Γενική συζήτηση για την βελτίωση του G.P. Evo Multiair-135ps
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Γενική συζήτηση για την βελτίωση του G.P. Evo Multiair-135ps
Οπως λεει και ο τιτλος,
γενικη συζητηση για την βελτιωση του turbo multiair κινητηρα των 1.4 λιτρων(αποδοσης 135ps) που εξοπλιζει το G.P. Evo
γενικη συζητηση για την βελτιωση του turbo multiair κινητηρα των 1.4 λιτρων(αποδοσης 135ps) που εξοπλιζει το G.P. Evo
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- eladrin
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 54
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 13, 2010 7:02 pm
- Τοποθεσία: Alimos
Re: Γενική συζήτηση για την βελτίωση του G.P. Evo Multiair-135ps
To μονο που ζηλευω απο το εβο ειναι οτι εχει βαμμενεσ τις δαγκανες του..!!!γτ στο GP sporting ειναι αβαφτες...Επεισης δν με τρελαινει και το πλαστηκο που εχει στον μπροστα και πισω προφηλακτηρα...οσο για τεχνικα θελω να δω τη διαφορετικα ψιψιψινια και κοκοψοψαλα εχει απο το GP και βγαινει 135
11χιλιαδες saxoralla σπασανε σασμαν στις 8χιλιαδες στροφες με ποσοστο επιτυχιας 88%!Ολο μαζι,11888!Τυχαιο???Δεν νομιζω!!!
- eladrin
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 54
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 13, 2010 7:02 pm
- Τοποθεσία: Alimos
Re: Γενική συζήτηση για την βελτίωση του G.P. Evo Multiair-135ps
εψαξα για το punto evo ...σε δυναμομετρο λενε οτι βγαζει 149 αλογα!!!!με 245Νm ροπης...και δεν ειναι turbo....
http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... /38381.asp
http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... /38381.asp
11χιλιαδες saxoralla σπασανε σασμαν στις 8χιλιαδες στροφες με ποσοστο επιτυχιας 88%!Ολο μαζι,11888!Τυχαιο???Δεν νομιζω!!!
- kfakitsas
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 190
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 25, 2006 11:43 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα Ζωγράφου
Re: Γενική συζήτηση για την βελτίωση του G.P. Evo Multiair-135ps
Όχι το G.P. με τα 135 άλογα είναι turbo . Στην πραγματικότητα έχει τον κινητήρα του tjet με τα 120 άλογα που σε συνδιασμό με την τεχνολογία multiair βγάζει 135 άλογα . Το ατμοσφαιρικό multiair έχει 105 άλογα .
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Γενική συζήτηση για την βελτίωση του G.P. Evo Multiair-135ps
Μεινετε στο θεμα της βελτιωσης, αφου γενικα σχολια επι του αυτοκινητου μπορειτε να κανετε στο αντιστοιχο θεμα..!
σωστα ,ειναι υπερτροφοδουμενο !eladrin έγραψε:και δεν ειναι turbo....
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- ReaperX
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 289
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 12, 2008 12:00 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Γενική συζήτηση για την βελτίωση του G.P. Evo Multiair-135ps
Έχει βγει παράλληλος που το πάει 167hp/282Nm από τη bonalume.
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 27, 2011 2:26 pm
Re: Γενική συζήτηση για την βελτίωση του G.P. Evo Multiair-135ps
Γειά σας,
Για βελτίωση 1ου σταδίου και μόνο όσο αφορά την εξάτμιση (γιατί πρόγραμμα ακόμα είναι νωρίς απ' όσο ξέρω) τι θα έπρεπε να αλλάξω? Δεν με ενδιαφέρει πάνω από 1ο στάδιο και λίγο θόρυβος παραπάνω δεν είναι κακός
Για βελτίωση 1ου σταδίου και μόνο όσο αφορά την εξάτμιση (γιατί πρόγραμμα ακόμα είναι νωρίς απ' όσο ξέρω) τι θα έπρεπε να αλλάξω? Δεν με ενδιαφέρει πάνω από 1ο στάδιο και λίγο θόρυβος παραπάνω δεν είναι κακός
- forza italia
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 1613
- Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Γενική συζήτηση για την βελτίωση του G.P. Evo Multiair-135ps
το κερδος που θα εχεις απο την εξατμιση ακομα και αν ειναι ολοσωμη ειναι μικρο,αν το αφησεις απλα με ενα φιλτρο προγραμμα,οποτε με ενα τελικο και ξυλωμα το μεσαιο εισαι κομπλε,ετσι για να αγριεψει λιγο απο ηχο,και ενα catback δεν θα ηταν ασχημο αλλα ξεφευγει σε κοστος και το κερδος θα ειναι max 2-3 αλογα
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 27, 2011 2:26 pm
Re: Γενική συζήτηση για την βελτίωση του G.P. Evo Multiair-135ps
Επειδή δεν είναι και πολύ σχετικός, όταν μιλάμε για τελικό εννοούμε το τελικό καζανάκι μαζί με το κομμάτι εξάτμισης μετά από αυτό? Και το catback τι διαφορά έχει από το τελικό? Σόρρυ αν οι ερωτήσεις είναι χαζές αλλά ψάχνω μέσω ίντερνετ πληροφορίες και ακόμα δεν έχω ωρει τπτ κατατοπιστικό..
- forza italia
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 1613
- Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Γενική συζήτηση για την βελτίωση του G.P. Evo Multiair-135ps
δεν πειραζει φιλε μου γιαυτο ειναι το club για να βοηθαει οπως μπορει ο καθενας,οταν λεμε τελικο πολυ σωστα οπως ειπες εννοουμε το τελευταιο καζανακι με την μπουκα(συνηθως*) που βγαινει απο τον προφυλακτηρα,οταν λεμε catback εννοουμε το κομματι της εξατμισης απο τον καταλυτη και πισω,δηλαδη μεσαιο καζανακι τελικο και τον σωληνα που ενωνει τον καταλυτη με το μεσαιο και το μεσαιο με το τελικο,στην περιπτωση του catback ελευθερωνεται περισσοτερο η εξατμιση καθως αλλαζουμε και την διαμετρο της σωληνας
* αν σου αρεσει η μπουκα που ηδη εχεις κρατας αυτην,δεν παει δηλαδη παντα τελικο μαζι με την μπουκα,ειναι δικια σου επιλογη αν θα την αλλαξεις...
* αν σου αρεσει η μπουκα που ηδη εχεις κρατας αυτην,δεν παει δηλαδη παντα τελικο μαζι με την μπουκα,ειναι δικια σου επιλογη αν θα την αλλαξεις...
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 27, 2011 2:26 pm
Re: Γενική συζήτηση για την βελτίωση του G.P. Evo Multiair-135ps
Ευχαριστώ! Ήσουν πολύ κατατοπιστικός! Κάτι τελευταίο, όταν αυξάνεται η διάμετρος της εξάτμισης αυξάνεται καθόλου η κατανάλωση? (Γιατί έχω ακούσει κάτι τέτοιο)\forza italia έγραψε:δεν πειραζει φιλε μου γιαυτο ειναι το club για να βοηθαει οπως μπορει ο καθενας,οταν λεμε τελικο πολυ σωστα οπως ειπες εννοουμε το τελευταιο καζανακι με την μπουκα(συνηθως*) που βγαινει απο τον προφυλακτηρα,οταν λεμε catback εννοουμε το κομματι της εξατμισης απο τον καταλυτη και πισω,δηλαδη μεσαιο καζανακι τελικο και τον σωληνα που ενωνει τον καταλυτη με το μεσαιο και το μεσαιο με το τελικο,στην περιπτωση του catback ελευθερωνεται περισσοτερο η εξατμιση καθως αλλαζουμε και την διαμετρο της σωληνας
* αν σου αρεσει η μπουκα που ηδη εχεις κρατας αυτην,δεν παει δηλαδη παντα τελικο μαζι με την μπουκα,ειναι δικια σου επιλογη αν θα την αλλαξεις...
Και κάτι τελευταίο. Ξέρει κανείς πόση είναι η διάμετρος του downpipe και πέρα του evo 135 ps? (εργοστασιακό).
- forza italia
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 1613
- Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Γενική συζήτηση για την βελτίωση του G.P. Evo Multiair-135ps
δεν ισχυει κατι τετοιο θεωριτικα τουλαχιστον,γιατι πρακτικα ειδικα στην αρχη θα χαζοπατας συνεχεια για να την ακους,οποτε ισως ανεβασεις λιγο την καταναλωση,το downpipe σε t-jet πρεπει να ειναι 45αρι αλλα δεν ειμαι σιγουρος
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 27, 2011 2:26 pm
Re: Γενική συζήτηση για την βελτίωση του G.P. Evo Multiair-135ps
Οκ, Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες !forza italia έγραψε:δεν ισχυει κατι τετοιο θεωριτικα τουλαχιστον,γιατι πρακτικα ειδικα στην αρχη θα χαζοπατας συνεχεια για να την ακους,οποτε ισως ανεβασεις λιγο την καταναλωση,το downpipe σε t-jet πρεπει να ειναι 45αρι αλλα δεν ειμαι σιγουρος
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 33
- Εγγραφή: Τετ Αύγ 17, 2011 12:11 am
- Τοποθεσία: ΜΟΥΔΑΝΙΑ
Re: Γενική συζήτηση για την βελτίωση του G.P. Evo Multiair-135ps
ρε παδια ξερω οτι εχει ξανααναφερθει σε πολεσ αλες συζυτησεισ αλλα δεν βρηκα ακρη αν καποιος απο εσας ειχε το ιδιο προβλημα και βρηκε λυση ας μου την πει
εδω και πολυ καιρο ακουω απο πισω ενα θορυβο εν κινηση και συνυθοσ σε ανομαλο οδοστρομα εστω και ελαχιστα ανομαλο ενα κλακ κλακ και απο αριστερα και δεξια πισω
εχω αλαξει συνεμπλοκ αξονα- αμορτεσερ μπλιστειν μαυρα-γρασαρα ολους τους συνδεσμους -ακομα και τισ ντιζες του χειροφρενου αλλα τιποτα το κλακ παραμενει
αν μπορει να βοηθησει κανεις η τουλαχιστον σε ποιο ποστ εχει την λυση μιποσ δεν μπορω να το βρω
εδω και πολυ καιρο ακουω απο πισω ενα θορυβο εν κινηση και συνυθοσ σε ανομαλο οδοστρομα εστω και ελαχιστα ανομαλο ενα κλακ κλακ και απο αριστερα και δεξια πισω
εχω αλαξει συνεμπλοκ αξονα- αμορτεσερ μπλιστειν μαυρα-γρασαρα ολους τους συνδεσμους -ακομα και τισ ντιζες του χειροφρενου αλλα τιποτα το κλακ παραμενει
αν μπορει να βοηθησει κανεις η τουλαχιστον σε ποιο ποστ εχει την λυση μιποσ δεν μπορω να το βρω
θερμανση -υδραυλικα -καυστηρες-κλιματισμος-αναλυση καυσαεριων
Γιωργος τσαταλας αδειουχος θερμουδραυλικος
Γιωργος τσαταλας αδειουχος θερμουδραυλικος
- forza italia
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 1613
- Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Γενική συζήτηση για την βελτίωση του G.P. Evo Multiair-135ps
αν και εισαι σε λαθος θεμα και θα φαμε delete η απαντηση εχει δοθει πολλακις,οι περισσοτεροι το εχουμε ακουσει κατα καιρους,και οφηλεται στα Π των πορτων ή στα κοyμπωματα της πλατης πισω ή στο Π του πορτπαγκαζ,η λυση λιγο μονοτικη στα Π ή συχνο ψεκασμα WD40george tsatalas έγραψε:ρε παδια ξερω οτι εχει ξανααναφερθει σε πολεσ αλες συζυτησεισ αλλα δεν βρηκα ακρη αν καποιος απο εσας ειχε το ιδιο προβλημα και βρηκε λυση ας μου την πει
εδω και πολυ καιρο ακουω απο πισω ενα θορυβο εν κινηση και συνυθοσ σε ανομαλο οδοστρομα εστω και ελαχιστα ανομαλο ενα κλακ κλακ και απο αριστερα και δεξια πισω
εχω αλαξει συνεμπλοκ αξονα- αμορτεσερ μπλιστειν μαυρα-γρασαρα ολους τους συνδεσμους -ακομα και τισ ντιζες του χειροφρενου αλλα τιποτα το κλακ παραμενει
αν μπορει να βοηθησει κανεις η τουλαχιστον σε ποιο ποστ εχει την λυση μιποσ δεν μπορω να το βρω
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......