DIY - Γειώσεις!!

Εδώ θα δίνονται πληροφορίες για το πως μπορούν να γίνουν κάποια πράματα στο αμάξι μας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσίευση από sotirisk » Κυρ Αύγ 26, 2018 4:05 pm

GDRIVER έγραψε:
Τρί Δεκ 13, 2016 5:07 pm
λοιπόν αλλάχτηκε και το δυναμό με το μεγαλύτερο της «puntoσειράς» το 120. εδώ να ενημερώσω τους αγαπητούς φίλους πως θέλει λίγο ψάξιμο. δηλαδή τα δυναμό στον όμιλο fiat ακόμη και στα ίδια μοντέλα διαφέρουν ως προς την τροχαλία. έτσι έχουμε δυναμό στα 70Α με 54, 65 mm τροχαλία. το ίδιο στα 90 και φυσικά το ίδιο στα 105 κΑΙ 120. Επίσης προσθέστε και τις διαφορές στις αυλακώσεις. έτσι όλα τα παραπάνω βγαίνουν και σε 4, 5 και 6 αυλακώσεις. Συν τις άλλης τα πιο καινούρια δυναμό, όπως του bravo tjet , alfa giulietta έχουν και καστάνια τροχαλία. Θα μου πείτε πως μπορείς να αλλάξεις τροχαλία αλλά δεν είναι πάντοτε σωστό αυτό. για παράδειγμα ένα 105Α δυναμό με εργοστασιακή τροχαλία 54mm είναι μετρημένο να βγάζει αυτά τα αμπέρ με αυτήν την τροχαλία. ανα το αμάξι σας έχει 65mm τροχαλία και όλα τα άλλα ίδια , μπορείς να ταιριάξεις εύκολα το δυναμό και να αλλάξεις την τροχαλία όμως δε θα βγάλεις 105Α αλλά λιγότερα. Επίσης μερικά πετρέλαιοκίνητα οχήματα όλης της γκάμας της fiat δεν έχουν τις ίδιες θέσεις για τις βίδες και τα ίδια στηρίγματα. επομένως προσοχή και σε αυτό.
επειδή από την οικογένεια grade punto δεν βρήκα κάποιο που να ήμουν απολύτως σίγουρος πως θα μπει απροβληματίστα και χωρίς να αλλάξω ιμάντα poly-v , (μικρότερη τροχαλία θέλει άλλο νούμερο ιμάντα) , τελικώς πήρα ένα δυναμό από bravo πετρέλαιο. αυτό για καλή μου τύχη είχε το ίδιο offset με το δικό μου και την ίδια διάμετρο τροχαλίας. ήταν όμως τροχαλία καστάνια και έτσι ψιλοφοβόμουν. τελικώς όταν έβγαινα από το μαγαζί, διστακτικώς, αυτός που είχε το μαγαζί, είδε τον προβλημτισμό μου και καθώς έβγαινα από την πόρτα, μου φώναξε πως βρήκε ένα χωρίς καστάνια και 120αρι. το βλέπω , ήταν με 5 αυλακώσεις , ίδιο offset και ίδια τροχαλία με τη δική μου. χωρίς πολλή σκέψη το βούτηξα και έφυγα. για να σιγουρευτώ πως όντως ήταν 120 και απλώς δεν ήταν ένα 70αρι με άλλο αυτοκόλλητο πάνω το πήγα για μέτρηση. ο λόγος που είχα τις αμφιβολίες μου ήταν το μέγεθος , το βάρος και η περιέλιξη του 120 δυναμό. όλα ήταν πανομοιότυπα με το 70αρι. έτσι βουρ στο μετρητή και ευτυχώς έδειξε 116Α μέγιστη παροχή.
εδώ δίπλα δίπλα τα δυναμό. δεξιά το 70αρι και αριστερά το 120αρι. στο μαμά το 70αρι έχουμε βγάλει το πίσω μαύρο πλαστικό κάλυμμα προκειμένου να βγεί πολύ πιο εύκολα το δυναμό. βλέπετε, οι σωλήνώσεις του κλιματισμού εμποδίζουν το δυναμό να βγει. ευχαριστούμε για αυτό fiat.
Εικόνα
δείτε τα και εδώ να δείτε πόσο όμοια είναι
Εικόνα
να πω εδώ πως το δυναμό είναι από fiat 500. αυτό το αμάξι μου έχει λύσει τα χέρια όσον αφορά διάφορα ανταλλακτικά.
και τέλος οι μετρήσεις με όλα αναμμένα. φώτα μεγάλη σκάλα, προβολείς ομίχλης, ραδιόφωνο διαπασών, κλιματισμός , και θέρμανση πίσω παρμπρίζ ,και alarm, όλα αυτά και το πολύμετρο έδειξε 14,15v. υπεραρκετή παροχή πλέον.
1. Είσαι θεός :)
2. Αν πάω με τον κωδικό που γράφει πάνω, θα πετύχω την τροχαλία?

Το δικό μου είναι το 70ρι, και προφανώς θέλω να πάρω το μεγαλύτερο δυνατό (120ρι). Στον autodoc έχει καινούριο 160 ευρώ ενώ το 70ρι 110 (σε denso). Σε ανακατασκευής Fiat, υπάρχει 70ρι στοκ με 260 και 105 με 280. Μάλλον θα πάρω το 120ρι από το autodoc και θα το αλλάξω μόνος μου, με την πρώτη ευκαιρία θα το σηκώσω να δω την τροχαλία.


Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσίευση από sotirisk » Τετ Αύγ 29, 2018 1:52 pm

Απαντάω μόνος μου λοιπόν, ψώνισα χθες το δυναμό και σήμερα το πέρασα, 160 ευρώ το δυναμό το 120Ampere καινούριο Denso (made in Italy), 30 τα περαστικά και ... περαστικά μας!
Το αμάξι δουλεύει τέλεια.
Με την τροχαλία κανένα θέμα, ο ισοδύναμος κωδικός για το 120ρι είναι ο 51859041 και σε Denso ο 285989 (ή DAN999).

Το εργοστασιακό εμένα ήταν Marelli.
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: DIY - Γειώσεις!!

Δημοσίευση από GDRIVER » Τρί Σεπ 11, 2018 1:55 pm

συγγνώμη φίλε σωτήρη, τώρα το είδα. ο κωδικός που έχω στη φωτο γραφία ο δεξιός είναι για το 70 άρη εργοστασιακό. ο αριστερός εναλλάκτης είναι ο 120άρης. ευχαριστούμε για τον κωδικό. η τροχαλία είναι 65mm;
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Απάντηση

Επιστροφή στο “Φτιάχτο μόνος σου”