Αντικατάσταση τιμονιού
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 26, 2008 10:34 am
- Τοποθεσία: Βύρωνας
- Επικοινωνία:
Αντικατάσταση τιμονιού
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ ΣΤΟ PUNTO ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΟΣΑΚΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ???
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Gazofonix την Κυρ Σεπ 26, 2010 10:12 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Δημιουργεία Νέου Θέματος που προέκυψε απο αγγελια πώλησης τιμονιού
Λόγος: Δημιουργεία Νέου Θέματος που προέκυψε απο αγγελια πώλησης τιμονιού
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: ΤΙΜΟΝΙ ΔΕΡΜΑ ΜΕ ΧΕΙΡΙΣΤ ΓΙΑ PUNTO MK2B SP
Μην γραφεις κεφαλαια ειναι σαν να φωναζειςmesta87 έγραψε:ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ ΣΤΟ PUNTO ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΟΣΑΚΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ???
Περνα απο την ενοτητα γνωριμιας μελων να μας πεις 2-3 πραγματα για σενα.Τυπικη διαδικασια.
Ειναι ευκολη η διαδικασια αλλα αν δεν το εχεις ξανακανει πανε σε εναν ηλεκτρολογο.Αν θελεις
σωνει και καλα να μαθεις πες μου να σου στειλω πμ και το κανεις με ευθυνη δικια σου,
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
- Επικοινωνία:
Re: ΤΙΜΟΝΙ ΔΕΡΜΑ ΜΕ ΧΕΙΡΙΣΤ ΓΙΑ PUNTO MK2B SP
Έχω κι εγώ ένα τέτοιο στο ράφι αλλά δεν έχω αξιωθεί να το αλλάξω.
Gazofonix για πες λεπτομέρειες!!
Gazofonix για πες λεπτομέρειες!!
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: ΤΙΜΟΝΙ ΔΕΡΜΑ ΜΕ ΧΕΙΡΙΣΤ ΓΙΑ PUNTO MK2B SP
Παιδια καλυτερα ΜΗΝ το κανετε μονοι σας.Υπαρχει σοβαρος κινδυνος.Ασε που μαλλον θα χρειαστεις και extra γραμμες για να συνδεσεις το τιμονι με το r/cd εκτος αν εχεις ηδη χειριστηρια αλλα πλαστικο τιμονι.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Αντικατάσταση τιμονιού
ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ 101% ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΓΙΑ ΤΙς ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙς ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΑΣ.ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ.
Αλλα για οποιον θελει και αναλαμβανει εχουμε και λεμε.
Κανουμε καφεδακι περνουμε τσιγαρα,τασακι,αναπτηρα και εργαλεια και βρησκουμε μια σκια να παρκαρουμε.
Βαζουμε το τιμονι στα ισια του (ισιες και οι ροδες) και βγαζουμε το κλειδι.Κατοπιν γυρναμε λιγο για να κλειδωσει.
Βγαζουμε τους πολους της μπαταριας.1α τον αρνητικο (μαυρο) και μετα τον θετικο (κοκκινο)
Αφηνουμε κανα 5λεπτο για να μηδενισουν τα ρευματα στο κυκλωμα.
Ξεβιδωνουμε τις βιδες ΠΙΣΩ απο το τριγωνακι του αεροσακου.Αν βαλετε το χερι πισω απο το τιμονι θα βρειτε τις τρυπες.Εκει μεσα εχει βιδες.
Βγαζουμε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ τον αεροσακο μεχρι να μας δωσει χωρο για να ξεκουμπωσουμε τα φισακια
Ξεκουμπωνουμε τα ΚΙΤΡΙΝΑ φισακια που συνδεουν τον αεροσακο με την σαρπαντινα του και τα φισακια απο τις κορνες.ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ.Αφηνουμε τον αεροσακο αναποδα στο πατωμα του συνοδηγου (το εξω μερος του με το σημα να ακουμπαει στην μοκετα)
Λασκαρουμε (θελει αποτομα και δυνατα αλλα μην σπασετε την κλειδαρια ) το κεντρικο μπουλονι που πιανει το τιμονι στο καρε της κολωνας.Δεν το αφαιρειτε τελειωςΑπλα το ξεβιδωνετε αρκετα.
Με blanco η μαρκαδορο τραβαμε μια καθετη γραμμη (σημαδι) σε ολη την σαρπαντινα.Φενετε απο το κενο που αφηνει το τιμονι διπλα απο την φωλια που εχει για το καρε.
Ξεκουμπωνουμε τα φισακια που εχει για τα χειριστηρια του R/CD.
Χτυπατε το τιμονι με τα χερια (πισω μερος παλαμης) δυνατα στην στεφανι του για να ξεκολληση το καρε.Μολις το δουμε οτι κουνιετε βγαζουμε ολο το παξιμαδι και τραβαμε την στεφανι προς τα εξω.Απαλα ωστε να μην ξηλωσουμε κανα καλωδιο.
Εκεινο το στρογγυλο κιτρινο/μαυρο πισω απο το τιμονι που παει το κιτρινο καλωδιο απο τον αεροσακο (αυτο που σημαδεψαμε πριν) ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ.Ειναι η σαρπαντινα και περιστρεφετε.Αν κουμπωσει σε λαθος στροφη θα κοπει η ταινια του μολις στριψουμε το τιμονι και θα αναβει το λαμπακι του αεροσακου.
Η διαδικασια μονταρισματος φυσικα ειναι η αντιστροφη.Βαζουμε τιμονι,σφιγκουμε το καρε ΚΑΛΑ,βαζουμε τα φισακια (του αεροσακου στο τελος) βιδωνουμε τον αεροσακο,βαζουμε πολους (πρωτα τον θετικο) και γυρναμε το κλειδι.Το κεφαλι μακρυα απο το τιμονι και φωναζουμε "ΒΑΛΤΕΕΕΕ ΚΡΑΝΟΙΙΙΙΙΙ" Γυρναμε ΑΠΑΛΑ το τιμονι μεχρι τα τερματα.Αν νιωσουμε καποιο σκαλωμα η κατι δεν εκατσε σωστα ή η σαρπαντινα τερματισε πριν το τιμονι οποτε πρεπει να τρεκαρουμε τι συμβαινει πισω απο τον αεροσακο.Αν ολα πανε καλα ουτε αεροσακος θα ανοιξει ουτε λαμπακι και τα χειριστηρια θα δουλευουν κανονικα με το R/CD.
σ.σ.Αν το αμαξι ΔΕΝ εχει κομματι πλεξουδας για χειριστηρια στο τιμονι τοτε θελουμε ηλεκρολογο για τα χειριστηρια.Αλλιως απλα δεν δουλευουν
Ισως και να ειναι λαθος που σας λεω πως να το κανετε ΑΛΛΑ ειναι με ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ ευθυνη.Υπενθιμιζω οτι 1 λαθος μπορει να κανει μεγαλη ζημια.
Αλλα για οποιον θελει και αναλαμβανει εχουμε και λεμε.
Κανουμε καφεδακι περνουμε τσιγαρα,τασακι,αναπτηρα και εργαλεια και βρησκουμε μια σκια να παρκαρουμε.
Βαζουμε το τιμονι στα ισια του (ισιες και οι ροδες) και βγαζουμε το κλειδι.Κατοπιν γυρναμε λιγο για να κλειδωσει.
Βγαζουμε τους πολους της μπαταριας.1α τον αρνητικο (μαυρο) και μετα τον θετικο (κοκκινο)
Αφηνουμε κανα 5λεπτο για να μηδενισουν τα ρευματα στο κυκλωμα.
Ξεβιδωνουμε τις βιδες ΠΙΣΩ απο το τριγωνακι του αεροσακου.Αν βαλετε το χερι πισω απο το τιμονι θα βρειτε τις τρυπες.Εκει μεσα εχει βιδες.
Βγαζουμε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ τον αεροσακο μεχρι να μας δωσει χωρο για να ξεκουμπωσουμε τα φισακια
Ξεκουμπωνουμε τα ΚΙΤΡΙΝΑ φισακια που συνδεουν τον αεροσακο με την σαρπαντινα του και τα φισακια απο τις κορνες.ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ.Αφηνουμε τον αεροσακο αναποδα στο πατωμα του συνοδηγου (το εξω μερος του με το σημα να ακουμπαει στην μοκετα)
Λασκαρουμε (θελει αποτομα και δυνατα αλλα μην σπασετε την κλειδαρια ) το κεντρικο μπουλονι που πιανει το τιμονι στο καρε της κολωνας.Δεν το αφαιρειτε τελειωςΑπλα το ξεβιδωνετε αρκετα.
Με blanco η μαρκαδορο τραβαμε μια καθετη γραμμη (σημαδι) σε ολη την σαρπαντινα.Φενετε απο το κενο που αφηνει το τιμονι διπλα απο την φωλια που εχει για το καρε.
Ξεκουμπωνουμε τα φισακια που εχει για τα χειριστηρια του R/CD.
Χτυπατε το τιμονι με τα χερια (πισω μερος παλαμης) δυνατα στην στεφανι του για να ξεκολληση το καρε.Μολις το δουμε οτι κουνιετε βγαζουμε ολο το παξιμαδι και τραβαμε την στεφανι προς τα εξω.Απαλα ωστε να μην ξηλωσουμε κανα καλωδιο.
Εκεινο το στρογγυλο κιτρινο/μαυρο πισω απο το τιμονι που παει το κιτρινο καλωδιο απο τον αεροσακο (αυτο που σημαδεψαμε πριν) ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ.Ειναι η σαρπαντινα και περιστρεφετε.Αν κουμπωσει σε λαθος στροφη θα κοπει η ταινια του μολις στριψουμε το τιμονι και θα αναβει το λαμπακι του αεροσακου.
Η διαδικασια μονταρισματος φυσικα ειναι η αντιστροφη.Βαζουμε τιμονι,σφιγκουμε το καρε ΚΑΛΑ,βαζουμε τα φισακια (του αεροσακου στο τελος) βιδωνουμε τον αεροσακο,βαζουμε πολους (πρωτα τον θετικο) και γυρναμε το κλειδι.Το κεφαλι μακρυα απο το τιμονι και φωναζουμε "ΒΑΛΤΕΕΕΕ ΚΡΑΝΟΙΙΙΙΙΙ" Γυρναμε ΑΠΑΛΑ το τιμονι μεχρι τα τερματα.Αν νιωσουμε καποιο σκαλωμα η κατι δεν εκατσε σωστα ή η σαρπαντινα τερματισε πριν το τιμονι οποτε πρεπει να τρεκαρουμε τι συμβαινει πισω απο τον αεροσακο.Αν ολα πανε καλα ουτε αεροσακος θα ανοιξει ουτε λαμπακι και τα χειριστηρια θα δουλευουν κανονικα με το R/CD.
σ.σ.Αν το αμαξι ΔΕΝ εχει κομματι πλεξουδας για χειριστηρια στο τιμονι τοτε θελουμε ηλεκρολογο για τα χειριστηρια.Αλλιως απλα δεν δουλευουν
Ισως και να ειναι λαθος που σας λεω πως να το κανετε ΑΛΛΑ ειναι με ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ ευθυνη.Υπενθιμιζω οτι 1 λαθος μπορει να κανει μεγαλη ζημια.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- taf
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 53
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 29, 2007 10:18 pm
- Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Αντικατάσταση τιμονιού
Τπτ.Βοηθεια σας.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- Vicepresident
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1960
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 1:47 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Αντικατάσταση τιμονιού
Δηλαδη μετα απο αυτες τις ενεργειες ο αεροσακος
δεν βγαζει fault???
δεν βγαζει fault???
Ξεχνάτε μου φαίνεται τα κόκκινα.............Γατάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Αντικατάσταση τιμονιού
υπαρχει και η αλλη
λυση
μετωπικη συγκρουση σε τοιχο να ανοιξει ο αεροσακος
και βαζεις το τιμονι που σου αρεσει
βεβαια αν το κανεις αυτο η μοναδικη εννοια σου το τιμονι δεν θα ειναι
χαχα
λολ
λυση
μετωπικη συγκρουση σε τοιχο να ανοιξει ο αεροσακος
και βαζεις το τιμονι που σου αρεσει
βεβαια αν το κανεις αυτο η μοναδικη εννοια σου το τιμονι δεν θα ειναι
χαχα
λολ
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Αντικατάσταση τιμονιού
Τσουκ.Vicepresident έγραψε:Δηλαδη μετα απο αυτες τις ενεργειες ο αεροσακος
δεν βγαζει fault???
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες