Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
-
Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Δημοσίευση
από Gazofonix » Σάβ Ιούλ 14, 2012 11:27 pm
saxon_747 έγραψε:GiannisMS έγραψε: ενώ δεν καίει λάδι ο κινητήρας.
Δεν ειναι κακο να καει λιγο λαδακι.
Επιβαλετε να καιει λιγο.Εκτος αν ειναι Tsi οποτε καει ΟΛΑ του τα λαδια απο αλλαγη σε αλλαγη.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
-
kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Δημοσίευση
από kostas013 » Σάβ Ιούλ 14, 2012 11:33 pm
τα τσι δεν αλλαζουν λαδια.. απλα συμπληρωνουν -_-
αλλαγες λαδιου και λαμακιες..
ξεπερασμενα πραγματα...
-
arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Δημοσίευση
από arpas » Σάβ Ιούλ 14, 2012 11:47 pm
anastazio83 έγραψε:Παιδιά μην ακούω κουκουρούκου πράγματα...Τα motul ειναι για αγωνιστική χρήση και καθε 5000 αλλάζουν μόνο σε σκληρή χρήση και απο αμάξια με περισσότερα άλογα απο τα δικά μας..
Εγώ τα αλλάζω κάθε 8.000-10.000 αναλόγως τη φάση που θα είμαι...Μέχρι τα 5.000 το λάδι δεν έχει αλλάξει καν χρώμα σχεδόν...και λέω ''σχεδόν'' για να μη φανώ υπερβολικός...Τη τιμή δε τη θυμαμαι ακριβώς αλλά εκεί γυρω στα 26 αν θυμάμαι καλα απο Φρατζή αν είσαι απο Αθηνα..
Αυτό που λες φίλε μου για το λάδι ότι δεν αλλάζει χρώμα με τα χιλιόμετρα, έχω την εντύπωση ότι δεν είναι απαραίτητα καλό, μιας και τα λάδια, εκτός από λίπανση, καθαρίζουν τον κινητήρα και από τα υπολείμματα καύσης. Επομένως το να μαυρίζουν σημαίνει ότι κάνουν δουλειά
-
Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Δημοσίευση
από Gazofonix » Σάβ Ιούλ 14, 2012 11:51 pm
Τασο καλα λεει ο Αργυρης.Λαδι που δεν μαυριζει δεν δουλευει σωστα στον κινητηρα.Εννοειτε οτι μιλαμε για μοτερακια που εχουν πανω απο 30.000 χλμ.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
-
anastazio83
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 522
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 04, 2008 9:54 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Δημοσίευση
από anastazio83 » Δευ Ιούλ 16, 2012 4:33 pm
90.000 έχω και δε συμμερίζομαι απόλυτα την άποψη αυτη...μαυρίζουν τα λάδια αλλα οχι πριν τις 3.000 σίγουρα...Στις 7.000 όμως ειναι πίσσα...Το να αργουν να μαυρίσουν ειναι καλό πιστεύω...
seicento sporting- fiat bravo sx- grande punto t-jet sport-.............
και δωστου πολυστροφικοτητα!!!
-
GiannisMS
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 115
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 23, 2011 4:32 pm
- Τοποθεσία: Μελίσσια Αττικής
Δημοσίευση
από GiannisMS » Δευ Ιούλ 16, 2012 9:11 pm
kostas013 έγραψε:τα τσι δεν αλλαζουν λαδια.. απλα συμπληρωνουν -_-
αλλαγες λαδιου και λαμακιες..
ξεπερασμενα πραγματα...
Κορυφαίο!!!
-
saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Δημοσίευση
από saxon_747 » Δευ Ιούλ 16, 2012 9:31 pm
anastazio83 έγραψε:90.000 έχω και δε συμμερίζομαι απόλυτα την άποψη αυτη...μαυρίζουν τα λάδια αλλα οχι πριν τις 3.000 σίγουρα...Στις 7.000 όμως ειναι πίσσα...Το να αργουν να μαυρίσουν ειναι καλό πιστεύω...
+1
Aκριβως το ιδιο βλεπω και στο δικο μου, με 130000χλμ. Γυρω στα 3000χλμ αρχιζουν να μαυριζουν...
-
arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Δημοσίευση
από arpas » Δευ Ιούλ 16, 2012 9:39 pm
saxon_747 έγραψε:anastazio83 έγραψε:90.000 έχω και δε συμμερίζομαι απόλυτα την άποψη αυτη...μαυρίζουν τα λάδια αλλα οχι πριν τις 3.000 σίγουρα...Στις 7.000 όμως ειναι πίσσα...Το να αργουν να μαυρίσουν ειναι καλό πιστεύω...
+1
Aκριβως το ιδιο βλεπω και στο δικο μου, με 130000χλμ. Γυρω στα 3000χλμ αρχιζουν να μαυριζουν...
Και σε μένα γύρω στις 3000 αρχίζουν να μαυρίζουν. Απλά άλλο 3000, άλλο 5000 που ειπώθηκε πριν. Κατά τα άλλα δε βλέπω να διαφωνούμε κάπου.
-
Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Δημοσίευση
από Gazofonix » Δευ Ιούλ 16, 2012 11:29 pm
Αυτο που ειπαμε πριν ηταν για λαδια που μετα απο 10κ βγαινουν σχεδον ξανθα.Εκει ειναι το προβλημα.Εννοειτε οτι ενα καλοσυντηρημενο μοτερακι με προβλεπομενες αλλαγες λαδιου δεν κραταει μεσα τοση μαυριλα ωστε να βγαινουν πισσα τα λαδια στις πρωτες 3-5 χιλ χλμ.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
-
anastazio83
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 522
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 04, 2008 9:54 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Δημοσίευση
από anastazio83 » Δευ Ιούλ 16, 2012 11:44 pm
μετά απο 10.000 να βγαίνουν ξανθά όντως θα προβληματιζόμουν και εγω...
seicento sporting- fiat bravo sx- grande punto t-jet sport-.............
και δωστου πολυστροφικοτητα!!!
-
Mikeharitakis
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 182
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 16, 2011 12:40 am
Δημοσίευση
από Mikeharitakis » Παρ Σεπ 21, 2012 9:22 pm
μετα απο 4.000 κμ που εβαλα τα Selenia 5-40 Κpe τα κοιταξα και ειδα οτι ο δειχτης ηταν στην μεση του σαγρε σημειου!!ολα τα κμ γιναν υπο καθεστως ζεστης ολο το καλοκαιρι και σε μικτες διαδρομες με το 50% αυτων αναμενο το Α/C....ειναι φυσιολογικη αυτη η καταλανωση?επισης τα λαδια ειχαν χρωμα σαν μελι προς σκουρο καστανο...
-
panos2
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 988
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 16, 2008 9:31 pm
- Τοποθεσία: xalandri
Δημοσίευση
από panos2 » Σάβ Σεπ 22, 2012 9:56 am
θα συμπληρωσεις περιπου 500ml λαδι.μια χαρα εινα η καταναλωση.το χειμωνα θα εχεις λιγοτερη καταναλωση.το αμαξι ειναι grande punto 1.4 95hp?
-
lambros
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 787
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
- Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS
Δημοσίευση
από lambros » Σάβ Σεπ 22, 2012 7:35 pm
παιδια και γω στο t-jet, τα Selenia 5-40 ΚPE βαζω,αυστηρα αλλαγη καθε 9000κμ...χωρις κανενα προβλημα εως τωρα....ερωτηση....θα με βγαλουν χειμωνα τσεχια (πιανει και -17 εδω) ? η να αλλαξω τυπο λαδιου για πιο χαμηλες θερμοκρασιες?
-
Mikeharitakis
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 182
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 16, 2011 12:40 am
Δημοσίευση
από Mikeharitakis » Σάβ Σεπ 22, 2012 8:40 pm
panos2 έγραψε:θα συμπληρωσεις περιπου 500ml λαδι.μια χαρα εινα η καταναλωση.το χειμωνα θα εχεις λιγοτερη καταναλωση.το αμαξι ειναι grande punto 1.4 95hp?
ναι πανο το Starjet ειναι...γενικα αξιζουν τα selenia? η να στραφω σε κατι αλλο?τα βαζω μονο και μονο επειδη εχει τις προδιαγραφες που θελει η Fiat...Δεν εχω θεμα εγγυησης ειμαι εκτος...απλα τα βαλω λογο τυπηκοτητας...
-
Mikeharitakis
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 182
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 16, 2011 12:40 am
Δημοσίευση
από Mikeharitakis » Σάβ Σεπ 22, 2012 8:42 pm
lambros έγραψε:παιδια και γω στο t-jet, τα Selenia 5-40 ΚPE βαζω,αυστηρα αλλαγη καθε 9000κμ...χωρις κανενα προβλημα εως τωρα....ερωτηση....θα με βγαλουν χειμωνα τσεχια (πιανει και -17 εδω) ? η να αλλαξω τυπο λαδιου για πιο χαμηλες θερμοκρασιες?
υποθετω οτι ενα 0-40 η 0-30 θα ταιριαζε καλητερα....