http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 90#p343186
Αν θέλει κάποιος μοντ ας περάσει εδώ τα περί obd2 που δεν έχουν σχέση με το Cruise.
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?p=343202#p343202
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?p=343203#p343203
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?p=343217#p343217
Αυτό που θέλω είναι να μπορώ να περάσω πληροφορίες από το γενικό OBD2 interface στην οθόνη του καντράν,GDRIVER έγραψε:ποτέ δεν έχω δει καλώδιο από ide να βγαίνει σε 12 πινο. υπάρχει έτοιμο τέτοιο ή είναι custom κατασκευή;
θεωρητικώς με το board και το λογισμικό του arduino μπορείς να αναπρογραμματίσεις τα πάντα στο αυτοκίνητο. έτσι όπως το βλέπω μπορείς να βάλεις κατράν από abarth σε 1.2 και να "παίξει" κανονικά.
όπως το βιντεάκι στο youtube.
Ακριβώς αυτό.cmosfxx έγραψε:Ειναι αρκετα απλο να διαβασεις καποιο PID με το can shield που υπαρχει. Απλα ακομα δεν εχω καταλαβει που θα στειλεις τα δεδομενα. (ποια η LCD δηλαδη στο can)
Ειχα ασχοληθει παλια οταν ειχα δει και εγω αυτο το βιντεο στο youtube που εχει ανεβασει με το Grande (Ελληνας ειναι κιολας) αλλα το παρατησα γιατι σκαλωσα στην lcd
Λοιπόν όλο το θέμα προφανώς είναι πώς θα γράψουμε στην οθόνη. Το να διαβάσουμε το CAN είναι απλό, το να τα τσιμπήσουμε σε Arduino αντί σε κάποιο άλλο interface κι αυτό δεν είναι και τόσο δύσκολο, απ'ότι είδα υπάρχει CAN shield.
Το ερώτημα είναι τι περιμένει να διαβάσει το καντράν, πώς μπορούμε να του τα περάσουμε και πώς μπορούμε να εναλάσσουμε τις πληροφορίες με το κουμπί trip computer, ώστε να μην έχουμε εξωτερικούς διακόπτες πλην του αυτοκινήτου.
Ένας απλός τρόπος που μπορεί να σκεφτεί το χαζό μου το μυαλό είναι να μπορέσουμε να στείλουμε πληροφορίες όπως στέλνει το ηχοσύστημα, τις οποίες τις στέλνουμε με χρονοκαθυστέρηση και τις εναλάσσουμε διαρκώς, χωρίς να μπορούμε να επέμβουμε.
Ψάχνοντας λίγο το internet βρήκα αυτά:
CAN-shield για Arduino:
http://skpang.co.uk/catalog/arduino-can ... p-706.html
Μετά πολύ ενδιαφέρον είναι αυτό:
http://skpang.co.uk/catalog/canbus-ecu- ... -1400.html
Αυτό είναι ένας CAN BUS emulator για να έχεις τις εντολές στο σπίτι και να μην ξημεροβραδιάζεσαι στο αμάξι.
Οδηγίες / αναλυτικές πληροφορίες για αρκετά θέματα του CAN BUS έχει αυτός ο ιταλός:
http://marco.guardigli.it/2010/10/hacking-your-car.html
Τώρα εγώ έχω στον ... πάγκο ένα καντράν (από δεξιοτίμονο). Σκέφτομαι μήπως τσιμπήσω το can bus emulator, το can shield και 1-2 arduini (έχω ένα nano αλλά το έχω για περίπτωση ανάγκης που χαλάσει κάποιο στο πανεπιστήμιο :p) να δοκιμάσω να δω τι μπορώ να κάνω. Έχω πολλά πράγματα που θα μου άρεσαν, αλλά δεν ξέρω το κατά πόσο είναι εφικτά με την αρχιτεκτονική του CAN. Π.χ. θα μπορώ να κλέψω την εντολή από το trip? Ένα άλλο πράγμα π.χ. είναι να αλλάξω τη μουφο-οθόνη του καντράν με μία έγχρωμη όπως έχει το Stilo μου και να προσθέσω γραφήματα π.χ. oil pressure.
Ακόμη δεν έχω διασαφηνίσει πολλά, π.χ. πού είναι το κέντρο του CAN BUS? Είναι στο Body Computer? Τι διαφορές υπάρχουν από έκδοση σε έκδοση? Έχει σημασία που το Body είναι Marelli MY03 (σύμφωνα με το Multi Ecu Scan), και αν ναι, ποια σημασία?
Επίσης που ακριβώς βρίσκεται το Body Computer? Γιατί όταν άλλαξα το καντράν με το δεξιοτίμονο καντράν απέκτησα ξαφνικά αυτόματο κλείδωμα θυρών, ενώ με το δικό μου δεν το έχω? Αυτό σημαίνει ότι την εντολή τη στέλνει το καντράν. Πώς γίνεται να το προσθέσω κι αυτό? Πολλά τέτοια που ακόμη δεν τα έχω καταλάβει αλλά δεν γίνεται να μην τα ξέρω :p