στα λεφτα που λες ειναι καλυτερα να ξεφυγω απο τις vl. καλα καταλαβες ελεγα μεταχειρισμενη 200-250 ευρω και 400-450 προγραμμα.περαστικα εκτος γιατι συνυπολογιζονται και στις δυο μετατροπες που συγκρινω. μεταχειρισμενη τουρμπινα με service ειναι καλη ιδεα.καινουργια vl36 σκοτωνει γιατι ειναι καινουργια σαν τουρμπινα-ανταλλακτικο και δεν συμφερει κατα τη γνωμη μου.αλλα εννοειται οτι πληρωνεις παιρνεις ετσι....lambros έγραψε:vl36 + προγραμμα μονο 600 ευρω???? δεν παιζει.....για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο....χτυπας καινουργια vl36 ( φτηνοτερη απο 570 ευρω δεν εχω βρει)....+ αλλα 400-450 το προγραμμα...πας 1000 ρικο! εχεις 175 αλογακια χωρις την παραμικρη σκοτουρα....vlachos1990 έγραψε:πολυ σωστο αυτο που λες. αν και δεν νομιζω οτι θελω να ξεφυγω πανω απο 190-200.
βεβαια αυτο το ετοιμο σετακι ειναι καπως τσιμπιμενο απο θεμα χρηματων, αν δεν κανω λαθος.βεβαια εννοειται οτι εχει τα παντα επανω.
με vl απ οτι βλεπω με 600 ευρω μαξ μπορεις να ξεκαθαρισεις και να εισαι πιεσμενα οπως ειπες και εσυ αλλα δοκιμασμενα 170-175αλογα με 95αρα βενζινη..
Bελτίωση κινητήρα T-Jet
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς
Re: ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ VL38 ή VL36
- lambros
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 787
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
- Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS
Re: ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ VL38 ή VL36
vlachos1990 έγραψε:στα λεφτα που λες ειναι καλυτερα να ξεφυγω απο τις vl. καλα καταλαβες ελεγα μεταχειρισμενη 200-250 ευρω και 400-450 προγραμμα.περαστικα εκτος γιατι συνυπολογιζονται και στις δυο μετατροπες που συγκρινω. μεταχειρισμενη τουρμπινα με service ειναι καλη ιδεα.καινουργια vl36 σκοτωνει γιατι ειναι καινουργια σαν τουρμπινα-ανταλλακτικο και δεν συμφερει κατα τη γνωμη μου.αλλα εννοειται οτι πληρωνεις παιρνεις ετσι....lambros έγραψε:vl36 + προγραμμα μονο 600 ευρω???? δεν παιζει.....για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο....χτυπας καινουργια vl36 ( φτηνοτερη απο 570 ευρω δεν εχω βρει)....+ αλλα 400-450 το προγραμμα...πας 1000 ρικο! εχεις 175 αλογακια χωρις την παραμικρη σκοτουρα....vlachos1990 έγραψε:πολυ σωστο αυτο που λες. αν και δεν νομιζω οτι θελω να ξεφυγω πανω απο 190-200.
βεβαια αυτο το ετοιμο σετακι ειναι καπως τσιμπιμενο απο θεμα χρηματων, αν δεν κανω λαθος.βεβαια εννοειται οτι εχει τα παντα επανω.
με vl απ οτι βλεπω με 600 ευρω μαξ μπορεις να ξεκαθαρισεις και να εισαι πιεσμενα οπως ειπες και εσυ αλλα δοκιμασμενα 170-175αλογα με 95αρα βενζινη..
οταν πηρα την vl36 στο χερι...ρωτησα ποσο κοστιζει για την επισκευασω...guess what....200 euro!! σκεψου μονο η διαγνωση κοστιζει 50 ευρω για το ανοιγμα της turbinas......αν τα υπολογισεις....πας στα 900 ευρω!! αξιζει λοιπον ? τι λες?
- forza italia
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 1613
- Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ VL38 ή VL36
ποσα χλμ δλδ;γιατι και εγω ξερω αρκετα bt με td04 ή 2056 που δεν δουλευουν σωστα......kostas013 έγραψε:ναι εχουμε στην πατρα αρκετα t jet δια χειρος φωτη με td04 τα οποια δεν καταλαβαινουν τιποτα... και ειναι αρκετο καιρο ετσι!!!
με μαμα σωθικα!!
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......
- lambros
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 787
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
- Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS
Re: Bελτίωση κινητήρα T-Jet
παιδες αυτο το καιρο με τρωει να φτιαξω το t-jet στο light abarth setup...oποτε σκεφτομαι να αγορασω την vl36 αυτην τη φορα-ολοκαινουργια (570 ευρω),ωραια μεχρι εδω...το θεμα μου ειναι ποιος θα μου κανει το remap με δεδομενο οτι βρισκομαι τσεχια! σκεφτηκα να στειλω την ecu ελλαδα,αλλα το φοβαμαι μην εχουμε κανα θεμα στο βγαλε/βαλε και μεινω χωρις αμαξι στο τελος..επιπλεον δεν θα ειναι customized φτιαγμενο σε dyno...ακομα ρωτησα την Gtech στην γερμανια αλλα μου ζητανε 800 ευρω ακουσον ακουσον!!! καμια ιδεα??
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Bελτίωση κινητήρα T-Jet
για ρωτα τον φωτη (hammersword) τι μπορει να γινει
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Bελτίωση κινητήρα T-Jet
Λαμπρο remap χωρις το αμαξι παρων..........καλυτερα να το αποφυγεις.Καποια στιγμη πχ το καλοκαιρι αν ερθεις Ελλαδα το κανεις.Και το κανεις ΜΟΛΙΣ ερθεις για να εχεις και μερικες μερες περιθωριο αν χρειαστει κατι να ξαναδεις.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- lambros
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 787
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
- Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS
Re: Bελτίωση κινητήρα T-Jet
ναι εχεις δικο σε αυτο! ψαχνω παραλληλα μηπως βρω και καμια αξιοπιστη λυση εδω κοντα...γιατι το ποτε θα κατεβασω το αμαξι ελλαδα ειναι ενα θεμα,μιας και το πηγαινε-ελα (συνολο 4000κμ) κοστιζει αδρα!
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Bελτίωση κινητήρα T-Jet
Καταρχην σεταρισμα καλοκαιρι στην Ελλαδα και να ζεις Τσεχια δν λεει..
Η μονη λυση ειναι να βρεις δανεικο μηχανακι slave και να κανεις ετσι την δουλεια σου(με πατηματα σε δρομο ή dyno) αφου θελεις οπωσδηποτε ενα setup μονο για το δικο σου αμαξι.Βεβαια προυποθετει να μπορει και ο προγραμματιστης να εχει το ιδιο master.
Η μονη λυση ειναι να βρεις δανεικο μηχανακι slave και να κανεις ετσι την δουλεια σου(με πατηματα σε δρομο ή dyno) αφου θελεις οπωσδηποτε ενα setup μονο για το δικο σου αμαξι.Βεβαια προυποθετει να μπορει και ο προγραμματιστης να εχει το ιδιο master.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς
Re: Bελτίωση κινητήρα T-Jet
απο περιεργεια ρε φιλε ποσο εκαιγες με μαμα και ποσο με την vl36? συνολικα ελλαδα τσεχια εννοωlambros έγραψε:ναι εχεις δικο σε αυτο! ψαχνω παραλληλα μηπως βρω και καμια αξιοπιστη λυση εδω κοντα...γιατι το ποτε θα κατεβασω το αμαξι ελλαδα ειναι ενα θεμα,μιας και το πηγαινε-ελα (συνολο 4000κμ) κοστιζει αδρα!
- lambros
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 787
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
- Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS
Re: Bελτίωση κινητήρα T-Jet
δεν μπορω να το συγκρινω γιατι την vl36 δεν την χαρηκα σχεδον καθολου στο αμαξι ( μετα απο 500κμ την ακουσε για τα καλα ο αξονας της και βγηκε κατευθειαν πριν προκληθει μεγαλυτερη ζημια )....τωρα οσο αναφορα το ταξιδι,μονο βενζινες για το πηγαινε κοστισαν γυρω στα 380 ευρω...αν βαλεις διοδια + μια διανυκτερευση που αναγκαστικα θα κανεις σου βγαινει 500 ρικο!vlachos1990 έγραψε:απο περιεργεια ρε φιλε ποσο εκαιγες με μαμα και ποσο με την vl36? συνολικα ελλαδα τσεχια εννοωlambros έγραψε:ναι εχεις δικο σε αυτο! ψαχνω παραλληλα μηπως βρω και καμια αξιοπιστη λυση εδω κοντα...γιατι το ποτε θα κατεβασω το αμαξι ελλαδα ειναι ενα θεμα,μιας και το πηγαινε-ελα (συνολο 4000κμ) κοστιζει αδρα!
- lambros
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 787
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
- Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS
Re: Bελτίωση κινητήρα T-Jet
δεν το επιασα αυτο με το slave μηχανακι ...τι ακριβως εννοεις? οσο αναφορα το remap...δεν εννοουσα να ειναι αποκλειστικα για το αμαξι μου...αλλα να ειναι καλυμπραρισμενο εστω στο setup μου....πχ απο αλλο t-jet με light abarth setup! το προβλημα ειναι οτι εδω τσεχια δεν εχουν ιδεα απο ιταλικα και γενικα δεν πολυ ασχολουνται με κινητηρες βενζινης, οποτε ειναι απιθανο να βρω προγραμματιστη με εμπειρια που να με βοηθησει....P.A.D.R.C έγραψε:Καταρχην σεταρισμα καλοκαιρι στην Ελλαδα και να ζεις Τσεχια δν λεει..
Η μονη λυση ειναι να βρεις δανεικο μηχανακι slave και να κανεις ετσι την δουλεια σου(με πατηματα σε δρομο ή dyno) αφου θελεις οπωσδηποτε ενα setup μονο για το δικο σου αμαξι.Βεβαια προυποθετει να μπορει και ο προγραμματιστης να εχει το ιδιο master.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Bελτίωση κινητήρα T-Jet
Οι προγραμματιστες οταν θελουν να συνεργαστουν με καποιον του δινουν ενα "slave" αναγνωστη εγκεφαλων(οι ιδιοι προφανως εχουν το master ).Ο συνεργατης διαβαζει εναν εγκεφαλο στην Τσεχια πχ και μεσω email στελνει τα δεδομενα στον προγραμματιστη που ειναι στην Ελλαδα.Στην συνεχεια ο προγραμματιστης του στελνει το 1ο προγραμμα.Ο συνεργατης κανει ενα πατημα για το οποιο ταυτοχρονα κραταει Log(με ενα δευτερο εργαλειο=odb scanner) και στελνει στον προγραμματιστη το log ωστε να γινουν οι απαραιτητες βελτιωσεις και να να του δωσει το 2ο προγραμμα που ειναι καλυτερα καλιμπραρισμενο.
Ενδεχομενως να χρειαστει ξανα(και ξανα..) η διαδικασια αναλογως του 2ου(3ου κτλ log
Ετσι γινεται ο προγραμματισμος απο μακρια..
Ενδεχομενως να χρειαστει ξανα(και ξανα..) η διαδικασια αναλογως του 2ου(3ου κτλ log
Ετσι γινεται ο προγραμματισμος απο μακρια..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: Bελτίωση κινητήρα T-Jet
Παιδες η vl36 ειναι ΜΗ επισκευασιμη καθως ειναι ρουλεμαν. Οποτε τα 200ευρω που σ ειπε ακυρο κ μαλλον ο τουρμπινας δεν την γνωριζε καλα την τουρμπινα.
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς
Re: Bελτίωση κινητήρα T-Jet
λοιπον παιδια το βαζω εδω αν και το θεμα ειναι τεραστιο πλεον.
εχω μια καλη ακρη με ενα μαστορα που παιζει τα ανοξειδωτα στα δακτυλα. εχει οτι διαμετρο σωληνα, τα καταλληλα μηχανηματα και γενικα οτι ελασμα χρειαζεται. τιμες χονδρικης αγορας και τελειως ξεφτιλα.απλα δεν κανει λεπτη δουλεια οπως η εξατμιση, καθημερινα, αλλα αλλου ειδους βιομηχανικες κατασκευες . αν μαθετε ποσο κανει ο σωληνας για εξατμιση που πληρωνουμε 1000+ ευρω σαν υλικο θα παθετε πλακα. για αρχη ειμαι T JET F/L με πανελ bmc και προγραμμα dynodrome και τωρα ξεκιναμε:
1)παω για εξατμιση.λεω μετα τον καταλυτη να τα αλλαξω ολα μεχρι πισω. υπαρχει αποθεμα σωληνα 60 χιλ εσωτερικη και λεμε να βαλουμε αυτον.
α)ειναι καλη η διαμετρος?
β) αξιζει απο τον καταλυτη και πισω ή μην τον ταλαιπωρησω τσαμπα και να αρκεστω σε μεσαιο τελικο?
γ)τα καζανακια δε εχουν σιλανσιε.θα ειναι τελιεως ελευθερα.δλδ οβαλ σχημα και απλα μεσα 1 με 2 πλεγματα μεταλλικα πολυ λεπτα και με μεγαλες τρυπες, του στυλ σουρωτηρια. αυτο εχει μεγαλη διαφορα με την κατασκευη ενος εξατμισα?ο θορυβος θα ειναι τεραστιος?
δ)θα εχω προβλημα με κανενα καταλυτη-λαμδα-check engine
2)καπακι θα μπει και intercooler μεταχειρισμενο που εχω βρει.το κανω επειδη λενε οτι τα δικα μας και ειδικα αν ειναι 1ο σταδιο, το καλοκαιρι εχουν προβλημα, δεν αποδιδουν και ενα intercooler θα ηταν σημαντικη βοηθεια.
α)ισχυει?αξιζει?
3)remapping.θα το παω για επαναπρογραμματισμο μετα την εξατμιση και το κουλερ.απλα θα περασει ενας καιρος μεχρι να γινει.
α)υπαρχει προωβλημα για τον καιρο που θα περασει?
β)ειναι αναγκαιο?
γ)καλο ειναι να γινει το πασχα η το καλοκαιρι?
4) ιδεες για αντικατασταση σωληνωσεων ή τοποθετηση γενικα ανοξειδωτων στο μοτερ. λεπτομερειες και διαφορα τετοια λεω.δοχεια αναθυμιασεων και τα λοιπα.με την προυποθεση οτι ο μαστορας δεν ασχολειται με αμαξια, οτι του δειξω κανει...\
σας ζαλισα συγγνωμη ευχαριστω...
εχω μια καλη ακρη με ενα μαστορα που παιζει τα ανοξειδωτα στα δακτυλα. εχει οτι διαμετρο σωληνα, τα καταλληλα μηχανηματα και γενικα οτι ελασμα χρειαζεται. τιμες χονδρικης αγορας και τελειως ξεφτιλα.απλα δεν κανει λεπτη δουλεια οπως η εξατμιση, καθημερινα, αλλα αλλου ειδους βιομηχανικες κατασκευες . αν μαθετε ποσο κανει ο σωληνας για εξατμιση που πληρωνουμε 1000+ ευρω σαν υλικο θα παθετε πλακα. για αρχη ειμαι T JET F/L με πανελ bmc και προγραμμα dynodrome και τωρα ξεκιναμε:
1)παω για εξατμιση.λεω μετα τον καταλυτη να τα αλλαξω ολα μεχρι πισω. υπαρχει αποθεμα σωληνα 60 χιλ εσωτερικη και λεμε να βαλουμε αυτον.
α)ειναι καλη η διαμετρος?
β) αξιζει απο τον καταλυτη και πισω ή μην τον ταλαιπωρησω τσαμπα και να αρκεστω σε μεσαιο τελικο?
γ)τα καζανακια δε εχουν σιλανσιε.θα ειναι τελιεως ελευθερα.δλδ οβαλ σχημα και απλα μεσα 1 με 2 πλεγματα μεταλλικα πολυ λεπτα και με μεγαλες τρυπες, του στυλ σουρωτηρια. αυτο εχει μεγαλη διαφορα με την κατασκευη ενος εξατμισα?ο θορυβος θα ειναι τεραστιος?
δ)θα εχω προβλημα με κανενα καταλυτη-λαμδα-check engine
2)καπακι θα μπει και intercooler μεταχειρισμενο που εχω βρει.το κανω επειδη λενε οτι τα δικα μας και ειδικα αν ειναι 1ο σταδιο, το καλοκαιρι εχουν προβλημα, δεν αποδιδουν και ενα intercooler θα ηταν σημαντικη βοηθεια.
α)ισχυει?αξιζει?
3)remapping.θα το παω για επαναπρογραμματισμο μετα την εξατμιση και το κουλερ.απλα θα περασει ενας καιρος μεχρι να γινει.
α)υπαρχει προωβλημα για τον καιρο που θα περασει?
β)ειναι αναγκαιο?
γ)καλο ειναι να γινει το πασχα η το καλοκαιρι?
4) ιδεες για αντικατασταση σωληνωσεων ή τοποθετηση γενικα ανοξειδωτων στο μοτερ. λεπτομερειες και διαφορα τετοια λεω.δοχεια αναθυμιασεων και τα λοιπα.με την προυποθεση οτι ο μαστορας δεν ασχολειται με αμαξια, οτι του δειξω κανει...\
σας ζαλισα συγγνωμη ευχαριστω...
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Bελτίωση κινητήρα T-Jet
Καλη ειναι η 60αρα κατα την γνωμη μου με μικρη διαφορα απο την 63,5 .Προβλημα με Λ γιατι δν θα τους πειραξεις .Για τον θορυβο δν μπορω να σε βοηθησω.Ενα τελικο παντως εχει και υαλοβαμβακα πολλες φορες μαζι με τα διατρυτους νεροσωληνες.
Στο engine bay τζαμπα βαρος θα προσθεσεις αν αντικαταστησεις τους σωληνες με ανοιξειδωτα.
Οσον αφορα το remap ,δν εχει θεμα ποτε θα το κανεις ακομα και αν κανεις τις αλλαγες τωρα.Μια μικρη προσαρμογη την κανει απο μονος του ο εγκεφαλος.Απλα καλη περιοδος ειναι ο Σεπτεμβριος-Οκτωβριος που οι θερμοκρασιες ειναι μετριες.
Σημαντικο στοιχειο,μιας και ολα τα IC δν ειναι ιδια ειδικα στους λαιμους,φροντισε να μην εχεις περισσοτερες γωνιες στις σωληνωσεις απ'οτι τωρα για να μην εχεις πτωση πιεσης.
Στο engine bay τζαμπα βαρος θα προσθεσεις αν αντικαταστησεις τους σωληνες με ανοιξειδωτα.
Οσον αφορα το remap ,δν εχει θεμα ποτε θα το κανεις ακομα και αν κανεις τις αλλαγες τωρα.Μια μικρη προσαρμογη την κανει απο μονος του ο εγκεφαλος.Απλα καλη περιοδος ειναι ο Σεπτεμβριος-Οκτωβριος που οι θερμοκρασιες ειναι μετριες.
Σημαντικο στοιχειο,μιας και ολα τα IC δν ειναι ιδια ειδικα στους λαιμους,φροντισε να μην εχεις περισσοτερες γωνιες στις σωληνωσεις απ'οτι τωρα για να μην εχεις πτωση πιεσης.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)