Εκκεντροφόροι Multiair
Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 22, 2017 1:01 am
Ο κιντητηρας 1,4 Multiair της FPT παρουσιαστηκε 2009 και ανακυρηχθηκε κινητηρας της χρονιας το 2010 χαρη σε ενα υπερσυγχρονο μηχανικοϋδραυλικο συστημα ελεγχου των βαλβιδων εισαγωγης, ελεγχωμενο απο την ECU του κινητηρα. Η πολυπλοκοτητα του συστηματος αποτελεσε εμποδιο στη βελτιωση του κινητηρα, ενω κανενας βελτιωτης δεν καταφερε να παρουσιασει καποιο τροπο εξελιξης του χρονισμου και των χαρακτηριστικων ανοιγματος των βαλβιδων.Επειτα απο προσπαθεια, μελετη αλλα και πειραματισμο σε πραγματικες συνθηκες λειτουργιας παρουσιαζουμε για πρωτη φορα ενα πληρως λειτουργικο και αξιοπιστο τροπο βελτιωσης των χαρακτηριστικων συστηματος που εχει εφαρμοστει και αποδωσει τα μεγιστα στη πραξη. Σε συνδυασμο με αλλες προτασεις βελτιωσης δημιουργουμε διαφορα σταδια βελτιωσης του κινητηρα.
Αναγκαιοτητα της Μετροπης:
Το συγκεκριμενο συστημα διαχειρησης εχει την δυνατοτητα να μεταβαλει σε πραγματικο χρονο το διαρκεια ανοιγματος αλλα και το βυθισμα των βαλβιδων εισαγωγης συμφωνα με τη εντολες που λαμβανει απο τη μοναδα ηλεκτρονικης διαχειρισης του οχηματος. Αποτελεσμα αυτου, αυξημενη ροπη,ελαστικοτητα και αποδοση σε ολες τις συνθηκες λειτουργιας. Οταν υπαρχει απαιτηση για πληρη ισχυ,το συστημα εισερχεται σε λειτουργια full lift ( πληρης ανυψωση). H ανυψωση και η διαρκρεια της ομως αποδυκνειεται ανεπαρκης οταν υπαρχουν απαιτησεις για μεγαλυτερη ισχυ, οπως για παραδειγμα σε εφαρμογες με μεγαλυτερο συμπιεστη. Το φαινομενο που δημιουργειται ειναι καθως αυξανουμε τη πιεση υπερπληρωσης να μην αυξανεται αναλογικα η παραγωμενη ισχυς. Ετσι οι βελτιωτες αναγκαζονται να αυξανουν δυσαναλογα τη πιεση με αποτελεσμα να τιθεται σε κινδυνο τοσο το μοτερ οσο και ο συμπιεστης.
Με τη δικη μας βελτιωση τα χαρακτηριστικα βελτιωνονται με αποτελεσμα να μπορει να εισαχθει επαρκης ποσοτητα μιγματος στο θαλαμο καυσης, με την ισχυ να αυξανεται αναλογικα με την αυξηση πιεσης υπερπληρωσης. Η αποδοση του κινητηρα συνδυαζει τη λειτουργια που εχουν τα συμβατικα μοτερ με βελτιωμενους εκκεντροφορους στις υψηλες στροφες,ενω δεν θυσιαζεται στο παραμικρο η ελαστικοτητα και η ροπη στις χαμηλομεσαιες χαρη στη πληρη προσαρμογη του συστηματος μεταβλητου χρονισμου στα νεα δεδομενα.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνειτε με: Multiair Tuning & Development
https://m.facebook.com/Multiair-Tuning- ... l&mt_nav=1
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αναγκαιοτητα της Μετροπης:
Το συγκεκριμενο συστημα διαχειρησης εχει την δυνατοτητα να μεταβαλει σε πραγματικο χρονο το διαρκεια ανοιγματος αλλα και το βυθισμα των βαλβιδων εισαγωγης συμφωνα με τη εντολες που λαμβανει απο τη μοναδα ηλεκτρονικης διαχειρισης του οχηματος. Αποτελεσμα αυτου, αυξημενη ροπη,ελαστικοτητα και αποδοση σε ολες τις συνθηκες λειτουργιας. Οταν υπαρχει απαιτηση για πληρη ισχυ,το συστημα εισερχεται σε λειτουργια full lift ( πληρης ανυψωση). H ανυψωση και η διαρκρεια της ομως αποδυκνειεται ανεπαρκης οταν υπαρχουν απαιτησεις για μεγαλυτερη ισχυ, οπως για παραδειγμα σε εφαρμογες με μεγαλυτερο συμπιεστη. Το φαινομενο που δημιουργειται ειναι καθως αυξανουμε τη πιεση υπερπληρωσης να μην αυξανεται αναλογικα η παραγωμενη ισχυς. Ετσι οι βελτιωτες αναγκαζονται να αυξανουν δυσαναλογα τη πιεση με αποτελεσμα να τιθεται σε κινδυνο τοσο το μοτερ οσο και ο συμπιεστης.
Με τη δικη μας βελτιωση τα χαρακτηριστικα βελτιωνονται με αποτελεσμα να μπορει να εισαχθει επαρκης ποσοτητα μιγματος στο θαλαμο καυσης, με την ισχυ να αυξανεται αναλογικα με την αυξηση πιεσης υπερπληρωσης. Η αποδοση του κινητηρα συνδυαζει τη λειτουργια που εχουν τα συμβατικα μοτερ με βελτιωμενους εκκεντροφορους στις υψηλες στροφες,ενω δεν θυσιαζεται στο παραμικρο η ελαστικοτητα και η ροπη στις χαμηλομεσαιες χαρη στη πληρη προσαρμογη του συστηματος μεταβλητου χρονισμου στα νεα δεδομενα.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνειτε με: Multiair Tuning & Development
https://m.facebook.com/Multiair-Tuning- ... l&mt_nav=1
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk