Για σεταπ 100αρας τοτε έχουμε προτεινέμενες πιεσεις
1) 1,4 οβερ και 0,6@6.000 για vl37
2) 1,5 οβερ και 0,85@6.000 για vl36
3) 1,6 οβερ και 1,2@6.000 για 1446
Στα σεταπ 1446 και vl37 set up οι μοιρες advance μενουν σταθερες οπως τα εργοστασιακα σχεδον αντε 2 μοιρες παντου παραπανω
Σε vl36 set up βάζουμε περισσοτερο αβανς
Στις 6.000 η vl37 κραταει το εργοστασιακο 20μοιρες περιπου
Η vl36 παει 15+ απο το 9 εργοστασιακο
Η 1446 στο 11 απο το 10 εργοστασιακο
Κ στο οβερ 2 μοιρες το νl36 και vl37 και 0 το 1446 set up
Οποιος επιθυμει μπορεί να παιξει με πιο επιθετικες ρυθμισεις που σε καμια περιπτωση δε προτεινονται για την αξιοπιστια του αυτοκινητου
Τα εργοστασιακα μπεκ αντέχουν περίπου μεχρι τα 185 αλογα
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ecu tuning tjet vl36, vl37, 1446
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Ecu tuning tjet vl36, vl37, 1446
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........