Eκκεντροφόροι για T JET
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς
Eκκεντροφόροι για T JET
Διάβασα ότι σε μετατροπή γνωστής εταιρίας μαζί με πλήρες 1ο στάδιο σε abarth setup έβαλαν και Colombo Barriani Road Med Series (8.0mm – 248) και έφτασαν 200 άλογα.
Το ερώτημα δεν είναι τα άλογα γιατί δεν έχω αναλύσει όλη τη μετατροπή που έκαναν οι άνθρωποι για αν πούμε αν τους πιστεύουμε ή όχι αλλά οι εκκεντροφόροι.
Αυτούς τους βρίσκουμε σε κάποιο μοντέλο γνωστό φορεμένους?
Έχει αλλάξει κανένας εκκεντροφόρους σε Τ JET?
Το ερώτημα δεν είναι τα άλογα γιατί δεν έχω αναλύσει όλη τη μετατροπή που έκαναν οι άνθρωποι για αν πούμε αν τους πιστεύουμε ή όχι αλλά οι εκκεντροφόροι.
Αυτούς τους βρίσκουμε σε κάποιο μοντέλο γνωστό φορεμένους?
Έχει αλλάξει κανένας εκκεντροφόρους σε Τ JET?
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς
Re: Eκκεντροφόροι για T JET
Tώρα βρήκα αυτό:
Cams απο Fiat Punto Sporting 1.4 16v 95hp (παρομοιοι με τους Colombo road med για T-Jet)
Cams απο Fiat Punto Sporting 1.4 16v 95hp (παρομοιοι με τους Colombo road med για T-Jet)
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Eκκεντροφόροι για T JET
η αυτο η αν προσεξεις πολλα μκ2 παιρνουμε μοσχευμα απο το Punto mk1 Sporting
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Eκκεντροφόροι για T JET
vlachos1990 Σωστα το βρηκες.Υπαρχουν αμαξια τα οποια εχουν προχωρισει σε μετατροπη με TD04 setup (Subaru) και εχουν βαλει εκκεντρα απο μκ2β.Στην Θεσσαλονικη εχει 2 τετοια.
Αυτο που λεει ο Κωστας για τους μκ1 ισχυει αλλα θεωρητικα για το t jet τα εκκεντρα απο το 1.4 16V ειναι καλυτερα.
Ο λογος που τα προτημανε ειναι καθαρα οικονομικος μιας και οι C.B med ειναι σχεδον ιδιο πραγμα με τους μαμα 1.4.Το 1 σετ κανει κανα 600αρι και το αλλο κανα 150αρι.
Αυτο που λεει ο Κωστας για τους μκ1 ισχυει αλλα θεωρητικα για το t jet τα εκκεντρα απο το 1.4 16V ειναι καλυτερα.
Ο λογος που τα προτημανε ειναι καθαρα οικονομικος μιας και οι C.B med ειναι σχεδον ιδιο πραγμα με τους μαμα 1.4.Το 1 σετ κανει κανα 600αρι και το αλλο κανα 150αρι.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Eκκεντροφόροι για T JET
Δεν αξιζει να ασχοληθεις με εκκεντροφορους αν δεν σκοπευεις να βαλεις μεγαλη τουρμπινα.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Eκκεντροφόροι για T JET
Μπα μην το λες Κωσταντινε.Δινουν ενα αλλο διαγραμμα λειτουργειας.Μπορει να μην κερδισει πολλα σε αλογα αλλα θα εχει μια καλη διαφορα σε φασμα.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Eκκεντροφόροι για T JET
Δλδ αυτη την διαφορα δν μπορεις να την εχεις με 0.1bar πανω σε ολο το φασμα και θα την εχεις μονο απο δυο εκκεντροφορους της σειρας?Η δικη μου αποψη ειναι διαφορετικη παντως γιατι ουτε πολυ αυξανουν το ευρος περιστροφης οι συγκεκριμμενοι ουτε κραταει πιεση το abarth ψηλα,ποσο μαλλον ενα t-jet.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Eκκεντροφόροι για T JET
Σιγουρα ειναι και αυτο μια αλλη προσεγκιση.Το θεμα ειναι τι θελει να κανεις τελικα ο καθε οδηγος ή ακομα καλυτερα σε τι σταδιο βρησκετε.Μπορει πχ να ειναι στο μεγιστο ασφαλες σημειο για την πιεση της τουρμπινας και μην θελει να ανεβει αλλο.Οποτε με ενα σετακι εκκεντρα κανει λιγο καλυτερο τον χαρτι του.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Eκκεντροφόροι για T JET
Σαφως.Απλως για εμενα ειναι σωστοτερο να ασχοληθεις με τον σαλιγκαρο πρωτα και μετα να δεις αν οντως σου χρειαζονται οι εκκεντροφοροι μαζι με την περιποιηση του καπακιου .
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς
Re: Eκκεντροφόροι για T JET
εγω το σκεφτομουν επειδη φανταστηκα οτι η τιμη τους θα ηταν πολυ μικρη σε σχεση με τους αλλους και επειδη οι εκκεντροφοροι σου μεγαλωνουν το φαμσα λειτουργιας σου και ειδικα οταν εισαι με τη vl37 145+.
συν οτι ανα δουλευεις city on/off φτιαχνεις στην ουσια και ενα καλο ατμοσφαιρικακι για νορμαλ παρκαρε ξεπαρκαρε στενο φαναρι σουπερ μαρκετ.
για τα αλογα που λετε οντως δεν εδινε κατι απ οτι θυμαμαι, το πολυ 5 αλογα.
συν οτι ανα δουλευεις city on/off φτιαχνεις στην ουσια και ενα καλο ατμοσφαιρικακι για νορμαλ παρκαρε ξεπαρκαρε στενο φαναρι σουπερ μαρκετ.
για τα αλογα που λετε οντως δεν εδινε κατι απ οτι θυμαμαι, το πολυ 5 αλογα.
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Eκκεντροφόροι για T JET
Αν εχεις ακομα πανω την 37αρα............μαλλον σιγα σιγα θες αλλη τουρμπινα.Εστω και μια 36αρα για να ανεβεις μεχρι περιπου τα 180 + οτι αλλο βαλεις για να εχεις πιο "ζωντανα" τα 180 αλογα και σε μεγαλυτερο φασμα.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς
Re: Eκκεντροφόροι για T JET
ωραιοι παιδια ευχαριστω πολυ.θα το ψαξω και αλλο και θα δουμε
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς
Re: Eκκεντροφόροι για T JET
Ερωτηση, τωρα που μαθαμε τις προδιαγραφες των εκκεντροφορων
Του abarth τι ειναι καλυτερο τελικα για t jet? απο Abarth η απο μκ2β η απο panda 100αρι?
εχει κανεις καμια δοκιμασμενη λυση?
Του abarth τι ειναι καλυτερο τελικα για t jet? απο Abarth η απο μκ2β η απο panda 100αρι?
εχει κανεις καμια δοκιμασμενη λυση?
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς
Re: Eκκεντροφόροι για T JET
150 ευρω εκκεντροφοροι abarth με γραναζια περιπου 40.000 χλμ και 110 ευρω εκκεντροφοροι panda 100 με περισσοτερα χλμ. Ποιοι θα κανουν καλυτερη δουλεια? Τα γραναζια κανουν και απο τους 2 κατευθείαν? Τα τωρινά γρανάζια θα ταιριάζουν στους άλλους ή θα πάνε για πέταμα?
- AKIS P
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3527
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 20, 2011 5:56 pm
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Re: Eκκεντροφόροι για T JET
+1P.A.D.R.C έγραψε:Σαφως.Απλως για εμενα ειναι σωστοτερο να ασχοληθεις με τον σαλιγκαρο πρωτα και μετα να δεις αν οντως σου χρειαζονται οι εκκεντροφοροι μαζι με την περιποιηση του καπακιου .
WE RIDE TILL WE DIE!!!!