Μη με λες τετοιαHauntedPunto έγραψε:sorry που θα στη χαλάσω, αλλά δεν έχει συνάντηση αυτή την Τετάρτη..
Ελεύθερο φίλτρο αέρα για T-Jet 120
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- andrew
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Εγγραφή: Τρί Αύγ 23, 2005 8:56 pm
- Τοποθεσία: Athens
- HauntedPunto
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 5941
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 23, 2005 10:55 am
- Τοποθεσία: Πασαλιμάνι!!!
H gsr έχει βγάλει ένα κιτ για το t-jet όπως και για άλλα grande αλλά όπως διάβασα σε κάποιο ξένο forum είναι ακόμα σε πειραματικό στάδιο... άσε που είναι και πανάκριβο...
http://www.gsr-uk.co.uk/engineering/pag ... uction.htm
http://www.spiritodipunto.com/shop/inde ... =induction
http://www.gsr-uk.co.uk/engineering/pag ... uction.htm
http://www.spiritodipunto.com/shop/inde ... =induction
Made Me Do It
Pure on the outside, Haunted on the inside...
Pure on the outside, Haunted on the inside...
- andrew
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Εγγραφή: Τρί Αύγ 23, 2005 8:56 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Devious
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 217
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 27, 2007 9:29 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μπορείτε να πείτε οτι δεν είναι σωστή η κινησή μου με το BMC,αλλά δεν μπορείτε να πείτε το ίδιο για την Abarth....Για δείτε λίγο.
Η φώτο είναι απο το μοτέρ του Abarth-EsseEsse. Κάτι ήξερε ο παππούς ο Στέλιος!! χεχεχε!
http://i175.photobucket.com/albums/w123 ... ss3ty8.jpg
Η φώτο είναι απο το μοτέρ του Abarth-EsseEsse. Κάτι ήξερε ο παππούς ο Στέλιος!! χεχεχε!
http://i175.photobucket.com/albums/w123 ... ss3ty8.jpg
ΚΝ airfilter,Catback 55mm exhaust,Bailey blow off and 1,2 bar--132 hp at the wheels.
- HauntedPunto
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 5941
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 23, 2005 10:55 am
- Τοποθεσία: Πασαλιμάνι!!!
- Devious
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 217
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 27, 2007 9:29 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μετά από αρκετά χιλιόμετρα που έκανα τις τελευταίες εβδομάδες με το T-Jet σε
μεγάλο ταξίδι,η διαφορά που βλέπεις με το BMC είναι το πιό άμεσο τράβηγμα στο κούμπωμα της επόμενης ταχύτητας σε φάση ανοίγματος. Δεν lagάρει καθόλου δηλαδή.Και η σκάστρα ακούγεται πολύ περισσότερο απο το μαμά...Όποιος θέλει βολτίτσα να το ακούσει θα είμαι doit το βράδυ.Φίλε Γιάννη ελπίζω να μπορέσεις να κατέβεις να τα πούμε και από κοντά το βράδυ.
μεγάλο ταξίδι,η διαφορά που βλέπεις με το BMC είναι το πιό άμεσο τράβηγμα στο κούμπωμα της επόμενης ταχύτητας σε φάση ανοίγματος. Δεν lagάρει καθόλου δηλαδή.Και η σκάστρα ακούγεται πολύ περισσότερο απο το μαμά...Όποιος θέλει βολτίτσα να το ακούσει θα είμαι doit το βράδυ.Φίλε Γιάννη ελπίζω να μπορέσεις να κατέβεις να τα πούμε και από κοντά το βράδυ.
ΚΝ airfilter,Catback 55mm exhaust,Bailey blow off and 1,2 bar--132 hp at the wheels.
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
ego το εχω δει το μοτερ του στο do it..
βαρελακι εχει ανθρακονηματινο κ το εχει ετσι γενικα αγγελε.
το dia απο το cda εχει βεβαια καποιες μικροδιαφορες (ειδικα εμφανισιακα δεν το συζηταω..) αλλα και τα δυο ειναι καλυτερρες επιλογες απο οτιδηποτε μεσα σε κουτι.
απλα εχουνε και αλλα κοστολογια
βαρελακι εχει ανθρακονηματινο κ το εχει ετσι γενικα αγγελε.
το dia απο το cda εχει βεβαια καποιες μικροδιαφορες (ειδικα εμφανισιακα δεν το συζηταω..) αλλα και τα δυο ειναι καλυτερρες επιλογες απο οτιδηποτε μεσα σε κουτι.
απλα εχουνε και αλλα κοστολογια
Punto HGT SC Evo
- Devious
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 217
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 27, 2007 9:29 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Devious
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 217
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 27, 2007 9:29 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
μπορει απλα να εχετε τελειος διαφορετικα πραγματα στην ακρη εκει στο θολου (που να μην φαινονται στην φωτογραφια με ανοιχτο καπο) κ εκεινο να μπορει να φερει αλλιος την σωληνα.
δεν το ξερω σιγουρα για να σου πω , αλλα δεν ξερω κ αμα θα ειχε διαφορα.
επισης η δικη σου σωληνα με το Abarth Ποιο πανω εχουνε αλλο υλικο κατασκευης, η ποιο πανω ειναι πολυ ποιο ευκολο κουρμαριστη απο την δικη σου (εγγυημενο αυτο)
δεν το ξερω σιγουρα για να σου πω , αλλα δεν ξερω κ αμα θα ειχε διαφορα.
επισης η δικη σου σωληνα με το Abarth Ποιο πανω εχουνε αλλο υλικο κατασκευης, η ποιο πανω ειναι πολυ ποιο ευκολο κουρμαριστη απο την δικη σου (εγγυημενο αυτο)
Punto HGT SC Evo
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Επειδη ολα τα αρθρα του essesse περιγραφουν τα Brembo ,την IHI κτλ αλλα πουθενα δεν μιλανε για BMC ενω θα ηταν εξισου καλη διαφημιση μηπως θα μπορουσες να μας δωσεις το λινκ που περιειχε την φωτο?Devious έγραψε:Μπορείτε να πείτε οτι δεν είναι σωστή η κινησή μου με το BMC,αλλά δεν μπορείτε να πείτε το ίδιο για την Abarth....Για δείτε λίγο.
Η φώτο είναι απο το μοτέρ του Abarth-EsseEsse. Κάτι ήξερε ο παππούς ο Στέλιος!! χεχεχε!
http://i175.photobucket.com/albums/w123 ... ss3ty8.jpg
Οσο για το προγραμμα ,χωρις να θελω να κοψω την χαρα απο κανεναν σας ,καλο θα ηταν να αναρωτηθειτε αν και γιατι η FIAT δεν εχει τα ιδια μεταλλα στους δυο κινητηρες 120&150 αντιστοιχα!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- grhgorhsptol
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1509
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm
- dimitrispapalel
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 531
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 19, 2007 3:48 pm
- HauntedPunto
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 5941
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 23, 2005 10:55 am
- Τοποθεσία: Πασαλιμάνι!!!