Προγραμματισμός Ομίχλης και άλλα..
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Προγραμματισμός Ομίχλης και άλλα..
Μα ειναι φυσικο να θελεις αλλον διακοπτη.Αυτος που εχεις δεν εχει θεση -επαφη για μπροστα ομιχλης.Τωρα καλωδιωση μπορει και να εχει το αμαξι (προεγκατασταση).Απο κει και περα μπορει να υπαρχει και σαν σετ στην εταιρια μιας και θεωρητε αξεσουαρ.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- gieboue
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 165
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 29, 2007 9:51 pm
- Τοποθεσία: Ζωγράφου
Re: Προγραμματισμός Ομίχλης και άλλα..
διακόπτης σίγουρα χρειάζεται,αλλά θα πρέπει να είναι aftermarket ή μπορεί να μπει κανονικά ο εργοστασιακός?Gazofonix έγραψε:Μα ειναι φυσικο να θελεις αλλον διακοπτη.Αυτος που εχεις δεν εχει θεση -επαφη για μπροστα ομιχλης.Τωρα καλωδιωση μπορει και να εχει το αμαξι (προεγκατασταση).Απο κει και περα μπορει να υπαρχει και σαν σετ στην εταιρια μιας και θεωρητε αξεσουαρ.
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Προγραμματισμός Ομίχλης και άλλα..
τι εννοεις aftermarket?Κινεζικο απο το ιντερνετ?
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- gieboue
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 165
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 29, 2007 9:51 pm
- Τοποθεσία: Ζωγράφου
Re: Προγραμματισμός Ομίχλης και άλλα..
όχι δεν εννοώ κινέζικο...τον κανονικό της ΦΙΑΤ εννοώ, αν υπαρχει στην φυσα που μπαίνει στους διακοπτες τα καλώδια οπότε να μπει ο κανονικός ,αλλιώς εαν δεν υπαρχει η καλωδίωση στην φυσα εαν χρειαζεται να μπει αλλος διακοπτης ξεχωρισταGazofonix έγραψε:τι εννοεις aftermarket?Κινεζικο απο το ιντερνετ?
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Προγραμματισμός Ομίχλης και άλλα..
1 διακοπτης,2 προβολακια και μια πλεξουδα.Αυτα ειναι τα σετ οπως τα δινουν ολες οι εταιριες.Δεν κοβεις τπτ,δεν κολλας τπτ.Τοποθετεις,προγραμματιζεις,ετοιμος.Αν εχεις το αμαξι προεγκατασταση (καμπινας και χωρου μηχανης) απλα δεν θα εχει πλεξουδα το σετ.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- gieboue
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 165
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 29, 2007 9:51 pm
- Τοποθεσία: Ζωγράφου
Re: Προγραμματισμός Ομίχλης και άλλα..
μάλλον δεν καταλαβες τι ρωτάω ή μπορεί εγω να μην το εγραψα σωστα. εαν πάρω απο μεταχειρισμενα τον παρακατω διακοπτη :Gazofonix έγραψε:1 διακοπτης,2 προβολακια και μια πλεξουδα.Αυτα ειναι τα σετ οπως τα δινουν ολες οι εταιριες.Δεν κοβεις τπτ,δεν κολλας τπτ.Τοποθετεις,προγραμματιζεις,ετοιμος.Αν εχεις το αμαξι προεγκατασταση (καμπινας και χωρου μηχανης) απλα δεν θα εχει πλεξουδα το σετ.
1)η φυσα που συνδεεται πανω του έχει καλωδιο και για τα προβολακια?αν ναι εξαρταται εαν υπαρχει προεγκατασταση της καλωδιωσης των προβολων ομιχλης?(νομιζω εχω δει κατι φυσακια κατω απο τα φαναρια)
2)αν οχι τι κανω?
αυτο ρωταω...σορρυ αν εκανα κακη διατυπωση η δεν καταλαβα κατι
παιζει να υπαρχει προεγκατασταση χωρου μηχανης και οχι καμπινας?
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Προγραμματισμός Ομίχλης και άλλα..
Αυτο που εχεις στην φωτο (και δεν ειναι το δικο σου) απο την πισω πλευρα εχει μονο τα θυληκα κομματια του φις.Ουτε χιλιοστο απο καλωδιο.Τωρα αν εχεις καλωδια με φυσακια κατω απο τα φαναρια κοντα στις θεσεις για τα προβολακια (μπορει να εχει μονο απο την μια πλευρα ενα με κοντο καλωδιο και ενα με μακρυ και το μακρυ καλωδιο να ειναι διπλωμενο) 99% ειναι προεγκατασταση.
Αν βγαλεις τον διακοπτη τωρα θα δεις αν εχει εκει κοντα καποιο φις σε αναμονη.(με αρκετες επαφες).Αν δεν υπαρχει τοτε οντως μπορει να μην εχει προεγκατασταση στον χωρο της καμπινας (ειναι δυνατον αλλα μαλλον δυσκολο αν εχει στην πλευρα του κινητηρα.)
Το επομενο ειναι να βρεις και να βαλεις ασφαλεια και ρελε (κενες θεσεις στην ασφαλειοθηκη με σημαδεμα για τα ομιχλης)
Αυτο με της ασφαλειες ισως βοηθαει για να δεις αν εχεις και εγκατασταση.Εκει που κουμπωνει η ασφαλεια θα πρεπει να εχει 2 λαμακια-επαφες.Αν εχει τοτε η γραμμη ειναι ετοιμη.Αν δεν εχει τοτε μαλλον υπαρχει πλεξουδακι εξτρα το οποιο το προσαρμωζεις σε ειδικες θεσεις. Για να καταλαβεις στα cruce control στα Skoda εχει μια πλεξουδιτσα 5-6 καλωδια που απο την μια ειναι μια κανονικη φυσσα για το χειριστηριο και απο την αλλη εχει χυμα καλωδια με πινακια για να μπουν σε θεσεις ωστε να περνει ρευματα και εντολες.
Αν βγαλεις τον διακοπτη τωρα θα δεις αν εχει εκει κοντα καποιο φις σε αναμονη.(με αρκετες επαφες).Αν δεν υπαρχει τοτε οντως μπορει να μην εχει προεγκατασταση στον χωρο της καμπινας (ειναι δυνατον αλλα μαλλον δυσκολο αν εχει στην πλευρα του κινητηρα.)
Το επομενο ειναι να βρεις και να βαλεις ασφαλεια και ρελε (κενες θεσεις στην ασφαλειοθηκη με σημαδεμα για τα ομιχλης)
Αυτο με της ασφαλειες ισως βοηθαει για να δεις αν εχεις και εγκατασταση.Εκει που κουμπωνει η ασφαλεια θα πρεπει να εχει 2 λαμακια-επαφες.Αν εχει τοτε η γραμμη ειναι ετοιμη.Αν δεν εχει τοτε μαλλον υπαρχει πλεξουδακι εξτρα το οποιο το προσαρμωζεις σε ειδικες θεσεις. Για να καταλαβεις στα cruce control στα Skoda εχει μια πλεξουδιτσα 5-6 καλωδια που απο την μια ειναι μια κανονικη φυσσα για το χειριστηριο και απο την αλλη εχει χυμα καλωδια με πινακια για να μπουν σε θεσεις ωστε να περνει ρευματα και εντολες.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Προγραμματισμός Ομίχλης και άλλα..
Το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι ρωτησεις στην FIAT ποσο κανει το σετ,τι περιλεμβανει και ποσο θελουν για να το περασουν.
Απο κει και περα υπαρχει και αλλος τροπος.
Περνεις 2 προβολακια (μεταχειρισμενα θες,εμποριου θες,καινουρια θες) και τα βαζεις στον προφυλακτηρα σου.(θελει να προσεξεις αν υπαρχει εξτρα βαση η αν ο προφυλακτηρας κανει ο ιδιος βαση για να κουμπωσουν οταν βγουν τα καπακια) περνεις ενα διακοπτακη εμποριου το οποιο βαζεις στην κενη θεση που εχει ο πολυδιακοπτης (τρυπας το κενο καπακι δλδ) και τραβας ρευματα με μια δικια σου γραμμη με ρελε και ασφαλεια.Προσεχεις απο που θα παρεις ρευμα (μην ειναι κανας αεροσακος,abs κλπ),κατα προτημηση να ειναι ασφαλεια που να περνει ρευμα μετα απο ανοιγα διακοπτη (πχ αναπτηρας),σωμα βαζεις πανω σε κατι μεταλλικο στο αμαξωμα και αφου δωσεις ρευματα ΠΡΩΤΑ στο ρελε απο της αλλες 2 επαφες δινεις ρευμα στα προβολακια (1 επαφη για το καθενα).
Ετσι θα τα αναβεις οταν θελεις εσυ,οποτε θελεις,με οποια σκαλα φωτα θελεις και το αμαξι δεν θα ξερει καν οτι υπαρχουν.Αρα ουτε προγραμματισμο θελει ουτε τπτ)
Απο κει και περα υπαρχει και αλλος τροπος.
Περνεις 2 προβολακια (μεταχειρισμενα θες,εμποριου θες,καινουρια θες) και τα βαζεις στον προφυλακτηρα σου.(θελει να προσεξεις αν υπαρχει εξτρα βαση η αν ο προφυλακτηρας κανει ο ιδιος βαση για να κουμπωσουν οταν βγουν τα καπακια) περνεις ενα διακοπτακη εμποριου το οποιο βαζεις στην κενη θεση που εχει ο πολυδιακοπτης (τρυπας το κενο καπακι δλδ) και τραβας ρευματα με μια δικια σου γραμμη με ρελε και ασφαλεια.Προσεχεις απο που θα παρεις ρευμα (μην ειναι κανας αεροσακος,abs κλπ),κατα προτημηση να ειναι ασφαλεια που να περνει ρευμα μετα απο ανοιγα διακοπτη (πχ αναπτηρας),σωμα βαζεις πανω σε κατι μεταλλικο στο αμαξωμα και αφου δωσεις ρευματα ΠΡΩΤΑ στο ρελε απο της αλλες 2 επαφες δινεις ρευμα στα προβολακια (1 επαφη για το καθενα).
Ετσι θα τα αναβεις οταν θελεις εσυ,οποτε θελεις,με οποια σκαλα φωτα θελεις και το αμαξι δεν θα ξερει καν οτι υπαρχουν.Αρα ουτε προγραμματισμο θελει ουτε τπτ)
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- gieboue
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 165
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 29, 2007 9:51 pm
- Τοποθεσία: Ζωγράφου
Re: Προγραμματισμός Ομίχλης και άλλα..
Με κατατοπισες πήρως.Ευχαριστώ...θα σιγουρευτώ αν υπαρχει καλωδίωση και θα προχωρήσω καταλλήλως.
Το κακό με την ΦΙΑΤ είναι που τους ειχα ρωτήσει και μου ειχαν πει οτι δεν γινεται να προγραμματιστει ο εγκεφαλος και θα πρεπει να βαλω με διακοπτη εμποριου.Αυτο πριν κανα 2 χρονια.
Το κακό με την ΦΙΑΤ είναι που τους ειχα ρωτήσει και μου ειχαν πει οτι δεν γινεται να προγραμματιστει ο εγκεφαλος και θα πρεπει να βαλω με διακοπτη εμποριου.Αυτο πριν κανα 2 χρονια.
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Προγραμματισμός Ομίχλης και άλλα..
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- npalas
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 49
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 4:56 pm
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Προγραμματισμός Ομίχλης και άλλα..
δεν καταλαβαίνω κάτι. πες πως παίρνεις τον εργοστασιακό διακόπτη. εάν μιλάμε για grnade θα πάρεις όλο αυτο το τετράγωνο με πολλά πλήκτρα αριστερά και κάτω από τον αεραγωγό.
https://www.google.gr/search?q=grande+p ... B802%3B615
δε μπορείς να πάρεις μόνο το πλήκτρο.το παίρνεις όλο μαζί. τώρα πίσω από τον διακόπτη υπάρχει ένα καλώδιο με φυς που έχει συγκεντρωμένα sleeved καλώδια . ανάλογο του φυς που υπάρχουν στα πλήκτρα alarm και city. κουμπώνει από πίσω από τους διακόπτες.δεν είναι ξεχωριστά καλώδια και τα συνδέεις ένα ένα. εάν αυτό το sleeved καλώδιο δεν έχει συμπληρωματικό για τους προβολείς τότε πρέπει να βάλεις. λογικώς πρέπει να βρεις όλο το πίσω καλώδιο που καταλήγει στη συμπληρωματική και όχι κύρια φύσσα του body computer και να αντικαταστήσεις αυτήν. αλλιώς θα πρέπει να βρεις σχηματικά ποιά pin πάνε που.πες πως το καταφέρνεις και τα περνάς. μετά πρέπει να βρείς τα καλώδια που πάνε στα ίδια τα προβολάκια. σε περίπτωση που δεν έχεις πρέπει να βρείς από μεταχειρισμένο και τα καλώδια αλλά να δεις και που αυτά καταλήγουν στο χώρο του κινητήρα. εφόσον ξεπεράσεις όλο αυτό προχωράς στον προγραμματισμό αλλά νομίζω πρέπει να το κάνεις με ανεξάρτητο λογισμικό γιατί θεωρώ πιθανό η fiat να μη μπορεί να το κάνει. μόνο τότε θα έχεις την απόλυτη εργοστασιακή λύση.
είναι ευκολότερο να πάρεις ένα after market πλήκτρο (φωτιζόμενο πορτοκαλί) και να το στριμώξεις στους πλαϊνούς διακόπτες αριστερά και κάτω από τον αεραγωγό και να συνδέσεις τα προβολάκια απευθείας με το διακόπτη και μπαταρία χωρίς can -bus. πολύ πιο απλό όλο αυτό.
εάν θέλεις να φαίνεται και σχεδόν εργοστασιακή εφαρμογή πάρε πλήκτρο διάφανο με πορτοκαλί φωτισμό , βρές κάποιο αυτοκόλλητο με το σήμα των προβολών κόλλησε το και βάψε το από πάνω μαύρο και μόλις στεγνώσει βγάλε το αυτοκόλλητο. συνήθως οι ηλεκτρολόγοι δε χρησιμοποιούν όμως πλήκτρο αλλά αυτό τον κλασσικό διακόπτη με ένα βραχιονάκι που το μετακινείς πάνω και κάτω (on-off)
https://www.google.gr/search?q=grande+p ... B802%3B615
δε μπορείς να πάρεις μόνο το πλήκτρο.το παίρνεις όλο μαζί. τώρα πίσω από τον διακόπτη υπάρχει ένα καλώδιο με φυς που έχει συγκεντρωμένα sleeved καλώδια . ανάλογο του φυς που υπάρχουν στα πλήκτρα alarm και city. κουμπώνει από πίσω από τους διακόπτες.δεν είναι ξεχωριστά καλώδια και τα συνδέεις ένα ένα. εάν αυτό το sleeved καλώδιο δεν έχει συμπληρωματικό για τους προβολείς τότε πρέπει να βάλεις. λογικώς πρέπει να βρεις όλο το πίσω καλώδιο που καταλήγει στη συμπληρωματική και όχι κύρια φύσσα του body computer και να αντικαταστήσεις αυτήν. αλλιώς θα πρέπει να βρεις σχηματικά ποιά pin πάνε που.πες πως το καταφέρνεις και τα περνάς. μετά πρέπει να βρείς τα καλώδια που πάνε στα ίδια τα προβολάκια. σε περίπτωση που δεν έχεις πρέπει να βρείς από μεταχειρισμένο και τα καλώδια αλλά να δεις και που αυτά καταλήγουν στο χώρο του κινητήρα. εφόσον ξεπεράσεις όλο αυτό προχωράς στον προγραμματισμό αλλά νομίζω πρέπει να το κάνεις με ανεξάρτητο λογισμικό γιατί θεωρώ πιθανό η fiat να μη μπορεί να το κάνει. μόνο τότε θα έχεις την απόλυτη εργοστασιακή λύση.
είναι ευκολότερο να πάρεις ένα after market πλήκτρο (φωτιζόμενο πορτοκαλί) και να το στριμώξεις στους πλαϊνούς διακόπτες αριστερά και κάτω από τον αεραγωγό και να συνδέσεις τα προβολάκια απευθείας με το διακόπτη και μπαταρία χωρίς can -bus. πολύ πιο απλό όλο αυτό.
εάν θέλεις να φαίνεται και σχεδόν εργοστασιακή εφαρμογή πάρε πλήκτρο διάφανο με πορτοκαλί φωτισμό , βρές κάποιο αυτοκόλλητο με το σήμα των προβολών κόλλησε το και βάψε το από πάνω μαύρο και μόλις στεγνώσει βγάλε το αυτοκόλλητο. συνήθως οι ηλεκτρολόγοι δε χρησιμοποιούν όμως πλήκτρο αλλά αυτό τον κλασσικό διακόπτη με ένα βραχιονάκι που το μετακινείς πάνω και κάτω (on-off)
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- npalas
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 49
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 4:56 pm
Re: Προγραμματισμός Ομίχλης και άλλα..
καλη χρονιά!
εμένα είχε την καλωδιωση, από τον διακοπτη μεχρι τους προβολεις ( μαζι με ασφαλεια και ρελε). απλα αγορασα έναν άλλο διακοπτη (ολο το τετραγωνο που είναι το μενου κτλ.) και αντικατεστησα τον δικο μου. και μετα προγραμματισα.. αυτά.
εμένα είχε την καλωδιωση, από τον διακοπτη μεχρι τους προβολεις ( μαζι με ασφαλεια και ρελε). απλα αγορασα έναν άλλο διακοπτη (ολο το τετραγωνο που είναι το μενου κτλ.) και αντικατεστησα τον δικο μου. και μετα προγραμματισα.. αυτά.
NPalas
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Προγραμματισμός Ομίχλης και άλλα..
με τί το προγραμμάτισες; με το πρόγραμμα της fiat ή άλλο;
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- npalas
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 49
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 4:56 pm