Bελτίωση κινητήρα T-Jet

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Δημοσίευση από polatov » Κυρ Νοέμ 18, 2007 10:55 pm

σε καλο δρομο βρισκεσαι...χεχε!μπραβο!με το προγραμμα ψαξου καλα...


"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Achilleas GT
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1516
Εγγραφή: Τρί Μαρ 30, 2004 2:10 pm
Τοποθεσία: Vrilissia

Δημοσίευση από Achilleas GT » Δευ Νοέμ 19, 2007 10:24 am

η καλυτερη διαμετρος θα ηταν 60αρα οπως βαζουν και στα GT με μαμα τουρμπινα και κανει και για τ25. το οτι φουσκωνει απο πολυ χαμηλα ειναι και ενας λογος παραπανω για να βαλεις μεγαλυτερη εξατμιση μιας και δεν εχεις την αναγκη να spoolaρεις χαμηλα.Αν αλλαξεις τουρμπινα καλο θα ηταν να αλλαξεις και χταποδι. Η τουρμπινα που λες για τι παροχη ειναι? με τι κριτηριο εκανες αυτη την επιλογη?

Άβαταρ μέλους
Sonicboom
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3153
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 28, 2004 4:39 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευση από Sonicboom » Δευ Νοέμ 19, 2007 10:37 am

Αχιλλεα αν μιλάμε για την gt2854r, είναι σαν να λεμε την αντιστοιχη t25 σαν εξωτερικές διαστάσεις. Μονο που η gt ειναι ρουλεμανατη και με μεγαλύτερη παροχή.
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1171_9.htm
Αλλα και παλι ίσως να ειναι οριακη για αυτο το μοτερ. Το βεβαιο παντως ειναι οτι θα αναγκαστει το παιδι να ανοιξει μοτερ για να μπορεσει να την αξιοποιήσει πλήρως.
Εικόνα
.

Άβαταρ μέλους
Achilleas GT
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1516
Εγγραφή: Τρί Μαρ 30, 2004 2:10 pm
Τοποθεσία: Vrilissia

Δημοσίευση από Achilleas GT » Δευ Νοέμ 19, 2007 10:40 am

ναι οτι θα χρειαστει πιστονια ειναι σιγουρο, ωραιο θα βγει με αυτη την τουρμπινα, αντε με το καλο!

Άβαταρ μέλους
Devious
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευ Αύγ 27, 2007 9:29 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Devious » Δευ Νοέμ 19, 2007 12:02 pm

Δεν ξέρω ρε παιδιά,είχα τις αμφιβολίες μου για 60αρι..Μπορεί και να έχετε δίκιο.Στο δρόμο και στο δυναμόμετρο ανάλογα με τις καμπύλες του θα δείξει!! Όσο για την GT2854 εννοείται οτι θα χρειαστεί να ανοίξω μοτέρ ..Θα μου άρεσε πολύ να δώ το πουντάκι με αυτήν :D .Βέβαια ακόμη στην φάση της μελέτης βρίσκομαι,δεν εχει αποφασιστεί κάτι.Πάντα πράττουμε ανάλογα με την τσέπη μας!!Πραγμα που σημαίνει οτι αν δώ οτι δεν συμφέρει,είμαι πολύ οριακά,μπορεί να πάω για την 2554..Δεν με χαλάει κιόλας! Θα δείξει στο μέλλον! Να ρωτήσω και κάτι πιο κοντινό και πραγματοποιήσιμο.Με τον καταλύτη τι λέτε να κάνω? Οκ,σίγουρα θα πάρει,αλλά τι γίνεται με τους 2! αισθητήρες που έχει πάνω??Ξέρει κανείς??
ΕικόναΕικόναΕικόνα
ΚΝ airfilter,Catback 55mm exhaust,Bailey blow off and 1,2 bar--132 hp at the wheels.

Άβαταρ μέλους
Devious
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευ Αύγ 27, 2007 9:29 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Devious » Δευ Νοέμ 19, 2007 12:03 pm

polatov έγραψε:σε καλο δρομο βρισκεσαι...χεχε!μπραβο!με το προγραμμα ψαξου καλα...
Να'σαι καλά Παναγιώτη! Εννοείται για το πρόγραμμα θα πέσει τρελή μελέτη!
ΕικόναΕικόναΕικόνα
ΚΝ airfilter,Catback 55mm exhaust,Bailey blow off and 1,2 bar--132 hp at the wheels.

Άβαταρ μέλους
Achilleas GT
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1516
Εγγραφή: Τρί Μαρ 30, 2004 2:10 pm
Τοποθεσία: Vrilissia

Δημοσίευση από Achilleas GT » Δευ Νοέμ 19, 2007 12:58 pm

Ολα γινονται,νομιζω υπαρχει καποια βαλβιδα που μπαινει στη θεση του λαμδα που βρισκεται μετα τον καταλυτη και μπερδευει τον εγκεφαλο να μη βγαζει σφαλμα.οποτε πεταμα κ αλλαγη με αγωνιστικο100 κυψελυτσες!

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Νοέμ 19, 2007 3:49 pm

Aπλως θα τους μακρυνεις,οπως κανουν ολοι.Παρολα αυτα το μακραινω σημανει πολλα πραγματα αφου το σωστοτερο ειναι να φροντισεις να μην υπαρξει ωμικη διαφορα στα καλωδια πριν και μετα.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
andrew
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1886
Εγγραφή: Τρί Αύγ 23, 2005 8:56 pm
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευση από andrew » Δευ Νοέμ 19, 2007 6:44 pm

xaxa μπραβο στελαρα!!!!

καλη αρχη εκανες!!!

ωραιος κ μεσαιο κ τελικο!!

για μαμα αμαξι νομιζω πως τα 55mm ειναι μια χαρα...

απο εκει κ περα σιγουρα με το καταλυτη θα δεις καλη διαφορα....


για τους λαμδα:εχει βγαλει ο ιταλος(bonalume) ενα κιτακι(νομιζω cps) λεγεται που κανει αυτο που λεει ο αχχιλεας παραπανω...


για το προγραμμα:αν οντως εχει βγαλει προγραμμα ο ανδριανακης για το t-jet τοτε ειναι πενα!!

ειναι κ κοντα σε εσενα το μαγαζι του!!!!

με προγραμμα κ καταλυτη πιστευω πως θα εισαι στο 150 αλογα! :)
See you in another life . . .

Άβαταρ μέλους
kostas x 69
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2628
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 08, 2004 11:57 am
Τοποθεσία: RHODES, Tsairi, Pastida, Aerodromio Maritson! NEO steki Lidl!!!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostas x 69 » Τρί Νοέμ 20, 2007 10:29 am

tin eksatmisi tin thewrw ligo steni!
ton kataliti den ginetye na ton aferesis telios mazi me kanena kazanaki akoma?
se proti fasi des epidi den exw xrono na to dw egw an exi to g.gate pasa na to sfiksis mia 2 voltes!
adrianakis exei programa k etimazi kalo project o biskitzis afou prospathi na epanelthi stin skini!
POWERED BY PAPAGIANNIS SERVICE KERATEA
Respect my 1400cc !!!
www.myspace.com/kostas_x
289Roda kai 38.1Ropi @1,9bar!!!!
My Channel http://www.youtube.com/user/kostasx69

macaronas
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 28, 2007 12:48 am
Τοποθεσία: Iraklio Kritis

Δημοσίευση από macaronas » Τετ Νοέμ 28, 2007 10:15 pm

παιδια...το προγραμμα και ενα μπαρομετρο ποσο περιπου κανει ????ξερουμε????και ποσα περιποθ μουλαρια θα δωσει?????φιλικα,αντωνης

Άβαταρ μέλους
manthosgrandepunto
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 08, 2007 11:16 pm

Δημοσίευση από manthosgrandepunto » Τετ Νοέμ 28, 2007 10:44 pm

Φιλαρακι καλη συνεχεια στην βελτιωση του τουτου σου!!!ποσο σου πηγε η εξατμιση συνολικα σαι ποσο θα πηγαινε μονο το τελικο που ειναι τελειο ??και κατι ακομα εγω εχω το 95αρι και πισω ο προφυλακτιρας μου δεν κανει κουρμπα για την αποληξη της`εξατμισης θα μπορεσει να μπει ιδια εξατμιση με την δικη σου το ιδιο ευκολα??
θελω grande με ωροσκοπο σκορπιο...

Άβαταρ μέλους
ftskamins
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 265
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 04, 2004 8:26 pm
Τοποθεσία: ΓΛΥΦΑΔΑ

Δημοσίευση από ftskamins » Πέμ Νοέμ 29, 2007 2:20 pm

να πω την αληθεια κ γω ηθελα να ρωτησω με το μπαρομετρο τι παιζει?Που το στηριζουμε κ ποσο κοστιζει αγορα κ τοποθετηση??
Punto Sporting mk2 1.2cc 80hp
Bravo t-jet 1.4cc 150hp Τουρμπιγιον!!

macaronas
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 28, 2007 12:48 am
Τοποθεσία: Iraklio Kritis

Δημοσίευση από macaronas » Παρ Νοέμ 30, 2007 2:18 am

επισης σκεφτομαι για φιλτροχοανη ή βαρελακι(αναλογα τι θα προτεινετε) σκαστρα και εξατμιση(μαλλον μονο τελικο).......τι λετε????η σκαστρα εκτος απο τον ηχο βοηθαει σε κατι αλλο????ανεβαζει συμπιεση ας πουμε αν ειναι ρυθμιζομενη??????σορρυ αλλα δεν σκαμπαζω μια!!!!!!!!περιμενω βοηθεια....

Άβαταρ μέλους
grhgorhsptol
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1509
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm

Δημοσίευση από grhgorhsptol » Παρ Νοέμ 30, 2007 9:19 am

Προς το παρόν κάνε ότι έκανε και το παίδί που άνοιξε το topic και αν βγεί κάτι καινούργιο ενημερώνεσαι και το κάνεις...
Φιλτροχοάνη και βαρελάκι δεν έχει δοκιμαστεί σε t-jet...αν θες να είσαι ο πρώτος που θα δοκιμάσει κάντο και πες μας εντυπώσεις...
Καλύτερα αλλαγή μεσσαίο-τελικό με μεγαλύτερες σωληνώσεις και όχι μόνο τελικό...
Η σκάστρα νομίζω βοηθάει αλλά δεν είμαι σίγουρος...θα σου απαντήσουν οι ειδικοί (αν αλλαχτεί νομίζω χάνεται η εγγύηση)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα Grande Abarth και EVO”