Φίλτρο K&N για Grande Punto 1.4 8v .
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- kostas3650
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 56
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 20, 2007 3:36 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα/Πάτρα
Φίλτρο K&N για Grande Punto 1.4 8v .
Λοιπόν έχω το Grande Punto 1.4 με τα 77 άλογα και πήρε το μάτι μου ένα φίλτρο που έχει βγάλει η Κ&Ν ειδικά γι'αυτο και συγκεκριμένα πρόκειται για το http://www.knfilters.com/search/product ... od=57-0655
Όπως ισχυρίζονται χαρίζει επιπλέον 4 άλογα με την τοποθετησή του αλλά και λιγότερη κατανάλωση (;) ισχύει κάτι τέτοιο;
Υπάρχει κάποιος που να το έχει βάλει ώστε να μου πει εντυπώσεις; όχι μόνο θεωριτικά αλλά και πρακτικά αν παρατήρησε διαφορά.
Τέλος με την εγγύηση τι γίνεται;Θα την χάσω;Μπορώ όταν το πηγαίνω στην αντιπροσοποία να βάζω το αρχικό φίλτρο ή για την εγκατάσταση του Κ&Ν απαιτούνται τρύπες/κοψίματα οπότε θα το καταλάβουν;
Ευχαριστώ!
Όπως ισχυρίζονται χαρίζει επιπλέον 4 άλογα με την τοποθετησή του αλλά και λιγότερη κατανάλωση (;) ισχύει κάτι τέτοιο;
Υπάρχει κάποιος που να το έχει βάλει ώστε να μου πει εντυπώσεις; όχι μόνο θεωριτικά αλλά και πρακτικά αν παρατήρησε διαφορά.
Τέλος με την εγγύηση τι γίνεται;Θα την χάσω;Μπορώ όταν το πηγαίνω στην αντιπροσοποία να βάζω το αρχικό φίλτρο ή για την εγκατάσταση του Κ&Ν απαιτούνται τρύπες/κοψίματα οπότε θα το καταλάβουν;
Ευχαριστώ!
- TOLAROS
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2276
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 07, 2006 6:02 pm
- Τοποθεσία: Ρόδος
Re: Grande Punto K&N Filter
Μικρότερη κατανάλωση;;;;;;;Αδύνατο!Με φίλτρο θα έχεις περισσότερο αέρα,η ECU θα το καταλάβει και θα δίνει-λίγο-περισσότερο καύσιμο,άρα πλουσιότερο μίγμα=λίγη άυξηση ισχύος(αν και 4 άλογα...ξέρω γω).Πώς γίνεται να έχει λιγότερη κατανάλωση;Ψάξτο καλύτερα...kostas3650 έγραψε:Λοιπόν έχω το Grande Punto 1.4 με τα 77 άλογα και πήρε το μάτι μου ένα φίλτρο που έχει βγάλει η Κ&Ν ειδικά γι'αυτο και συγκεκριμένα πρόκειται για το http://www.knfilters.com/search/product ... od=57-0655
Όπως ισχυρίζονται χαρίζει επιπλέον 4 άλογα με την τοποθετησή του αλλά και λιγότερη κατανάλωση (;) ισχύει κάτι τέτοιο;
Υπάρχει κάποιος που να το έχει βάλει ώστε να μου πει εντυπώσεις; όχι μόνο θεωριτικά αλλά και πρακτικά αν παρατήρησε διαφορά.
Τέλος με την εγγύηση τι γίνεται;Θα την χάσω;Μπορώ όταν το πηγαίνω στην αντιπροσοποία να βάζω το αρχικό φίλτρο ή για την εγκατάσταση του Κ&Ν απαιτούνται τρύπες/κοψίματα οπότε θα το καταλάβουν;
Ευχαριστώ!
- kostas3650
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 56
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 20, 2007 3:36 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα/Πάτρα
Απλά το έιχα διαβάσει σε ένα φόρουμ όπως έψαχνα στο google και μου έκανε και εμένα εντύπωση, ούτε εγώ πιστεύω να ισχύει κάτι τέτοιο. Έλεγαν πως γίνεται καλύτερη καύση γι'αυτό με την ίδια ποσότητα καυσίμου έχεις μεγαλύτερη απόδοση άρα διανύεις περισσότερα χιλιόμετρα...
Αξίζει η εγκατάσταση ενός φίλτρου δεδομένου όσων προσφέρει, του κόστους του αλλά και της (λογικά) αύξηση της κατανάλωσης ή όχι;
Αξίζει η εγκατάσταση ενός φίλτρου δεδομένου όσων προσφέρει, του κόστους του αλλά και της (λογικά) αύξηση της κατανάλωσης ή όχι;
- TOLAROS
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2276
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 07, 2006 6:02 pm
- Τοποθεσία: Ρόδος
Μην πιστεύεις τπτ αν δε δεις δυναμόμετρο πριν και μετά.Αν θες γκάζια,κάνε οικονομία και αργότερα βάλε φπε,turbo ή κάτι άλλο,δε σώζεται το grande μ'ένα φίλτροkostas3650 έγραψε:Απλά το έιχα διαβάσει σε ένα φόρουμ όπως έψαχνα στο google και μου έκανε και εμένα εντύπωση, ούτε εγώ πιστεύω να ισχύει κάτι τέτοιο. Έλεγαν πως γίνεται καλύτερη καύση γι'αυτό με την ίδια ποσότητα καυσίμου έχεις μεγαλύτερη απόδοση άρα διανύεις περισσότερα χιλιόμετρα...
Αξίζει η εγκατάσταση ενός φίλτρου δεδομένου όσων προσφέρει, του κόστους του αλλά και της (λογικά) αύξηση της κατανάλωσης ή όχι;
- kostas3650
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 56
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 20, 2007 3:36 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα/Πάτρα
- Dreamcatcher
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 980
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 20, 2006 5:40 pm
- Τοποθεσία: Salonica
- Επικοινωνία:
4 αλογα και ειδικα ετσι απλα με φιλτρο σε 8v; μμμ φιλε μου χωρις να θελω να σε απογοητευσω αλλα δεν νομιζω πως κατι τετοιο ειναι εφικτο:) εγω πχ καποτε ειχα ενα ελευθερας της Κ&Ν στο δικο μου (sporting) και αναθεμα αν ειδα μεγαλες διαφορες.. καπακι εβαλα σκουπα χεχε! τωρα οτι θα δωσει λιγο ζωντανια θα δωσει, αυτο ειναι σιγουρο, απλα μην περιμενεις θαυματα:)
Red like passion!!
- kostas3650
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 56
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 20, 2007 3:36 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα/Πάτρα
- BLUE SCORPION
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3018
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 17, 2006 2:53 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΡΟΔΟΣ
μονο ηχο θα αποκτησεις τπτ αλλο ισως να εχεις μια μικρη διαφορα στην ροπη αλλα σε τελικες θα σε κοβει
και οπως θα περνω τις στροφες με 130 χωρις λαστιχα και αντιστρεπτικες εσυ αν θελεις κοιταζε με
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Bλεποντας την τοποθετηση του,το μονο που μπορω να σκεφτω αυτη την στιγμη ειναι οτι σε καθε σταματημα στο φαναρι το αμαξι θα ρουφαει ΜΟΝΟ ζεστο αερα (για να μην πω οταν ανοιγει το βεντιλατερ).Πρακτικα αυτο σημαινει μειωση των επιδοσεων του αυτοκινητου σου τουλαχιστον οταν θα ξεκινας.Παρολα αυτα αν κινεισαι με 100ή 120 χλμ δεν γνωριζω αν τελικως αυτος ο σωληνας θα εχει εκεινη την παροχη που πρεπει ωστε να σου φερνει τοσο δροσερο αερα ωστε η θερμοκρασια του αερα στο engine-bay να μην επηρρεαζει την αποδοση του.
Το μονο σιγουρο ειναι οτι θα εχεις πολυ ωραιο ηχο απο την πεταλουδα σου..
Εν κατακλειδι θα ελεγα να μην το δοκιμασεις..Καλυτερα να προτιμησεις καποιο φιλτρο που να βλεπει κατευθειαν μετωπη.
Το μονο σιγουρο ειναι οτι θα εχεις πολυ ωραιο ηχο απο την πεταλουδα σου..
Εν κατακλειδι θα ελεγα να μην το δοκιμασεις..Καλυτερα να προτιμησεις καποιο φιλτρο που να βλεπει κατευθειαν μετωπη.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
- Spartiatis No2
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 705
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 22, 2006 7:02 pm
- Τοποθεσία: Σπάρτη
Καλά. όλοι οι φιλτράδες υπόσχονται τα καλύτερα. Κάτι θα πάρεις, αλλά μείωση κατανάλωσης καυσίμου με τίποτα. Πάντως αυτό δεν σημαίνει οτι θα υπάρξει και αύξηση. +4 άλογα με τίποτα πάλι. +2 άλογα το πολύ. Το BMC CDA σε Focus 1.4 λένε οτι δίνει 7 άλογα, αλλά σε τεστ σε περιοδικό απέδωσε +4. Και είναι και carbon.
- AngelFire
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 36
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 11, 2007 10:11 pm
- AngelFire
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 36
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 11, 2007 10:11 pm
Σκουπα για το Grande δεν εχει βγει ακομα,μονο αυτο το φιλτρο υπαρχει!Μπορειs βεβαια να βαλειs αλλα εγω δε θα το εκανα απο την στιγμη που καποια εταιρια δεν εχει βγαλει αποκλειστικα για το Grande.π.χ αν βαλειs αλλο,πρωτον θα κανειs πατεντα κ δευτερο μπορει αντι να κερδισειs κατι να χασειs!Οσο για το φιλτρο δεν χρειαζεται καποια πατεντα