Βελτιωση κινητηρα multiair

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Βελτιωση κινητηρα multiair

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Οκτ 11, 2017 9:53 pm

Multiair unleashed!

Μετα απο καιρο αναμονης λογω απουσιας του προγραμματιστη ειναι ετοιμο επιτελους το project. Μια προσπαθεια αναστροφης της αποψης (με αρκετους να σκιζουν πτυχια) οτι ο multiair δεν μπορει να περασει τα 230 χωρις να ειναι ενα βημα πριν την ανατιναξη.

Δυσκολος εγκεφαλος-δυσκολη τουρμπινα αλλα τα παντα δουλεψαν σωστα. Υπηρξε μεγαλη δυσκολια να κρατηθει χαμηλα η πιεση καθως η τουρμπινα ειχε τη ταση να σηκωνει διαρκως κ γεωμετρικα. Ετσι με λημενη wg ειχαμε μια μηχανικη στο 0,7 που γινοταν 1.1 στις 4000 και 1.2 ψηλα με boost controller off! Με bc στο 40% duty cycle αφησαμε γκαζι στις 5000 γτ θα γινομασταν πυροτεχνημα ευκολα. Ετσι το αμαξι ρυθμιστηκε με 1.1 μηχανικη στις 4000 ( και 30 kgm!) και σταθερο 1.24 μεχρι το κοφτη με σκοπο το αμαξι να δουλεψει ετσι για καποιο καιρο και επειτα να επανελθουμε με duty στο 40% και 1,3 χαμηλα οπου πιστευουμε οτι η ροπη θα ανεβει πολυ και θα κορυφωνεται πολυ πριν 4000....φυσικα με αρνητικο gain ψηλα για να διατηρηθει το 1,25 που εθεσε σαν οριο για 150% safe ο προγραμματιστης. Ακομα και ετσι βλεπουμε ενα διαγραμμα td με την 2056 να ειναι πραγματικα σε ληθαργο! Επισης η ρυθμιση ειναι υπερsafe με μιγμα 10.8 ψηλα και advance γυρω στο 12. Τελος ο κοφτης κρατηθηκε πολυ χαμηλα γ λογους αξιοπιστιας αλλα θα επανεξετασθει στο μελλον αν το φασμα δεν ειναι ικανοποιητικο.

Specs: gt2056,exh 63.6-60, ic precision 9,5 lt/ al pipes 55mm, 4 bar fpr,stock injectors.

1)Για να προλαβω την ολη συζητηση περι dyno :
Δεν παιρνω θεση ουτε υπερ, ουτε κατα του dyno του Τσακανικα. Να αναφερω μονο οτι οπως φαινεται κιολας μετα απο απανωτα πατηματα ειχαμε 50 iat( ο ανεμιστηρας δν μπορεσε να κανει κατι καλυτερο), 55% humidity, ενω οι μετρησεις εγιναν αποκλειστικα με 5η σχεση. Αργοτερα θα παρουμε μετρηση και απο αλλο dyno ενω οταν καταστει δυνατο θα ανεβει κ ενα acceleration video για να βγαλουμε συμπερασμα. Παντως το αμαξι βγαζει πραγματικα πολυ δυναμη στο δρομο.

2) Περι multiair.
Πολλα εχουν ειπωθει. Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι μεγαλο ρολο παιζει φυσικα ο προγραμματιστης αλλα και η ολοκληρωμενη δουλεια που εχει γινει στα περιφερειακα.Αφησα το καλυτερο για το τελος...καθως εχω τιμη να αναφερω οτι ισως μιλαμε για το πρωτο multiair με επεμβαση στο συστημα χρονισου με ολο το ρισκο και το κοστος να βαραινει εμενα κατι για το οποιο ειμαι αρκετα χαρουμενος.

Ευχαριστω.

Thanks to: Μιχαλης Παριδης για το προγραμματισμο, Βαγγελης Μανουκης για την εγκατασταση του project, Χαρης Ροβακης για το λυσιμο-δεσιμο-χρονισμο της μοναδας multiair.


Kειμενο και φωτογραφιες του χρηστου σεβαστουΕικόναΕικόναΕικόνα

Στάλθηκε από το Nexus 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα Grande Abarth και EVO”