Kινητήρας T-jet με 291ps & 404Nm ροπή

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Kινητήρας T-jet με 291ps & 404Nm ροπή

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τετ Απρ 21, 2010 12:51 am

Αν σας κεντρισε το ενδιαφερον, τοτε κοιταξτε αυτο :
http://www.tuningblog.it/en/2010/03/25/ ... e-special/
PDT_Armataz_01_06

υ.γ το 500αρακι προτιμαται λόγο βαρους ;-)


No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
RUD
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1885
Εγγραφή: Τρί Σεπ 30, 2008 6:37 pm
Τοποθεσία: Athens

Re: Kινητήρας T-jet με 291ps & 404Nm ροπή

Δημοσίευση από RUD » Τετ Απρ 21, 2010 5:17 am

Μου κέντρισαν το ενδιαφέρον πολύ αυτά τα νούμερα... !!
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Kινητήρας T-jet με 291ps & 404Nm ροπή

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Τετ Απρ 21, 2010 12:11 pm

εφικτοτατα κ light κ το αμαξι θα δουλευει αρκετα safe.......
;)
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
dimitrispapalel
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 531
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 19, 2007 3:48 pm

Re: Kινητήρας T-jet με 291ps & 404Nm ροπή

Δημοσίευση από dimitrispapalel » Τετ Απρ 21, 2010 1:54 pm

:shock: :shock: :shock: ...!!Τρελα...!!

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Kινητήρας T-jet με 291ps & 404Nm ροπή

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τετ Απρ 21, 2010 2:23 pm

Ε oχι και safe ...
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Re: Kινητήρας T-jet με 291ps & 404Nm ροπή

Δημοσίευση από skinboy » Τετ Απρ 21, 2010 2:27 pm

xairomai παντος που το μοτερ αυτο ειναι στο 500, μου αρεσει πολυ αυτο το μοντελο...
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Kινητήρας T-jet με 291ps & 404Nm ροπή

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τετ Απρ 21, 2010 2:39 pm

skinboy έγραψε:xairomai παντος που το μοτερ αυτο ειναι στο 500, μου αρεσει πολυ αυτο το μοντελο...
Toτε σιγουρα το αγωνιστικο με τους 360 δεν θα σε αφησει αδιαφορο
http://carscoop.blogspot.com/2009/11/36 ... raris.html
:grin:
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: Kινητήρας T-jet με 291ps & 404Nm ροπή

Δημοσίευση από polatov » Τετ Απρ 21, 2010 4:49 pm

ναι ναι safe...χαχαχαχαχαχχ
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Kινητήρας T-jet με 291ps & 404Nm ροπή

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Τετ Απρ 21, 2010 5:08 pm

ow yes safe.....

Παιδες ο κινητηρας ειναι 16v, κ επειδη συνεργαζομαι με την G-tech γνωριζω πως εχει ρυθμιστει κ δουλευει 1.65 bar με καυσιμο 11:1

To δικο μ θα δουλεψει 2.1bar μαζι με external wastegate, εκει θα ειναι τα ορια!
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Kινητήρας T-jet με 291ps & 404Nm ροπή

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Τετ Απρ 21, 2010 5:11 pm

φιλε skin, το 500αρακι σ ταιριαζει γαντι γιατι στριβει ταπα......
1030 το μετρησαμε μαμα κ ανετα πεφτει στα 900 με ελαφρωμα κ εχοντας μια 200αρα κατω απο το καπο θα ειναι πιστολι στην πιστα.....

;)
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Kινητήρας T-jet με 291ps & 404Nm ροπή

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τετ Απρ 21, 2010 5:42 pm

hammersword έγραψε:ow yes safe.....

Παιδες ο κινητηρας ειναι 16v, κ επειδη συνεργαζομαι με την G-tech γνωριζω πως εχει ρυθμιστει κ δουλευει 1.65 bar με καυσιμο 11:1

To δικο μ θα δουλεψει 2.1bar μαζι με external wastegate, εκει θα ειναι τα ορια!
Θα εδινες εγγυηση 50.000χλμ ,οπως η Novitec στα compressor kits της?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Kινητήρας T-jet με 291ps & 404Nm ροπή

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Τετ Απρ 21, 2010 11:54 pm

H λειτουργια ενος κομπρεσσορ κιτ δεν εχει καμια σχεση με των τουρμπο...
Δεν υπαρχει το υψηλο backpressure της πολλαπλης λογω της στενη φτερωτης αλλα ενα παχυ χταποδι.....

Εαν τα υπερτροφοδοτουμενα εχουν 100 βλαβες, οι 98 ειναι στα τουρμπο κ οι 2 στα κομπρεσσορ....

Η Novitec στο turbo kit της δεν δινει εγγυηση!
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Kινητήρας T-jet με 291ps & 404Nm ροπή

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Απρ 22, 2010 12:11 am

Αυτο ειναι προβλημα του βελτιωτη και οχι του χρηστη...Απο την αλλη αυτο που εκλαμβανω ως απαντηση ειναι πως οχι δεν θα εδινες.
Oσο για το turbo μονο σε demo cars εχω δει και σε κατι cinquecento προ του 2000.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Re: Kινητήρας T-jet με 291ps & 404Nm ροπή

Δημοσίευση από skinboy » Πέμ Απρ 22, 2010 2:32 pm

P.A.D.R.C έγραψε:
skinboy έγραψε:xairomai παντος που το μοτερ αυτο ειναι στο 500, μου αρεσει πολυ αυτο το μοντελο...
Toτε σιγουρα το αγωνιστικο με τους 360 δεν θα σε αφησει αδιαφορο
http://carscoop.blogspot.com/2009/11/36 ... raris.html
:grin:
:-)
φυσικα...!!!!!!
αν κ ισως προτιμουσα το αλλο της Leone Motorsport που προετοιμαστηκε για το ιδιο πρωταθλημα με μοτερακι 2.0cc 16v turbo (το γνωστο...)
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Kινητήρας T-jet με 291ps & 404Nm ροπή

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Πέμ Απρ 22, 2010 2:36 pm

Φυσικα κ οχι σε μια μετατροπη με στοκ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ μοτερ σε υπερτροφοδοτουμενο....

Σε VAG κ FIAT ομως bigturbo τa οποιa θα φτιαχνονταν στην Πατρα απο τον μηχανικο μ κ θα τα ρυθμιζα εγω κ θα επελεγα εγω τι θα τοποθετηθει στο αμαξι απο hardware για την ορθη λειτουργια του κινητηρα οπως μπεκ, αντλια, IC κα - ΝΑΙ ΘΑ ΕΔΙΝΑ ΚΑΠΟΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ

πχ T-Jet / σφυριλατα εμβολα, ροικη, εκκεντρα, καπακοβιδες, μπιελοβιδες, πολλαπλη εξαγωγης, 70μμ dp - 63.5 pipe, αντλια 200αρα, μπεκ 370 κ ολα να γινουν στην Πατρα!
Τουρμπινα επιλογη του ιδιοκτητη κ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ
Εκτιμωμενη αποδοση 250αλογα
ΝΑΙ ΘΑ ΔΩΣΩ ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΛΜ ΟΤΙ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΑΣΠΑΣΤΟ, ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟ
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα Grande Abarth και EVO”