Project Punto Sporting 1.4 16v

Εδώ θα γράφουμε τίς βελτιώσεις πού έχουμε κάνει ό κάθε ένας ξεχωριστά στό αμάξι τού

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Project Punto Sporting 1.4 16v

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Κυρ Ιαν 27, 2008 12:11 am

Για αρχη.....

Full 1st Stage Tuning:

* Φιλτρο: Κατα προτιμηση σκουπα, της Green για Ibiza ταιριαζει αψογα στην μετοπη μας με μια μικρη τροποποιησουλα για να καθεται καλα στο ψυγειο...
(μπορειτε να τοποθετησετε καθε αλλο φιλτρο αλλα δεν θα εχετε τις ιδιες αποδοσεις)

* Εξατμσηση: Οπως ολοι γνωριζεται, εαν θελουμε να ασχοληθουμε με το Tuning αυτου του κινητηρα, ενα σημειο που πρεπει να σταθουμε ειναι η εξατμηση. Η σφιχτη εξατμσιση πνιγει το μοτερ στα ψιλα κ δεν το αφηνει αν στοφαρει ανετα μεχρι τελους (κοφτη), για τον λογο οτι ο καταλυτης ειναι κολλημενος πανω στην πολλαπλη εξαγωγης κ ειναι 800 οπων που σημαινει οτι ζοριζει πολυ την ταχυτητα ροης του καυσαεριου με αποτελεσμα ψιλα να ειμαστε νεκροι.
Ετσι λοιπον η καλυτερη οικολογικη επιλογη για βελτιωση Α' σταδιου ειναι χταποδι Supersprint, καταλυτης 300αρης, μεσαιο μπομπε, τελικο της αρεσκειας μας με 45μμ εσωτερικη διατομη και σωληνωσεις με επισης 45μμ εσωτερικη διατομη (48μμ εξωτερικη).

*Προγραμμα: Η επιλογη του προγραμματιστη ειναι επιλογη διαφορετικη του καθενος. Στο τελος μπαινει το προγραμμα. Να ξερετε οτι τα ελατηρια - ρετέινερ στο καπακι του μοτερ αντεχουν μεχρι 8500rpm μετα απο κει το μοτερ καρφωνει διοτι δεν επιστρεφουν οι βαλβιδες εγκαιρα (εχουν μετρηθει σε συνεργειο αγωνιστηκων βελτιωσεων).
Ρυθμιστε τον κοφτη αφοβα στις 7200 για να απλωνει η 1τη σχεση κατα την εκκινηση!
Το αμαξι θα αρχισει να δουλευει σωστα μετα απο 3 μερες περιπου κ θα κανει ενα ξεσπασματακι κατα τις 3800 - 6500 (εκει ειναι το φασμα λειτουργειας των εκκεντροφορων).

* Ελαφρωμα Βολαν: Θελετε να αλλαξετε δισκοπλατω? μην αφησε το βολαν ετσι? Αφαιρεστε αφοβα 1κιλο απο δαυτο κ θα δειτε εκπληκτικο στροφαρισμα κ ειδικα απο ρεπριζ. Να προσεξετε μονο να ειναι γνωστης ο τορναδορος διοτι αν δεν κανει καλα την δουλεια του κ γινει λαθος ζυγισμα τοτε θα συντονιζει το στροφαλο κ μπορει να τον κανει κομματακια.
Εγγυηση σε αυτο το θεμα ειναι ο Sevdalis Superflow Center ή κ ενας δικος μου εδω στην Πατρα. Εγω το ελαφρωσα 2κιλα!

* Τροχαλιες: Δεν εχουμε τροχαλιες προς ελαφρωμα. ειναι 3 ολες κι ολες: στροφαλου, δυναμο, A/C. Του στροφαλου δεν μπορουμε να την πειραξουμε γιατι εχει πανω το ματι του στροφαλου, του δυναμο ειναι μια τσιμπλα με αμελλητεο βαρος.
Ομως, η τροχαλια του A/C ελαφρωνεται. Ενα μικρο τρικ που ανακαλυψα κ απεδωσε αριστα κ πολυ αισθητα ειναι να αντικαταστησετε τον ιμαντα αυτον που γυριζει τουτα με αλλον κ να αφησετε στην ακρη την τροχαλια του A/C και να γυριζει μονο το δυναμο απο τον στροφαλο.
Δεν πιστευω να χρησειμοποιει κανενας ανωμαλος A/C τον χειμωνα? Η διαφορα ειναι αρκετα αισθητη απο αποψη στροφαρισματος. Το καλοκαιρι ξανατοποθετειτε τον μαμα ιμαντα στην ελαφρωμενη τροχαλια κλιματισμου!

Αυτα για μια πληρη βελτιωση Α' Σταδιου σε αυτο το μοτερ!
-Η διαφορα πριν κ μετα ειναι 1,5 κολωνα στα 800 μετρα.
-Με το βολαν θα δειτε τρελη διαφορα!!!!!!!!!
-Με τον ιμαντα θα δειτε τρελη διαφορα!!!!!!! εκει που οι αλλοι ελαφρωνουν εμεις αφαιρουμε!
Συνολικο βαρος κομρεσορα, ψυγειου, σωληνωσεων A/C 12,2kgr δεν αξιζει η ταλαιπωρια να αφαιρεθει απο το αμαξι.... Εγω τα αφαιρεσα βεβαια....

Αυτα! Συντομα μια πιο βαθεια βελτιωση με φωτο κ πληρες υλικο!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος hammersword@Revlimit την Παρ Φεβ 13, 2009 2:28 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.


Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Δημοσίευση από polatov » Κυρ Ιαν 27, 2008 4:15 pm

αντε Φωτη με το καλο να φτιαξεις και την εξατμιση και να ερθεις να το καμαρωσουμε.!
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
soundcrash
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1510
Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
Τοποθεσία: Ροδος

Δημοσίευση από soundcrash » Κυρ Ιαν 27, 2008 7:31 pm

Πολυ καλη δουλεια...
συνχαρητιρια φιλε μου..
το εχεις δυναμομετρισει??
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
TOLAROS
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2276
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 07, 2006 6:02 pm
Τοποθεσία: Ρόδος

Re: Project Punto Sporting 1.4 16v

Δημοσίευση από TOLAROS » Κυρ Ιαν 27, 2008 7:52 pm

hammersword έγραψε:Δεν πιστευω να χρησειμοποιει κανενας ανωμαλος A/C τον χειμωνα?
Εγώ!Είναι χρήσιμο πάρα πολύ για το ξεθάμπωμα του παρμπρίζ,ιδιαίτερα αν το έχεις μεγάλο(και το παρμπρίζ... 8) 8) 8) ).
Ερώτηση:πόσο σου έχει κοστίσει μέχρι τώρα;Απ'όσο θυμάμαι έχεις χαλάσει ένα μοτέρ,σε τί οφειλότανε;
Το απόλυτο link....
http://www.youtube.com/watch?v=zRX4mlFi06A
TOLIS HAZZARD!!ΝΤΑΙΖΗ ΓΕΡΑ!!

Άβαταρ μέλους
MAXRISTOS
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1881
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2004 2:43 pm

Δημοσίευση από MAXRISTOS » Κυρ Ιαν 27, 2008 9:11 pm

Πολυ καλη δουλειά και ωραία παρουσίαση.....

Άβαταρ μέλους
spartiatis
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1208
Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευση από spartiatis » Κυρ Ιαν 27, 2008 11:58 pm

αν και διαφωνω σε πολλα σημεια και μονο που τολμας συνχαρητηρια!

Άβαταρ μέλους
g
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1906
Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
Τοποθεσία: Βούλα Αττικής

Δημοσίευση από g » Δευ Ιαν 28, 2008 7:53 pm

file Φωτη αν εχεις τη καλοσυνη μπορεις να μας πεις χωρις πατεντες σε κλιματισμο, αλλα φουλ πρωτο σταδιο, προγραμμα, εισαγωγη κ ολοκληρη εξαγωγη τι ειδες σε δυναμομετρο, ροπη κυριως κ που; ανεφερε μου κ ενδεικτικα μια διαφορα πριν κ μετα βολαν σε αισθηση στο αμαξι, δλδ μισο αμαξι ας πουμε διαφορα;; σε ευχαριστω προκαταβολικα κ αντε με το καλο το ομορφο μκ2β τερατακι σου...

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Τρί Ιαν 29, 2008 2:45 pm

δεν το ειχα δυναμομετρησει ποτε, εκτος απο καποτε που ειχα μονο φιλτρο κ ειχε γινει λαθος δυναμομετρηση γιατι ειχαν βαλει 4τη αντι για 5τη.

Οσο για το Βολαν: Ειδα +3αμαξια στα 800μ! Ροπη πιο αισθητη! Στροφαρισμα πιο εντονο κ πιο ευκολο! Σου δινει την αισθηση οτι το αμαξι ειναι πιο ελαφρυ.... Απο ρεπριζ δεν το σκεφτεται να στροφαρει, πατας-φευγεις. στο πατημα 1 αμαξι για πλακα..... Αν το ελαφρωσετε να ζητησετε 1 κιλο..... οχι λιγοτερο.....

Spartiatis: δεν κανω κατι στο αμαξι μου που ειναι ριψοκινδυνο να επηρεασει την σωστη λειτουργια του.... απλα το βοηθαω να παει καλυτερα με την μαμα αξιοπιστια..... κ το Βολαν δεν δημιουργει κανενα προβλημα αν ελαφρωθει....

g: οσο για το χαλασμενο μοτερ, ξερεις- εβγαζα λαδι για να στροφαρει καλυτερα σε καποιες κοντρες που εκανα με αποτελεσμα μια μερα να ξεχασω να συμληρωσω κ απο το πολυ σκισιμο καταστραφηκαν οι κυλινδροι. βεβαια πολυ μικρη ζημια αλλα με ρεκτιφιε κ τα σφυριλατα ειναι σαν καινουργιο.

ΦΠΕ θα δεις εντονονο ροπιασμα στις 3800 - 6200 περιπου. εκει ειναι το φασμα των εκκεντροφορων μας. αν ελαφρωσεις κ το βολαν σου κατα 1 κιλο σου υποσχομαι κ σ υπογραφω οτι απο ρολλαριστες 2ρες στις 4000στρ δεν θα καθετε τιποτα διπλα σ στα 1.4 κ θα ζωριζεις κ πολλα αμαξια ανωτερων κυβικων...... οσο απο σταση για 400μ, θα εισαι μπροστα απο πολλα δυνανοτερα αμαξια απο σενα....... γινετε απιστευτο πριονακι......
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
soundcrash
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1510
Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
Τοποθεσία: Ροδος

Δημοσίευση από soundcrash » Τρί Ιαν 29, 2008 4:23 pm

Το μονο που θελεις τωρα ειναι μια δυναμετριση!!!
τι διασταση ζαντες φορας??
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Ιαν 29, 2008 4:32 pm

Για αντλια νερου μικροτερης καταναλωσης ισχυος(αλουμινιου?) εχεις τιποτα?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
spartiatis
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1208
Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευση από spartiatis » Τρί Ιαν 29, 2008 4:56 pm

συγνωμη αλλα εγω το a/c επειδη το πληρωσα το θελω ολο το χρονο και δεν ειμαι ανωμαλος!αλλα οταν θαμπωνουν τα τζαμια σου και ειναι κρυο το αμαξι πως τα ξεθολωνεις???μια απο τις βασικες αποριες...!
τον κοφτη στης 7,500?δηλαδη για να καταλαβω καλα εισαι με ενα μπουκαλι λαδι στο χερι?γιατι απο οτι ξερουμε ολοι ηδη απο μονο του το Punto καει λαδακι φαντασου με αυξηση του κοφτη τι θα καιει..!
με το μονο βασικα που συμφωνω ειναι με το ελαφρωμα του βολαν τα αλλα που ειπες πιστευω ή δεν δουλευουν ή ειναι απλα δεν εχεις αξιοπιστια που ειχες πριν!
φιλικα ολα!αλλα σου ειπα οτι και μονο που τολμησες για μενα εισαι αξιος!

Άβαταρ μέλους
soundcrash
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1510
Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
Τοποθεσία: Ροδος

Δημοσίευση από soundcrash » Τρί Ιαν 29, 2008 5:00 pm

τον κοφτη στης 7,500?δηλαδη για να καταλαβω καλα εισαι με ενα μπουκαλι λαδι στο χερι?γιατι απο οτι ξερουμε ολοι ηδη απο μονο του το Punto καει λαδακι φαντασου με αυξηση του κοφτη τι θα καιει..!
Ολα εχουν τα θετικα και τα αρνιτικα..
δεν υπαρχει περιπτωση να κανεις μια βελτιωση και να ειναι ολα οπως πριν!!!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
g
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1906
Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
Τοποθεσία: Βούλα Αττικής

Δημοσίευση από g » Τρί Ιαν 29, 2008 9:29 pm

ευχαριστω πολυ...Φωτη, δεν ειπα τπτ για τη μηχανη σου...αλλα σεευχαριστω..γτ ειμαι σε φαση να το κανω οπως τα λες....

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τετ Ιαν 30, 2008 2:46 pm

Μην ξεχασεις να μας πει και για την πεταλουδα Φωτη γιατι ανετα μπορει να συνοδεψει το 1ο σταδιο αν τελικα δουλευει σωστα ανεβαζοντας την ροπη αρκετα..;-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Arf
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: Τετ Απρ 05, 2006 3:59 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Arf » Τετ Ιαν 30, 2008 9:37 pm

P.A.D.R.C έγραψε:Μην ξεχασεις να μας πει και για την πεταλουδα Φωτη γιατι ανετα μπορει να συνοδεψει το 1ο σταδιο αν τελικα δουλευει σωστα ανεβαζοντας την ροπη αρκετα..;-)
χμμμ, αυτό με την πεταλούδα ενδιαφέρει κι εμένα. Περιμένω πώς και πώς...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Περιγραφή Βελτιώσεων Αυτοκινήτων Μελών”