Σελίδα 8 από 11

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 07, 2014 2:26 pm
από taf
GDRIVER έγραψε:ευχαριστώ ρε συ. αρα συνιστάς να καταργήσω το εργοστασιακό καλώδιο της ασφαλειοθήκης και να το αντικαταστήσω με το 0 gauge μιας και η ασφαλειοθήκη είναι απευθείας συνδεδεμένη στον θετικό πόλο με ένα κόκκινο και ακαμπτο καλώδιο από τη μάνα του.
Οχι. Το κοκκινο καλωδιο αστο οπως ειναι.
Εγω λεω να χρησιμοποιησεις το 0 gauge απο το δυναμο απευθειας στον θετικο πολο. Απλα να βαλεις και μια ασφαλειοθηκη αναμεςα (σαν αυτες που βαζουν για τα ηχοσυστηματα) για 0 gauge με 100αρα ασφαλεια για καλο και για κακο.

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 08, 2014 8:20 am
από GDRIVER
α οκ. το κατάλαβα ευχαριστώ. το μόνο που με προβληματίζει είναι η ασφάλεια που λες γιατί μου είπε ηλεκτρολόγος πως ασφάλεια θα έβαζα εφόσον χρησιμοποιούσα καλώδιο μικρότερης διατομής. 12-14 gauge. από τη στιγμή που θα χρησιμοποιήσω 0 δε χρειάζομαι. πάντως τώρα σκέφτομαι να παραγγείλω καλώδιο 0000 gauge ή καλώδιο συγκόλλησης για την παροχή. κοσάκια δεν υπάρχουν αλλά βρήκα τρόπο να φτιάξω.

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 12, 2014 1:39 pm
από GDRIVER
λοιπόν παιδιά , πολύ προσοχή στο καλώδιο που θα πάρετε. επιλογή με μόνο κριτήριο τα gauge να τα αποφύγετε. είναι πολύ σημαντικό το καλώδιο να είναι ofc , ή καλώδιο συγκόλλησης καθαρού χαλκού και πολύ προσοχή στα φτηνότερα cca καλώδια. ένα φαινομενικά 0 gauge καλώδιο τύπου cca σημαίνει καλώδιο 2 gauge σε ofc. επίσης τα cca με την παροδο του χρόνου δημιουργούν οξειδώσεις και αποκολλούνται από τους ακροδέκτες. για αυτό υπάρχουν 0 gauge με 5 ευρώ το μέτρο και 0 gauge με 25 ευρώ το μέτρο. προσοχή λοιπόν το καλώδιο , για την παροχή τουλάχιστον να είναι ofc . για τις γειώσεις τώρα δε νομιζω να δικαιολογείται το κόστος του κατά πολύ ακριβότερου ofc για αυτήν την εφαρμογή.επομένως θεωρώ το cca για απλές γειώσεις , μία χαρά.
αυτά φιλικά !!!!
ενδεικτικώς η αγωγιμότητα του cca είναι στο 62% αυτής του ofc.
cca - καλώδιο αλουμινίου με επικάλυψη χαλκού.

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 08, 2014 1:31 pm
από GDRIVER
και τώρα τσάμπα τα λεφτά για καλό καλώδιο ofc για ενίσχυση της παροχής. το δυναμό έχει συγκεκριμένο βύσμα που κουμπωνει το καλώδιο και καταλήγει στο θετικό της μπαταρίας. απο τη μεριά της μπαταρίας ευτυχώς έχει το κλασσικό πατροπαράδοτο κοσσακι αλλά από τη μεριά του δυναμό έχει φυς συγκεκριμένης μορφολογίας. και τώρα τί κάνουμε για να ενισχύσουμε την παροχή; τί προτείνετε ;

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 05, 2014 10:34 am
από GDRIVER
λοιπόν αφού φτιάχτηκε καινούριο βύσμα και περάστηκε καλώδιο 000 gauge συνδέθηκε απευθείας στο θετικό πόλο. και εδώ ερωτώ τους γνώστες και αυτούς που θέλουν να πουν τη γνώμη τους.πήρα ανάμεικτες απαντήσεις σχετικώς με το αν χρειάζομαι ασφάλεια ή όχι. πραγματικά στο διαδίκτυο και από επαγγελματίες οι γνώμες είναι 50 50. προς το παρόν δεν έχω ασφάλεια και μου είπαν πως εάν οι συνδέσεις έχουν γίνει σωστά και γερά τότε δεν υπάρχει λόγος. η ασφάλεια είναι σε περίπτωση που το καλώδιο ξεφτίσει και βραχυκυκλώσει κάπου ή θερμανθεί πολύ από την παροχή ρεύματος αλλά αυτή η περίπτωση αφορά μόνο σε βαρυφορτωμένο αυτοκίνητο με ενισχυτές και άλλα καλούδια. το αμάξι τώρα δείχνει σε ρελαντί 14,05 volt και σβηστό 13 volt. εάν βάλω ασφάλεια μπορεί να χάσω 0,0001 volt. τίποτα σχεδόν δηλαδή. απλώς η δυσκολία είναι στο ξήλωνε ράβε πάλι για το καλώδιο και πέρασμα στην ασφάλεια.
please γνώμες;;;!!!

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 05, 2014 1:17 pm
από panos2
γνωμη μου ειναι να το αφησεις ετσι.δεν αξιζει σηκωνε παλι το αυτοκινητο.σημασια εχει να εχουν τερματιστει σωστα τα καλωδια.να τραβηξει πολλα αμπερ δεν παιζει αφου υπαρχει η ασφαλειθηκη του αυτοκινητου.

μια χαρα δουλευει το δυναμο.

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 06, 2014 7:39 am
από GDRIVER
ευχαριστώ πάνο!!! :)

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 11, 2014 8:27 am
από GDRIVER
λοιπόν παίδες επειδή κάτι ειπώθηκε για τα δυναμό του grande . τα gp και evo έχουν 70Α δυναμό , και μόνο κάποιες εκδόσεις με θερμαινόμενα καθίσματα έχουν στα 90Α. μόνο το 1.9 mjt έχει 120Α και οι 1.4 16β εκδόσεις του evo από 2011 και μετά. Επομένως όσοι θέλετε να βάλετε μεγαλύτερη μπαταρία ξανασκεφτείτε το.

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 11, 2014 10:11 am
από arisnouk86
Πολύ χρήσιμη η πληροφορία σου! Ηρθε πάνω στην ώρα που θέλω να αλλαξω μπαταρία.

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 11, 2014 10:42 am
από GDRIVER
να'σαι καλά Άρη.με την ευκαιρία βάλε και ένα καλώδιο από δυναμό απευθείας σε πόλο. αν θες 0 gauge έχω μπόλικο να σου δώσω.

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 14, 2014 3:46 am
από cmosfxx
GDRIVER έγραψε:λοιπόν παίδες επειδή κάτι ειπώθηκε για τα δυναμό του grande . τα gp και evo έχουν 70Α δυναμό , και μόνο κάποιες εκδόσεις με θερμαινόμενα καθίσματα έχουν στα 90Α. μόνο το 1.9 mjt έχει 120Α και οι 1.4 16β εκδόσεις του evo από 2011 και μετά. Επομένως όσοι θέλετε να βάλετε μεγαλύτερη μπαταρία ξανασκεφτείτε το.
Εμένα εχει 105Α το GP :p

σε τι αμαξι έκανες την αλλαγη στα καλώδια επειδή δεν γνωρίζω τι εχεις;
Εχεις δοκιμάσει να μετρήσεις τάση ρελαντί με τα παντα ανοιχτά ; Φώτα/ac/fans/alarm/θερμαινόμενοι καθρέφτες κτλπ να δεις τι διάφορα υπαρχει;
Γιατι και εμένα πολυ καλα τα παει σβηστά ολα 14/14.1 αλλα αμα αρχίσω και ανάβω φώτα/ac πέφτει αρκετά, ειδικά αν βάλω και αλάρμ κατεβάζουν πολυ την τάση γύρω στο 13v (ύποπτο;). Βέβαια με πολυ λίγες στροφές παει παλι 14v αλλα ρελαντί δεν κραταει τόσο με τιποτα.

Σκεφτόμουν να κανω τις αλλαγές στα καλώδια αλλα δεν νομίζω πως θα δώσει καμια διάφορα.
Θα εκτιμούσα αν έκανες και εσυ μια μέτρηση με πολυ load και ρελαντί (ζέστη μηχανή, οχι κρύα, για αργό ρελαντί)

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 14, 2014 7:39 am
από GDRIVER
105 amp δυναμό! ουάου , (ζήλια που με έπιασε) τί είναι το δικό σου ; κανένα limited edition σαν και τα πρώτα 500 που κυκλοφόρησαν;
σε ρελαντί το αμάξι δείχνει 14,05 v όλα κλειστά , με το που ανάβω τα φώτα στιγμαία πέφτει στα 13,8 και μετά ανεβαίνει πάλι στα 14 ακριβώς. εάν ανοίξω και τον κλιματισμό τοτέ βλεπω 13,8v. πριν το καλώδιο είχα 13,8 ρελαντί όλα κλειστά και έφτανε τα 13,08 όλα ανοικτά εκτός του ραδιοφώνου. επίσης ξεκίνησε και πάλι να μη διακόπτεται η λειτουργία της υποβοήθησης. σε αλλαγές φοράς τιμονιού κατά την αποστάθμευση και στάθμευση το τιμόνι έκανε κάτι γκαπ γκουπ , τώρα πλεόν επιτέλους λειτουργεί.
επίσης επειδή πάντα είμαι της υπερβολής και τα θέλω όλα ολοκληρωμένα, έχω πάρει μία πλάκα ηλετρολυτικού χαλκού και θα φτιάξω νέους πόλους με πολλές θέσεις τόσο για το θετικό όσο και τον αρνητικό.επίσης στον θετικό πόλο υπάρχει μία πλάκα πάχους 2 mm από αλουμίνιο πάνω στην οποία συνδέονται τα κοσάκια. για αυτό πήρα φύλλο χαλκού και θα αντικαταστησω αυτήν την πλάκα. επίσης το καλώδιο που περάστηκε ήταν καλώδιο ηλεκτροσυγκόλλησης με καρε 95mm2. ακα 000 gauge και καθαρού χαλκού παρακάλω, όχι από τους τάχα μου επαγγελματιές του χώρου , που στην Ελλάδα μόνο μέχρι 0 gauge έχουν φέρει και φυσικά είναι πολύ λόττο να βρείς ofc και όχι cca. η συντρηπτική πλειοψηφία είναι cca ασχέτως εάν αναγράφουν πάνω ofc. μόνο και μόνο τη διατομή των συρμάτων μέσα να δεις θα το καταλάβεις.
ερώτηση για τους γνώστες. επειδή του multijet δεν μπαίνει στο δικό μου το αμάξι το δυναμό, μπορώ να το πάω κάπου για νέα περιέλιξη προκειμένου να γίνει από 90 γύρω στα 110 a ; γίνεται κάτι τέτοιο στην ελλάδα; στο εξωτερικό υπάρχουν άτομα που το 70 το έφτασαν μέχρι και 110 αλλά στην έλλάδα πέρα από ανακατασκευές δεν έχω δει κάτι για μεταποιήσεις.
πολύ προσοχή σε αυτές τις μικρες λεπτομέρειες της fiat. ένα μεγαλύτερο δυναμό θα ολοκλήρωνε την ηλεκτρική αναβάθμιση που θα έχει σπουδαίο αντίκτυπο στην αξιοπιστία και μακροζωία των διαφόρων ηλεκτρικών βοηθημάτων.

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 14, 2014 1:33 pm
από cmosfxx
α νόμιζα οτι είχα προβλημα που έπεφτε τόσο να σου πω! Θέματα με τιμονια κτλπ δεν είχα ποτε μονο που για ενα διάστημα το δυναμο δεν ξεκινούσε φόρτιση αμα έβαζα μπρος με ζέστη μηχανή. Έπρεπε να δώσω λιγο γκάζι να περάσει τις 1000rpm και ξεκινούσε (error p0621). Αλλα άλλαξα μπαταρία ( s5) και έστρωσε και αυτο. Κατι με το D+ Είχε θεμα το ecu ειναι λίγο περίεργος ο τρόπος που το διαχειρίζεται το δυναμο το grande punto. Γι αυτο θα σου έλεγα να μη το πειραξεις καλυτερα... Εχω δει στο εξωτερικό να βάζουν άλλης μάρκας και έχουν θέματα με την φόρτιση. Για μεταποιήσεις δεν εχω ακούσει κατι πάντως Ελλάδα.

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 14, 2014 1:53 pm
από GDRIVER
εάν ανοίξεις κάποια ηλεκτρικά μέσα στο αυτοκίνητο είναι λογικό να πέφτει η τάση αφού άλλο ρεύμα δείνει το δυναμό σε αυτοκίνητο με μόνο τη μηχανή ανοικτή και άλλο όταν έχεις ανάψει φώτα ή οτιδήποτε άλλο. δε μπορεί να έχει το ίδιο ρεύμα συνεχώς. τη μεγαλύτερη παροχή με το καλώδιο την κάνεις για το φαινόμενο feedback του ρεύματος όπου στην ουσία λόγω μικρού καλωδίου και μεγάλης αντίστασης μέρος του φορτίου που παράγεται από το δυναμό επιστρέφει σε αυτό μειώνοντας κατά πολύ τη διάρκεια ζωής του. αυτό και σε συνδυασμό με τις γειώσεις σταθεροποιείς το ρεύμα από διάφορες διακυμάνσεις. η τάση εννοείται πως θα πέφτει κάθε φορά που ανοίγεις κάτι, απλώς δε θα στερεύει το σύστημα από τα κατάλληλα αμπέρ και βολτ.
θεωρώ με το μεγαλύτερο καλώδιο στο μέλλον δε θα σου ξανακάνει αυτό το error. το να μην φορτίζει στην αρχή αυτό το φαινόμενο μου κάνει, επιστροφή φορτίου. μπορεί με την καινούρια μπαταρία να μη στο ξανακάνει αλλά θα το αποφύγεις εφ όρου ζωής μετά + το ότι επιμηκύνεις τη διάρκεια της μπαταρίας.

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 14, 2014 2:05 pm
από GDRIVER
τώρα μου ήρθε. δες εάν το καλώδιο το εργοστασιάκό της μπαταρίας πάει απευθείας από το δυναμό στη μπαταρία και όχι πρώτα από τη μίζα και μετά στη μπαταρία. εμένα ευτυχώς είχε από το εργοστάσιο ένα καλώδιο παραπάνω απευθείας από δυναμό σε θετικό μπαταρίας. άλλα grande και evo που είδα δεν ήταν έτσι, αλλά με το κλασσικό πατροπαράδοτο τρόπο. από δυναμό-μίζα-μπαταρία.