Bελτίωση κινητήρα T-Jet

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
HauntedPunto
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 5941
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 23, 2005 10:55 am
Τοποθεσία: Πασαλιμάνι!!!

Δημοσίευση από HauntedPunto » Δευ Ιαν 21, 2008 10:15 am

Λοιπόν αυτό που έλεγα στο άλλο τοπικ για τα t-jet για αύξηση της ιπποδύναμης από 120 στα 140 μου το επιβεβαίωσε ο επικεφαλής από συνεργείο αντιπροσωπείας.. Τώρα αν λέει μπαρούφες μη βαράτε εμένα..
Το μόνο που αλλάζει μου είπε, είναι η χαρτογράφηση του εγκεφάλου..
Κόστος 900 ευρώ.. το ξέρω είναι πολλά αλλά σκεπτόμενος ότι δεν χάνεις την εγγύηση φαίνονται πιο λίγα..
Εγώ προσωπικά δεν το σκέφτομαι να το κάνω, τουλάχιστον ακόμα.. απλά ήθελα να ενημερώσω για κάποιον που τυχών ενδιαφέρεται..


Εικόνα Made Me Do It
Pure on the outside, Haunted on the inside...

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Δημοσίευση από Orange » Δευ Ιαν 21, 2008 11:31 am

Στην ουσια ειναι 10hp η διαφορα.Μην ξεχναμε, οτι ολα τα περιοδικα που το δυναμομετρησαν, το βγαλαν κατι λιγοτερο απο 120 ροδα και 130 στροφαλο.Οποτε πιστευω οτι σιγουρα τα 140 θα τα πιασει ευκολα.
Αλλα απο την αλλη και 900 ευρω ειναι πολλα για ενα προγραμμα και σιγουρα αυτα τα αλογα μπορουν να βγουν καλυτερα με μια εξατμηση και ενα ελευθερο φιλτρο και εισαι και ετοιμος μετα, για παραιτερο βελτιωση.
Γνωμη μου.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
HauntedPunto
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 5941
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 23, 2005 10:55 am
Τοποθεσία: Πασαλιμάνι!!!

Δημοσίευση από HauntedPunto » Δευ Ιαν 21, 2008 11:33 am

Συμφωνώ.. απλά μπορεί τα 140 που θα δίνει η fiat να είναι όπως τα 120 που δίνει η fiat (δλδ 133)..
τεσπά θα δείξει..
Εικόνα Made Me Do It
Pure on the outside, Haunted on the inside...

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Δημοσίευση από Orange » Δευ Ιαν 21, 2008 11:53 am

HauntedPunto έγραψε:Συμφωνώ.. απλά μπορεί τα 140 που θα δίνει η fiat να είναι όπως τα 120 που δίνει η fiat (δλδ 133)..
τεσπά θα δείξει..
Το σκεφτηκα κι αυτο και μπορει να ειναι κι ετσι, αλλα και παλι εγω αν το ειχα, μετα απο κανα χρονο, θα πηγαινα σε full εξατμηση και μετα θα κοιταγα για οτι αλλο.
Οπως και να εχει, για παραπανω βελτιωση, θα χρειαστει μια εξατμηση -συν επιπροσθετα την αντοχη εν αντιθεση με την εργοστασιακη εξατμηση- ενω το προγραμμα θα χρειαστει να αλλαχτει αν θα θες να πας για παραπανω.
Αλλα σιγουρα για καποιον που δε θα ασχοληθει παραπανω, ειναι μια καλη λυση -αν και ακριβη- και με εγγυηση.
Λεω εγω τωρα!! :)
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
vdsracing
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 2:09 pm

Δημοσίευση από vdsracing » Δευ Ιαν 21, 2008 12:54 pm

Αυτά είναι τα καλά του τουρμπίσιου...με ενα φ-π-ε παίρνεις 20-30 άλογα και βλέπεις διαφορά...

Να ρωτήσω τώρα κ εγω,εχει επιχειρήσει κανείς να απενεργοποιήσει το esp στο t-jet ή αν οχι,γίνεται γενικά?
-Βαγγέλης-

Άβαταρ μέλους
HauntedPunto
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 5941
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 23, 2005 10:55 am
Τοποθεσία: Πασαλιμάνι!!!

Δημοσίευση από HauntedPunto » Δευ Ιαν 21, 2008 1:07 pm

να το απενεργοποιήσεις μόνος σου δεν γίνεται..
Δηλαδή κουμπάκι δεν έχει.. τώρα λογικά πατέντες θα παίζουν..
Εικόνα Made Me Do It
Pure on the outside, Haunted on the inside...

Άβαταρ μέλους
grhgorhsptol
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1509
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm

Δημοσίευση από grhgorhsptol » Δευ Ιαν 21, 2008 1:58 pm

Μήπως τα 140 που υπόσχεται η fiat με το πρόγραμμα είναι κι αυτά στον τροχό σαν τα 120?(δηλαδή γύρω στα 155 ρόδα?)
Αν είναι έτσι πιστεύω πως αξίζει,με την προυπόθεση ότι δεν θα χάσεις την εγγύηση σου.

Για το esp δεν μπορεί να γίνει πατέντα με την ασφαλειοθήκη?(Να βραχυκυκλώσεις την ασφάλεια του esp και να τραβήξεις κουμπί μέσα στην καμπίνα)

Άβαταρ μέλους
Dreamcatcher
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 980
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 20, 2006 5:40 pm
Τοποθεσία: Salonica
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Dreamcatcher » Δευ Ιαν 21, 2008 2:11 pm

grhgorhsptol έγραψε:Για το esp δεν μπορεί να γίνει πατέντα με την ασφαλειοθήκη?(Να βραχυκυκλώσεις την ασφάλεια του esp και να τραβήξεις κουμπί μέσα στην καμπίνα)
Κατι μου λεει οτι με μια τετοια κινηση ομως θα ειναι off και το abs.. πραγμα που δεν ειναι σωστο!

Άβαταρ μέλους
sp95tb
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: Τρί Μαρ 20, 2007 6:55 pm
Τοποθεσία: Σπαρτη

Δημοσίευση από sp95tb » Δευ Ιαν 21, 2008 2:30 pm

Κατα 99% αν βγει off το esp θα βγει off και το asr, οχι το abs
Punto Sporting Mk2b Turbo...If u see it in your mirror...move away...

Άβαταρ μέλους
grhgorhsptol
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1509
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm

Δημοσίευση από grhgorhsptol » Δευ Ιαν 21, 2008 2:41 pm

Δεν μας χαλάει καθόλου μα βγεί το asr...το abs είναι το θέμα να μην βγαίνει.(και αυτό πάλι ανάλογα με τι χρήση θέλεις να το κάνεις ,πχ σε πίστα δεν σε χαλάει αν βγεί off και το abs)

Άβαταρ μέλους
kostas x 69
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2628
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 08, 2004 11:57 am
Τοποθεσία: RHODES, Tsairi, Pastida, Aerodromio Maritson! NEO steki Lidl!!!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostas x 69 » Δευ Ιαν 21, 2008 2:48 pm

sta colt exoun kanei mia peteda an thimame kala me koumpaki pou apenergopioi to esp ala den xserw ti ginete me to abs....
POWERED BY PAPAGIANNIS SERVICE KERATEA
Respect my 1400cc !!!
www.myspace.com/kostas_x
289Roda kai 38.1Ropi @1,9bar!!!!
My Channel http://www.youtube.com/user/kostasx69

Άβαταρ μέλους
sp95tb
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: Τρί Μαρ 20, 2007 6:55 pm
Τοποθεσία: Σπαρτη

Δημοσίευση από sp95tb » Δευ Ιαν 21, 2008 3:04 pm

Απ'οσο ξερω παντως τα κυκλωματα του esp και τα κυκλωματα του abs ειναι ανεξαρτητα.
Punto Sporting Mk2b Turbo...If u see it in your mirror...move away...

Άβαταρ μέλους
andrew
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1886
Εγγραφή: Τρί Αύγ 23, 2005 8:56 pm
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευση από andrew » Δευ Ιαν 21, 2008 4:39 pm

sp95tb έγραψε:Απ'οσο ξερω παντως τα κυκλωματα του esp και τα κυκλωματα του abs ειναι ανεξαρτητα.

στα δικα μας mk2b sporting το esp απενεργοποιειται απο μια ασφαλεια στην ασφαλειοθηκη και μαζι του απενεργοποιουνται asr+hill holder OXI το abs!

δλδ συμφωνω με τον sp95!

κατι αντοιστοιχο λογικα θα γινεται και με το t-jet!
See you in another life . . .

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Ιαν 21, 2008 4:55 pm

andrew έγραψε:
sp95tb έγραψε:Απ'οσο ξερω παντως τα κυκλωματα του esp και τα κυκλωματα του abs ειναι ανεξαρτητα.

στα δικα μας mk2b sporting το esp απενεργοποιειται απο μια ασφαλεια στην ασφαλειοθηκη και μαζι του απενεργοποιουνται asr+hill holder OXI το abs!

δλδ συμφωνω με τον sp95!

κατι αντοιστοιχο λογικα θα γινεται και με το t-jet!
Aυτο το εχετε δοκιμασει?Ο λογος που ρωταω ειναι γιατι το esp χρησιμοποιει τους αισθητηρες του ABS για να καταλαβει τα γλιστριματα καθως επισης και την μοναδα για να επεμβει..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
sp95tb
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: Τρί Μαρ 20, 2007 6:55 pm
Τοποθεσία: Σπαρτη

Δημοσίευση από sp95tb » Δευ Ιαν 21, 2008 5:36 pm

Οταν βγαζω εκτος esp/asr το abs λειτουργει κανονικοτατα...
Punto Sporting Mk2b Turbo...If u see it in your mirror...move away...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα Grande Abarth και EVO”