Αλλαγη λαδιων σε Grande ...

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
forza italia
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...

Δημοσίευση από forza italia » Τετ Ιούλ 11, 2012 8:44 am

Αφου ρε παιδι εισαι ευχαριστημενος με τα λαδακια που βαζεις γιατι θες να μπλεξεις;;;ασε τα selenia ,εγω στο t-jet μου δοκιμασα και selenia και redline και motul και shell,εκτος απο τα redline που ειδα καταναλωση της ταξεως των 300ml δεν παρατηρησα κατι αλλο....


η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......

Άβαταρ μέλους
GiannisMS
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 23, 2011 4:32 pm
Τοποθεσία: Μελίσσια Αττικής

Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...

Δημοσίευση από GiannisMS » Τετ Ιούλ 11, 2012 8:56 am

Διότι όταν προμηθεύεσαι selenia με 18 ευρώ το λίτρο κ το motul με 16 ευρώ που μπορεί να είναι καλύτερο (κανείς δεν το ξέρει,όλα δοκιμές θέλουν) κ παράλληλα όλοι το υμνούν δεν μπορεί να ''μην με τρώει''.
Δεν λέω,μπορεί να κάψει,μπορεί να μην δουλέψει σωστά όμως ήθελα μία άποψη.
Από ότι ξέρω όταν βάζεις μπροστά υπάρχουν τα κρίσιμα δευτερόλεπτα εκεί όπου μπορεί να γίνει η ζημιά μακροπρόθεσμα στον κινητήρα.
Υπάρχουν λάδια που με το που βάζεις μπρος ακούς τικ-τικ από τον κινητήρα,τριβή αυτού,μη σωστή κατονομή λαδιού ή τουλάχιστον αργή με συνέπεια η τριβή να αυξάνεται.Αν αυτό συμβαίνει συνεχώς θα έχεις θέμα.
Σε άλλα είναι ρολόϊ.Ανοίγεις κ το λάδι κάνει σωστά την δουλειά του.
ABARTH PUNTO EVO BIANCO 1949 - ΤΟ ΒΕΛΟΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗ ΦΑΡΕΤΡΑ ΤΟΥ
Το γκάζι είναι γλυκό!Λες γι΄αυτό να πάχυνα??
03/06/11:http://imageshack.us/g/822/abarth1.jpg/

Άβαταρ μέλους
forza italia
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...

Δημοσίευση από forza italia » Τετ Ιούλ 11, 2012 2:16 pm

αν θελεις αμεση προστασια κινητηρα σε κρυες συνθηκες που δεν εχουμε και τιποτα ιδιαιτερο στην ελλαδα,βαλε eneos 0w-50 ειναι κορυφη αλλα αρκετα ποιο ακριβα ακομα και απο τα selenia....
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......

Άβαταρ μέλους
anastazio83
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 522
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 04, 2008 9:54 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...

Δημοσίευση από anastazio83 » Πέμ Ιούλ 12, 2012 1:21 am

motul 300v 5-40 βάζω εγώ και ειμαι πολυ ευχαριστημένος..εννοειτε δε τσιμπαει καθολου
seicento sporting- fiat bravo sx- grande punto t-jet sport-.............
και δωστου πολυστροφικοτητα!!!Εικόνα

Άβαταρ μέλους
GiannisMS
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 23, 2011 4:32 pm
Τοποθεσία: Μελίσσια Αττικής

Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...

Δημοσίευση από GiannisMS » Πέμ Ιούλ 12, 2012 8:10 am

anastazio83 έγραψε:motul 300v 5-40 βάζω εγώ και ειμαι πολυ ευχαριστημένος..εννοειτε δε τσιμπαει καθολου
Κάθε πότε τα αλλάζεις?
Κ σε τί τιμή τα προμηθεύεσαι αν επιτρέπεται?
Ευχαριστώ.
ABARTH PUNTO EVO BIANCO 1949 - ΤΟ ΒΕΛΟΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗ ΦΑΡΕΤΡΑ ΤΟΥ
Το γκάζι είναι γλυκό!Λες γι΄αυτό να πάχυνα??
03/06/11:http://imageshack.us/g/822/abarth1.jpg/

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...

Δημοσίευση από saxon_747 » Πέμ Ιούλ 12, 2012 8:57 am

Γιατι βαζετε λαδια μη συμβατα με τον κινητηρα σας;

Το Motul 300V προοριζεται για αγωνιστικη χρηση (υποψιν τα αγωνιστικα αλλαζουν λαδια σε καθε αγωνα) και δεν εχει καμμια επαφη με τις προδιαγραφες των Punto, τόσο οσον αφορα το ιξωδες (15W-50 αντι για max 5w-40) οσο και απο πλευρας προδιαγραφων. (Δεν καλυπτει την ACEA C3 προδιαγραφη που απαιτει η FIAT)

Εκτος αν συντρεχουν ουσιαστικοι λογοι (βελτιωση καργα) δε βλεπω το λογο να μην προτιμησετε το Motul X-Clean...

Άβαταρ μέλους
GiannisMS
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 23, 2011 4:32 pm
Τοποθεσία: Μελίσσια Αττικής

Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...

Δημοσίευση από GiannisMS » Πέμ Ιούλ 12, 2012 12:13 pm

Η Motul όντως αντιστοιχεί για abarth punto το 8100 X-clean 5W-40 http://ew5.earlweb.com/recommendations. ... 9&brand=45.

Γιώργο ο φίλος βάζει 300V power 5W/40,αυτά που σκέφτομαι κ εγώ.Δεν είπαμε για 15w-50.
Τα αγωνιστικά αλλάζουν λάδι σε κάθε αγώνα γιατί ανεβάζουν τρομερές θερμοκρασίες φαντάζομαι αφού κινούνται σε ταχύτατους ρυθμούς.
Πού είδες ότι δεν καλύπτει την ACEA C3?
Στο αναλυτικό του λαδιού πάντως http://www.motul.com/system/product_des ... 1290086771
λέει
STANDARDS Above existing standards
δηλαδή πάνω από τα υφιστάμενα πρότυπα.Συνεπώς μπαίνει ανεξαρτήτου ACEA κατασκευαστή (?)
ABARTH PUNTO EVO BIANCO 1949 - ΤΟ ΒΕΛΟΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗ ΦΑΡΕΤΡΑ ΤΟΥ
Το γκάζι είναι γλυκό!Λες γι΄αυτό να πάχυνα??
03/06/11:http://imageshack.us/g/822/abarth1.jpg/

Άβαταρ μέλους
forza italia
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...

Δημοσίευση από forza italia » Πέμ Ιούλ 12, 2012 1:26 pm

τα motul αυτα θελουν αλλαγη το πολυ καθε 5000χλμ δεν ειναι κατασκευασμενα για καθημερινη χρηση,ολα τα λαδια εχουν συγκεκριμενες ιδιοτητες και προσθετα για την δουλεια που προοριζονται,εχουμε ενα μοτερακι πολυ καλο και αξιοπιστο,εγω λεω να μην κανετε πειραματα με τα λαδια και να ακολουθησεται την πεπατημενη shell-selenia ή και redline-eneos για τους ποιο ανησυχους και ανοιχτοχεριδες.....
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...

Δημοσίευση από saxon_747 » Πέμ Ιούλ 12, 2012 2:47 pm

GiannisMS έγραψε: Πού είδες ότι δεν καλύπτει την ACEA C3?
Στο αναλυτικό του λαδιού πάντως http://www.motul.com/system/product_des ... 1290086771
λέει
STANDARDS Above existing standards
δηλαδή πάνω από τα υφιστάμενα πρότυπα.Συνεπώς μπαίνει ανεξαρτήτου ACEA κατασκευαστή (?)

Απάντηση από ΜΟΤUL:
Dear, Mr........
thanks a lot for your interest into our products and website.

The new 300V line has no official approval from API or ACEA because its designed in the first line for racing application. We show this on the can with the word motorsport. But the performance of products is above existing standards. This also shown on the new designed 2L metallic can. That means if you want to use the product in your car for daily use: you can do it when the product is in the same viscosity range as required from the car maker and if you don't drive extended drain intervalls.



With best regards,
MOTUL Deutschland GmbH
Alexander Hornoff
Tech. Dept.
Kαι ερωτω: Τι (πιστευει πως) εχει να κερδισει καποιος απο ενα τετοιο λαδι σε σχεση με ενα "τυπικο" επωνυμο εντος προδιαφραφων που θετει ο κατασκευαστης;

Άβαταρ μέλους
anastazio83
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 522
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 04, 2008 9:54 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...

Δημοσίευση από anastazio83 » Πέμ Ιούλ 12, 2012 3:59 pm

Παιδιά μην ακούω κουκουρούκου πράγματα...Τα motul ειναι για αγωνιστική χρήση και καθε 5000 αλλάζουν μόνο σε σκληρή χρήση και απο αμάξια με περισσότερα άλογα απο τα δικά μας..
Εγώ τα αλλάζω κάθε 8.000-10.000 αναλόγως τη φάση που θα είμαι...Μέχρι τα 5.000 το λάδι δεν έχει αλλάξει καν χρώμα σχεδόν...και λέω ''σχεδόν'' για να μη φανώ υπερβολικός...Τη τιμή δε τη θυμαμαι ακριβώς αλλά εκεί γυρω στα 26 αν θυμάμαι καλα απο Φρατζή αν είσαι απο Αθηνα..
seicento sporting- fiat bravo sx- grande punto t-jet sport-.............
και δωστου πολυστροφικοτητα!!!Εικόνα

Άβαταρ μέλους
GiannisMS
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 23, 2011 4:32 pm
Τοποθεσία: Μελίσσια Αττικής

Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...

Δημοσίευση από GiannisMS » Πέμ Ιούλ 12, 2012 4:24 pm

saxon_747 έγραψε:
GiannisMS έγραψε: Πού είδες ότι δεν καλύπτει την ACEA C3?
Στο αναλυτικό του λαδιού πάντως http://www.motul.com/system/product_des ... 1290086771
λέει
STANDARDS Above existing standards
δηλαδή πάνω από τα υφιστάμενα πρότυπα.Συνεπώς μπαίνει ανεξαρτήτου ACEA κατασκευαστή (?)

Απάντηση από ΜΟΤUL:
Dear, Mr........
thanks a lot for your interest into our products and website.

The new 300V line has no official approval from API or ACEA because its designed in the first line for racing application. We show this on the can with the word motorsport. But the performance of products is above existing standards. This also shown on the new designed 2L metallic can. That means if you want to use the product in your car for daily use: you can do it when the product is in the same viscosity range as required from the car maker and if you don't drive extended drain intervalls.



With best regards,
MOTUL Deutschland GmbH
Alexander Hornoff
Tech. Dept.
Kαι ερωτω: Τι (πιστευει πως) εχει να κερδισει καποιος απο ενα τετοιο λαδι σε σχεση με ενα "τυπικο" επωνυμο εντος προδιαφραφων που θετει ο κατασκευαστης;

Εσύ ρώτησες? :smile:
Αν ναι,ευχαριστούμε!
Λέει για πού προορίζεται (αγωνιστικά),γιατί δεν έχει έγκριση,όμως δεν αποτρέπει ή δεν αμφισβητεί την απόδοση σε κινητήρα μη αγωνιστικό.
Συμβουλεύει να πάρεις εκείνο το motul με το ίδιο ιξώδες με του κατασκευαστή (5w/40).
Απάντησε διπλωματικά ή επαγγελματικά στην περίπτωσή μας. :mrgreen:

Πάντως στην ερώτηση σου,ο κατασκευαστής επισημαίνει δύο:ιξώδες κ έγκριση.
Το ιξώδες είναι ίδιο ενώ την έκγριση την παράκαμψε (?).
Τώρα το motul μπορεί να το επιλέξει κάποιος για την καλύτερη θερμοκρασία (από το τυπικό κατασκευαστή)που θα διατηρείται αυτό κ παράλληλα θα διατηρεί τον κινητήρα κ καλύτερη ευστροφία κινητήρα (?).
Mε το σκεπτικό της ερώτησης σου γιατί κ εγώ να αλλάξω τα selenia με τα motul x-clean,shell,castrol κλπ όταν μου δίνουν το ίδιο αποτέλεσμα?.
Εγώ θεωρώ ότι κάτι καλύτερο μπορεί να δώσει το v power.
ABARTH PUNTO EVO BIANCO 1949 - ΤΟ ΒΕΛΟΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗ ΦΑΡΕΤΡΑ ΤΟΥ
Το γκάζι είναι γλυκό!Λες γι΄αυτό να πάχυνα??
03/06/11:http://imageshack.us/g/822/abarth1.jpg/

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...

Δημοσίευση από saxon_747 » Πέμ Ιούλ 12, 2012 7:21 pm

GiannisMS έγραψε: Εσύ ρώτησες? :smile:
Αν ναι,ευχαριστούμε!
Oχι, ειναι απο παλαιοτερη ερωτηση που ειχε γινει σε αναλογη συζητηση σε αλλο φορουμ.
GiannisMS έγραψε: Λέει για πού προορίζεται (αγωνιστικά),γιατί δεν έχει έγκριση,όμως δεν αποτρέπει ή δεν αμφισβητεί την απόδοση σε κινητήρα μη αγωνιστικό.
Συμβουλεύει να πάρεις εκείνο το motul με το ίδιο ιξώδες με του κατασκευαστή (5w/40).
Απάντησε διπλωματικά ή επαγγελματικά στην περίπτωσή μας. :mrgreen:
Ε, τη δουλεια του κανει ο ανθρωπος. Εμας μας ενδιαφερει ομως τι λεει και η Φιατ...


GiannisMS έγραψε: Τώρα το motul μπορεί να το επιλέξει κάποιος για την καλύτερη θερμοκρασία (από το τυπικό κατασκευαστή)που θα διατηρείται αυτό κ παράλληλα θα διατηρεί τον κινητήρα κ καλύτερη ευστροφία κινητήρα (?).
Μα γι'αυτο ο κατασκευαστης (που ξερει καλυτερα απο ολους πως δουλευει ο κινητηρας του τα εχει ερευνησει ολα αυτα) προτεινει συγκεκριμενα πραματα.
GiannisMS έγραψε: Mε το σκεπτικό της ερώτησης σου γιατί κ εγώ να αλλάξω τα selenia με τα motul x-clean,shell,castrol κλπ όταν μου δίνουν το ίδιο αποτέλεσμα?.
Ελα ντε. Κατ'εμε δεν υπαρχει λογος.
GiannisMS έγραψε: Εγώ θεωρώ ότι κάτι καλύτερο μπορεί να δώσει το v power.
Αν πιστευεις οτι ξερεις καλυτερα απο την εταιρια που φτιαχνει τον κινητηρα, παω πασο. :)
Αλλα δεν υπαρχει ουσιαστικα* καλυτερο και χειροτερο, υπαρχει τι ταιριαζει και τι οχι.
(*σιγουρα υπαρχουν καλυτερα και χειροτερα λαδια "στα χαρτια" αλλα περισσοτερο βοηθανε...ψυχολογικα)

Προσωπικα, οσον αφορα τα λαδια 2 πραματα θεωρω σημαντικα:
1. Να τηρουνται οι προδιαγραφες
2. Να τηρουνται τα διαστηματα αλλαγης και μαλιστα αυτα που προβλεπει ο κατασκευαστης για δυσμενεις συνθηκες.

Απο εκει και περα οτι λαδι και να μπει, εαν ειναι επωνυμο, ειναι οκ.

Άβαταρ μέλους
GiannisMS
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 23, 2011 4:32 pm
Τοποθεσία: Μελίσσια Αττικής

Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...

Δημοσίευση από GiannisMS » Παρ Ιούλ 13, 2012 8:39 am

Θα συμφωνήσω μαζί σου όσο για το τελευταίο με το v power ίσως να είναι κ ψυχολογικό μου δικό μου,αφού μου έχουν πει τα καλύτερα.
Με τρώει το ρημάδι.
Αλλαγή θα κάνω μετά τις διακοπές,τέλη Αυγούστου,έως τότε θα δω τί θα βάλω.
Πάντως ξανα λέω ένα ουσιαστικό στοιχείο,το selenia abarth 5w/40 (το μαμά),δουλεύει εξαιρετικά ενώ δεν καίει λάδι ο κινητήρας.
ABARTH PUNTO EVO BIANCO 1949 - ΤΟ ΒΕΛΟΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗ ΦΑΡΕΤΡΑ ΤΟΥ
Το γκάζι είναι γλυκό!Λες γι΄αυτό να πάχυνα??
03/06/11:http://imageshack.us/g/822/abarth1.jpg/

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...

Δημοσίευση από saxon_747 » Παρ Ιούλ 13, 2012 10:52 am

GiannisMS έγραψε: ενώ δεν καίει λάδι ο κινητήρας.
Δεν ειναι κακο να καει λιγο λαδακι. :)

Άβαταρ μέλους
GiannisMS
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 23, 2011 4:32 pm
Τοποθεσία: Μελίσσια Αττικής

Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...

Δημοσίευση από GiannisMS » Παρ Ιούλ 13, 2012 11:35 am

Όλα καίνε,απλά πολύ λίγο,το συγκεκριμένο.
ABARTH PUNTO EVO BIANCO 1949 - ΤΟ ΒΕΛΟΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗ ΦΑΡΕΤΡΑ ΤΟΥ
Το γκάζι είναι γλυκό!Λες γι΄αυτό να πάχυνα??
03/06/11:http://imageshack.us/g/822/abarth1.jpg/

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα Grande Abarth και EVO”