Τοποθέτηση εξωτερικού Δοχείου αναθυμιασεων σε T-jet μοτέρ

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Τοποθέτηση εξωτερικού Δοχείου αναθυμιασεων σε T-jet μοτέρ

Δημοσίευση από kostas013 » Κυρ Οκτ 22, 2017 12:29 pm

"τοποθέτηση εξωτερικού Δοχείου αναθυμιασεων σε T-jet μοτέρ

Για όσους ενδιαφέρονται να κάνουν την ίδια δουλειά DIY να πληροφορήσω ότι η τρύπα στο ψευτοκάπακο είναι Φ20mm και η απόσταση μεταξύ του κέντρου της και αυτής της βίδας στήριξης του ακροφύσιου 43mm.
Η inox κούρμπα είναι 16mm κολλημένη με Tig πάνω σε λαμάκι inox 3mm και χρησιμοποιήθηκε το o-ring του μαμίσιου δοχείου που σε αυτή τη διάμετρο έρχεται εφαρμοστά και σφραγίζει την έξοδο..
Απαιτείται κατά τη τοποθέτηση να να έρθει στο σωστό ύψος η λάμα με ροδέλες ώστε με τη βίδα σφιγμένη να πατάει όλη πάνω στην υποδοχή του βαλβιδοκάπακου.. (θέλει περίπου 9mm ύψος)
Το πλαστικό ακροφύσιο στο plenum έχει διάμετρο 10mm και σφηνώθηκε οριστικά σωλήνα 8mm μιας και δεν πρόκειται εκεί να ξαναλυθεί.
Το κολάρο σιλικόνης έχει 13 mm εσωτερικό Φ όση και η εσωτερική διάμετρος της υποδοχής του δοχείου. (με λίγη προσπάθεια μπαίνει σε 15-16mm εξωτερικές διαμέτρους).
Η στήριξη του χειροποίητου "τυφλού" αλουμινένιου δοχείου αναθυμιάσεων (διάμετρος 80mm) έγινε με σινεμπλόκ σε inox λάμα 3mm πάχους στο μπροστινό πάνω υποπλαίσιο και έγινε μία επιπλέον στήριξη στην κάτω μεριά με κολάρο..
Η αναπνοή του μοτέρ γίνεται από ακροφύσιο απ την κάτω μεριά του δοχείου και είναι Φ εσωτερικό 9mm. Με μια σωλήνα 11mm μπορεί να "οδηγηθεί" η αναπνοή κάτω απ το αριστερό ράμφος ώστε ότι λίγο μπορεί να στάξει από κει να μην πέφτει πάνω στην ποδιά"

ευχαριστουμε το μελος George Vanik για το κειμενο και τις φωτογραφιεςΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα Grande Abarth και EVO”