Σκάστρα multiair

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Σκάστρα multiair

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Οκτ 11, 2017 9:48 pm

Φακελος #Multiair : ΣΚΑΣΤΡΑ

Μετα απο 2 χρονια ταλαιπωριας αλλα και συνεχους ερευνας επανω σε αυτο το μοτερ, μπορω να πω οτι εχουμε λυσει το 99% των προβληματων αλλα και εχουμε κατανοησει πληρως απο που προερχονται. Ετσι μας λυθηκαν και πολλες αποριες για το τι συμβαινει στο δρομο και για ποιο λογο συνεβαιναν διαφορα περιεργα με τις διακυμανσεις στην αποδοση.
Ενα απο τα γνωστα προβληματα ειναι η λειτουργια της σκαστρας.
-Προελευση: Τα multiair εχουν τη δυνατοτητα να ελεγχουν τη ποσοτητα εισερχομενου μειγματος απευθειας απο τις βαλβιδες. Αυτο τους δινει τη δυνατοτητα να μην χρησιμοποιουν τη πεταλουδα γκαζιου, παρα μονο σε emergency ή stand by καταστασεις. Συνεπως καθε φορα που αφηνουμε το γκαζι μετα απο σηκωμα πιεσης η πεταλουδα δεν κλεινει και ετσι δεν δημιουργειται το φαινομενο της δημιουργιας υποπιεσης μεσω της διαφορας πιεσης που επενεργει και ανοιγει το εμβολο της σκαστρας. Η υποπιεση που δημιουργειται μεσω του κλεισιματος των βαλβιδων ειναι ασταθης και ανεπαρκης πολλες φορες για να ανοιξει τη σκαστρα.
-Αποτελεσμα : Η σκαστρα ανοιγει σε τυχαιες περιπτωσεις και υπο τυχαιες συνθηκες. Αναλογως την εφαρμογη και την εκδοση του εγκεφαλου, η Ecu αντιλαμβανεται προβλημα και εμφανιζει σχετικη βλαβη χωρις ομως check engine. Σε αυτη τη περιπτωση ενεργοποιειται η πεταλουδα με τη διαφορα οτι γινεται υπερευαισθητη. Το κλεισιμο της στο 50% δε ολες τις στροφες μπορει να εμφανιστει ή το φαινομενο σταθερης πορειας με μισο γκαζι με τη σκαστρα τα παραμενει ελαφρως ανοιχτη δημιουργωντας διαρροη πιεσης.
Απο αυτο το γεγονος εξηγειται το φαινομενο που το αυτοκινητο με ιδιες ρυθμισεις στο boost controller σηκωνε ξαφνικα λιγοτερη πιεση στο τερμα γκαζι και επισης η πτωση αποδοσης ηταν αισθητη.
Μας λυθηκαν επισης οι αποριες για ποιο λογο σε καποια πατηματα το αυτοκινητο πηγαινε πολυ ικανοποιητικα και σε καποια αλλα ανεξηγητα αργα.
-Λυση: Η εργοστασιακη σκαστρα λειτουργει μονο ηλεκτρικα και με σημα εγκεφαλου κατα το αφημα του γκαζιου. Ειναι τοποθετημενη ομως επανω το αλουμινιο της εργοστασιακης τουρμπινας. Ο τροπος για να τη λειτουργησουμε τη στιγμη που κανουμε αναβαθμιση τουρμπινας ειναι μεσω ενος ειδικου ανταπτορα που εκτονωνει τον πεπιεσμενο αερα στο περιβαλλον και ετσι τη μετατρεπει ταυτοχρονα σε ανποιχτου τυπου. Συνεπως η σκαστρα μας λειτουργει μονο οταν πρεπει και η ecu ειναι παντα ικανοποιημενη.

Φωτογραφία και κειμενο του Chris SevastosΕικόνα

Στάλθηκε από το Nexus 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα Grande Abarth και EVO”