INTERCOOLER SE T-JET
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- FANIS PUNTO
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 195
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 16, 2008 12:10 pm
- Τοποθεσία: ioannina
INTERCOOLER SE T-JET
παιδια εχει βαλει κανενας intercooler se punto t-jet? ακη ειδες διαφορα? γιατι εβαλα προγραμμα και μου ειπε αυτος οτικ για το καλοκαιρι καλο θα ηταν να εβαζα ενα!
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ, ΤΟ PUNTO ΟΜΩΣ ΑΣΠΡΟ!!!
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: INTERCOOLER SE T-JET
Φανη αν και η θεωρια λεει οτι αυτο που εχετε ειναι οκ στου Ακη με ενα απλο Log ειδαμε διαφορα μερικους βαθμους κατω.Και επειδη το πατημα εγινε νταλα μεσημερι κατακαλοκαιρο το οτι κρατησε θερμοκρασια εισαγωγης κατω απο τους 45 βαθμους ειναι ενα μικρο θαυμα.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- FANIS PUNTO
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 195
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 16, 2008 12:10 pm
- Τοποθεσία: ioannina
Re: INTERCOOLER SE T-JET
εμενα μπαμπη μου ειπε αυτο το παιδι σημερα μετα το προγραμμα οτι βλεπει τωρα με 2 βαθμους εξω λιγο ανεβασμενη την θερμοκρασια ανεβασμενη και μου ειπε οτι το καλοκαιρι με 1.5 bar που σηκωνει το αμαξι θελει intercooler. λες να μην ισχυει?
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ, ΤΟ PUNTO ΟΜΩΣ ΑΣΠΡΟ!!!
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: INTERCOOLER SE T-JET
Κοιτα το καλυτερο που εχεις να κανεις............ειναι υπομονη.Βλεπεις πως πας το καλοκαιρι,περνεις μετρησεις θερμοκρασιας,βλεπεις με τι στυλ θα το δηγας και μετα αποφασιζεις.Το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν πρεπει να δεις πανω απο 49 (μετα κοβει μοιρες αβανς μονο του) και οτι αν βαλεις κουλερ θα χρειαστεις ενα μικρο remap.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- AKIS P
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3527
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 20, 2011 5:56 pm
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Re: INTERCOOLER SE T-JET
μπαμπη ενταξει δεν το λες και κατακαλοκαιρο...αλλα μεσα μαιου ηταν ενταξει παλι ειχε ζεστη....οσο για το οτι του φορτσα ανεβασε θερμοκρασια ηταν επειδη φοβηθηκε το ιδιο το αμαξι του να τρεξει με τον ΜΑΥΡΟ δαιμονα μου φανη μη φανταστεις οτι εχω και κανα ιντερκουλερ και εγω δεν ξερω τι....ιδιο μεγεθος με το μαμα ειναι απλα εχει ανοξειδωτες σωληνωσεις θα συμφωνησω παντως με τον μπαμπη δες το το καλοκαιρι πως παει και τοτε πραξε αναλογως
WE RIDE TILL WE DIE!!!!
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: INTERCOOLER SE T-JET
To ΙC ειναι must για το καλοκαιρι.Η εμπειρια μου με το OPC εδειξε μεγαλη διαφορα ακομα και στο δροσερο καλοκαιρι των Ιωαννινων .Βεβαιως αυξανεται και το lag με το μεγαλυτερο IC αλλα οχι τοσο ωστε να το θεωρεις ενοχλητικο.Βεβαιως σημασια εχει και για τι IC μιλαμε ,γιατι ειμαι σιγουρος πως ενα μουρατο κινεζικο σεβαστων διαστασεων με 100 δν κανει την ιδια δουλεια με ενα χειροποιητο 700 ευρω
Επισης αν ειχες ρωτησει πριν το προγραμμα τι αλλο μπορουσες να προσθεσεις στην συνταγη θα σου προτεινα μια αθερμικη φλαντζα εισαγωγης.Αν δν την δοκιμασεις(στο δρομο αλλα και με το χερι) δν θα πιστεψεις τι διαφορα κανει ...Κοκκινη εξαγωγη - παγωμενη εισαγωγη..
Επισης αν ειχες ρωτησει πριν το προγραμμα τι αλλο μπορουσες να προσθεσεις στην συνταγη θα σου προτεινα μια αθερμικη φλαντζα εισαγωγης.Αν δν την δοκιμασεις(στο δρομο αλλα και με το χερι) δν θα πιστεψεις τι διαφορα κανει ...Κοκκινη εξαγωγη - παγωμενη εισαγωγη..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- kosmas t-jet
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 111
- Εγγραφή: Τρί Αύγ 19, 2008 12:26 pm
- Τοποθεσία: AGRINIO
- ΛΕΩΝΙΔΑΣ3030
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 52
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 16, 2012 1:05 am
- Τοποθεσία: Αιγάλεω
Re: INTERCOOLER SE T-JET
Η θερμοκρασία εισαγωγής είναι πολύ σημαντική ως προς την απόδοση.
Για παράδειγμα θα ανεβάσω 2 δυναμομετρήσεις μου (δεν φαίνονται καλά τα διαγράμματα...).
Έγιναν την ίδια μέρα με διαφορά λεπτών. Είναι από το superb μου που έχει μόνο πρόγραμμα.
Στην πρώτη με 50c αέρα εισαγωγής έβγαλε περίπου 182hp,
ενώ στην δύτερη με θερμοκρασία εισαγωγής 37c έδωσε 196hp. Φυσικά είχε και η ροπή διαφορά.
Για παράδειγμα θα ανεβάσω 2 δυναμομετρήσεις μου (δεν φαίνονται καλά τα διαγράμματα...).
Έγιναν την ίδια μέρα με διαφορά λεπτών. Είναι από το superb μου που έχει μόνο πρόγραμμα.
Στην πρώτη με 50c αέρα εισαγωγής έβγαλε περίπου 182hp,
ενώ στην δύτερη με θερμοκρασία εισαγωγής 37c έδωσε 196hp. Φυσικά είχε και η ροπή διαφορά.
Πάρε turbo (Punto) να γουστάρεις!!!
- Lefteriskou
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 86
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 04, 2013 11:40 pm
Re: INTERCOOLER SE T-JET
Καλησπερα παιδια. Εχει τοποθετησει κανεις το cooler απο το Α5? Γνωριζετε τι μοντα θελει για να κατσει ? Επισης οι πλαστικες "λεκανες" μπορουν να αντικατασταθουν απο μεταλλικες ? Και αν ναι, το κανουμε σε εξατμισα ή καπου αλλου ? Θελω να δω αν αξιζει η ολη διαδικασια και ποσο θα κοστισει! Αλλιως να κοιταξω σε τιποτα ετοιμο.
- AKIS P
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3527
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 20, 2011 5:56 pm
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Re: INTERCOOLER SE T-JET
θα σου συνιστουσα κατι ετοιμο...για ποιο λογο θελεις να βαλεις απο Α5???
WE RIDE TILL WE DIE!!!!
- Lefteriskou
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 86
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 04, 2013 11:40 pm
Re: INTERCOOLER SE T-JET
Γιατί οι έτοιμες επιλογές πχ forge, ξεφεύγουν πολύ σε τιμή. Και δεν ψήνομαι να πάω σε κάτι κινέζικο.
- AKIS P
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3527
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 20, 2011 5:56 pm
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: INTERCOOLER SE T-JET
Εμενα κατι μου λεει οτι αν παρεις απο Α5 και αρχισεις να πληρωνεις σε εξατμισαδες εργατικα,σωληνωσεις κλπ κλπ στο τελος θα σου βγει πιο ακριβο απο ενα ετοιμο κιτ για το αμαξι και θα εχεις και κατι που θα ειναι κοψε ραψε (πραγμα που δεν ειναι οτι καλυτερο).Υπολογισε οτι θες και γωνιες-κολλαρα.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- AKIS P
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3527
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 20, 2011 5:56 pm
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Re: INTERCOOLER SE T-JET
συμφωνωGazofonix έγραψε:Εμενα κατι μου λεει οτι αν παρεις απο Α5 και αρχισεις να πληρωνεις σε εξατμισαδες εργατικα,σωληνωσεις κλπ κλπ στο τελος θα σου βγει πιο ακριβο απο ενα ετοιμο κιτ για το αμαξι και θα εχεις και κατι που θα ειναι κοψε ραψε (πραγμα που δεν ειναι οτι καλυτερο).Υπολογισε οτι θες και γωνιες-κολλαρα.
WE RIDE TILL WE DIE!!!!
- FANIS PUNTO
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 195
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 16, 2008 12:10 pm
- Τοποθεσία: ioannina
Re: INTERCOOLER SE T-JET
το abarth εχει ποιο μεγαλο απο το δικο μας? ή το ιδιο εχουμε?
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ, ΤΟ PUNTO ΟΜΩΣ ΑΣΠΡΟ!!!