Φίλτρο αέρος για multiair turbo

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
stamevo
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2010 2:48 pm

Φίλτρο αέρος για multiair turbo

Δημοσίευση από stamevo » Παρ Ιουν 18, 2010 4:51 pm

Καλησπέρα, έχω ένα punto evo 1,4 στα 135hp και σκέφτομαι να βάλω κανένα φίλτρο. Έχετε να προτείνετε τίποτα;



Άβαταρ μέλους
Wazie
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1225
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 25, 2010 11:35 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Φίλτρο αέρος για multiair turbo

Δημοσίευση από Wazie » Παρ Ιουν 18, 2010 6:18 pm

BMC air filter με τον κωδικο 555/01... Εκτος αν ρωτας για εισαγωγη τοτε δες αν σε ενδιαφερει κατι εδω http://www.bmcairfilters.com/infoCON2.asp?Type=1
Cut One...All Bleed

Εικόνα PG spec... By Τοny Tunning Εικόνα

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
gustom2008
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 91
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 14, 2009 6:54 pm
Τοποθεσία: nea smyrni

Re: Φίλτρο αέρος για multiair turbo

Δημοσίευση από gustom2008 » Παρ Ιουν 18, 2010 9:08 pm

live your life!!!!

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Φίλτρο αέρος για multiair turbo

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Ιουν 18, 2010 9:35 pm

Το μονο σιγουρο πως θα δουλευει μεχρι στιγμης ειναι το ελευθερο μεσα στο φιλτροκουτι..Ολα τα αλλα ειναι αγνωστο πως θα συμπεριφερθουν με το multiair και κατα ποσο θα το επηρρεαζουν ή οχι. :|
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
eladrin
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 13, 2010 7:02 pm
Τοποθεσία: Alimos

Re: Φίλτρο αέρος για multiair turbo

Δημοσίευση από eladrin » Σάβ Ιουν 19, 2010 3:28 pm

Αντη να εχουμε την κανονικη γενια τουρμπο να ανοιγει μετα της 3000-3500 εχουμε ενα σωρο περιεργα multi air kai turbo jet...
11χιλιαδες saxoralla σπασανε σασμαν στις 8χιλιαδες στροφες με ποσοστο επιτυχιας 88%!Ολο μαζι,11888!Τυχαιο???Δεν νομιζω!!!

Άβαταρ μέλους
RUD
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1885
Εγγραφή: Τρί Σεπ 30, 2008 6:37 pm
Τοποθεσία: Athens

Re: Φίλτρο αέρος για multiair turbo

Δημοσίευση από RUD » Σάβ Ιουν 19, 2010 4:35 pm

eladrin έγραψε:Αντη να εχουμε την κανονικη γενια τουρμπο να ανοιγει μετα της 3000-3500 εχουμε ενα σωρο περιεργα multi air kai turbo jet...
Οι παλιές γενιές turbo όπως τις αναφέρεις αν άνοιγαν πάνω σε στροφή η μούρη πήγαινε στην ανατολή και ο κώλος στη δύση... Μη τα βλέπεις όλα αρνητικά, όλα γίνονται για κάποιον λόγο... Αλλα ας μην το αναλύσουμε εδώ και χαλάσει το topic.
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
GiannisMS
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 23, 2011 4:32 pm
Τοποθεσία: Μελίσσια Αττικής

Re: Φίλτρο αέρος για multiair turbo

Δημοσίευση από GiannisMS » Τετ Ιούλ 11, 2012 7:45 am

Κ εγώ λέω να κινηθώ σε ένα από τα δύο (bmc & k&n).
To bmc είναι πιο φθηνό,όμως πολλοί λένε ότι το k&n είναι λίγο καλύτερο.
Απόψεις?
Επίσης θα πρέπει να πάρω κ κιτ καθαρισμού?Ή απλά με αέρα,σαπουνόνερο κ στέγνωμα.
Κ κάθε πότε χρήζει καθαρισμού?
Ευχαριστώ!
ABARTH PUNTO EVO BIANCO 1949 - ΤΟ ΒΕΛΟΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗ ΦΑΡΕΤΡΑ ΤΟΥ
Το γκάζι είναι γλυκό!Λες γι΄αυτό να πάχυνα??
03/06/11:http://imageshack.us/g/822/abarth1.jpg/

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Φίλτρο αέρος για multiair turbo

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Ιούλ 11, 2012 8:36 am

τα ιδια ειναι πανω κατω...
ναι θα πρεπει να παρεις καποια στιγμη ενα κιτακι καθαρισμου...
το καθε ποτε το καθαριζεις εξαρταται την χρηση του αυτοκινητου που το χρησιμοποιεις...
αλλο ειναι να το χρησιμοποιεις σε πολη αλλο σε επαρχεια που θα εχει πολλα χωματα κλπ κλπ κλπ
καθαριζετο ανα τακτα χρονικα διαστηματα πχ με καθε αλλαγη λαδιων που οπως ειδα κανεις καθε 10000χλμ κι εισαι κομπλε
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
GiannisMS
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 23, 2011 4:32 pm
Τοποθεσία: Μελίσσια Αττικής

Re: Φίλτρο αέρος για multiair turbo

Δημοσίευση από GiannisMS » Τετ Ιούλ 11, 2012 8:50 am

Eυχαριστώ Κώστα!
ABARTH PUNTO EVO BIANCO 1949 - ΤΟ ΒΕΛΟΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗ ΦΑΡΕΤΡΑ ΤΟΥ
Το γκάζι είναι γλυκό!Λες γι΄αυτό να πάχυνα??
03/06/11:http://imageshack.us/g/822/abarth1.jpg/

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Φίλτρο αέρος για multiair turbo

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Ιούλ 11, 2012 3:48 pm

καλα μην αγχωνεσαι με αυτο οπωτε θυμηθεις το καθαριζεις δεν εχεις προβλημα
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
lambros
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 787
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS

Re: Φίλτρο αέρος για multiair turbo

Δημοσίευση από lambros » Τετ Ιούλ 11, 2012 5:01 pm

δεν χρειαζεσαι κιτ καθαρισμου...ζητα να στο καθαριζουν οταν το πας για service καθε 10000 λαδια!

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Φίλτρο αέρος για multiair turbo

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Ιούλ 11, 2012 7:34 pm

κι οι περισσοτεροι το καθαριζουν με παλμολιβ και μετα το αφηνουν στον ηλιο που απαγορευεται!!!
πρεπει να στεγνωσει μονο του και στον σκιερο μερος!!!
εγω εχω παρει κιτ καθαρισμου γιατι μ αρεσει να ασχολουμαι :P
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
mixalios tjet
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 21, 2010 6:43 pm

Re: Φίλτρο αέρος για multiair turbo

Δημοσίευση από mixalios tjet » Τετ Ιούλ 11, 2012 11:44 pm

σε tjet ξέρω σίγουρα ότι με φίλτρο (κάπου 50-70 ευρώ) θα δεις καλή διαφορά και λογικά με χοάνη (ακόμη και μέσα στο φιλτροκούτι χωρίς το πάνω μέρος) θα δείς ακόμη καλύτερη και αρκετό θόρυβο. εγώ έχω φίλτρο kn. αν αγόραζα τώρα μπορεί να έβαζα και χοάνη !!!


Υ.Γ. 1) αν πάρεις και σετ καθαρισμού (25 ευρώ) και το προσέξεις και σου κρατήσει 4-5 χρόνια θα έχεις κάνει απόσβεση, γιατί το εργοστασιακό "πρέπει" να το αλλάζεις κάθε 15.000 χιλιόμετρα (20ευρώ σε αντιπροσωπεία)
2) κότσαρε και ένα catback να γουστάρεις θόρυβο λέμε λέμε ... :mrgreen:
ευχαριστημένος/δυσαρεστημένος απο επίσημες αντιπροσωπείες ... ρωτήστε με πμ

Άβαταρ μέλους
GiannisMS
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 23, 2011 4:32 pm
Τοποθεσία: Μελίσσια Αττικής

Re: Φίλτρο αέρος για multiair turbo

Δημοσίευση από GiannisMS » Πέμ Ιούλ 12, 2012 8:19 am

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά!

Αρχικά σίγουρα όχι απορρυπαντικά πιάτων κ όχι σε ήλιο.
Το να καθαρίζεται κάθε 10.000 χλμ μαζί με λάδια,δεν θα έλεγα όχι αλλά όχι δεν θα έλεγα κ στο να το κάνω εγώ γιατί μου αρέσει κ μένα να ασχολούμαι.

Μιχάλη,κάθε 15.000 χλμ θέλει το μαμά? Περιττό να σου πώ το manual το έχουν για κάθε 60.000!!!
Όσον αφορά την χοάνη δοκίμασε ένας φίλος μία της K&N χαμηλά σούπερ,θόρυβο σούπερ ψηλά όμως κρέμαγε...
ABARTH PUNTO EVO BIANCO 1949 - ΤΟ ΒΕΛΟΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗ ΦΑΡΕΤΡΑ ΤΟΥ
Το γκάζι είναι γλυκό!Λες γι΄αυτό να πάχυνα??
03/06/11:http://imageshack.us/g/822/abarth1.jpg/

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Φίλτρο αέρος για multiair turbo

Δημοσίευση από saxon_747 » Πέμ Ιούλ 12, 2012 8:51 am

GiannisMS έγραψε:Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά!

Αρχικά σίγουρα όχι απορρυπαντικά πιάτων κ όχι σε ήλιο.
Το να καθαρίζεται κάθε 10.000 χλμ μαζί με λάδια,δεν θα έλεγα όχι αλλά όχι δεν θα έλεγα κ στο να το κάνω εγώ γιατί μου αρέσει κ μένα να ασχολούμαι.
Aπο το site της BMC:
We strongly advise regenerating the BMC filter using the original BMC washing Kit; the kit contains detergent and oil dispenser (spray or with batcher).

We advise regeneration every 15000 km to guarantee long lasting performance and duration. This value can change based on the environmental conditions the car is used in (e.g. non tarred roads, presence of pollen, dust,…).
Με λιγα λογια, το διαστημα καθαρισμου του φιλτρου μικραινει οταν συναντονται δυσμενεις συνθηκες: Σκόνη, ρυποι, χωματοδρομοι κτλ. Ακομα και μεσα στην πολη απο σκονη και ρυπους εχουμε μπολικα...

Εγω το καθαριζω καθε 7500χλμ.

Οσο για το κιτ καθαρισμου, δεν ειναι τιποτα αλλο απο ενα ηπιο απορρυπαντικο που καθαριζει το φιλτρο και ενα "ελαφρυ" λαδι το οποιο ενισχυει το φιλτραρισμα. ( Τα μικροσωματιδια κολλανε στο λαδι)
Βεβαια δεν αξιζει τον κοπο να ψαξεις να βρεις πιο φτηνη λυση, απλα μη φανταζεσαι οτι ειναι και τιποτα ιδιαιτερο...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα Grande Abarth και EVO”