Grande punto 1.2 8v τροπετο σε τουρμπατο

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
filio
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Τρί Δεκ 13, 2011 10:45 pm

Grande punto 1.2 8v τροπετο σε τουρμπατο

Δημοσίευση από filio » Τετ Απρ 19, 2017 12:42 pm

Παιδια καλησπερα.Με λενε νικο(φιλιω η γυναικα μου που διαβαζει εδω και της ανηκει το αμαξι).Το αμαξι αγοραστηκε ολοκαινουριο το 2012.Το εχω κανει look grande punto sporting.Οι αναγκες μας τοτε διαφορετικες,τωρα πολυ περισσοτερες.

Παρθηκε για ενα αμαξι πολης αλλα δυστυχως εγινε οικογενειακο αναγκαστικα,βλεπε ταξιδια κ.τ.λ.

Τι μπορουμε να κανουμε?
Το αμαξι παρθηκε κουτα οποτε δεν πουλιεται για να αγοραστει t jet.

Στο 5αρι σασμαν που εχω μπορει να κουμπωθει τουρμπατο μοτερ πετραιλαιο 75 η κατι αλλο?(εννοω να μην πληρωνω σασμαν).

Τι μοτερ μπορει να μπει με οσο δυνατον να αφαιρεσω λιγοτερα πραγματα απο το δικο μου?
Ευχαριστω!



barxman
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Τρί Μάιος 26, 2015 11:50 am

Re: Grande punto 1.2 8v τροπετο σε τουρμπατο

Δημοσίευση από barxman » Παρ Απρ 21, 2017 10:46 am

στην οικογένεια έχουμε ενα grande punto 5d του 2008 απλο 1,4 οχι turbo , γνώμη μου το αμάξι ειναι ωραίο άνετο κτλ γιαυτό που εχει φτιαχτεί δλδ ήσυχα , οικονομικά σε μεταφέρει απο το σημείο Α στο σημείο Β τίποτα παραπάνω τίποτα παρακάτω για εμενα δεν αξίζει να ασχοληθείς ουτε με μοτερ ουτε με φίλτρα , εξατμίσεις δεν θα κερδισης τίποτα , παρα μονο θα δώσεις λεφτα που πιθανών μονο κακο θα κανουν στην τσεπη σου στην μεταπώληση και στο αμάξι

filio
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Τρί Δεκ 13, 2011 10:45 pm

Re: Grande punto 1.2 8v τροπετο σε τουρμπατο

Δημοσίευση από filio » Παρ Απρ 21, 2017 11:25 pm

Εγω πιστευω οτι αξιζει να ασχοληθω με τροπετο απο t jet ας πουμε..Να μεινω ατμοσφαιρα εστω και σε 1.4 77αλογα η 1.4 95(sporting)δεν με ενθουσιαζει...

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Grande punto 1.2 8v τροπετο σε τουρμπατο

Δημοσίευση από kostas013 » Σάβ Απρ 29, 2017 9:05 pm

η μετατροπη πιστευω δεν αξιζει λογω κοστους, θα πρεπει ν γινει εκτεταμενη μετατροπη σε φρενα μπροστα πισω, αναρτησεις ελατηρια, ψυγεια μοτερ ασφαλειοθηκες μποντι κλπ
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

filio
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Τρί Δεκ 13, 2011 10:45 pm

Re: Grande punto 1.2 8v τροπετο σε τουρμπατο

Δημοσίευση από filio » Δευ Σεπ 10, 2018 1:21 am

Παιδια καλησπερα.Εχει περασει ενας χρονος και ομως το προβλημα μενει.

Πηγα σε ενα παλιατζη που εχει χρονια τροπετα fiat και μου ειπε οτι για να το κανω t jet θελω 1.500 ευρω (μοτερ,σασμαν,πλεξουδες μεχρι και ακρα) και κανα 1000ρικο για τοποθετηση.
Ισχυει τιποτα απο αυτα?Εχει καποιος καμια παρομοια εμπειρια?

Δυστυχως η ευτυχως το αμαξι εχει αγοραστει καινουριο,το πλαισιο ειναι πεντακαθαρο,το σασι τελειο οποτε δεν συζηταμε να το δωσουμε για κανενα λογο.

Η αλλη λυση κρατωντας το δικο μου σασμαν και ηλετρολογικα ειναι μοτερ καπακι απο 1.4 8ν.

Σωστα μου τα ειπαν?
Ευχαριστω.

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Grande punto 1.2 8v τροπετο σε τουρμπατο

Δημοσίευση από kostas013 » Κυρ Σεπ 16, 2018 10:22 pm

Θεωρητικα ναι 1500+1000 αλλααααα
Το μοτερ θα ειναι παρατημενο βαλε ενα γενικο σερβις, λογικα καινουριους μπιλιοφορους φουσκες κλπ ισως βασεις κλπ

Το 1.48ν ειναι πεταμενα λςφτα δεεεν αξιζει

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

filio
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Τρί Δεκ 13, 2011 10:45 pm

Re: Grande punto 1.2 8v τροπετο σε τουρμπατο

Δημοσίευση από filio » Κυρ Σεπ 16, 2018 11:09 pm

Καλησπερα παιδια.Αποφευγουμε λοιπον την λυση του 1.4 8ν.

Για να μην μπλεξω με τον t jet ,ρωτησα τον παλιατζη για τον 199Α6000(1.4 16v grande punto sporting).

Σαν μετατροπη δειχνει πιο κοντα στο αμαξι μου.Ισως κρατησω και τα ταμπουρα πισω(σε σxεση με το t jet),ακρα δεν θελω,αναρτηση οχι απαραιτητα...Αυτο που με καιει ειναι το σασμαν.Ο παλιατζης μου πε οτι το καβουκι του δικου μου ειναι το ιδιο με το 6αρι του sporting.Αν δηλαδη κρατησω το 5ταχητο σασμαν μου στο μοτερ του sporting θα ειμαι οκ!Με 2 λογια μου πε οτι κουμπωνει ετσι απλα.Το μονο οτι θα εχω 5 ταχυτητες.Θα ειναι και πιο κοντες.Αυτο δεν με πειραζει.

Αυτο που θελω να μαθω ειναι αν ειστε ικανοποιημενοι με τον 1.4 16ν σε σσεση με 1055 κιλα αμαξι και αν αξιζει να δωσω 700 ευρω σε ενα μοτερ και αλλα π.χ 600 π.χ κατοσταρικα να το κουμπωσω...Επισης εγκεφαλο,ηλεκτρολογικα μου παν οτι δεν θα χρειαστω.Δεν ξερω..ποιος μπορει να μου τα απαντησει αυτα??εχουμε καποιον να μας πει?

Ευχαριστω!

GN_AZ
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 13, 2018 8:59 am

Re: Grande punto 1.2 8v τροπετο σε τουρμπατο

Δημοσίευση από GN_AZ » Σάβ Οκτ 13, 2018 2:32 pm

οποιαδήποτε μετατροπή τέτοιου είδους είναι απλά χάσιμο χρόνου κ χρημάτων.
δεν πρόκειται να κερδίσεις αυτά που περιμένεις κ θα μετανιώσεις όταν αρχίσουν τα προβλήματα (που θα αρχίσουν σίγουρα).
επίσης να είσαι σίγουρος ότι το αυτοκίνητο θα γίνει λιγότερο ασφαλές μετά από τέτοια μετατροπή κ εννοείται πως δεν θα μπορέσεις ΠΟΤΕ να πάρεις πίσω τα χρήματα που θα σου κοστίσει.

δώσε το αμάξι σου, βάλε άλλα 2 χιλιάρικα (τόσα θα δώσεις για την μετατροπή) κ πάρε κάτι εργαστασιακό που να βολεύει εσένα κ την οικογένεια σου.
υπάρχουν πάρα πολλές ευκαιρίες στην αγορά με προσεγμένα αυτοκίνητα σε λογικές τιμές.

Άβαταρ μέλους
christos300
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: Τρί Δεκ 17, 2013 7:36 pm

Re: Grande punto 1.2 8v τροπετο σε τουρμπατο

Δημοσίευση από christos300 » Κυρ Οκτ 14, 2018 7:41 pm

Το 1.4 8ν φτανει στους 93.5hp(στο you tube στο εξωτερικο αν ψαξεις).Με bmc,προγραμμα,200αρι καταλυτη και εκκεντροφορους(χταποδι και τελικο δεν καταλαβα γιατι ειναι στα Ιταλικα αλλα δεν νομιζω να μην τα ξηλωσε ολα αυτα).Εγω στην θεση σου θα εκανα τα παραπανω χωρις να βαλω εκκεντροφορους και bmc εισαγωγη.Θα κραταγα κ την μαμα εισαγωγη με ελευθερο φιλτρο μεσα.88 αλογα περιπου απο 8ν αρκετα λειτουργικα και αξιοπιστα.Αν καποια στιγμη εκαιγε κ φλατζα θα αλλαζα κ τον εκκεντροφορο αφου θα ανοιγα μοτερ(Αν εβρισκα εμπιστο μηχανικο που κανει αυτες τις μετατροπες).Αμαρτια να πας για κοψε ραψε για εμενα αφου το εχεις απο καινουργιο.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα Grande Abarth και EVO”