Essesse kit σε T-Jet

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
Mikez
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 8:46 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Essesse kit σε T-Jet

Δημοσίευση από Mikez » Τετ Δεκ 31, 2008 3:36 pm

Το συγκεκριμενο kit μπαινει αραγε στο 120αρι?
Φανταζομαι πως σιγουρα δεν μπαινουν τα φρενα του αλλα μικρο το κακο (εννοω δισκους)!



Άβαταρ μέλους
VeRDe
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1124
Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2008 1:26 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευση από VeRDe » Τετ Δεκ 31, 2008 4:42 pm

μπα 99% οχι.

Άβαταρ μέλους
Mikez
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 8:46 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Δημοσίευση από Mikez » Τετ Δεκ 31, 2008 4:52 pm

ναι δεν μου λες το γιατι ομως..μην πεταμε οτι θελουμε!

Άβαταρ μέλους
VeRDe
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1124
Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2008 1:26 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευση από VeRDe » Τετ Δεκ 31, 2008 4:56 pm

εγω φταιω που απαντησα κιολας. ας σου πουν αυτοι που δεν πετανε οτι θελουν.........

Άβαταρ μέλους
ReaperX
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 289
Εγγραφή: Τετ Μαρ 12, 2008 12:00 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευση από ReaperX » Τετ Δεκ 31, 2008 5:04 pm

Πρακτικά δε νομίζω να έχει πρόβλημα στο να μπει.

Όμως παλαιότερα που είχα ρωτήσει στην abarth μου είπαν ότι δεν το βάζουν.
Μόνο σε Abarth αφού μπει σε δυναμόμετρο πάρουν online έγκριση απ' την abarth κτλπ...

Άβαταρ μέλους
Mikez
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 8:46 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Δημοσίευση από Mikez » Τετ Δεκ 31, 2008 5:15 pm

VeRDe έγραψε:εγω φταιω που απαντησα κιολας. ας σου πουν αυτοι που δεν πετανε οτι θελουν.........
Φιλε μου μην θιγεσαι..ανοιξα ενα θεμα στο οποιο να ακουστουν αποψεις σοβαρες ωστε βοηθηθουν οσοι ενδιαφερονται..Αν ο καθενας αρχισει να λεει σχολια του τυπου ''μπα'' , ''δεν νομιζω'' , ''κατα 67% μαλλον μπαινει'' καλυτερα να το κανουμε το τοπικ ψηφοφορια!

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τετ Δεκ 31, 2008 6:31 pm

Oπως ειπε ο ReaperX . Τοποθετηση μονο σε 155αρια και εαν και εφοσον οι κινητηρες τους ειναι οκ και η τοποθετηση γινει στα χλμ/κα & χρονικα πλαισια που οριζουν αυτοι.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Δημοσίευση από rxbkrs » Τετ Δεκ 31, 2008 6:34 pm

Ένας λόγος που δε θά'μπαινε είναι το κιβώτιο(μετάδοση.)

Άβαταρ μέλους
toxotis
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: Τρί Σεπ 09, 2008 7:37 pm

Δημοσίευση από toxotis » Τετ Δεκ 31, 2008 6:39 pm

δεν πρεπει να μπαινουν γτ αυτα τα φρενα μπαινουν μονο στο abarth που εχει μεγαλθτερης διαστασης θολους για τισ ζάντες και τα λάστιχα εξάλου είναι και φαρδύτερο.
BILLY ABARTH -- i don't drive fast i just fly slow--

Άβαταρ μέλους
VeRDe
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1124
Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2008 1:26 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευση από VeRDe » Τετ Δεκ 31, 2008 6:52 pm

το ειπα το πσοοστο οχι επειδη ετσι πιστευω αλλα επειδη το ειχαν ξανα συζητησει στο θεμα "Grande Punto Abarth" και ειχαν καταλληξει οτι για πολλους λογους δεν γινεται... :)

Άβαταρ μέλους
grande jerry
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 552
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2007 1:10 pm
Τοποθεσία: salamina

Δημοσίευση από grande jerry » Τετ Δεκ 31, 2008 7:57 pm

Ένας λόγος που δε θά'μπαινε είναι το κιβώτιο(μετάδοση.)
+1
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τετ Δεκ 31, 2008 8:44 pm

Το κιβωτιο δεν εχει καμμια σχεση με το αν μπαινει ή οχι.Σε μια υποθετικη συζητηση παντως δεν θεωρω πως θα ειχε προβλημα αντοχης το υπαρχον κιβωτιο ειδικα αν αναλογιστειτε πως ακομα και τα 6αρια απο τα παλιοτερα σπορτινγκ αντεχαν +10κιλα ροπης.

Οσο για τα φτερα δεν νομιζω να ειναι προβλημα αφου με 17αρια βγαινουν και τα sporting,oπως και τα 155αρια.Το θεμα ειναι με το οφσετ και τα ακρα..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Δημοσίευση από Orange » Τετ Δεκ 31, 2008 8:52 pm

Προφανως ο φιλτατος "Mikez", κανει την ερωτηση γιατι τον ενδιαφερει η "μηχανολογικη" βελτιωση και η αποδοση του kit SS.
Λοιπον, για να μη λεμε και οτι νανε, μπορει να μπει ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ, απο το Abarth-Essese στο "ταπεινο" T-Jet.
Εχεις βρει ομως καμια ακρη για να το αγορασεις??
Γιατι κατα τα λεγομενα των εδω αντιπροσωπων, μονο αυτοι κανουν την τοποθετηση και την πωληση.
Τουλαχιστο ακομα.Μετα ισως αλλαξουν καποια πραγματα.

Τωρα πιστευω οτι με τα ιδια περιπου χρηματα, μπορεις να κανεις αρκετα πραγματα στο T-Jet και να φτασεις τα αλογα του SS.
Για πες μας ομως επακριβος τι σκεφτεσε?
Το λεω γιατι με σχετικα μικρο κοστος, γνωστος προγραμματιστης, κανει το T-Jet να εχει ιδια αποδοση με το Abarth.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Mikez
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 8:46 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Δημοσίευση από Mikez » Πέμ Ιαν 01, 2009 2:45 pm

Βασικα καταλαβαινω οτι ακομα ειναι πολυ νωρις για να μπορουμε να μιλαμε με στοιχεια και φυσικο ειναι να κανουμε πιο πολλες υποθεσεις..
ναι ειναι αληθεια οτι κυριως θα με ενδιεφερε το μηχανολογικο μερος του kit και φυσικα καταλαβαινω οτι υπαρχουν πολυ πιο φτηνες λυσεις aftermarket,και πως η abarth ακομα τουλαχιστον δεν το βαζει σε t-jet!

Κυριως θελω να ξεκαθαριστει αν τα μηχανολογικα μερη ενος t-jet ειναι ιδια με αυτα του abarth οσον αφορα την αντοχη!

Επισης η μονη περιπτωση να εκανα μια τετοια μετατροπη θα ηταν μονο αν καποιος μπορουσε να μου εγγυηθει αποτελεσμα και αξιοπιστια (οσο αυτο ειναι εφικτο) την συγκεκριμενη χρονικη στιγμη και για αυτο αναφερθηκα σ'αυτο το κιτ!

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Ιαν 01, 2009 2:54 pm

O κινητηρας ειναι ο ιδιος οσον αφορα τα μεταλλα.Αρα εχει το δυναμικο να αυξηθει η πιεση χωρις φοβο.Δυστυχως ομως αλλα μερη οπως το βολαν(με οτι συνεπαγεται) ,χωρις να ξερω αν ειναι ιδια, την ακουνε ευκολα..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα Grande Abarth και EVO”