Ecu tuning tjet vl36, vl37, 1446

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Ecu tuning tjet vl36, vl37, 1446

Δημοσίευση από kostas013 » Δευ Νοέμ 20, 2017 3:54 pm

Για σεταπ 100αρας τοτε έχουμε προτεινέμενες πιεσεις
1) 1,4 οβερ και 0,6@6.000 για vl37
2) 1,5 οβερ και 0,85@6.000 για vl36
3) 1,6 οβερ και 1,2@6.000 για 1446

Στα σεταπ 1446 και vl37 set up οι μοιρες advance μενουν σταθερες οπως τα εργοστασιακα σχεδον αντε 2 μοιρες παντου παραπανω
Σε vl36 set up βάζουμε περισσοτερο αβανς

Στις 6.000 η vl37 κραταει το εργοστασιακο 20μοιρες περιπου
Η vl36 παει 15+ απο το 9 εργοστασιακο
Η 1446 στο 11 απο το 10 εργοστασιακο

Κ στο οβερ 2 μοιρες το νl36 και vl37 και 0 το 1446 set up

Οποιος επιθυμει μπορεί να παιξει με πιο επιθετικες ρυθμισεις που σε καμια περιπτωση δε προτεινονται για την αξιοπιστια του αυτοκινητου

Τα εργοστασιακα μπεκ αντέχουν περίπου μεχρι τα 185 αλογαΕικόνα

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk





Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα Grande Abarth και EVO”