Είναι πολύ πιο εύκολη διαδικασία απ' όσο μοιάζει.Μιλάμε για μια αναβάθμιση σε ένα αυτοκίνητο που έχει το βασικό κεντρικό κλείδωμα.Το κακό είναι οτι αν χρησιμοποιείται συχνά τελειώνει την μπαταρία.Εξαιρούνται όλοι όσοι πέταξαν τις 44αρες μαζί με το κουτί και έβαλαν μεγαλύτερη.
Θα χρειαστούμε
Μια απλή συλλογή κατσαβιδιών με κεφαλές torx και εναν απογυμνωτή καλωδίων.Ενννοείται σε τέτοιες ηλεκτρολογικές εργασίες δεν πάμε πουθενά χωρίς μονωτική ταινία και τα γνωστά δεματικά καλωδίων.
ΠΡΟΣΟΧΗ,ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!!
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να κόβουμε τα καλώδια που θα χρειαστούμε απ' την ασφαλειοθήκη!Απλά τα απογυμνώνουμε ελαφρώς ώστε να πάρουμε την επαφή που θέλουμε.Αν τα κόψουμε γίνονται πιο εύθραυστα σε τραβήγματα και δεν υπάρχει λόγος!
Διάγραμμα συναγερμού
what is the chemical formula for hydroxide
Με πράσινο τα απαραίτητα,με κόκκινο όσα δεν χρειάστηκα.Δεν ήθελα να ασχοληθώ με σύνδεση της κόρνας του αυτοκινήτου,η να χρησιμοποιήσω ρελέ για αποκοπή κινητήρα σε περίπτωση κλοπής.Σκοπός μου ήταν να έχω τηλεχειρισμό στο κλείδωμα και μια βασική ασφάλεια σε περίπτωση που κάποιος προσπαθήσει να πειράξει κάτι.Να σημειώσω εδώ οτι ο συναγερμός αυτός λειτουργεί με shock sensor το οποίο ρυθμίζεται.
1.Βγάζουμε το καπάκι της ασφαλειοθήκης του οδηγού(2 πλαστικές σταυρωτές βίδες)
Punto έχουμε...δεκάδες φορές το ανοίξαμε η είδαμε να μας το ανοίγει ο μάστορας
2.Τιμόνι,κάλυμμα κάτω-4 βιδούλες torx
what is the chemical formula for hydroxide
what is the chemical formula for hydroxide
3.H ασφαλειοθήκη μας
what is the chemical formula for hydroxide
Ξεκινάμε τη σύνδεση.Βγάζουμε την κυκλωμένη φύσα.Αν την δείτε εσωτερικά χωρίζεται σε 2 τμήματα.Μαύρο και γκρί.Στο μάυρο τμήμα συνδέουμε τα φλάς.Είναι τα pin 3 και 13.Δείτε προσεκτικά!Κάθε επαφή έχει τον αριθμό της!Ξύνουμε,παίρνουμε επαφή για το καλώδιο του συναγερμού,μόνωση.
Στο γκρί τμήμα έχουμε τις εντολές κλειδώματος.Pin 24 άνοιγμα,pin 34 κλείσιμο.Πάιρνουμε επαφή και απο εκεί με τα αντίστοιχα καλώδια.Κουμπώνουμε ξανα την φύσα και τα φις απ τις επαφές που πήραμε στον εγκέφαλο του συναγερμού.
Πάμε να περάσουμε το καλώδιο της σειρήνας.Λίγο πάνω απ' τα πεντάλ υπάρχει μια λαστιχένια τάπα που περνάνε καλώδια απ' το μηχανοστάσιο στην καμπίνα.Περάστε απο εκεί το καλώδιο της σειρήνας.Βρίσκουμε ένα σημείο στο μηχανοστάσιο και στερεώνουμε καλά με 2 βίδες και την σειρήνα να κοιτάει προς τα κάτω καλύτερα.
Οσον αφορά το σένσορα και το λαμπάκι μπορείτε να τα τοποθετήσετε όπου νομίζετε εσείς καλύτερα.Στα ρεύματα τώρα!Πίσω απ' την ασφαλειοθήκη θα βρείτε μια πράσινη φύσα με 20 Pin.Χρειαζόμαστε το θετικό κόκκινο στο pin 7,pin 10 γείωση μαύρο(μπορούμε και απευθείας στο σασί) και κίτρινο ignition pin 11.
Κουμπώνουμε και τα καλώδια ρεύματος στον εγκέφαλο και ήρθε η ώρα για δοκιμή.ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΠΗΓΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕΣΑ!!
Καλή επιτυχία!!!
Τοποθέτηση συναγερμού σε mk2
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- the14captain
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 168
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 25, 2015 9:46 pm
- Τοποθεσία: Λάρισα