Επισκευή μοτέρ ηλεκτρικού τιμονιού
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Επισκευή μοτέρ ηλεκτρικού τιμονιού
ΑΛΛΑΓΗ ΡΕΛΕ ΣΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΙΜΟΝΙΟΥ
Οι περισσότεροι κάτοχοι Fiat punto mk2 μοντέλο έχουμε έρθει αντιμέτωποι ή θα έρθουμε κάποια στιγμή με το γνωστό πρόβλημα του τιμονιού το οποίο γίνεται απότομα βαρύ και βλέπουμε στο καντράν την ένδειξη με το κοκκινο τιμόνι . Συνήθως η ένδειξη αυτή όταν ανάψει σβήνοντας απλά το αυτοκίνητο εξαφανίζεται και όλα είναι καλά.. Καθώς περνάει ο καιρός ανάβει όλο και πιο συχνά μέχρι που μένει μόνιμα αναμμένη και το τιμόνι μας είναι πια βαρύ μηχανικό.. Αφού το έπαθα και εγώ άρχισα και έψαχνα για το πρόβλημα αυτό στο ιντερνέτ και είδα ότι οι περισσότεροι πουλούσαν ανακατασκευασμένο μοτέρ τιμονιού σε διάφορες τιμές.. Μια μέρα είδα ένα βίντεο (του όποιου το λινκ θα το έχω στο τέλος) και αυτό με βοήθησε να λύσω το πρόβλημα μου. Έτσι αποφάσισα να φτιάξω αυτόν τον οδηγό συμφώνα πάντα με το βιντεάκι αυτό. Εδώ θα πρέπει να τονίσω πως δεν είναι σίγουρο ότι το πρόβλημα είναι αυτό με τα λεγόμενα ‘’ρελε’’ που καίγονται αλλά μπορεί να είναι και από άλλο σημείο του τιμονιού. Θέλω να πω πως η ένδειξη αυτή δεν ανάβει μόνο εξαιτίας του μοτέρ τιμονιού. Επιπλέον θα ήθελα να αναφέρω πως δεν φέρω καμία ευθύνη για τυχόν ζημιά που μπορεί να προκληθεί . Για την αλλαγή των ρελέ χρειάζονται βασικές γνώσεις πάνω στα ηλεκτρονικά. Εγώ δεν έχω καμία επαφή με το αντικείμενο απλά βλέποντας το βίντεο με ένα γνωστό που ήξερε κάποια πράγματα πάνω στα ηλεκτρονικά το επιχειρήσαμε και τελικά εδώ και 3 περίπου χρόνια δεν έχω δει πάλι την ένδειξη αυτή
Ακολουθόυν τα βήματα της επισκευής
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οι περισσότεροι κάτοχοι Fiat punto mk2 μοντέλο έχουμε έρθει αντιμέτωποι ή θα έρθουμε κάποια στιγμή με το γνωστό πρόβλημα του τιμονιού το οποίο γίνεται απότομα βαρύ και βλέπουμε στο καντράν την ένδειξη με το κοκκινο τιμόνι . Συνήθως η ένδειξη αυτή όταν ανάψει σβήνοντας απλά το αυτοκίνητο εξαφανίζεται και όλα είναι καλά.. Καθώς περνάει ο καιρός ανάβει όλο και πιο συχνά μέχρι που μένει μόνιμα αναμμένη και το τιμόνι μας είναι πια βαρύ μηχανικό.. Αφού το έπαθα και εγώ άρχισα και έψαχνα για το πρόβλημα αυτό στο ιντερνέτ και είδα ότι οι περισσότεροι πουλούσαν ανακατασκευασμένο μοτέρ τιμονιού σε διάφορες τιμές.. Μια μέρα είδα ένα βίντεο (του όποιου το λινκ θα το έχω στο τέλος) και αυτό με βοήθησε να λύσω το πρόβλημα μου. Έτσι αποφάσισα να φτιάξω αυτόν τον οδηγό συμφώνα πάντα με το βιντεάκι αυτό. Εδώ θα πρέπει να τονίσω πως δεν είναι σίγουρο ότι το πρόβλημα είναι αυτό με τα λεγόμενα ‘’ρελε’’ που καίγονται αλλά μπορεί να είναι και από άλλο σημείο του τιμονιού. Θέλω να πω πως η ένδειξη αυτή δεν ανάβει μόνο εξαιτίας του μοτέρ τιμονιού. Επιπλέον θα ήθελα να αναφέρω πως δεν φέρω καμία ευθύνη για τυχόν ζημιά που μπορεί να προκληθεί . Για την αλλαγή των ρελέ χρειάζονται βασικές γνώσεις πάνω στα ηλεκτρονικά. Εγώ δεν έχω καμία επαφή με το αντικείμενο απλά βλέποντας το βίντεο με ένα γνωστό που ήξερε κάποια πράγματα πάνω στα ηλεκτρονικά το επιχειρήσαμε και τελικά εδώ και 3 περίπου χρόνια δεν έχω δει πάλι την ένδειξη αυτή
Ακολουθόυν τα βήματα της επισκευής
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Επισκευή μοτέρ ηλεκτρικού τιμονιού
Βήμα 1
Ξεβιδώνουμε τις δυο πλαστικές βίδες όπως φαίνεται στην φωτογραφία.
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ξεβιδώνουμε τις δυο πλαστικές βίδες όπως φαίνεται στην φωτογραφία.
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Επισκευή μοτέρ ηλεκτρικού τιμονιού
Βημα 2
Ξεβιδώνουμε τις 4 βίδες όπως φαίνεται στην φωτογραφία
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ξεβιδώνουμε τις 4 βίδες όπως φαίνεται στην φωτογραφία
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Επισκευή μοτέρ ηλεκτρικού τιμονιού
Βημα 3
Ξεβιδώνουμε τις 3 βίδες που είναι κυκλωμένες στην φωτογραφία. ( Η μία είναι πίσω από το καλώδιο και δεν φαίνεται στην φωτογραφία).
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ξεβιδώνουμε τις 3 βίδες που είναι κυκλωμένες στην φωτογραφία. ( Η μία είναι πίσω από το καλώδιο και δεν φαίνεται στην φωτογραφία).
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Επισκευή μοτέρ ηλεκτρικού τιμονιού
Βημα 4
Αφού έχουμε βγάλει το σιδερένιο κάλλυμα με τις 3 βίδες βρίσκουμε τις επαφές αυτές και αφαιρούμε προσεκτικά πατώντας πάνω και κάτω την φύσα (κλιπς) και μετά προς τα έξω.
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αφού έχουμε βγάλει το σιδερένιο κάλλυμα με τις 3 βίδες βρίσκουμε τις επαφές αυτές και αφαιρούμε προσεκτικά πατώντας πάνω και κάτω την φύσα (κλιπς) και μετά προς τα έξω.
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Επισκευή μοτέρ ηλεκτρικού τιμονιού
Βημα 5
Τώρα είμαστε έτοιμοι να ξεβιδώσουμε τις 3 βίδες ώστε να βγει εντελώς το μοτεράκι από το αμάξι. Αφού το βγάλουμε και το έχουμε στα χέρια μας δείχνει κάπως έτσι. Εδώ βλέπουμε και τα δύο ρελέ τα οποία συνήθως καίγονται και προκαλούν το πρόβλημα.
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τώρα είμαστε έτοιμοι να ξεβιδώσουμε τις 3 βίδες ώστε να βγει εντελώς το μοτεράκι από το αμάξι. Αφού το βγάλουμε και το έχουμε στα χέρια μας δείχνει κάπως έτσι. Εδώ βλέπουμε και τα δύο ρελέ τα οποία συνήθως καίγονται και προκαλούν το πρόβλημα.
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Επισκευή μοτέρ ηλεκτρικού τιμονιού
Βημα 6
Αφαιρούμε με ένα μαχαιράκι προσεκτικά το αφρώδες υλικό που έχει γύρω
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αφαιρούμε με ένα μαχαιράκι προσεκτικά το αφρώδες υλικό που έχει γύρω
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Επισκευή μοτέρ ηλεκτρικού τιμονιού
Βημα 7
Ξεβιδώνουμε τις 4 βίδες που φαίνονται με τα βελάκια στην φωτογραφία
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ξεβιδώνουμε τις 4 βίδες που φαίνονται με τα βελάκια στην φωτογραφία
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Επισκευή μοτέρ ηλεκτρικού τιμονιού
Βημα 8
Με ένα κολλητήρι αφαιρούμε τα καλώδια που φαίνονται κυκλωμένα στην φωτογραφία. Καλό είναι να θυμόμαστε τις θέσεις του κάθε καλωδίου ώστε να κολληθούν πάλι σωστά και στην ίδια θέση
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Με ένα κολλητήρι αφαιρούμε τα καλώδια που φαίνονται κυκλωμένα στην φωτογραφία. Καλό είναι να θυμόμαστε τις θέσεις του κάθε καλωδίου ώστε να κολληθούν πάλι σωστά και στην ίδια θέση
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Επισκευή μοτέρ ηλεκτρικού τιμονιού
Βημα 9
Αφού έχουμε αφαιρέσει τα καλώδια με επιτυχία μπορούμε να σηκώσουμε προσεκτικά την πλακέτα και βλέπουμε από κάτω τις 5 ενώσεις (είναι κυκλωμένες στην φωτογραφία) στις οποίες πιάνει το κάθε ρελέ. Λιώνουμε με το κολλητήρι προσεκτικά τις επαφές αυτές και έτσι βγάζουμε το ρελέ.
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αφού έχουμε αφαιρέσει τα καλώδια με επιτυχία μπορούμε να σηκώσουμε προσεκτικά την πλακέτα και βλέπουμε από κάτω τις 5 ενώσεις (είναι κυκλωμένες στην φωτογραφία) στις οποίες πιάνει το κάθε ρελέ. Λιώνουμε με το κολλητήρι προσεκτικά τις επαφές αυτές και έτσι βγάζουμε το ρελέ.
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Επισκευή μοτέρ ηλεκτρικού τιμονιού
Βημα 10
Με το κολλητήρι και το καλάι κολλάμε στην θέση τους τα ρελλε και τα καλώδια που βγάλαμε στο βήμα 8. Έπειτα βιδώνουμε τις 4 βίδες που αφαιρέσαμε στο βήμα 7 και τοποθετούμε πάλι το αφρώδες υλικό που αφαιρέσαμε με αιχμηρό αντικείμενο στο βήμα 6. Τέλος βιδώνουμε το μοτέρ στην θέση του βάζουμε τις φύσσες και δοκιμάζουμε. Αν πετύχει δεν θα ανάβει η ένδειξη στο καντράν. Αλλά και να ανάβει μπορεί το πρόβλημα μας να ήταν από αλλού.
Τα ρελέ τα βρήκα από ένα μαγαζί στα Ιωάννινα με κόστος 12 ευρώ και τα δυο. Πάει αρκετός καιρός που το έφτιαξα εγώ όποτε δεν θυμάμαι παραπάνω για το μαγαζί αλλά πιστεύω με μια αναζήτηση στο ίντερνετ θα τα βρείτε κάπου.
Αυτά είναι τα ρελέ Relay v23072-c1061-a308. Αν θυμάμαι καλά αυτά που έχει είναι Siemens και αυτά που είχα βρει εγώ ήταν μάρκας Tyco.
Ελπίζω να βοήθησα. Παραθέτω και το βιντεάκι από το οποίο έχω πάρει τις εικόνες και δείχνει όλη την διαδικασία. Καλή επιτυχία!!
https://www.youtube.com/watch?v=1nwFh3RAVyE
Ευχαριστουμε τον Παναγιωτη το Γαλανη για το κειμενο!!!
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Με το κολλητήρι και το καλάι κολλάμε στην θέση τους τα ρελλε και τα καλώδια που βγάλαμε στο βήμα 8. Έπειτα βιδώνουμε τις 4 βίδες που αφαιρέσαμε στο βήμα 7 και τοποθετούμε πάλι το αφρώδες υλικό που αφαιρέσαμε με αιχμηρό αντικείμενο στο βήμα 6. Τέλος βιδώνουμε το μοτέρ στην θέση του βάζουμε τις φύσσες και δοκιμάζουμε. Αν πετύχει δεν θα ανάβει η ένδειξη στο καντράν. Αλλά και να ανάβει μπορεί το πρόβλημα μας να ήταν από αλλού.
Τα ρελέ τα βρήκα από ένα μαγαζί στα Ιωάννινα με κόστος 12 ευρώ και τα δυο. Πάει αρκετός καιρός που το έφτιαξα εγώ όποτε δεν θυμάμαι παραπάνω για το μαγαζί αλλά πιστεύω με μια αναζήτηση στο ίντερνετ θα τα βρείτε κάπου.
Αυτά είναι τα ρελέ Relay v23072-c1061-a308. Αν θυμάμαι καλά αυτά που έχει είναι Siemens και αυτά που είχα βρει εγώ ήταν μάρκας Tyco.
Ελπίζω να βοήθησα. Παραθέτω και το βιντεάκι από το οποίο έχω πάρει τις εικόνες και δείχνει όλη την διαδικασία. Καλή επιτυχία!!
https://www.youtube.com/watch?v=1nwFh3RAVyE
Ευχαριστουμε τον Παναγιωτη το Γαλανη για το κειμενο!!!
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
- Επικοινωνία:
Re: Επισκευή μοτέρ ηλεκτρικού τιμονιού
Χρήσιμο να πούμε ότι ρελέ έχουν μόνο τα mk2a.
Στα mk2b το κύκλωμα οδήγησης έχει αλλάξει και τα ρελέ έχουν αντικατασταθεί με mosfet τα οποία δύσκολα παθαίνουν κάτι.
Στα mk2b το πρόβλημα συνήθως βρίσκεται στον αισθητήρα ροπής όπως έχουμε εξηγήσει κι εκεί αναλυτικά, ο οποίος έχει το πρόβλημα ότι πρέπει να αφαιρεθεί η κολώνα τιμονιού για να αφαιρεθεί, πρέπει δηλαδή να ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο για κάποιο σεβαστό χρονικό διάστημα αν το φτιάξουμε μόνοι μας και θέλει να ξέρουμε και τι κάνουμε με την κολώνα τιμονιού (για να μη σκοτωθούμε!).
Στα mk2b το κύκλωμα οδήγησης έχει αλλάξει και τα ρελέ έχουν αντικατασταθεί με mosfet τα οποία δύσκολα παθαίνουν κάτι.
Στα mk2b το πρόβλημα συνήθως βρίσκεται στον αισθητήρα ροπής όπως έχουμε εξηγήσει κι εκεί αναλυτικά, ο οποίος έχει το πρόβλημα ότι πρέπει να αφαιρεθεί η κολώνα τιμονιού για να αφαιρεθεί, πρέπει δηλαδή να ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο για κάποιο σεβαστό χρονικό διάστημα αν το φτιάξουμε μόνοι μας και θέλει να ξέρουμε και τι κάνουμε με την κολώνα τιμονιού (για να μη σκοτωθούμε!).
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Επισκευή μοτέρ ηλεκτρικού τιμονιού
Επομενως βαζοντας μοτερακι μκ2β σε μκ2α λυνουμε τονθεμα? Και κολωνα μκ2α σε μκ2β?
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
- Επικοινωνία:
Re: Επισκευή μοτέρ ηλεκτρικού τιμονιού
Δεν ξέρω αν είναι συμβατά Κώστα, έχουν άλλες εκδόσεις εγκεφάλου.kostas013 έγραψε:Επομενως βαζοντας μοτερακι μκ2β σε μκ2α λυνουμε τονθεμα? Και κολωνα μκ2α σε μκ2β?
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στο mk2b ας πούμε το δικό μου έχει τον εγκέφαλο 1075.
Στα mk2a έχουν κάτι σε στυλ 69χχ.
Γνωρίζω (από ανταλλακτικά που κοιτούσα στο ebay) ότι υπάρχουν 3-4 εγκέφαλοι για αριστεροτίμονα και άλλοι τόσοι για δεξιοτίμονα (π.χ. ο δικός μου Αγγλία λέγεται 1077).
Το ανταλλακτικό αισθητήρας ροπής είναι κοινό σε όλες τις κολώνες mk2, οπότε απλά υποθέτω ότι ζορίζεται περισσότερο στα mk2b? Είναι πάντως από τη σχεδίασή του ένα ανταλλακτικό που φθείρεται με το χρόνο, αλλά για να μη βγάζει πρόβλημα σε εσάς με τα mk2a σημαίνει ότι κάτι έχουν σχεδιάσει (πάλι) λάθος στο mk2b και ταλαιπωρεί τον αισθητήρα.
Απλά με τον αισθητήρα δεν έχεις ιδιαίτερο πρακτικό πρόβλημα, ενώ τα ρελέ αν πεθάνουν τέλος. Ο αισθητήρας σου κάνει προβλήματα στη χάση και στη φέξη μέχρι να χαλάσει, εγώ το έχω έτσι χρόνια, κάποιες φορές με προβληματίζει, κάποιες άλλες όχι.
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Επισκευή μοτέρ ηλεκτρικού τιμονιού
σωτήρη, μπορεεί κανείς προληπτικώς , να αλλάξει τα ρελεδάκια του με mosfet εκ των προτέρων;
αυτό ισχύει και για τα ρελεδάκια που υπάρχουν στην ασφαλειοθήκη του κινητήρα που ελε΄γχουν άλλες λειτουργίες; (π.χ. εκκίνηση)
αυτό ισχύει και για τα ρελεδάκια που υπάρχουν στην ασφαλειοθήκη του κινητήρα που ελε΄γχουν άλλες λειτουργίες; (π.χ. εκκίνηση)
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης