Γενική συζήτηση για την βελτίωση του G.P. Evo Multiair-135ps

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Γενική συζήτηση για την βελτίωση του G.P. Evo Multiair-135ps

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Σάβ Μάιος 02, 2015 12:49 pm

Παραβλεποντας τον παραγοντα του mulitair ,εχεις κανει ποτε ταξιδι με τουρμπο αυτοκινητο που φορουσε χοανη ?Αν δεν σε νοιαζουν οι μακρινες αποστασεις το δοκιμαζεις.Διαφορετικα ουτε να το σκεφτεσαι μαλλον .


No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

padelich
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Παρ Μάιος 01, 2015 11:49 am

Re: Γενική συζήτηση για την βελτίωση του G.P. Evo Multiair-135ps

Δημοσίευση από padelich » Σάβ Μάιος 02, 2015 2:47 pm

P.A.D.R.C έγραψε:Παραβλεποντας τον παραγοντα του mulitair ,εχεις κανει ποτε ταξιδι με τουρμπο αυτοκινητο που φορουσε χοανη ?Αν δεν σε νοιαζουν οι μακρινες αποστασεις το δοκιμαζεις.Διαφορετικα ουτε να το σκεφτεσαι μαλλον .
Γιατι σε ταξιδι τι το επηρεαζει φιλε μου??συγνωμη για τις ερωτήσεις αλλα δεν εχω εμπειρια απο αυτοκινητα μεγαλη....

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Γενική συζήτηση για την βελτίωση του G.P. Evo Multiair-135ps

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Σάβ Μάιος 02, 2015 4:12 pm

Η βαβουρα που εχει απο το συνεχες ξεφυσημα της σκαστρας - ρουφηγμα της τουρμπινας καταντανε κουραστικα.Μια δοκιμη θα σε πεισει βεβαιως PDT_Armataz_01_01
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

padelich
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Παρ Μάιος 01, 2015 11:49 am

Re: Γενική συζήτηση για την βελτίωση του G.P. Evo Multiair-135ps

Δημοσίευση από padelich » Σάβ Μάιος 02, 2015 6:47 pm

P.A.D.R.C έγραψε:Η βαβουρα που εχει απο το συνεχες ξεφυσημα της σκαστρας - ρουφηγμα της τουρμπινας καταντανε κουραστικα.Μια δοκιμη θα σε πεισει βεβαιως PDT_Armataz_01_01
α απο 8εμα ηχου εννοουσες ε?αυτο μου αρεσει μπορω να πω... :razz:
απο 8εμα αποδοσης-μειγματος 8α επηρεασει??λες να στεγνωνει με την χοανη?

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Γενική συζήτηση για την βελτίωση του G.P. Evo Multiair-135ps

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Σάβ Μάιος 02, 2015 7:12 pm

Aμα σου αρεσει ,δεν τιθεται θεμα τοτε.Να στεγνωνει ,δεν θα το ελεγα ,απλα ενδεχεται να μην εχεις κερδος σε δυναμη ,μιας ακομα και στο 1ο σταδιο ολοι χρησιμοποιουν πανελ μεσα στο μαμα airbox.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

padelich
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Παρ Μάιος 01, 2015 11:49 am

Re: Γενική συζήτηση για την βελτίωση του G.P. Evo Multiair-135ps

Δημοσίευση από padelich » Κυρ Μάιος 03, 2015 11:40 am

P.A.D.R.C έγραψε:Aμα σου αρεσει ,δεν τιθεται θεμα τοτε.Να στεγνωνει ,δεν θα το ελεγα ,απλα ενδεχεται να μην εχεις κερδος σε δυναμη ,μιας ακομα και στο 1ο σταδιο ολοι χρησιμοποιουν πανελ μεσα στο μαμα airbox.
ok φιλε μου...νομιζω οτι καλυτερο ειναι να αφησω ως εχει το bmc φιλτρο μεσα στο μαμα κουτι...
σε ευχαριστω πολυ για τις αποριες που μου ελυσες... :smile:

padelich
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Παρ Μάιος 01, 2015 11:49 am

Re: Γενική συζήτηση για την βελτίωση του G.P. Evo Multiair-135ps

Δημοσίευση από padelich » Δευ Ιούλ 20, 2015 8:18 pm

χαιρετω την παρεα και παλι...
στο σερβις που εκανα οταν κα8αρισα το φιλτρο αερα ο μηχανικος μου μου προτινε να κανουμε μερικες τρυπουλες στο κατω μερος στο φιλτροκουτι...
καναμε περιπου 8 μικρες τρυπες του ενος εκατοστου...
απο τοτε το αμαξι μετα τις 3000 στροφες εχει εναν πολυ ωραιο μπασο ηχο και σκαει ελαχιστα στις αλλαγες...
μου φαινεται ομως οτι δεν αποδιδει τοσο καλα οσο πριν τις τρυπες...
λετε να ειναι η ιδεα μου η οντως το επηρεαζει αυτο?
ευχαριστω εκ των προτερων...

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Γενική συζήτηση για την βελτίωση του G.P. Evo Multiair-135ps

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Ιούλ 22, 2015 5:49 pm

ναι δεν αποδιδει γιατι οι τρυπουλες στο κατω μερος ρουφανε τον ζεστο αερα απο το μηχανοστασιο πραγμα που παει να πει οτι εχεις λιγοτερο οξυγονο στον θαλαμο καυσης αρα μειωμενη αποδοση!!!
πες στον εξυπνο τον μηχανικο σου να σου αγορασει ενα αλλο φιλτροκουτι και να αφησει τις εξυπναδες
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

padelich
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Παρ Μάιος 01, 2015 11:49 am

Re: Γενική συζήτηση για την βελτίωση του G.P. Evo Multiair-135ps

Δημοσίευση από padelich » Πέμ Ιούλ 23, 2015 9:05 pm

Ευχαριστω για την απάντηση σου...το θεμα ειναι τωρα οτι δεν ειναι ευκολο να βγαλω ακρη κ να πω στον μηχανικο να μου αγορασει φιλτροκουτι γτ πολυαπλα δεν μπορω να αποδειξω οτι το αμαξι δεν παει το ιδιο...
Μηπως να το βγαλω κ να βαλω βαρελακι bmc?

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Γενική συζήτηση για την βελτίωση του G.P. Evo Multiair-135ps

Δημοσίευση από Gazofonix » Κυρ Ιούλ 26, 2015 11:09 am

Η θα βαλεις κατι που να μπορει να τραβηξει κρυο και φρεσκο αερα απο εξω (συνηθως με προεκταση ενος ευκαμπτου σωληνα) η θα βγαλεις τον παπα και εκει που ανοιξατε τρυπες θα τις γεμισεις με θερμη σιλοκονη οποτε και θα κλεισουν για τα καλα χωρις προβλημα.
Αυτο με τις τρυπες το κανανε στα GT οπου ο παπας ομως ηταν πανω στην μετωπη και μπορουσε να παρει αερα απο το εμπρος ανοιγμα.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

padelich
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Παρ Μάιος 01, 2015 11:49 am

Re: Γενική συζήτηση για την βελτίωση του G.P. Evo Multiair-135ps

Δημοσίευση από padelich » Δευ Ιούλ 27, 2015 7:45 pm

Gazofonix έγραψε:Η θα βαλεις κατι που να μπορει να τραβηξει κρυο και φρεσκο αερα απο εξω (συνηθως με προεκταση ενος ευκαμπτου σωληνα) η θα βγαλεις τον παπα και εκει που ανοιξατε τρυπες θα τις γεμισεις με θερμη σιλοκονη οποτε και θα κλεισουν για τα καλα χωρις προβλημα.
Αυτο με τις τρυπες το κανανε στα GT οπου ο παπας ομως ηταν πανω στην μετωπη και μπορουσε να παρει αερα απο το εμπρος ανοιγμα.
εκλεισα ηδη τις τρυπες με 8ερμη σιλικονη...
λεω να δοκιμασω τωρα να βαλω σωληνα οπως μου ειπες απο το "στομιο" του παπα που εχει και να βγαινει προς τα κατω για να ρουφαει κρυο αερα...τι λες κι εσυ?? :cool: :cool:

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Γενική συζήτηση για την βελτίωση του G.P. Evo Multiair-135ps

Δημοσίευση από Gazofonix » Δευ Ιούλ 27, 2015 8:36 pm

H καλυτερη επιλογη ειναι συνηθως καπου χαμηλα περιπου στο μεσο του προφυλακτηρα με μονο κομματο ΑΛΛΑ.Πρεπει να προσεξεις το σημειο να μην υπαρχει περιπτωση να πανε λασπες κλπ και προπαντος νερα.Μην μπεις σε καμεια λημνουλα και γινει το μοτερ για πεταμα απο την υδραυλικη συμπιεση.Το καλυτερο ειναι να βαλεις ενα βαρελακι (BMC,green,Simota) στην θεση που ειναι το μαμα φιλτροκουτι και να ξεκινησεις απο εκει προς τα κατω εναν σωληνα.Στο κατω μερος του.......βαλε και μια σιτα μην μπαινουν τπτ γατες ποντικια κλπ..........(και να θυμασε και το σημειο να ειναι προφυλαγμενο απο νερα και λασπες)
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα Grande Abarth και EVO”