναι πιο γρήγορα........
Giallo HGT mk2b
Giallo HGT mk2b
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Skinboy HGT SC Evo
GRIGIO έγραψε:
Πολύ καλή δουλειά ακούγεται και εφόσον σε βολεύει καλύτερα τοτε ειναι και σωστή,κρινω εκ του αποτελέσματος που μου περιγράφεις πιο πάνω...
Πάντως φαντάζεσαι να φρέναρες οριακά με σχεδόν μαμά φρένο?Εννοώ με εργοστασιακές δαγκάνες,εναν καλό δίσκο και ενα τακάκι προκοπής? By the way,την τελευταία φορά που πήγα στο κελί 33(καρτμάνια Πάτρας) βγήκα με πυρωμένο δίσκο και ειχαν ανάψει τα πάντα...Παρόλαυτά όμως δεν μπορώ να πώ ότι ξέμεινα κάπου απο φρένο...ΝΑΙ εγινε δύστροπο αλλά εφόσον φρέναρε,φρέναρε...
Anyway,θα μιλήσουμε και στο facebook
Congrats και πάλι ρε boy!Kαι του χρόνου θα ξεκλέβω χρόνο απο τη μαμά πατρίδα να ερχομαι να βλέπω κανένα αγώνα...Για κατηγορία saloon σε ανάβαση (νομίζω θα γινει και στα spint) το σκέφτεσαι καθόλου?
τι να πω κι εγω αντωνη με μονο μηαεριζομενο δισκο σε μαμα διασταση μπροστα!!!! και το καταφερνω να το φρεναρω ικανοποιητικα τολμω να πω....
συγχαρητηρια πετρο!!!!!! παντα τετοια!!!!!!
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
Re: Skinboy HGT SC Evo
1.08 αλλα οχι οπως ειναι τωρα αλλα σε λιγο ποιο προιμο σταδιο. ως εχει τωρα δεν ξερω γιατι απλα δεν ηταν ποτε σωστο οσες φορες το πηγα μεγαρα (2 δηλαδη για το 2011) κ δεν μπορεσα να δω εν τεληtzagasdog έγραψε:έτσι πως είσαι τώρα τι χρόνο γράφεις στα Μέγαρα και στις Σέρρες?
(Υπάρχει κάποιο βίντεο?)
Punto HGT SC Evo
- GRIGIO
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4203
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
- Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
- Επικοινωνία:
Re: Skinboy HGT SC Evo
Οι χρόνοι θα έρθουν Πέτρο ακομα καλύτεροι πιστεύω...Αρκει να εισαι καλά εσυ και να αισθάνεσαι σωστά το αμάξι (οπως και αποδείχτηκε στην Τρίπολη )
ΠΑΤΡΑ----->
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο