OBD2 hacking σε Punto mk2b/Grande

Εδώ θα δίνονται πληροφορίες για το πως μπορούν να γίνουν κάποια πράματα στο αμάξι μας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

OBD2 hacking σε Punto mk2b/Grande

Δημοσίευση από sotirisk » Παρ Μαρ 20, 2015 12:28 am

Ανοίγω αυτό προς συνέχεια αυτού:
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 90#p343186

Αν θέλει κάποιος μοντ ας περάσει εδώ τα περί obd2 που δεν έχουν σχέση με το Cruise.
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?p=343202#p343202
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?p=343203#p343203
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?p=343217#p343217
GDRIVER έγραψε:ποτέ δεν έχω δει καλώδιο από ide να βγαίνει σε 12 πινο. υπάρχει έτοιμο τέτοιο ή είναι custom κατασκευή;
θεωρητικώς με το board και το λογισμικό του arduino μπορείς να αναπρογραμματίσεις τα πάντα στο αυτοκίνητο. έτσι όπως το βλέπω μπορείς να βάλεις κατράν από abarth σε 1.2 και να "παίξει" κανονικά.
Αυτό που θέλω είναι να μπορώ να περάσω πληροφορίες από το γενικό OBD2 interface στην οθόνη του καντράν,
όπως το βιντεάκι στο youtube.
cmosfxx έγραψε:Ειναι αρκετα απλο να διαβασεις καποιο PID με το can shield που υπαρχει. Απλα ακομα δεν εχω καταλαβει που θα στειλεις τα δεδομενα. (ποια η LCD δηλαδη στο can)

Ειχα ασχοληθει παλια οταν ειχα δει και εγω αυτο το βιντεο στο youtube που εχει ανεβασει με το Grande (Ελληνας ειναι κιολας) αλλα το παρατησα γιατι σκαλωσα στην lcd
Ακριβώς αυτό.

Λοιπόν όλο το θέμα προφανώς είναι πώς θα γράψουμε στην οθόνη. Το να διαβάσουμε το CAN είναι απλό, το να τα τσιμπήσουμε σε Arduino αντί σε κάποιο άλλο interface κι αυτό δεν είναι και τόσο δύσκολο, απ'ότι είδα υπάρχει CAN shield.

Το ερώτημα είναι τι περιμένει να διαβάσει το καντράν, πώς μπορούμε να του τα περάσουμε και πώς μπορούμε να εναλάσσουμε τις πληροφορίες με το κουμπί trip computer, ώστε να μην έχουμε εξωτερικούς διακόπτες πλην του αυτοκινήτου.

Ένας απλός τρόπος που μπορεί να σκεφτεί το χαζό μου το μυαλό είναι να μπορέσουμε να στείλουμε πληροφορίες όπως στέλνει το ηχοσύστημα, τις οποίες τις στέλνουμε με χρονοκαθυστέρηση και τις εναλάσσουμε διαρκώς, χωρίς να μπορούμε να επέμβουμε.

Ψάχνοντας λίγο το internet βρήκα αυτά:
CAN-shield για Arduino:
http://skpang.co.uk/catalog/arduino-can ... p-706.html

Μετά πολύ ενδιαφέρον είναι αυτό:
http://skpang.co.uk/catalog/canbus-ecu- ... -1400.html

Αυτό είναι ένας CAN BUS emulator για να έχεις τις εντολές στο σπίτι και να μην ξημεροβραδιάζεσαι στο αμάξι.

Οδηγίες / αναλυτικές πληροφορίες για αρκετά θέματα του CAN BUS έχει αυτός ο ιταλός:
http://marco.guardigli.it/2010/10/hacking-your-car.html

Τώρα εγώ έχω στον ... πάγκο ένα καντράν (από δεξιοτίμονο). Σκέφτομαι μήπως τσιμπήσω το can bus emulator, το can shield και 1-2 arduini (έχω ένα nano αλλά το έχω για περίπτωση ανάγκης που χαλάσει κάποιο στο πανεπιστήμιο :p) να δοκιμάσω να δω τι μπορώ να κάνω. Έχω πολλά πράγματα που θα μου άρεσαν, αλλά δεν ξέρω το κατά πόσο είναι εφικτά με την αρχιτεκτονική του CAN. Π.χ. θα μπορώ να κλέψω την εντολή από το trip? Ένα άλλο πράγμα π.χ. είναι να αλλάξω τη μουφο-οθόνη του καντράν με μία έγχρωμη όπως έχει το Stilo μου και να προσθέσω γραφήματα π.χ. oil pressure.

Ακόμη δεν έχω διασαφηνίσει πολλά, π.χ. πού είναι το κέντρο του CAN BUS? Είναι στο Body Computer? Τι διαφορές υπάρχουν από έκδοση σε έκδοση? Έχει σημασία που το Body είναι Marelli MY03 (σύμφωνα με το Multi Ecu Scan), και αν ναι, ποια σημασία?

Επίσης που ακριβώς βρίσκεται το Body Computer? Γιατί όταν άλλαξα το καντράν με το δεξιοτίμονο καντράν απέκτησα ξαφνικά αυτόματο κλείδωμα θυρών, ενώ με το δικό μου δεν το έχω? Αυτό σημαίνει ότι την εντολή τη στέλνει το καντράν. Πώς γίνεται να το προσθέσω κι αυτό? Πολλά τέτοια που ακόμη δεν τα έχω καταλάβει αλλά δεν γίνεται να μην τα ξέρω :p


Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
cmosfxx
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 3:27 am
Τοποθεσία: Χανιά-θες/νικη

Re: OBD2 hacking σε Punto mk2b/Grande

Δημοσίευση από cmosfxx » Παρ Μαρ 20, 2015 1:14 am

Aν υπαρχει elearn για το mk2b βρες το εχει πολλες πληροφοριες γι αυτα που ρωτας

copy paste απο του grande:
FUNCTIONAL DESCRIPTION
The ignition-operated supply (INT) to instrument panel E50 reaches pin 3 of connector A from Body Computer M1 - pin 5 of connector H - via fuse line F22 of the Body Computer.

The direct supply reaches pin 2 of connector A from Body Computer M1 - pin 52 of connector H - via fuse line F45 of the Body Computer.

Pin 1 of connector A is earthed.

Body Computer M1 - connector G - is supplied directly from the battery via a line protected by maxifuse F2 of engine compartment control unit B1; its ignition-controlled supply (INT) is received at pin 2 of connector D; pin 10 of connector H or M1 supplies the Body Computer with a reference earth.

The instrument panel E50 is connected from pins 5 and 6 of connector A with the Body Computer M1 and via the latter to the entire CAN: the signal reaches the electronic speedometer (from the ABS control unit M50) via the CAN:

The electronic rev counter receives the engine rpm signal received from the engine management control unit M10 via the CAN.

The fuel level gauge is controlled by means of signals coming from the level gauge located in the fuel pump assembly N40 - at pins 45 (signal) and 40 (earth) of connector A of the Body Computer M1 and from there via the CAN to the instrument panel E50.

All these signals are transferred via the CAN to the instrument panel E50.

The TRIP electronic module uses these signals to process information on instantaneous and average fuel consumption, range, average speed, Km travelled, duration etc.

The Trip Computer zeroing button, located in the steering column switch unit H5, sends an earth signal to pin 9 of E50. Pin 10 of H5 receives a reference earth from pin 34 of connector D of M1.

The "MODE" "+" and "-" controls for unit H91 send analogue signals to the instrument panel E50 at pins 13 and 16 of instrument panel E50. Pin 1 of H91 receives a reference earth from pin 42 of connector D of M1.


Trip Computer data is calculated inside the instrument panel

Εγω εχω καταλαβει οτι το TRIP computer ειναι μεσα στο καντραν ειναι τελειως ανεξαρτητο και δεν ειναι καν στο CAN. Απλα χρησιμοποιει τα δεδομενα που πανε στο καντραν. Αρα αν δεν γινει καποια παρεμβαση ενδιαμεσα (το εχει πει και εκεινος ο τυπας στο youtube οτι χρειαζεται παρεμβαση) δε μπορεις να στειλεις ετσι απλα δεδομενα στην LCD συγκεκριμενα.

Βεβαια θα μου πεις το ραδιο πως στελνει τους σταθμους? Αντε βγαλε ακρη καπως ετσι τα παρατησα

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: OBD2 hacking σε Punto mk2b/Grande

Δημοσίευση από GDRIVER » Παρ Μαρ 20, 2015 2:33 pm

ετσι όπως βλέπω την οθόνη στο grande τα δεδομένα πρέπει να τα στείλεις στο λεβιεδάκι. και από το διακοπτάκη ,όχι στην lcd αποκλειστικως, αλλά στο ταχύμετρο ολόκληρο. η lcd είναι απλώς μία οθόνη , απεικονίζει δεδομένα που είναι το υπόλοιπο σώμα προγραμματισμένο να δείχνει. μπορείς να συμπληρώσεις δεδομένα στο υπόλοιπο σώμα αλλά η lcd δε χρειάζεται να εμπλακεί πουθενά. εκτος και αν ο τύπος στο youtube δεν προγραμμάτισε μόνο αλλά προσέθεσε και καλωδιάκια.
επίσης για την αλλαγή οθόνη που είπες , είναι δύσκολο έως ακατόρθωτο να βρεις έγχρωμη οθόνη που να έχει την ίδια σύνδεση με την lcd σου. η ασπρόμαυρη lcd για να κάνει επαφή χρησιμοποιεί ένα ηλεκτραγώγιμο λαστιχάκι , το οποίο αν αφαιρέσεις από τη θέση του κατά 99% η οθόνη δε θα δείχνει όπως έδειχνε. δεν εννοω να αφαιρέσεις όλο το μπλοκ οθόνης αλλά από το μπλόκ μόνο το lcd το γυαλάκι.επίσης το υπόλοιπο λογισμικό είναι καλιμπραρισμένο να δείχνει στην ασπρομαυρη lcd. εάν βάλεις μία έγχρωμη δε θα δείχνει το οτιδήποτε και αυτό γιατί η δική σου lcd έχει ήδη προκαθορισμένες θέσεις απεικόνισης. εάν κάνεις λίγο σε φώς λοξά την οθόνη θα δείς πως σχηματίζονται όλα τα πιθανά γράμματα. η μόνη οθόνη που ίσως να κάνει είναι μία dot matrix.
rerouting θελουν τα δεδομένα. δηλαδή το καντράν επικοινωνεί μέσω can-bus με το body computer και από εκεί όλα τα περιφερειακά συνδέονται με αυτό. το γεγονός πως στον υπολογιστή σου όταν συνδέεσαι στον εγκέφαλο σου βγάζει όλες τις πιθανές πληροφορίες αποδεικνύει το προηγούμενο.εσυ πρέπει "ξεκλειδώσεις" τις επιπρόσθετες πληροφορίες με το πάτημα του πλήκτρου να στις βγάζει.
παίζει και κάτι άλλο,τώρα μου ήρθε. υπάρχει κάτι σχεδόν σε όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές το οποίο λεγεται service menu. αυτό τουλάχιστον σε polo-ibiza με συγκεκριμένες κινήσει και πατήματα πλήκτρων μπορούσες να έχεις προσβαση. αλλά δεν εήταν μονιμως αναμένο. με το που έσβηνες το αυτοκίνητο και το εκκινούσες πάλι έβγαινε στο κανονικό μενού.
εγώ το μόνο που θέλω να αλλάξω στις απεικονίσεις είναι όταν έχω στο καντράν τη στιγμιάια κατανάλωση και σβήσω το αμαξι , θέλω όταν το ξανανάψω να μη δείχνει ημερομηνία αλλά να μένει στη στιγμιαία.όπως στο citroen c4.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
cmosfxx
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 3:27 am
Τοποθεσία: Χανιά-θες/νικη

Re: OBD2 hacking σε Punto mk2b/Grande

Δημοσίευση από cmosfxx » Σάβ Μαρ 21, 2015 12:52 am

service menu με την εννοια που λες αν καταλαβα δεν υπαρχει στα GP.

Αλλα υπαρχει ενα diagnostics Menu που μπορεις να το ξεκινησεις απο το Clima.


https://www.youtube.com/watch?v=wDKSBy1QmXg

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: OBD2 hacking σε Punto mk2b/Grande

Δημοσίευση από sotirisk » Σάβ Μαρ 21, 2015 2:11 pm

Υπάρχει το video με το punto στο youtube με το πειραγμένο καντράν να το τσεκάρω πιο διεξοδικά? Γιατί δεν το βρήκα.
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: OBD2 hacking σε Punto mk2b/Grande

Δημοσίευση από GDRIVER » Κυρ Μαρ 22, 2015 8:53 pm

μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: OBD2 hacking σε Punto mk2b/Grande

Δημοσίευση από GDRIVER » Κυρ Μαρ 22, 2015 8:55 pm

μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
cmosfxx
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 3:27 am
Τοποθεσία: Χανιά-θες/νικη

Re: OBD2 hacking σε Punto mk2b/Grande

Δημοσίευση από cmosfxx » Κυρ Μαρ 22, 2015 9:42 pm

Ολη η μαγκια ειναι ομως αυτο να μην εχουμε αλλες lcd αλλιως βαζουμε το iphone :mrgreen:

Καλα ειχα ξεχασει οτι ο τυπος εχει βαλει μεχρι και ενδειξη για ποια ταχυτητα εχει μεσα και γεμιζει κιολας με τις στροφες χαχαχαχα αντε γεια οκ.

Εγω μια θερμοκρασια και μια μπαταρια θελω που τα εχω καημο πια :P

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: OBD2 hacking σε Punto mk2b/Grande

Δημοσίευση από sotirisk » Δευ Μαρ 23, 2015 12:14 pm

Η πρώτη σειρά γίνεται στέλνοντας δεδομένα σαν να ναι ηχοσύστημα. Αυτό φαίνεται λογικό.
Τώρα το πώς εναλλάσει μεταξύ τους, έχει εξωτερικό διακοπτάκι ή χρησιμοποιεί το trip? Γιατί το να κλέψεις το trip είναι ακόμη πιο δύσκολο.
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
cmosfxx
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 3:27 am
Τοποθεσία: Χανιά-θες/νικη

Re: OBD2 hacking σε Punto mk2b/Grande

Δημοσίευση από cmosfxx » Δευ Μαρ 23, 2015 9:23 pm

Σιγουρα εχει δικο του διακοπτακι παντως. Για να κανεις το τριπ οτι θες πρεπει να γραψεις το body computer που απλα ειναι αδυνατο.

Δηλαδη στην ουσια πρεπει να βρουμε πως στελνει το ραδιο τους σταθμους?χμμμ

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: OBD2 hacking σε Punto mk2b/Grande

Δημοσίευση από sotirisk » Δευ Μαρ 23, 2015 10:18 pm

Ναι και δεν πρέπει νά ναι ακατόρθωτο, απλά να σκεφτείς ότι το cd changer που έβαλα εδώ και 2-3 βδομάδες στέλνει το δικό του σήμα στο CAN και δείχνει η οθόνη του RCD και η οθόνη στο καντάν μια ένδειξη του τύπου CDC 1 (1 για το 1ο CD κλπ). Οπότε πιστεύω ο πιο εύκολος και πιθανώς ασφαλής τρόπος είναι να σταλεί μέσω του ηχοσυστήματος.

Το να γράψω το body computer όντως είναι απίθανο διότι για να πειράξεις τέτοια πράγματα χρειάζεσαι ολόκληρο το αμάξι στον πάγκο και δεν έχω τη δυνατότητα γιατί το χρησιμοποιώ καθημερινά για ... αυτοκίνητο!!
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
cmosfxx
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 3:27 am
Τοποθεσία: Χανιά-θες/νικη

Re: OBD2 hacking σε Punto mk2b/Grande

Δημοσίευση από cmosfxx » Τρί Μαρ 24, 2015 3:07 am

Θα προσπαθησω να διαβασω παλι οτι υπαρχει στο canB που ειναι αυτα μπας και πετυχω πως περναει το ραδιο τις πληροφοριες αυτες.

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: OBD2 hacking σε Punto mk2b/Grande

Δημοσίευση από GDRIVER » Τρί Μαρ 24, 2015 8:35 am

μέσω usb του ραδιοcd με obd bluetooth. αλλάζει τις ενδείξεις πατώντας από το πλήκτρο που μοιάζει με joystick του ραδιοcd το πάνω βελάκι αλλάζοντας τους φακέλους.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: OBD2 hacking σε Punto mk2b/Grande

Δημοσίευση από sotirisk » Τρί Μαρ 24, 2015 12:46 pm

Λοιπόν δίνει πιο πολλές πληροφορίες ο τύπος στο fiatforum, βρήκα το σχετικό thread.
Είναι αυτό εδώ:
http://www.fiatforum.com/grande-punto/2 ... tions.html

Αντιγράφω εδώ για να τα έχουμε:
The device consists of a pic microcontroller conecting on car's canbus, getting the diagnostic information and sending them to dashboard!
I would like to thank you for your nice words!
As for a guide it is not that simple...
Requires knowledge of electronics, programming etc. If someone has that and starts I can help! Keep in mind that a pcb has to be made and a program also has to be written for the micro to communicate with cars ecu, dashboard etc...
The ideal would be to have a professional (probably a company in car accessories/ electronics) to get and mass produce this device. The biggest advantage is that it does not affect at all the internal appearance of the car (ex. Having extra gauges on pillar etc…) as it uses factory steering wheel radio buttons to change the various info shown and the dashboard screen to show them. Mikejt the current program I have is based on microchip CAN controllers which appear to have certain bugs causing the whole device to stuck randomly (not often though). If someone wants to try and build something similar I suggest use different CAN hardware (maybe NXP controllers?)
The values of speed, boost, etc come using EOBD commands just as any elm scanner would do. As for the wires the device connects to the OBD port of the car using an obd connector as all the obd scanners. No cutting wires, no putting extra sockets, nothing!
It’s not a PLC.. just a microcontroller, a microchip pic one. In a Grande Punto all electronic devices are connected to two CAN networks. One low speed called CANB (29bit 50kbps)and one high speed called CANA(29bit 500kbps), about CANBUS you can look here http://www.kvaser.com/en/about-can/the- ... tocol.html . Engine ECU is connected on CANA and the dashboard on CANB. In a Grande Punto OBD socket CANA is at pins 6 and 14 and CANB at 1 and 9. The link you posted shows an obd plug from a scanner, every car has some of these outputs to support the standard obd and some extra (like 1 and 9) to support other purposes.
We talk about CAN protocols and for the part that gets the speed, boost etc the standard obd protocol is used (look here for an intro http://en.wikipedia.org/wiki/OBD-II_PIDs). For the part of sending info to dashboard screen I can’t name a protocol but it is not a problem. By logging the communication it’s pretty easy to find the IDs you need and decode the data part.
The programming you describe is similar to an assembly language. In this project I used C but someone good at assembly can use this instead.
In order to log the canbus and look the messages systems send to each other one cheap solution is ELM327, I have an 1.3a version and it works great. You have to study the elm datasheet and use the device via a serial terminal (hyperterminal or something else…) or you can buy an adapter from canbus to something like usb (if you search google you can find some…)
Τώρα αν ήθελε να ασχοληθεί, θα μπορούσε να το πουλήσει και να του το αγοράσουμε να μην ασχολιόμαστε (50 ευρώ αν το πούλαγε πιστεύω άνετα θα πουλαγε 100 τέτοια = ένα 5000ρο με κόστος υλικών 3000 ευρώ περίπου άρα 2000 κέρδος). Τα μεγέθη βέβαια είναι σχετικά μικρά, οπότε δύσκολο να βγει εμπορικά. Οπότε αναγκαστικά θα πρέπει να το φτιάξουμε εμείς.

Επομένως θέλουμε να βρούμε πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το CANBUS του ραδιοφώνου τόσο για να δείχνουμε στο dash όσο και για να τσιμπάμε τις εντολές από τα χειριστήρια ηχοσυστήματος και να δείχνουμε αυτά που θέλουμε / να κάνουμε εναλλαγές στα μενού κλπ. Αν λύσουμε το θέμα των εντολών, το να φτιάξουμε ένα μενού που να διαβάζει και να στέλνει τη σωστή κωδικοποίηση είναι πολύ εύκολο, σε arduino το έχω έτοιμο με cases αν θυμάμαι καλά από μια εφαρμογή interface που είχα φτιάξει.
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
cmosfxx
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 3:27 am
Τοποθεσία: Χανιά-θες/νικη

Re: OBD2 hacking σε Punto mk2b/Grande

Δημοσίευση από cmosfxx » Τρί Μαρ 24, 2015 8:03 pm

Με το putty μπορεις να μπεις στο καναλι 29bit 50kbps που λεει και να δεις αρκετα δεδομενα αλλα δε βγαζεις τοσο ευκολα ακρη δυστυχως.

Ενα πολυ χρησιμο pdf

http://elmelectronics.com/DSheets/ELM327DS.pdf

Απάντηση

Επιστροφή στο “Φτιάχτο μόνος σου”