Μετα απο αρκετο R&D σε μια Big Turbo εφαρμογη στους κινητηρες T-Jet αποφασισα να μοιραστω μαζι σας 1-2 πραγματακια αναλυτικα ωστε οσοι ενδιαφερεστε να παρετε μια ιδεα η και να ρωτησετε τυχων κωλυματα που μπορει να βρειτε!
Η συγκεκριμενη εφαρμογη εχει ως βασικο στοχο το value for money με ενα απιστευτα χαμηλο budget και αποδοση περιπου 210-220hp, με εντελως Stock μοτερ.
Πιο αναλυτικά για την επιτευξη χρειαζονται
1) Turbo Mitsubishi TD04-13T απο Subaru Forester ή Impreza 225hp ~ 150μεταχειρο η 450 καινουργια η 300 ανακατασκευης
2) Πλακακι μετατροπης για να κατσει στην μαμα πολλαπλη ~ 80 ευρα
3) 3 ρακορ τουρμπινας, το 4το κραταμε το μαμα ~ 50-70
5) Μπεκ (ειτε απο Corsa OPC ή ΤΤ 225hp ή EV14 Bosch απο 320cc κ πανω) απο 100 μεταχειρο μεχρι 350 καινουργι
6) Εξαμτιση 63.5 με 200αρι καταλυτη - απο 500-1500, εξαρταται που θα πατε
7) Προγραμμα - εξαρταται που θα πατε, αλλα ας βαλουμε ενδεικτικα 450 ευρω
Οποτε εχουμε επιλεγοντας τις φθηνοτερες λυσεις συνολο περιπου 1400 ευρω με αποδοση +100 αλογα
Η αισθηση ειναι ενα δυνατο τραβηγμα απο τις 3300 αφου απο κει εχει πληρη πιεση η τουρμπινα ενω μεχρι τον κοφτη 7000 το μοτερ δεν κρεμαει καθολου, αντιθετα αποδιδει απιστευτα και ψηλα!
Στις χαμηλες κατω απο τις 3000 υπαρχει αρκετη ροπη με περιπου 0.6 στις 2500, οποτε ο κινητηρες δεν ειναι τοσο νωχελικος εκει!
Εδω μπορειτε να δειτε και ενα βιντεακι επιδοσεων σε πιεση 1.15bar σταθερο
Οι πιεσεις λειτουργιας που κρατανε σε υψηλα επιπεδα την αξιοπιστια του μοτερ ειναι μεχρι 1.2bar MAX ψηλα. Ενω εαν καποιο ζηταει λιγο περισσοτερη ροπη απο χαμηλ, τοτε ενα over της ταξης 1.3-1.35 ειναι επιτρεπτο!