Σελίδα 2 από 4

Re: Φιλτροχωάνη σε T-Jet

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 18, 2009 4:25 pm
από akis1821
όταν κάνει κρύο το αμάξι μεταμορφώνεται και στο γκάζι και ηχητικά.. δεν θυμάμαι να πήγαινε τόσο καλά πριν.. αλλά αυτό όταν κάνει κρύο..
Οποτε ρε παιδια παιζει ρολο στα τουρμπισια αμαξια ο εισερχομενος αερας αν θα ειναι ζεστος ή δεν παιζει ρολο; Με εχετε μπερδεψει.. PDT_Armataz_01_04

Re: Φιλτροχωάνη σε T-Jet

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 18, 2009 4:56 pm
από iceman_n
tzagasdog έγραψε:καλα και με ενα ενα κομματι μεταλο μια χαρα δουλεια γινεται
καμια σχεση το μεταλο με το carbon το πρωτο απλα θα τσουρουφλαει ενω το δευτερο δεν αφηνει να περασει μεσα η θερμοκρασια . . . συν οτι ειναι και μουρη το carbon μεσα στο μοτερ

Re: Φιλτροχωάνη σε T-Jet

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 18, 2009 6:25 pm
από hammersword@Revlimit
σε ολα τα αμαξια παιζει ρολο ο ζεστος αερα. Οσο πιο ζεστος αερας στον ιδιο ογκο εχει μικροτερη μαζα λογω μεγαλυτερης κινητικοτητας των μοριων....
κ οπως ξερετε ο αερας αποτελειτε απο 70% αζωτο κ 29% Οξυγονο 1% αλλα αερια, μιας κ χρησιμοποιουμε μονο το 29% του εισερχομενου αερα ας τον κρατησουμε κρυο...

Γιαυτο κ οσο πιο κρυο τοσο πιο δυνατο, Κρυο --> στον ιδιο ογκο μεγαλυτερη μαζα αερα, αρα περισσοτερα μορια Οξυγονου.....

Re: Φιλτροχωάνη σε T-Jet

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 18, 2009 6:29 pm
από akis1821
Αρα θεωριτικα ειναι καλυτερο ενα βαρελακι απο μια φιλτροχωανη λογο οτι δεν αφηνει το ζεστο αερα να εισελθει;

Re: Φιλτροχωάνη σε T-Jet

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 18, 2009 6:38 pm
από dimitrispapalel
Aρα ρε παιδια που καταληγουμε..??Τι αξιζει τελικα περισσοτερο ανεξαρτητου τιμης...??Το BMC CDA ή το K&N....ή το K&N με το Carbon heat shield..??HauntedPunto νεα τιμη απο e-bay αγγλιας λιγο κατω απο τα 100 ευρο..!!

Αααα και κατι αλλο εχεις βαλει και την σωληνα που ριχνει αερα πανω στην φιλτροχωανη..??

Re: Φιλτροχωάνη σε T-Jet

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 18, 2009 6:39 pm
από Happy_Grigio
Συμφωνώ σε όλα με τον hammersword, εκτός από το ότι ο αέρας αποτελείται απο 78% άζωτο, 21% Οξυγόνο 1% άλλα αέρια. Παρόλα αυτά η ουσία των λεγομένων του δεν αλλάζει.

Re: Φιλτροχωάνη σε T-Jet

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 18, 2009 6:44 pm
από hammersword@Revlimit
ωρε αδερφε..... σωστα..... λεω κ εγω, μου φαινοταν πολυ το οξυγονο..... Ευχαριστω για την διορθωση....

Re: Φιλτροχωάνη σε T-Jet

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 18, 2009 7:01 pm
από dimitrispapalel
Οχι καλα τα ειπες hammersword και για την ακριβεια 78% άζωτο, 21 % οξυγόνο, 0,95% ευγενή αέρια (ήλιο, αργό, νέο, κρυπτό, ξένο, ραδόνιο) και 0,04% CO2 περίπου.

Οχι οτι εχει και πολυ σημασια αλλα ετσι για να χουμε να λεμε...!! PDT_Armataz_01_05

Re: Φιλτροχωάνη σε T-Jet

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 18, 2009 7:19 pm
από somone
RUD έγραψε:Πρόσφατα τοποθέτησα φιλτροχωανη σιμώτα στην θέση του "αλεξίσφαιρου" λόγο μόνωσης μαμά φίλτρου και το αποτέλεσμα είναι πολύ καλο ακουστικά και μονο όσον αφορά το turbisma. Μια ερώτηση έχω μονο, άτομο μέσα από την αντιπροσωπεία μου είπαν πως ενδέχεται να χαλάσει η μάζα αέρος λόγο περισσότερης σκόνης που θα μπαίνει μέσα. Λίγο άκυρο ακούγεται όμως διότι αμέσως μετά την φιλτροχωανη μεσολαβεί το turbo ενώ η μάζα αέρος φαίνεται να βρίσκετε αρκετά μακριά από την εισαγωγή. Τι λέτε εσείς ?
Δέν ξέρω τι ακριβώς σου είπαν στην αντιπροσωπεία... Αν εννοείς πάντως με το "μάζα αέρος" τον MAF κάποιο λάθος κάνεις καθώς τα tjet δεν έχουν MAF (ο οποίος όταν υπάρχει μπαίνει συνήθως αμέσως μετά το φιλτροκούτι και πριν τη τουρμπίνα, γ αυτό και στα αυτοκίνητα με MAF βάζωντας σκάστρα ανοιχτού τύπου έχουμε μπερδέματα).

Re: Φιλτροχωάνη σε T-Jet

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 18, 2009 8:07 pm
από RUD
lambros έγραψε:ποσο πηγε η φιλτοχωανη RUD?? ειμαι αναμεσα σ'αυτη η σε φιλτρακι bmc..........
Η φιλτροχωανη κόστισε 70

Re: Φιλτροχωάνη σε T-Jet

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 18, 2009 8:57 pm
από akis1821
somone έγραψε:
RUD έγραψε:Πρόσφατα τοποθέτησα φιλτροχωανη σιμώτα στην θέση του "αλεξίσφαιρου" λόγο μόνωσης μαμά φίλτρου και το αποτέλεσμα είναι πολύ καλο ακουστικά και μονο όσον αφορά το turbisma. Μια ερώτηση έχω μονο, άτομο μέσα από την αντιπροσωπεία μου είπαν πως ενδέχεται να χαλάσει η μάζα αέρος λόγο περισσότερης σκόνης που θα μπαίνει μέσα. Λίγο άκυρο ακούγεται όμως διότι αμέσως μετά την φιλτροχωανη μεσολαβεί το turbo ενώ η μάζα αέρος φαίνεται να βρίσκετε αρκετά μακριά από την εισαγωγή. Τι λέτε εσείς ?
Δέν ξέρω τι ακριβώς σου είπαν στην αντιπροσωπεία... Αν εννοείς πάντως με το "μάζα αέρος" τον MAF κάποιο λάθος κάνεις καθώς τα tjet δεν έχουν MAF (ο οποίος όταν υπάρχει μπαίνει συνήθως αμέσως μετά το φιλτροκούτι και πριν τη τουρμπίνα, γ αυτό και στα αυτοκίνητα με MAF βάζωντας σκάστρα ανοιχτού τύπου έχουμε μπερδέματα).
Eισαι σιγουρος οτι δεν εχει maf; Aν οντως ισχυει τοτε αυτα ειναι ευχαριστα νεα

Re: Φιλτροχωάνη σε T-Jet

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 19, 2009 10:01 am
από HauntedPunto
Ναι όντως είδα και γώ ότι έπεσε η τιμή.... επίσης βρήκα και αυτό:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/K-N-FIPK ... ccessories

Το οποίο έχει και άλλη σωλήνα και heat shield αν δείτε τις photos..
Αλλά.. ο κωδικό προϊόντος 57-0679, είναι ο ίδιος με το κιτάκι που έβαλα εγώ.. οπότε κάτι παίζει με τον mister...

Δεν έχω αξιωθεί ακόμα να βάλω τη σωλήνα.. θα γίνει και αυτό όμως κάποια στιγμή..

Re: Φιλτροχωάνη σε T-Jet

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 19, 2009 12:02 pm
από dimitrispapalel
Πολυ καλο δειχνει(δεν εχει αποστολη για ελλαδα)...αν και δεν το εχει στο official site της η K&N για T-Jet και οπως λες εχουν και ιδιο κωδικο....!!!Οποτε κατι παιζει!

Λογικα εαν βαλεις την σωληνα θα δεις μεγαλη διαφορα και μπορει να σταματησει και αυτο που λες με τον καιρο.....!!

Re: Φιλτροχωάνη σε T-Jet

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 19, 2009 3:03 pm
από akis1821
Παιδια γνωριζει να μου πει καποιος αν εχει maf το Grande; :?

Re: Φιλτροχωάνη σε T-Jet

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 19, 2009 4:15 pm
από RUD
akis1821 έγραψε:Παιδια γνωριζει να μου πει καποιος αν εχει maf το Grande; :?
Νομίζω τελικά όλους μας ενδιαφέρει !