Φίλτρο αέρος για multiair turbo
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- stamevo
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 32
- Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2010 2:48 pm
Φίλτρο αέρος για multiair turbo
Καλησπέρα, έχω ένα punto evo 1,4 στα 135hp και σκέφτομαι να βάλω κανένα φίλτρο. Έχετε να προτείνετε τίποτα;
- Wazie
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1225
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 25, 2010 11:35 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Φίλτρο αέρος για multiair turbo
BMC air filter με τον κωδικο 555/01... Εκτος αν ρωτας για εισαγωγη τοτε δες αν σε ενδιαφερει κατι εδω http://www.bmcairfilters.com/infoCON2.asp?Type=1
Cut One...All Bleed
PG spec... By Τοny Tunning
PG spec... By Τοny Tunning
- gustom2008
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 91
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 14, 2009 6:54 pm
- Τοποθεσία: nea smyrni
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Φίλτρο αέρος για multiair turbo
Το μονο σιγουρο πως θα δουλευει μεχρι στιγμης ειναι το ελευθερο μεσα στο φιλτροκουτι..Ολα τα αλλα ειναι αγνωστο πως θα συμπεριφερθουν με το multiair και κατα ποσο θα το επηρρεαζουν ή οχι.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- eladrin
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 54
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 13, 2010 7:02 pm
- Τοποθεσία: Alimos
Re: Φίλτρο αέρος για multiair turbo
Αντη να εχουμε την κανονικη γενια τουρμπο να ανοιγει μετα της 3000-3500 εχουμε ενα σωρο περιεργα multi air kai turbo jet...
11χιλιαδες saxoralla σπασανε σασμαν στις 8χιλιαδες στροφες με ποσοστο επιτυχιας 88%!Ολο μαζι,11888!Τυχαιο???Δεν νομιζω!!!
- RUD
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1885
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 30, 2008 6:37 pm
- Τοποθεσία: Athens
Re: Φίλτρο αέρος για multiair turbo
Οι παλιές γενιές turbo όπως τις αναφέρεις αν άνοιγαν πάνω σε στροφή η μούρη πήγαινε στην ανατολή και ο κώλος στη δύση... Μη τα βλέπεις όλα αρνητικά, όλα γίνονται για κάποιον λόγο... Αλλα ας μην το αναλύσουμε εδώ και χαλάσει το topic.eladrin έγραψε:Αντη να εχουμε την κανονικη γενια τουρμπο να ανοιγει μετα της 3000-3500 εχουμε ενα σωρο περιεργα multi air kai turbo jet...
- GiannisMS
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 115
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 23, 2011 4:32 pm
- Τοποθεσία: Μελίσσια Αττικής
Re: Φίλτρο αέρος για multiair turbo
Κ εγώ λέω να κινηθώ σε ένα από τα δύο (bmc & k&n).
To bmc είναι πιο φθηνό,όμως πολλοί λένε ότι το k&n είναι λίγο καλύτερο.
Απόψεις?
Επίσης θα πρέπει να πάρω κ κιτ καθαρισμού?Ή απλά με αέρα,σαπουνόνερο κ στέγνωμα.
Κ κάθε πότε χρήζει καθαρισμού?
Ευχαριστώ!
To bmc είναι πιο φθηνό,όμως πολλοί λένε ότι το k&n είναι λίγο καλύτερο.
Απόψεις?
Επίσης θα πρέπει να πάρω κ κιτ καθαρισμού?Ή απλά με αέρα,σαπουνόνερο κ στέγνωμα.
Κ κάθε πότε χρήζει καθαρισμού?
Ευχαριστώ!
ABARTH PUNTO EVO BIANCO 1949 - ΤΟ ΒΕΛΟΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗ ΦΑΡΕΤΡΑ ΤΟΥ
Το γκάζι είναι γλυκό!Λες γι΄αυτό να πάχυνα??
03/06/11:http://imageshack.us/g/822/abarth1.jpg/
Το γκάζι είναι γλυκό!Λες γι΄αυτό να πάχυνα??
03/06/11:http://imageshack.us/g/822/abarth1.jpg/
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Φίλτρο αέρος για multiair turbo
τα ιδια ειναι πανω κατω...
ναι θα πρεπει να παρεις καποια στιγμη ενα κιτακι καθαρισμου...
το καθε ποτε το καθαριζεις εξαρταται την χρηση του αυτοκινητου που το χρησιμοποιεις...
αλλο ειναι να το χρησιμοποιεις σε πολη αλλο σε επαρχεια που θα εχει πολλα χωματα κλπ κλπ κλπ
καθαριζετο ανα τακτα χρονικα διαστηματα πχ με καθε αλλαγη λαδιων που οπως ειδα κανεις καθε 10000χλμ κι εισαι κομπλε
ναι θα πρεπει να παρεις καποια στιγμη ενα κιτακι καθαρισμου...
το καθε ποτε το καθαριζεις εξαρταται την χρηση του αυτοκινητου που το χρησιμοποιεις...
αλλο ειναι να το χρησιμοποιεις σε πολη αλλο σε επαρχεια που θα εχει πολλα χωματα κλπ κλπ κλπ
καθαριζετο ανα τακτα χρονικα διαστηματα πχ με καθε αλλαγη λαδιων που οπως ειδα κανεις καθε 10000χλμ κι εισαι κομπλε
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- GiannisMS
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 115
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 23, 2011 4:32 pm
- Τοποθεσία: Μελίσσια Αττικής
Re: Φίλτρο αέρος για multiair turbo
Eυχαριστώ Κώστα!
ABARTH PUNTO EVO BIANCO 1949 - ΤΟ ΒΕΛΟΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗ ΦΑΡΕΤΡΑ ΤΟΥ
Το γκάζι είναι γλυκό!Λες γι΄αυτό να πάχυνα??
03/06/11:http://imageshack.us/g/822/abarth1.jpg/
Το γκάζι είναι γλυκό!Λες γι΄αυτό να πάχυνα??
03/06/11:http://imageshack.us/g/822/abarth1.jpg/
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Φίλτρο αέρος για multiair turbo
καλα μην αγχωνεσαι με αυτο οπωτε θυμηθεις το καθαριζεις δεν εχεις προβλημα
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- lambros
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 787
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
- Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS
Re: Φίλτρο αέρος για multiair turbo
δεν χρειαζεσαι κιτ καθαρισμου...ζητα να στο καθαριζουν οταν το πας για service καθε 10000 λαδια!
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Φίλτρο αέρος για multiair turbo
κι οι περισσοτεροι το καθαριζουν με παλμολιβ και μετα το αφηνουν στον ηλιο που απαγορευεται!!!
πρεπει να στεγνωσει μονο του και στον σκιερο μερος!!!
εγω εχω παρει κιτ καθαρισμου γιατι μ αρεσει να ασχολουμαι
πρεπει να στεγνωσει μονο του και στον σκιερο μερος!!!
εγω εχω παρει κιτ καθαρισμου γιατι μ αρεσει να ασχολουμαι
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- mixalios tjet
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 118
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 21, 2010 6:43 pm
Re: Φίλτρο αέρος για multiair turbo
σε tjet ξέρω σίγουρα ότι με φίλτρο (κάπου 50-70 ευρώ) θα δεις καλή διαφορά και λογικά με χοάνη (ακόμη και μέσα στο φιλτροκούτι χωρίς το πάνω μέρος) θα δείς ακόμη καλύτερη και αρκετό θόρυβο. εγώ έχω φίλτρο kn. αν αγόραζα τώρα μπορεί να έβαζα και χοάνη !!!
Υ.Γ. 1) αν πάρεις και σετ καθαρισμού (25 ευρώ) και το προσέξεις και σου κρατήσει 4-5 χρόνια θα έχεις κάνει απόσβεση, γιατί το εργοστασιακό "πρέπει" να το αλλάζεις κάθε 15.000 χιλιόμετρα (20ευρώ σε αντιπροσωπεία)
2) κότσαρε και ένα catback να γουστάρεις θόρυβο λέμε λέμε ...
Υ.Γ. 1) αν πάρεις και σετ καθαρισμού (25 ευρώ) και το προσέξεις και σου κρατήσει 4-5 χρόνια θα έχεις κάνει απόσβεση, γιατί το εργοστασιακό "πρέπει" να το αλλάζεις κάθε 15.000 χιλιόμετρα (20ευρώ σε αντιπροσωπεία)
2) κότσαρε και ένα catback να γουστάρεις θόρυβο λέμε λέμε ...
ευχαριστημένος/δυσαρεστημένος απο επίσημες αντιπροσωπείες ... ρωτήστε με πμ
- GiannisMS
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 115
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 23, 2011 4:32 pm
- Τοποθεσία: Μελίσσια Αττικής
Re: Φίλτρο αέρος για multiair turbo
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά!
Αρχικά σίγουρα όχι απορρυπαντικά πιάτων κ όχι σε ήλιο.
Το να καθαρίζεται κάθε 10.000 χλμ μαζί με λάδια,δεν θα έλεγα όχι αλλά όχι δεν θα έλεγα κ στο να το κάνω εγώ γιατί μου αρέσει κ μένα να ασχολούμαι.
Μιχάλη,κάθε 15.000 χλμ θέλει το μαμά? Περιττό να σου πώ το manual το έχουν για κάθε 60.000!!!
Όσον αφορά την χοάνη δοκίμασε ένας φίλος μία της K&N χαμηλά σούπερ,θόρυβο σούπερ ψηλά όμως κρέμαγε...
Αρχικά σίγουρα όχι απορρυπαντικά πιάτων κ όχι σε ήλιο.
Το να καθαρίζεται κάθε 10.000 χλμ μαζί με λάδια,δεν θα έλεγα όχι αλλά όχι δεν θα έλεγα κ στο να το κάνω εγώ γιατί μου αρέσει κ μένα να ασχολούμαι.
Μιχάλη,κάθε 15.000 χλμ θέλει το μαμά? Περιττό να σου πώ το manual το έχουν για κάθε 60.000!!!
Όσον αφορά την χοάνη δοκίμασε ένας φίλος μία της K&N χαμηλά σούπερ,θόρυβο σούπερ ψηλά όμως κρέμαγε...
ABARTH PUNTO EVO BIANCO 1949 - ΤΟ ΒΕΛΟΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗ ΦΑΡΕΤΡΑ ΤΟΥ
Το γκάζι είναι γλυκό!Λες γι΄αυτό να πάχυνα??
03/06/11:http://imageshack.us/g/822/abarth1.jpg/
Το γκάζι είναι γλυκό!Λες γι΄αυτό να πάχυνα??
03/06/11:http://imageshack.us/g/822/abarth1.jpg/
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Φίλτρο αέρος για multiair turbo
Aπο το site της BMC:GiannisMS έγραψε:Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά!
Αρχικά σίγουρα όχι απορρυπαντικά πιάτων κ όχι σε ήλιο.
Το να καθαρίζεται κάθε 10.000 χλμ μαζί με λάδια,δεν θα έλεγα όχι αλλά όχι δεν θα έλεγα κ στο να το κάνω εγώ γιατί μου αρέσει κ μένα να ασχολούμαι.
Με λιγα λογια, το διαστημα καθαρισμου του φιλτρου μικραινει οταν συναντονται δυσμενεις συνθηκες: Σκόνη, ρυποι, χωματοδρομοι κτλ. Ακομα και μεσα στην πολη απο σκονη και ρυπους εχουμε μπολικα...We strongly advise regenerating the BMC filter using the original BMC washing Kit; the kit contains detergent and oil dispenser (spray or with batcher).
We advise regeneration every 15000 km to guarantee long lasting performance and duration. This value can change based on the environmental conditions the car is used in (e.g. non tarred roads, presence of pollen, dust,…).
Εγω το καθαριζω καθε 7500χλμ.
Οσο για το κιτ καθαρισμου, δεν ειναι τιποτα αλλο απο ενα ηπιο απορρυπαντικο που καθαριζει το φιλτρο και ενα "ελαφρυ" λαδι το οποιο ενισχυει το φιλτραρισμα. ( Τα μικροσωματιδια κολλανε στο λαδι)
Βεβαια δεν αξιζει τον κοπο να ψαξεις να βρεις πιο φτηνη λυση, απλα μη φανταζεσαι οτι ειναι και τιποτα ιδιαιτερο...