Bελτίωση κινητήρα T-Jet

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Devious
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευ Αύγ 27, 2007 9:29 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Bελτίωση κινητήρα T-Jet

Δημοσίευση από Devious » Κυρ Νοέμ 18, 2007 8:14 pm

Καλησπέρα παιδιά! Το Πουντάκι άρχισε σιγά-σιγά να βελτιώνεται...Για αρχή τοποθετήθηκε ένα φιλτράκι KN μέσα στο φιλτροκούτι στην θέση του μαμά,το οποίο κρίθηκε εντελώς ακατάλληλο λόγω τρελής μόνωσης! Αφού μπήκε,οι διαφορές στον ήχο ήταν ελάχιστες(μόνο λίγο παραπάνω την σκάστρα άκουγα) και απο γκάζι λίγο μεγαλύτερη προθυμία στα ψηλά(οχι τρελές διαφορές). Έτσι
είπα να κάνω κάτι να ακούγεται λίγο πιο μπάσο και άγριο και να σταματήσω το χαζομουγκρητό του μοτέρ που μου έσπαγε τα νεύρα! Έτσι ξεκίνησα μια ωραία μέρα να πάω στον exhaust center για να βάλω ένα τελικό.Πάνω εκεί που το είχα ανεβάσει στην ράμπα και το κοιτούσα απο κάτω λέω-Μισές δουλειές θα κάνουμε? Θα βάλουμε και μεσαίο! Έτσι ξεκίνησε η συζήτηση για διαμέτρους κτλ.Οι σωληνώσεις του ήταν 55mm στον λαιμό και μετά απο αυτόν 50mm. Οπότε μπήκε το μεσαίο,σωλήνες 55mm, και μετά απο αρκετή σκέψη για το τελικό μπήκε ένα τιτανίου 76mm αντί για 90mm που σκεφτόμουν στην αρχή.Όταν το βάλαμε μπροστά ήταν κρύο και η εξάτμιση δεν ακουγόταν πολύ και είχα ψιλοξενερώσει που του είπα να μην κάνει πολλή φασαρία! Αλλά στον δρόμο με το που ζεστάθηκε λιγάκι άλλαξα τελείως γνώμη! Βγήκε ακριβώς όπως το ήθελα! Με ένα σούπερ φυσηματάκι στο φόρτωμα της τουρμπίνας και γλυκό μπασάκι! Το ίδιο βράδυ το πήγα με έναν φίλο μου μέχρι το Σείριο για να πάρει την εντολή ο εγκέφαλος και να καούν λιγάκι οι κυψέλες. Στον γυρισμό κατέβαινα τάπα και σε μία ψιλοκατηφορίτσα
είδα επιτέλους την βελόνα στο τέρμα! 220! Η αποκορύφωση όμως ήταν όταν βγήκα απο Εθνική.Σταματάω σε ένα στοπ,ξεκινάω και στην αλλάγη 2ας σε 3η κάνει ένα σκάσιμο η εξάτμιση λές και ήταν απο Έβο! Ο φίλος μου έμεινε λαλάκας! Καλά μου λέει το αυτοκίνητο πάει,την άκουσε,δεν τη παλεύει!! !Απο γκαζάκι μπορώ να πώ οτι έχει πάρει λίγο,αλλά και τίποτα
να μην πήρε μόνο με τον ήχο που ακούω και τα σκασιματάκια απο 2α σε 3η μόλις ζεσταθεί μου φτάνουν! Σε λίγο καιρό πάω για δυναμομέτρηση και μετά στον Ανδριαννάκη για πρόγραμμα.Υπάρχουν σκέψεις μήπως αλλαχτεί και ο καταλύτης,θα δείξει!


edit by Polatov: αλλαξε ο τιτλος...


ΕικόναΕικόναΕικόνα
ΚΝ airfilter,Catback 55mm exhaust,Bailey blow off and 1,2 bar--132 hp at the wheels.

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Νοέμ 18, 2007 8:20 pm

Αντε με το καλο...Και βεβαια ο καταλυτης θα βοηθησει!55 εσωτερικη ή εξωτερικη?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
soundcrash
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1510
Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
Τοποθεσία: Ροδος

Δημοσίευση από soundcrash » Κυρ Νοέμ 18, 2007 8:25 pm

Με το καλο φιλε μου.. καλοταξιδο..
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Devious
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευ Αύγ 27, 2007 9:29 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Devious » Κυρ Νοέμ 18, 2007 8:33 pm

Ευχαριστώ παιδιά! Για τον καταλύτη το σκέφτομαι για το λαμπάκι,αλλιώς....Αν τα 63,5 που βάζουν τα fr και τα κούπρα είναι εξωτερική τότε εξωτερική είναι το 55 του δικού μου.
ΕικόναΕικόναΕικόνα
ΚΝ airfilter,Catback 55mm exhaust,Bailey blow off and 1,2 bar--132 hp at the wheels.

Άβαταρ μέλους
Devious
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευ Αύγ 27, 2007 9:29 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Devious » Κυρ Νοέμ 18, 2007 8:41 pm

Περιττό νομίζω να σας αναφέρω την κατανάλωση που έχω τώρα...Οκ έχω αρκετά βαρύ πόδι αλλά με μικτή οδήγηση σε 3000χλμ που μέτρησα είδα μ.ο 12,8..Και ένα βράδυ που κατέβηκα βόλτα και το άνοιξα λιγάκι είδα σε αυτά τα 60-70 χλμ κατανάλωση 13.4...Πάει αν μπεί και το πρόγραμμα θα μας κλείσουν μέσα..
ΕικόναΕικόναΕικόνα
ΚΝ airfilter,Catback 55mm exhaust,Bailey blow off and 1,2 bar--132 hp at the wheels.

Άβαταρ μέλους
Devious
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευ Αύγ 27, 2007 9:29 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Devious » Κυρ Νοέμ 18, 2007 8:42 pm

Άκυρο το 3.000,300 εννοούσα..
ΕικόναΕικόναΕικόνα
ΚΝ airfilter,Catback 55mm exhaust,Bailey blow off and 1,2 bar--132 hp at the wheels.

Άβαταρ μέλους
Mikez
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 8:46 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Δημοσίευση από Mikez » Κυρ Νοέμ 18, 2007 9:11 pm

Μπραβο φιλε..αντε καλή αρχή στη μηχανικη βελτιωση του t-jet σου!Σε τι πιεση δουλευει τωρα το puntaki?

Άβαταρ μέλους
Devious
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευ Αύγ 27, 2007 9:29 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Devious » Κυρ Νοέμ 18, 2007 9:16 pm

Mikez έγραψε:Μπραβο φιλε..αντε καλή αρχή στη μηχανικη βελτιωση του t-jet σου!Σε τι πιεση δουλευει τωρα το puntaki?
Να'σαι καλά φίλε μου! 0,5-0,8 αν δεν κάνω λάθος..
ΕικόναΕικόναΕικόνα
ΚΝ airfilter,Catback 55mm exhaust,Bailey blow off and 1,2 bar--132 hp at the wheels.

Άβαταρ μέλους
Mikez
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 8:46 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Δημοσίευση από Mikez » Κυρ Νοέμ 18, 2007 9:27 pm

ξερεις μηπως ποσα αλογα θα βγαζει με προγραμμα ή τελοσπαντων ποσο πιστευεις?

Άβαταρ μέλους
Devious
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευ Αύγ 27, 2007 9:29 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Devious » Κυρ Νοέμ 18, 2007 9:39 pm

Mikez έγραψε:ξερεις μηπως ποσα αλογα θα βγαζει με προγραμμα ή τελοσπαντων ποσο πιστευεις?
Σε δυναμομέτρηση που έγινε σε άλλο μαμά t-jet έβγαλε 132 στρόφαλο.Αν υποθέσω οτι με το φίλτρο-μεσαίο-τελικό είμαι μετα βίας 140 πιστέυω οτι με το πρόγραμμα και με τον καταλύτη αν μπούν μαζί θα βγούν τα 165-170.
ΕικόναΕικόναΕικόνα
ΚΝ airfilter,Catback 55mm exhaust,Bailey blow off and 1,2 bar--132 hp at the wheels.

Άβαταρ μέλους
iceman_n
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευση από iceman_n » Κυρ Νοέμ 18, 2007 9:43 pm

Devious έγραψε:Αν τα 63,5 που βάζουν τα fr και τα κούπρα είναι εξωτερική τότε εξωτερική είναι το 55 του δικού μου.
αν ειναι εξωτερικη μου φενετε λαθος γιατι 55μμ εξωτερικη βαζουν τα HGT που δεν ειναι τουρμπο.

εγω θα εβαζα 60μμ εξωτερικη απο down pipe και χωρις μεσαιο γιατι ειναι τουρμπο δεν χανει ροπη οπως η ατμοσφαιρα.

συν οτι εαν βελτιωσεις λιγο το μοτερ με λιγο μεγαλυτερη τουρμπινα αργοτερα δεν θα χρειαστει να ξαναφτιαξες αλλη εξατμιση διοτι θα ειχες μια εξατμιση με προοπτικη.και αν βαλεις και προγραμμα χωρις αλλη τουρμπινα και ανεβεις και αλλο σιγουρα το 55μμ εξωτερικη ειναι λαθος.

βεβαια δεν ειμαι και τελειος σιγουρος αλλα απο τα λιγα που εχω διαβασει εδω για τα GT μιας και δεν εχω GT εχω θα εβαζα 60αρα εξωτερικη.

μπορει να κανω και λαθος ας μας πει καλυτερα καποιος πιο εμπειρος στα τουρμπο

Άβαταρ μέλους
grhgorhsptol
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1509
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm

Δημοσίευση από grhgorhsptol » Κυρ Νοέμ 18, 2007 9:43 pm

Πολλά νομίζω ότι βάζεις Devious....
155-160 μπορεί...παραπάνω δεν νομίζω....εκτός αν ανέβει και η πίεση στα 1,1(?) :mrgreen:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος grhgorhsptol την Πέμ Οκτ 08, 2009 10:37 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
iceman_n
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευση από iceman_n » Κυρ Νοέμ 18, 2007 9:48 pm

iceman_n έγραψε:
Devious έγραψε:Αν τα 63,5 που βάζουν τα fr και τα κούπρα είναι εξωτερική τότε εξωτερική είναι το 55 του δικού μου.
αν ειναι εξωτερικη μου φενετε λαθος γιατι 55μμ εξωτερικη βαζουν τα HGT που δεν ειναι τουρμπο.

εγω θα εβαζα 60μμ εξωτερικη απο down pipe και χωρις μεσαιο γιατι ειναι τουρμπο δεν χανει ροπη οπως η ατμοσφαιρα.

συν οτι εαν βελτιωσεις λιγο το μοτερ με λιγο μεγαλυτερη τουρμπινα αργοτερα δεν θα χρειαστει να ξαναφτιαξες αλλη εξατμιση διοτι θα ειχες μια εξατμιση με προοπτικη.και αν βαλεις και προγραμμα χωρις αλλη τουρμπινα και ανεβεις και αλλο σιγουρα το 55μμ εξωτερικη ειναι λαθος.

βεβαια δεν ειμαι και τελειος σιγουρος αλλα απο τα λιγα που εχω διαβασει εδω για τα GT μιας και δεν εχω GT εχω θα εβαζα 60αρα εξωτερικη.

μπορει να κανω και λαθος ας μας πει καλυτερα καποιος πιο εμπειρος στα τουρμπο
αυτο που λεω για τα gt το εβαλα σαν παραδειγμα διοτι δεν εχω τουρμπο αμαξι και τα λιγα που ξερω για τουρμπο τα ξερω λογο του gt και τον παιδιων που το εχουν και γραφουν εδω.

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Νοέμ 18, 2007 9:51 pm

Μην το βλεπεις ετσι Διονυση..55 εξωτερικη ειναι φυσιολογικη για ενα 1.4 με τουρμπο που δουλευει σε χαμηλη πιεση και σπουλαρει απο χαμηλα.Μην ξεχνας οτι ειναι και euro 4(ή μηπως 5?) ενω το gt (0?)!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Devious
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευ Αύγ 27, 2007 9:29 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Devious » Κυρ Νοέμ 18, 2007 10:05 pm

Η συγκεκριμένη εξάτμιση δεν φτιάχτηκε για να σηκώσει αργότερα μεγαλύτερη τουρμπίνα!Αν πήγαινα έτσι θα έβαζα 63,5 και θα κρέμαγα σίγουρα. Το σκεπτικό ήταν να αντέξει μέχρι και πρόγραμμα.Το πρόγραμμα που έχω υπόψιν μου θα σηκώσει 1,2 over και τα 165 είναι πολύ πιθανά! Όσο για την κατάργηση του μεσαίου δεν ήθελα ούτε να πειραματιστώ που υπήρχε μεγάλη πιθανότητα να κρεμάσει,ούτε να έχω ένα αμάξι που κάνει αρκετό θόρυβο καθώς ταξιδεύω και συχνά...Και τι κέρδος? 1 άλογο ακόμα? Αστο καλύτερα!Όσο για την διάμετρο σκέψου! 55 φοράνε τα μαμα κούπρα και βάζουν 63,5.Εμένα είχε 50 και έβαλα 55.Δεν νομίζω οτι χρειάζονται υπερβολές με την διάμετρο.Μέχρι τα 165 που θα φτάσει με αυτήν διάμετρο πιστεύω οτι είναι ιδανικο το 55. Στο μέλλον που θα μπεί η 2854 της Garett, θα αλλαχτεί και η εξάτμιση! :grin:
ΕικόναΕικόναΕικόνα
ΚΝ airfilter,Catback 55mm exhaust,Bailey blow off and 1,2 bar--132 hp at the wheels.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα Grande Abarth και EVO”