DIY - Γειώσεις!!

Εδώ θα δίνονται πληροφορίες για το πως μπορούν να γίνουν κάποια πράματα στο αμάξι μας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσίευση από GDRIVER » Δευ Ιαν 19, 2015 8:51 am

ok θα το δω. αν δω μεγάλες πτώσεις σημαίνει η μπαταρία πάει για φούντο. για πόσο μεγάλες μεταβολές τάσεις θα ψάξω; 1 βολτ , 0,2 βολτ;


μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
cmosfxx
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 3:27 am
Τοποθεσία: Χανιά-θες/νικη

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσίευση από cmosfxx » Δευ Ιαν 19, 2015 5:36 pm

Λογικα πρεπει να βλεπεις περιεργες μεταβολες οταν το δουλευεις. 0.2 0.3 ειναι νορμαλ!
Κανα σκαλωμα μην εφαγε το EPS μονο...

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσίευση από GDRIVER » Τρί Ιαν 20, 2015 9:21 am

λοιπόν ελέγχθηκε και δεν υπάρχει μεταβολή τάσης . από 14,14v πάει 14,13v και ξαναγυρνάει στα 14,14v. όταν ενεργοποιώ το city από 14,14 v πάει 14,13v και όταν γυρνάω το τιμόνι δεν αλλάζει καθόλου, παραμένει 14,13v.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
cmosfxx
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 3:27 am
Τοποθεσία: Χανιά-θες/νικη

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσίευση από cmosfxx » Τρί Ιαν 20, 2015 5:36 pm

Αυτα ειναι! Εμενα εχει μεγαλη πτωση (να δω ποτε θα βαλω καλωδια) τεσπα.

Εχεις multiecuscan να μπεις στο ecu του τιμονιου να δεις και απο εκει την ταση και μηπως υπαρχει κανενα σφαλμα;

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσίευση από GDRIVER » Τρί Ιαν 20, 2015 8:44 pm

το ίδιο και από το πρόγραμμα με διαφορετικές τιμές τάσεις. τo fiatecuscan διαβάζει 14,25v και πάει μέχρι 14,23v. με το city είναι 14,22v αμετάβλητο.σφάλμα δε βγάζει εκτός από τη ροπή αριστερά και δεξιά που έκανα reset. ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
cmosfxx
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 3:27 am
Τοποθεσία: Χανιά-θες/νικη

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσίευση από cmosfxx » Τρί Ιαν 20, 2015 9:14 pm

Παιζει να εχασε το calibration απο την μεγαλη ταση (αλλαξε η ροπη κλπ) λες? Μια σκεψη κανω απλα που μου ηρθε τωρα παιζει να μην εχει καμια βαση... Απλα αφου παιζει κανονικα με city πιστευω ειναι θεμα calibration.

Εμενα το voltage εκει παιζει παρα πολυ οταν το χρησιμοποιω το τιμονι γρηγορα κιολας προς τα τερματα του. Με φωτα κλπ αναμενα και 13.6 βλεπω οταν το ζορισω αρκετα με city on. (ρελαντι ~650rpm ζεστο)

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσίευση από GDRIVER » Τετ Ιαν 21, 2015 8:41 am

και εμένα πριν τη μετατροπή-προσθήκη μου έκανε κάτι κουλά το τιμόνι.όταν σταθμευα ή όταν ξεπάρκαρα που κάνεις μανούβρες πολλές το τιμόνι έκανε κάτι γδούπους μέσα από μοτέρ του τιμονιού.γκουπ γκουπ έκανε. με το που έβαλα καλλίτερο καλώδιο με καλλίτερους ακροδέκτες στην μπαταρία σταμάτησαν όλα αυτά. και από ότι μέτρησα η τάση μένει αρκετά σταθερή.βέβαια έβαλα και μία γείωση στο μοτέρ του τιμονιού. γενικότερα όμως από όλη την ηλεκτρική αναβάθμιση αυτό που έκανε τη μεγαλύτερη διαφορά ήταν η αντικατάσταση του ενός καλωδίου παροχής με μεγαλύτερο. επίσης έπεσε και διεξοδικό καθάρισμα σε όλες τις επαφές ,μέχρι και τις ασφάλειες έβγαλα και τις καθάρισα. αξίζει τον κόπο. για τις γειώσεις αυτές καθ'αυτές δεν ξέρω με βεβαιότητα ποιες και εάν έπαιξαν κάποιο ρόλο στην πραγματικότητα.τουλάχιστον για το grande punto ακόμα και παιδιά από ιταλία είπαν πως στο συγκεκριμένο μοντέλο είναι καλλίτερο να καθαρίσεις και να συντηρήσεις τις υπάρχουσες γειώσεις παρά να βάλεις και άλλες. εννοείται όμως πως όλοι συμφωνούσαν για τα καλώδια δυναμό-μπαταρία.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσίευση από GDRIVER » Τετ Δεκ 30, 2015 2:27 pm

λοιπόν μία ενημέρωση για τα δυναμό των εκδόσεων προ πρωτου facelift .
όλα τα grande είτε με θερμαινόμενα καθίσματα είτε όχι μέχρι και τα 120 hp έχουν 70 άρη δυναμό!!! ελάχιστα και ακριβώς ποια δεν ξέρω έχουν 105. με το νέο χρόνο θα βάλω το 120 από το πετρέλαιο.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσίευση από GDRIVER » Τρί Δεκ 13, 2016 5:07 pm

λοιπόν αλλάχτηκε και το δυναμό με το μεγαλύτερο της «puntoσειράς» το 120. εδώ να ενημερώσω τους αγαπητούς φίλους πως θέλει λίγο ψάξιμο. δηλαδή τα δυναμό στον όμιλο fiat ακόμη και στα ίδια μοντέλα διαφέρουν ως προς την τροχαλία. έτσι έχουμε δυναμό στα 70Α με 54, 65 mm τροχαλία. το ίδιο στα 90 και φυσικά το ίδιο στα 105 κΑΙ 120. Επίσης προσθέστε και τις διαφορές στις αυλακώσεις. έτσι όλα τα παραπάνω βγαίνουν και σε 4, 5 και 6 αυλακώσεις. Συν τις άλλης τα πιο καινούρια δυναμό, όπως του bravo tjet , alfa giulietta έχουν και καστάνια τροχαλία. Θα μου πείτε πως μπορείς να αλλάξεις τροχαλία αλλά δεν είναι πάντοτε σωστό αυτό. για παράδειγμα ένα 105Α δυναμό με εργοστασιακή τροχαλία 54mm είναι μετρημένο να βγάζει αυτά τα αμπέρ με αυτήν την τροχαλία. ανα το αμάξι σας έχει 65mm τροχαλία και όλα τα άλλα ίδια , μπορείς να ταιριάξεις εύκολα το δυναμό και να αλλάξεις την τροχαλία όμως δε θα βγάλεις 105Α αλλά λιγότερα. Επίσης μερικά πετρέλαιοκίνητα οχήματα όλης της γκάμας της fiat δεν έχουν τις ίδιες θέσεις για τις βίδες και τα ίδια στηρίγματα. επομένως προσοχή και σε αυτό.
επειδή από την οικογένεια grade punto δεν βρήκα κάποιο που να ήμουν απολύτως σίγουρος πως θα μπει απροβληματίστα και χωρίς να αλλάξω ιμάντα poly-v , (μικρότερη τροχαλία θέλει άλλο νούμερο ιμάντα) , τελικώς πήρα ένα δυναμό από bravo πετρέλαιο. αυτό για καλή μου τύχη είχε το ίδιο offset με το δικό μου και την ίδια διάμετρο τροχαλίας. ήταν όμως τροχαλία καστάνια και έτσι ψιλοφοβόμουν. τελικώς όταν έβγαινα από το μαγαζί, διστακτικώς, αυτός που είχε το μαγαζί, είδε τον προβλημτισμό μου και καθώς έβγαινα από την πόρτα, μου φώναξε πως βρήκε ένα χωρίς καστάνια και 120αρι. το βλέπω , ήταν με 5 αυλακώσεις , ίδιο offset και ίδια τροχαλία με τη δική μου. χωρίς πολλή σκέψη το βούτηξα και έφυγα. για να σιγουρευτώ πως όντως ήταν 120 και απλώς δεν ήταν ένα 70αρι με άλλο αυτοκόλλητο πάνω το πήγα για μέτρηση. ο λόγος που είχα τις αμφιβολίες μου ήταν το μέγεθος , το βάρος και η περιέλιξη του 120 δυναμό. όλα ήταν πανομοιότυπα με το 70αρι. έτσι βουρ στο μετρητή και ευτυχώς έδειξε 116Α μέγιστη παροχή.
εδώ δίπλα δίπλα τα δυναμό. δεξιά το 70αρι και αριστερά το 120αρι. στο μαμά το 70αρι έχουμε βγάλει το πίσω μαύρο πλαστικό κάλυμμα προκειμένου να βγεί πολύ πιο εύκολα το δυναμό. βλέπετε, οι σωλήνώσεις του κλιματισμού εμποδίζουν το δυναμό να βγει. ευχαριστούμε για αυτό fiat.
Εικόνα
δείτε τα και εδώ να δείτε πόσο όμοια είναι
Εικόνα
να πω εδώ πως το δυναμό είναι από fiat 500. αυτό το αμάξι μου έχει λύσει τα χέρια όσον αφορά διάφορα ανταλλακτικά.
και τέλος οι μετρήσεις με όλα αναμμένα. φώτα μεγάλη σκάλα, προβολείς ομίχλης, ραδιόφωνο διαπασών, κλιματισμός , και θέρμανση πίσω παρμπρίζ ,και alarm, όλα αυτά και το πολύμετρο έδειξε 14,15v. υπεραρκετή παροχή πλέον.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσίευση από GDRIVER » Τρί Δεκ 13, 2016 8:59 pm

αλλά επειδή το νήμα αυτό έχει ως θέμα τις γειώσεις έχω να αναφέρω πως πλέον μετά τις επεμβάσεις σε γειώσεις, δε μέτρησα πουθενά έστω και ελάχιστη τάση. επομένως όλο το φορτίο πλέον είναι σταθερότατο.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
bill33
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Τρί Οκτ 12, 2004 7:48 pm
Τοποθεσία: Τριπολη

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσίευση από bill33 » Πέμ Δεκ 15, 2016 9:37 pm

Πριν λίγο καιρο παρατήρησα ότι το κόκκινο καλώδιο που απο την μπαταρία πάει στην ασφαλειοθήκη ήταν ζεστό έωσς καυτό και μάλιστα κάποια στιγμή είχε λυώσει και το καπάκι της ασφαλειοθήκης εκεί που την ακούμπαγε.Αφού το έβγαλα είδα ότι είχε γίνει άκαμπτο (να ήταν έτσι απο καινούργιο; ) και στην μία άκρη είχε μαυρίσει και αναλιγώσει αλλά δεν ήταν κομμένο κάπου.Οπότε έκοψα ένα κομμάτι απο τα καλώδια ενίσχυσης μπαταρίας που έχω και το έβαλα παράλληλα ,απο την μπαταρία στην ασφαλειοθήκη.Τερμα το ζεστό καλώδιο,τέρμα το χαμήλωμα των φώτων όταν δούλευαν τα ηλεκτρικά παράθυρα,επίσης σταμάτησε το ενοχλητικό όταν άναβα τα φώτα και την πρώτη φορά έβαζα τα μεγάλα να μην δουλεύει η μεσαία σκάλα.Οταν θα έχω πιο πολυ ώρα και θέληση μπορεί να το φτιάξω πιο καλά σε φίλο ηλεκτρολόγο,πχ να βάλω κανονικούς ακροδέκτες αντί για τις ροδέλες που έχω τώρα.

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσίευση από GDRIVER » Παρ Δεκ 16, 2016 9:24 am

μπράβο βασίλη. το έπιασες με τη μία το τί έπρεπε να κάνεις. όπως και εσύ πλέον παρατήρησες από το όλο big 3 , big 4 , αυτό που κάνει τη μεγαλύτερη ηλεκτρική διαφορά στο αυτοκίνητο είναι η αναβάθμιση του καλωδίου παροχής, από δυναμό απευθείας στο θετικό πόλο της μπαταρίας.
όσο για το άκαμπτο του καλωδίου που παρατήρησες , έτσι είναι από τη μάνα του.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
bill33
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Τρί Οκτ 12, 2004 7:48 pm
Τοποθεσία: Τριπολη

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσίευση από bill33 » Πέμ Φεβ 02, 2017 7:55 pm

Eνα ακόμα καλό που παρατήρησα είναι ότι το ρολόι δεν χάνει ένα με δύο λεπτά τον μήνα πλέον.

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσίευση από sotirisk » Παρ Φεβ 03, 2017 7:32 am

Να κάνω μια χαζή ερώτηση, του πετρελαίου τα δυναμό μπορούν να σηκώσουν τις στροφές του βενζίνης?
Ενδιαφέρουσα η μετατροπή, μάλλον θα ψάξω νά χω κι εγώ ένα καβάτζα για όταν μου χαλάσει αυτό που φοράω. Μήπως έχεις τα part number από eper?
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσίευση από GDRIVER » Παρ Φεβ 03, 2017 9:51 am

ναι μπορούν άνετα , αλλά προσοχή γιατί τα diesel έχουν άλλο κέλυφος με διαφορετικές θέσεις για τις βίδες.
το 120 αρη δυναμό χωρίς καστανια τροχαλία με 65mm διαμέτρου είναι 51659041.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Απάντηση

Επιστροφή στο “Φτιάχτο μόνος σου”