Turbo wars: 1446 vs evolution 1446 vs TD04

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Turbo wars: 1446 vs evolution 1446 vs TD04

Δημοσίευση από kostas013 » Δευ Νοέμ 27, 2017 5:53 pm

Ας γίνει και λίγο σοβαρή κουβέντα..που έχει να κάνει με το 1446 υβρίδιο της evolution turbo μιας και βρέθηκαν απ τον Chris Sevastos 100 % εξακριβωμένες οι διαστάσεις των φτερωτών της όπως φαίνεται και στις σχετικές φωτό...
Ας δούμε όμως αναλυτικά πως έχουν τα πράγματα σε σύγκριση με την Original 1446 και την πολυφορεμένη "κλασσική" TD04:
-------------------------------------
1) Garrett GT1446 (original)
Code MGT1446Z
Esseesee kit –170hp Muliti
Compresor Wheel inducer/exducer
34 / 46 mm
Blades 6X2
Trim = 55
A/R = 0,46
Turbine wheel inducer/exducer
39 / 34mm
Blades 9
Trim = 76
A/R = 0,40
----------------------------------------------------
2) Evolution Turbo Garrett GT1446M
Compresor Wheel inducer/exducer
40,2 / 52 mm
Blades 6X2
Trim = 59
A/R = 0,46
Turbine wheel inducer/exducer
47 / 39,9 mm
Blades 12
Trim = 72
A/R = 0,40
-----------------------------------------------------
3) Mitsu TD04L-13T-6 (original)
Code 49377-04100 49377-04200
(Impreza/ Forester -98 XT58T )
49377-04300 (Impreza WRX – 00)
Compresor Wheel inducer/exducer
40,64/ 56 mm
Trim = 53
Blades 6x2
Turbine Wheel inducer/exducer
46,8/ 41,2 mm
Blades 12
Trim = 77
Α/R= 6cm=0,41
------------------------------------------------
Trim = (min dia)²/ (max dia)²x100
Α/R ratio = (CM x 8 ) - 7) / 100
1) Από ότι φαίνεται είναι απορίας άξιο πως μπόρεσαν και χώρεσαν την + 6,2 mm/ + 6mm (inducer/exducer) φτερωτή εισαγωγής και την + 8mm/+5,9mm (inducer/exducer) φτερωτή εξαγωγής στα ίδια casings με τις απλής 1446!
2) Ο κομπρέσορας που είναι κι εδώ cast κι όχι billet έχει παρόμοιο Inducer με την 13Τ φτερωτή της TD04L αλλά έχει 4mm μικρότερο exducer πιθανότατα για να χωρέσει επίσης στο αρκετά μικρότερο αλουμίνιο της εισαγωγής..
3) Η φτερωτή εξαγωγής είναι περίπου ..ίδιας τάξης μεγέθους με της T04L!! αλλά στο αρκετά μικρότερο και θεόστενο casing της 1446!! Υπόψη πως τα A/R είναι σχεδόν ίδια και στις δύο τουρμπίνες..
To spool θάρχεται πολύ πιο νωρίς αλλά το backpresure και κατά συνέπεια το πυρόμετρο θα είναι πολύ ψηλό.
Επίσης οι συνθήκες "ψησίματος" επιδεινώνονται απ το γεγονός πως η φτερωτή εξαγωγής είναι 12φτερη ενώ της απλής 1446 9φτερη!!
4) Επίσης υπάρχει και έκδοση ..PLUS της 1446M με ακόμα μεγαλύτερη φτερωτή εισαγωγής!! από ότι φαίνεται εδώ για την οποία όμως δεν έχουμε περαιτέρω στοιχεία.. Λογικά θα ισοφαρίζει την 13T φτερωτή της TD04L αν δεν την ξεπερνάει!!!

Feedback προς το παρόν δεν υπάρχει αλλά θα ενημερώσω για ότι μάθω..

Κειμενο του George VanikΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα




ΕικόναΕικόνα


Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Turbo wars: 1446 vs evolution 1446 vs TD04

Δημοσίευση από kostas013 » Δευ Νοέμ 27, 2017 5:56 pm

Eδώ δυναμομέτρηση απ τους ίδιους 229 hp μόλις στις 5700 και πάνω από 36 κιλά ροπή στις 3.240 Αυτά με 1,6 over 1,4 σταθερή και 1.2 κόφτη.. Το spool είναι σαν της original 1446 και...καλύτερο!Εικόνα

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Turbo wars: 1446 vs evolution 1446 vs TD04

Δημοσίευση από kostas013 » Δευ Νοέμ 27, 2017 5:57 pm

Eδώ δυναμομέτρηση απ τους ίδιους 229 hp μόλις στις 5700 και πάνω από 36 κιλά ροπή στις 3.240 Αυτά με 1,6 over 1,4 σταθερή και 1.2 κόφτη.. Το spool είναι σαν της original 1446 και...καλύτερο!Εικόνα

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: Turbo wars: 1446 vs evolution 1446 vs TD04

Δημοσίευση από rxbkrs » Παρ Δεκ 01, 2017 10:33 pm

Η καινούρια Garrett GTX 1446M είναι twin-scroll;

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα Grande Abarth και EVO”