Σελίδα 1 από 1

Ψαλιδόμπαρα Grande Punto

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 02, 2017 4:26 pm
από kostas013
Μιλώντας για πράγματα που μπορείς να κάνεις και να εισπράξεις αποτέλεσμα χωρίς να ξοδευτείς ορίστε μια "κατώμπαρα" από βιομηχανικό Π που κοστίζει μόλις 8 euro (πωλείται με το...κιλό στα σιδεράδικα!) το οποίο μπορεί να τοποθετηθεί πάνω απ το υπάρχον "μπαράκι" που ενώνει την μπροστινή γέφυρα σε Bravo ή και Punto - Mito το οποίο θα "δέσει" το μπροστινό βελτιώνοντας την αίσθηση του τιμονιού...Το βασικότερο είναι πως δεν μικραίνει την απόσταση απ το έδαφος όπως κάνουν όλες σχεδόν οι aftermarket κατώμπαρες

Κειμενο του George VanikΕικόναΕικόνα

Στάλθηκε από το Nexus 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Ψαλιδόμπαρα Grande Punto

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 03, 2017 10:56 am
από GDRIVER
αυτό μπορείς να κάνεις και κατά μήκος των πλαϊνών λωρίδων ανάβασης , ως ενίσχυση σε αυτές και επίσης ενισχύεις την ακαμψία του πατώματος.
Για το μπροστινό υποπλαίσιο, ιδιοκατασκευή με το υλικό που προανέφερες αλλά σε 6 σημεία. 4 σημεία στα ίδια που πιάνει η έτοιμη της ultra racing και δύο χιαστή με συγκόλληση tig ενώνοντας το σχηματισμένο τετράγωνο.
επίσης υπάρχει λύση και για τους θόλους.

Re: Ψαλιδόμπαρα Grande Punto

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 03, 2017 12:01 pm
από kostas013
Για δωσε ινφο στο λαο

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Ψαλιδόμπαρα Grande Punto

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 06, 2017 10:40 am
από GDRIVER
Για ποιό από όλα; τη μπάρα θόλων ή του υποπλαισίου;

Re: Ψαλιδόμπαρα Grande Punto

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 06, 2017 11:24 am
από kostas013
Περιμενουμε να ανοιξεις θεμα γιατο υποπλαισιο

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Ψαλιδόμπαρα Grande Punto

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 06, 2017 1:01 pm
από GDRIVER
αφού άνοιξες ήδη εσύ θέμα, γιατί να γίνει νέο. Αν και υπάρχει πολύ αμφισβήτηση για το αν πραγματικά προσφέρει κάτι η στήριξη υποπλαισίου , εν τούτοις αν αυτό υιοθετηθεί, δεν πρέπει να γίνει ανα σημείο υποπλαισίου. πρέπει να γίνει σαν ένα κομμάτι που να δένει πολλά σημεία μονομιάς. για παράδειγμα , της dna racing η λύση δεν είναι η ιδανική, καθώς είναι δύο ανεξάρτητα μπαράκια που πιάνουν σε δύο διαφορετικά σημεία. το πίσω μικρό μπαράκι δεν προσφέρει κάτι επί της ουσίας , απλώς προσθέτει βάρος. της ultra racing , είναι μια πιο ολοκληρωμένη λύση, αλλά και αυτή μισή. Έτσι , ενώ ενώνει 4 σημεία μονομιάς , διαχέοντας τις δυνάμεις στρέψης σε πολλά σημεία ταυτόχρονα, καταπονεί τις άκρες του τετραγώνου γιατί απλώς είναι ένα κενό τετράγωνο. επομένως η λύση είναι τέσσερα μπαράκια με πάχος το ίδιο με αυτά της dna racing, που όμως να πιάνουν στα σημεία που πιάνει το τραπέζι της ultra racing , συγκολλημένο ως ένα τετράγωνο αλλά και με την προσθήκη άλλων δύο μπαρών , σε χιαστή ενώνοντας τις κορυφές. έτσι έχετε ένα πακέτο που διαχέει τις δυνάμεις σε 6 σημεία , δίνοντας χώρο ανθεκτικότητας στις υπολοιπες συγκολλήσεις. και όλα αυτά χωρίς να κάνετε τρελές υποχωρήσεις στο θέμα απόσταση εδάφους μπάρας. Για καλλίτερα και ακριβέστερα αποτελέσματα πρέπει να κατέβει όλο το υποπλάισιο κάτω. Εγώ είμαι της αποψης της πλήρους custom κατασκευής, ολόκληρου νέου σωληνωτού υποπλαισίου , για όσους έχουν το βαλάντιο φυσικά, καθώς έχει πολύ μικρότερο βάρος από το εργοστασιακό και η ακαμψία του δεν έχει καμία μα καμία σχέση με το εργοστασιακό. Και μία μικρή λεπτομέρεια στο σχέδιο καθώς αυτό πολλές φορές παραβλέπεται αλλά είναι πολύ σημαντικό. οι βίδες πρέπει να είναι βυθισμένες μέσα σε κύλινδρο, ο οποίος κύλινδρος πρέπει να έχει ακριβώς τη διάμετρο της κεφαλής της βίδας. (εννοώ τη λύση της ultra racing που οι βίδες είναι μέσα σε κυκλάκια. Αυτό πρέπει να γίνει γιατί όταν «δένεις » το υποπλάσιο οι βίδες δεν πρέπει να γλιστρούν πάνω στη μπάρα, όπως γίνεται στης dna-racing γιατί καταπονούνται πολύ οι βίδες.
Για όποιον θέλει να το πάει ακόμη πιο μακριά δεν έχει παρά να κοιτάξει στο google την κατηγορία subframe connectors, καθώς και car rail reinforcement. Και όπως πάντα, δε θα δείτε ούτε ένα ευρωπαϊκό site για τις λύσεις αυτές. Όλα είναι από Η.Π.Α. μεριά.
θα έβαζα φωτογραφίες αλλά έχω ξεχάσει κωδικούς στο photo backet , και βαριέμαι να ανοίγω ακόμην έναν άλλο λογαριασμό. έχω ανοίξει ήδη 7. καλλίτερο θα ήταν το site να προσφέρει δική του gallery, όπως γίνεται πλέον σε όλες τις ιστοσελίδες.

Re: Ψαλιδόμπαρα Grande Punto

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 06, 2017 1:16 pm
από kostas013
Μεσω tapatalk ανεβαζεις ευκολα... σου εχει ναπροσθεσεις... αν θες στειλε μου mail στο kosporets@gmail.com και τις ανεβαζω εγω
Εικόνα

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Ψαλιδόμπαρα Grande Punto

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 06, 2017 1:18 pm
από GDRIVER
οκ. το απόγευμα θα τις στείλω και τις ανεβάζεις.

Re: Ψαλιδόμπαρα Grande Punto

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 06, 2017 1:35 pm
από GDRIVER
μία μικρή γέυση για του τί έννοώ.
http://pgperformance.com/stern-lower-su ... brace.html
και εδώ η λύση της πεταλούδας . αυτο υιοθετήθηκε για πρώτη φορά στα mazda mx-5 1 και 2 από την ίδια τη mazda.
https://www.alibaba.com/product-detail/ ... 45706.html

Re: Ψαλιδόμπαρα Grande Punto

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 07, 2017 8:09 am
από GDRIVER
κώστα σου έστειλα τις φωτογραφίες. η πρώτη πρώτη είναι από grande punto s1600.

Re: Ψαλιδόμπαρα Grande Punto

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 07, 2017 11:37 am
από kostas013
Δυστυχως οι 2 δεν ανεβαινουν δε ξερω γιατι ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Ψαλιδόμπαρα Grande Punto

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 07, 2017 11:44 am
από kostas013
Οι αλλες 2Εικόνα

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Ψαλιδόμπαρα Grande Punto

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 08, 2017 8:30 am
από GDRIVER
kostas013 έγραψε:Οι αλλες 2Εικόνα

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
η πρώτη είναι το σωληνωτό υποπλάσιο της ίδιας της φιατ για το grande punto abarth.