Διασύνδεση με τις ECU

Εδώ θα δίνονται πληροφορίες για το πως μπορούν να γίνουν κάποια πράματα στο αμάξι μας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Διασύνδεση με τις ECU

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Δεκ 02, 2012 4:41 pm

Το multiecuscan.net ειναι συγγενης την παραπανω σελιδα.Επισης στο multiecuscan.net ,οπως και ο dan αναφερει πως για να κανεις διαγνωση μηχανης χρησιμοποιεις τον πρασσινο ανταπτορα PDT_Armataz_01_01


No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: Διασύνδεση με τις ECU

Δημοσίευση από sotirisk » Κυρ Δεκ 16, 2012 3:16 pm

Λοιπόν σήμερα έκανα την επένδυση και αγόρασα το multiecuscan, σπάνιο για μένα να αγοράζω software αλλά πιστεύω αξίζει για 50 ευρά.
Έβαλα τον μονταρισμένο από τον ΝΤΑΝ αντάπτορα και μπόρεσα και συνδέθηκα στα πάντα.
Είχα διάφορα χαζολάθη σε όλα τα συστήματα, στο abs, ecu etc. αλλά τα περισσότερα είχαν προκληθεί από τους παλιούς αντάπτορες.

Ο βασικός λόγος που το ήθελα ήταν να κάνω το proxy alignment και να σταματήσει να μου αναβοσβήνει το καντράν.
Ομολογώ ότι απέτυχα γιατί μου έβηαλε error η διαδικασία, το γιατί δεν το γνωρίζω.
Το καινούριο καντράν έχει 180000 km ενώ το αμάξι είχε 99600. Ε η μ@μ@κι@ έχει γράψει στον εγκέφαλο τα χιλιόμετρα του καντράν και μάλιστα δεν συγχρονίζουν (αυτό μπορεί να φταίει και το ότι είναι δεξιοτίμονο). Επίσης δεν μπορείς να ρυθμίσεις λιγότερα χιλιόμετρα, οπότε θα πρέπιε να βρω τι τρικ κάνουν αυτοί που γυρνάνε τα κοντέρ (γίνεται σε mk2b εύκολα απ'όσο ξέρω).

Ο δεύτερος λόγος που το ήθελα ήταν το ηλεκτρικό τιμόνι, για να δω ιδίοις όμμασι τι παίζιε.
Όντως εκεί παίρνω ένα fatal error στον Position Sensor. Όντας συνδεδεμένος στην ecu, παρατήρησα ότι οι τιμές που παίρνω από τα 2 ποτενσιόμετρα του position sensor όταν είναι στη θέση 0 είναι 2.5 volt (λογική τιμή, ακριβώς στα μισά του 5 volt). Όταν γυρνάς το τιμόνι προς τα αριστερά, αλλάζει η τιμή του ενός ενώ του άλλου μένει σταθερή, ενώ όταν γυρνάς δεξιά, αλλάζουν αντίστροφα. Ένα πρόβλημα που παρατήρησα είναι ότι δεν πάνε γραμμικά μέχρι το 5 αλλά κάνουν τσαλίμια. Το άλλο πρόβλημα είναι ότι η θέση που έπαιρνε η ecu από τα σενσόρια ήταν κλειδωμένα στις 90 μοίρες, άλλαζε στις 280 και απ'την άλλη στις -480 (είχε offset δηλαδή για κάποιο λόγο). Αυτό το έφτιαξα με ένα recalibration, ώστε το offset να είναι σωστό στο 0. Τώρα στο δρόμο δεν το δοκίμασα να δω τι παίζει. Αυτό που υποπτεύομαι είναι ότι την έχουν ακούσει τα ποτενσιόμετρα του βλακοσένσορα και δεν παίζει σωστά, καλωδιώσεις τις είχα ψιλοελέγξει. Με το που μου έρθει η ολόκληρη δεξιοτίμονη κολώνα, θα κάνω πιο πολύ παιχνίδι. Το άλλο που δεν μου άρεσε είναι ότι δεν μπορώ να κάνω καλιμπρέησον γυρνώντας το τιμόνι αλλά κάνει μόνο γύρω από τη θέση 0 (δεν έχει κάποια επιλογή το multiecuscan).

Αυτά :p

Άβαταρ μέλους
iceman_n
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Athina

Re: Διασύνδεση με τις ECU

Δημοσίευση από iceman_n » Κυρ Δεκ 16, 2012 11:25 pm

1) θελω να ρωτησω ποια η διαφορα του kkl με το elm 327 νομιζα οτι ειχαν το ιδιο τσιπακι και για ποιο δινουν και δυο πακετο. Δηλαδη το ενα δεν κανει τη δουλεια που κανει το αλλο ??

2) επισης αν συνδεσουμε κατευθειαν το kkl η το elm327 στην obd τι διαβαζει ?
πιστευα οτι οταν εχεις obd2 θυρα βαζεις το obd2 καλωδιο με ενα προγραμμα και τελος. εδω γιατι θελει το πρασινο η το κιτρινο κτλ ??

3) με αυτο εδω (http://www.scantool.net/scan-tools/pc-based/) και το προγραμμα της ιδιας εταιρειας κανεις την ιδια δουλεια με τα παραπανω ?? εδω μονο το obd2 δινουν...αρα τι διαβαζεις μονο με το obd2 καλωδιο, σε αλλα αυτοκιμητα πχ vag διαβαζεις τα παντα χωρις κατι εξτρα οπως τα τρια καλωδια που δινουν για τα φιατ ??

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: Διασύνδεση με τις ECU

Δημοσίευση από sotirisk » Δευ Δεκ 17, 2012 3:42 am

Θα ξεκινήσω ανάποδα:

3) Για Fiat/Alfa/Lancia δεν υπάρχει άλλο πρόγραμμα πλην του MultiEcuScan (πρώην FiatEcuScan). Τό χε ξεκινήσει ένα παλικάρι και πραγματικά κάνει παπάδες, μπορείς να κάνεις σχεδόν τα πάντα που κάνει το διαγνωστικό της fiat (το οποίο στοιχίζει υποθέτω πάνω από 1000 ευρά) με 50 ευρώ το πρόγραμμα και έναν αντάπτορα των 20-30 ευρώ.
Όλα τα άλλα προγράμματα απλά σου εμφανίζουν γενικές πληροφορίες του OBD. Το multiecuscan μπορεί και συνδέεται στις ECU και σου δείχνει τις πληροφορίες, π.χ. από την ECU του τιμονιού μπορεί να σου δείξει πόσα αμπέρ τραβάει το μοτέρ ανά πάσα στιγμή. Δεν κάνω διαφήμιση αλλά πραγματικά δεν υπάρχει.

2) Μπορείς να συνδέσεις κατευθείαν KKL ή ELM327. Αυτό που διαβάζεις είναι οι πληροφορίες για τις οποίες φτιάχτηκε η OBD και τέτοιες είναι η λειτουργία του κινητήρα και κυρίως οι ρύποι. Μπορείς να δεις π.χ. πόσο ανοικτή είναι η πεταλούδα.
Τα πράσινα/κίτρινα/κόκκινα καλώδια δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια 'αντιστροφή' σε 1-2 pin του OBD, με την οποία μπορείς να διαβάσεις άλλες πληροφορίες (=συνδεθείς σε άλλο εγκέφαλο). Μπορείς να αποφύγεις τα καλώδια είτε με κάποιο σύστημα με διακοπτάκια να ρυθμίζεις ποια λειτουργία θες στο OBD είτε με κάποιο πιο ακριβό interface που τα κάνει όλα μόνο του (όπως αυτό που υποστηρίζει το MultiEcuScan, Cantiecar νομίζω).

1) Δεν ξέρω, πάντως το KKL βγήκε κυρίως για τα VAG ενώ το ELM327 για όλα τα υπόλοιπα. Τώρα τι ακριβώς παίζει δεν ξέρω, πάντως το ELM ανέκαθεν ήταν το πιο φτηνό που μπορούσες να πάρεις.

Άβαταρ μέλους
iceman_n
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Athina

Re: Διασύνδεση με τις ECU

Δημοσίευση από iceman_n » Δευ Δεκ 17, 2012 10:12 am

ok ευχαριστω καλυφθηκα...

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Διασύνδεση με τις ECU

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Δεκ 17, 2012 10:52 am

Δυστυχως οι ανταπτορες ειναι για παιρνουν περισσσοτερα λεφτα κατασκευαστες.Δειτε με τα γ@μωγιαπωνεζικα τι γινεται οταν χρειαζεσαι αναγνωση εγκεφαλου.Με το vagcom μπορεις να δεις καποιους διαφορετικους εγκεφαλους και αντιστοιχα εγκεφαλους body computer/clima.Aν ειδες στο λινκ που παρεθεσα νωριτερα εχει τις καλυψεις ανα μοντελο.Οπως λεει και ο Σωτηρης με σκετο το οργανο βλεπεις κυριως τους αισθητηρες και ετσι μπορεις να κανεις ευκολα log.Παντως παιζει ρολο και το προγραμμα οταν θελεις για παραδειγμα να κανεις reset του service.

Σωτηρη,δν γνωριζω τι παιζει με εσενα και το καντραν σου,εμενα παντως που γραφει διαφορετικα χλμ (περιπου 6-7.000) λιγοτερα ο εγκεφαλος.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Φτιάχτο μόνος σου”