Ελεύθερο φίλτρο αέρα για T-Jet 120

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

billakoss
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: Παρ Απρ 06, 2007 11:37 pm
Τοποθεσία: korinthos

Δημοσίευση από billakoss » Δευ Μαρ 24, 2008 8:05 pm

HauntedPunto έγραψε:sorry που θα στη χαλάσω, αλλά δεν έχει συνάντηση αυτή την Τετάρτη..
Μη με λες τετοια :shock: :shock:



Άβαταρ μέλους
andrew
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1886
Εγγραφή: Τρί Αύγ 23, 2005 8:56 pm
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευση από andrew » Δευ Μαρ 24, 2008 8:07 pm

εγω παντως που ακουσα το αμαξι του στελιου κ απο μεσα κ απο εξω σε σχεση με το πως ακουγοταν οταν φοραγε το φιλτρο εχω να πω πως πλεον ακουγεται πιο πολυ και στο πατα(ρουφηγμα) αλλα κ στο ασε του γκαζιου ακουγεται ενα μικρο ξεφυσημα! :D

βαλτε σκαστρα να γουσταρετε!
See you in another life . . .

Άβαταρ μέλους
HauntedPunto
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 5941
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 23, 2005 10:55 am
Τοποθεσία: Πασαλιμάνι!!!

Δημοσίευση από HauntedPunto » Δευ Μαρ 24, 2008 8:08 pm

H gsr έχει βγάλει ένα κιτ για το t-jet όπως και για άλλα grande αλλά όπως διάβασα σε κάποιο ξένο forum είναι ακόμα σε πειραματικό στάδιο... άσε που είναι και πανάκριβο...

http://www.gsr-uk.co.uk/engineering/pag ... uction.htm

http://www.spiritodipunto.com/shop/inde ... =induction
Εικόνα Made Me Do It
Pure on the outside, Haunted on the inside...

Άβαταρ μέλους
andrew
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1886
Εγγραφή: Τρί Αύγ 23, 2005 8:56 pm
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευση από andrew » Δευ Μαρ 24, 2008 8:34 pm

η αληθεια ειναι πως σε τετοιες περιπτωσεις ειναι καλυτερο να αφησετε να δοκιμαστει πρωτα το προιον κ να αντιμετωπιστουν καποια αρχικα π.χ προβληματα(πχ κανα check engine)!
See you in another life . . .

Άβαταρ μέλους
Devious
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευ Αύγ 27, 2007 9:29 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Devious » Τετ Απρ 09, 2008 2:28 pm

Μπορείτε να πείτε οτι δεν είναι σωστή η κινησή μου με το BMC,αλλά δεν μπορείτε να πείτε το ίδιο για την Abarth....Για δείτε λίγο.
Η φώτο είναι απο το μοτέρ του Abarth-EsseEsse. Κάτι ήξερε ο παππούς ο Στέλιος!! χεχεχε!

http://i175.photobucket.com/albums/w123 ... ss3ty8.jpg

:o
ΕικόναΕικόναΕικόνα
ΚΝ airfilter,Catback 55mm exhaust,Bailey blow off and 1,2 bar--132 hp at the wheels.

Άβαταρ μέλους
HauntedPunto
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 5941
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 23, 2005 10:55 am
Τοποθεσία: Πασαλιμάνι!!!

Δημοσίευση από HauntedPunto » Τετ Απρ 09, 2008 2:31 pm

Ωραίος!! χαχαχα
Και εσύ έτσι το έχεις βάλει?? έχεις ανεβάσει καμιά δικιά σου photo???
Εικόνα Made Me Do It
Pure on the outside, Haunted on the inside...

Άβαταρ μέλους
Devious
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευ Αύγ 27, 2007 9:29 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Devious » Τετ Απρ 09, 2008 2:38 pm

Μετά από αρκετά χιλιόμετρα που έκανα τις τελευταίες εβδομάδες με το T-Jet σε
μεγάλο ταξίδι,η διαφορά που βλέπεις με το BMC είναι το πιό άμεσο τράβηγμα στο κούμπωμα της επόμενης ταχύτητας σε φάση ανοίγματος. Δεν lagάρει καθόλου δηλαδή.Και η σκάστρα ακούγεται πολύ περισσότερο απο το μαμά...Όποιος θέλει βολτίτσα να το ακούσει θα είμαι doit το βράδυ.Φίλε Γιάννη ελπίζω να μπορέσεις να κατέβεις να τα πούμε και από κοντά το βράδυ.
ΕικόναΕικόναΕικόνα
ΚΝ airfilter,Catback 55mm exhaust,Bailey blow off and 1,2 bar--132 hp at the wheels.

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τετ Απρ 09, 2008 2:38 pm

ego το εχω δει το μοτερ του στο do it..
βαρελακι εχει ανθρακονηματινο κ το εχει ετσι γενικα αγγελε.
το dia απο το cda εχει βεβαια καποιες μικροδιαφορες (ειδικα εμφανισιακα δεν το συζηταω..) αλλα και τα δυο ειναι καλυτερρες επιλογες απο οτιδηποτε μεσα σε κουτι.
απλα εχουνε και αλλα κοστολογια
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
Devious
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευ Αύγ 27, 2007 9:29 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Devious » Τετ Απρ 09, 2008 2:41 pm

Άγγελε αν κοιτάξεις στην 2η σελίδα ο Γιάννης έχει ποστάρει μια φώτο απο το μοτέρ μου.Καλά μαζί σου Πέτρο απο εμφάνιση το άλλο τα σπάει...
ΕικόναΕικόναΕικόνα
ΚΝ airfilter,Catback 55mm exhaust,Bailey blow off and 1,2 bar--132 hp at the wheels.

Άβαταρ μέλους
Devious
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευ Αύγ 27, 2007 9:29 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Devious » Τετ Απρ 09, 2008 2:45 pm

Μόνο ένα πράγμα δεν μπορώ να καταλάβω.Το Dia του esse φαίνεται να ρουφάει αέρα λίγο πιο ψηλά από το δικό μου.Αλλά δεν είχα βρεί χώρο εκεί.
ΕικόναΕικόναΕικόνα
ΚΝ airfilter,Catback 55mm exhaust,Bailey blow off and 1,2 bar--132 hp at the wheels.

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τετ Απρ 09, 2008 2:53 pm

μπορει απλα να εχετε τελειος διαφορετικα πραγματα στην ακρη εκει στο θολου (που να μην φαινονται στην φωτογραφια με ανοιχτο καπο) κ εκεινο να μπορει να φερει αλλιος την σωληνα.
δεν το ξερω σιγουρα για να σου πω , αλλα δεν ξερω κ αμα θα ειχε διαφορα.
επισης η δικη σου σωληνα με το Abarth Ποιο πανω εχουνε αλλο υλικο κατασκευης, η ποιο πανω ειναι πολυ ποιο ευκολο κουρμαριστη απο την δικη σου (εγγυημενο αυτο)
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Απρ 10, 2008 10:44 pm

Devious έγραψε:Μπορείτε να πείτε οτι δεν είναι σωστή η κινησή μου με το BMC,αλλά δεν μπορείτε να πείτε το ίδιο για την Abarth....Για δείτε λίγο.
Η φώτο είναι απο το μοτέρ του Abarth-EsseEsse. Κάτι ήξερε ο παππούς ο Στέλιος!! χεχεχε!

http://i175.photobucket.com/albums/w123 ... ss3ty8.jpg

:o
Επειδη ολα τα αρθρα του essesse περιγραφουν τα Brembo ,την IHI κτλ αλλα πουθενα δεν μιλανε για BMC ενω θα ηταν εξισου καλη διαφημιση μηπως θα μπορουσες να μας δωσεις το λινκ που περιειχε την φωτο?

Οσο για το προγραμμα ,χωρις να θελω να κοψω την χαρα απο κανεναν σας ,καλο θα ηταν να αναρωτηθειτε αν και γιατι η FIAT δεν εχει τα ιδια μεταλλα στους δυο κινητηρες 120&150 αντιστοιχα!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
grhgorhsptol
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1509
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm

Δημοσίευση από grhgorhsptol » Παρ Απρ 11, 2008 12:04 am

Σκεπτικό μου: H FIAT έχει βάλει άλλα μέταλλα στον κινητήρα με τα 150 για να σηκώνει και την μετατροπή σε essesse.

Άβαταρ μέλους
dimitrispapalel
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 531
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 19, 2007 3:48 pm

Δημοσίευση από dimitrispapalel » Παρ Απρ 11, 2008 3:35 pm

Ρε παιδια τοσο καιρο δεν λεγαμε οτι και το 120 και το 150 ειναι ακριβως τα ιδια αν εξερεσουμε την αναχαρτογραφιση...?Μαθατε κατι απο επισημη πηγη ή απο φημες που ο καθενας λεει οτι του'ρθει...?
φιλικα ρωταω ετσι..μην με παρεξηγησετε...!

Άβαταρ μέλους
HauntedPunto
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 5941
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 23, 2005 10:55 am
Τοποθεσία: Πασαλιμάνι!!!

Δημοσίευση από HauntedPunto » Παρ Απρ 11, 2008 4:00 pm

Κανείς δεν ξέρει ακόμα με σιγουριά..
Εικόνα Made Me Do It
Pure on the outside, Haunted on the inside...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα Grande Abarth και EVO”