Σελίδα 1 από 1

Βελτίωση TD04L-13T6 turbo

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 15, 2018 3:14 pm
από kostas013
Kάτι που ενδιαφέρει πολλούς κατόχους Τ-jet ή Multiair μοτέρ και φοράνε ήδη την "κλασσική" Mitshubishi ΤD04L-13T6 τουρμπίνα :

Κιτ επισκευής-αναβάθμισης της Mambatek με κωδικό 015-2028 για όλες τις "κλασσικές" ΤD04L-13T6 που μπαίνει πάνω στο υπάρχον αλουμίνιο και μαντέμι χωρίς καμμία απολύτως μετατροπή με :

1) 12φτερη billet φτερωτή μπροστά με extended tipυποσχόμενη παροχή μέχρι 350hp (θεωρητικά) 
2) 9 φτερο αντί για τον κλασσικό 12φτερο στρόβιλο για λιγότερο backpresure αλλά με μεγαλύτερο φάρδος φτερών για να μην επηρεαστεί το spool..
3) Μεγαλύτερο ατσάλινο θρώς με extra διόδους λαδιού για να αντέχει χωρίς πρόβλημα μεγάλες πιέσεις..

Το κιτ έρχεται στα 292 Euro με μεταφορικά απευθείας απ την Mamba και με αυτό έχεις μια ολοκαίνουργια αναβαθμισμένη και πολλά υποσχόμενη τουρμπίνα..

Αξίζει να σημειωθεί πως το κιτ αυτό είναι διαφορετικό από την κανονική τουρμπίνα που προσφέρει η Mamba σαν αντικαταστάτη της ΟΕΜ Μitsubishi TD04L-13T6 η οποία έχει άλλον 11φτερο (billet πάντα) κομπρέσορα και κανονικό 12φτερο στρόβιλο..επομένως αυτό είναι αμέσως καλύτερο "Performance kit" με το οποίο θα έχεις μια ακόμα πιο αναβαθμισμένη τουρμπίνα από το να έπαιρνες κατευθείαν αυτή της Mamba...

Τέλος πολυ σημαντικό είναι πως όποιος θέλει να "σκαλίσει" περισσότερο το turbo πως η Mamba δίνει το ίδιο κιτ με μεγαλύτερες φτερωτές μπροστά για 16Τ, 18Τ, 19Τ ή και 20Τ φτερωτές!! που σημαίνει πως η παροχή μπορεί να εξακοντιστεί ...αλλά 1) θέλει "σκάλισμα" και το αλουμίνιο της μούρης για να μπεί και 2) Το backpresure θα ανέβει κάθετα μιας και στρόβιλος-κώλος παραμένει ίδιος..

Eδώ το link με κωδικό 015-2028 για την κλασσική 13Τ:



Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα