Αλλαγη λαδιων σε Grande ...
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- forza italia
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 1613
- Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...
Αφου ρε παιδι εισαι ευχαριστημενος με τα λαδακια που βαζεις γιατι θες να μπλεξεις;;;ασε τα selenia ,εγω στο t-jet μου δοκιμασα και selenia και redline και motul και shell,εκτος απο τα redline που ειδα καταναλωση της ταξεως των 300ml δεν παρατηρησα κατι αλλο....
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......
- GiannisMS
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 115
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 23, 2011 4:32 pm
- Τοποθεσία: Μελίσσια Αττικής
Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...
Διότι όταν προμηθεύεσαι selenia με 18 ευρώ το λίτρο κ το motul με 16 ευρώ που μπορεί να είναι καλύτερο (κανείς δεν το ξέρει,όλα δοκιμές θέλουν) κ παράλληλα όλοι το υμνούν δεν μπορεί να ''μην με τρώει''.
Δεν λέω,μπορεί να κάψει,μπορεί να μην δουλέψει σωστά όμως ήθελα μία άποψη.
Από ότι ξέρω όταν βάζεις μπροστά υπάρχουν τα κρίσιμα δευτερόλεπτα εκεί όπου μπορεί να γίνει η ζημιά μακροπρόθεσμα στον κινητήρα.
Υπάρχουν λάδια που με το που βάζεις μπρος ακούς τικ-τικ από τον κινητήρα,τριβή αυτού,μη σωστή κατονομή λαδιού ή τουλάχιστον αργή με συνέπεια η τριβή να αυξάνεται.Αν αυτό συμβαίνει συνεχώς θα έχεις θέμα.
Σε άλλα είναι ρολόϊ.Ανοίγεις κ το λάδι κάνει σωστά την δουλειά του.
Δεν λέω,μπορεί να κάψει,μπορεί να μην δουλέψει σωστά όμως ήθελα μία άποψη.
Από ότι ξέρω όταν βάζεις μπροστά υπάρχουν τα κρίσιμα δευτερόλεπτα εκεί όπου μπορεί να γίνει η ζημιά μακροπρόθεσμα στον κινητήρα.
Υπάρχουν λάδια που με το που βάζεις μπρος ακούς τικ-τικ από τον κινητήρα,τριβή αυτού,μη σωστή κατονομή λαδιού ή τουλάχιστον αργή με συνέπεια η τριβή να αυξάνεται.Αν αυτό συμβαίνει συνεχώς θα έχεις θέμα.
Σε άλλα είναι ρολόϊ.Ανοίγεις κ το λάδι κάνει σωστά την δουλειά του.
ABARTH PUNTO EVO BIANCO 1949 - ΤΟ ΒΕΛΟΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗ ΦΑΡΕΤΡΑ ΤΟΥ
Το γκάζι είναι γλυκό!Λες γι΄αυτό να πάχυνα??
03/06/11:http://imageshack.us/g/822/abarth1.jpg/
Το γκάζι είναι γλυκό!Λες γι΄αυτό να πάχυνα??
03/06/11:http://imageshack.us/g/822/abarth1.jpg/
- forza italia
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 1613
- Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...
αν θελεις αμεση προστασια κινητηρα σε κρυες συνθηκες που δεν εχουμε και τιποτα ιδιαιτερο στην ελλαδα,βαλε eneos 0w-50 ειναι κορυφη αλλα αρκετα ποιο ακριβα ακομα και απο τα selenia....
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......
- anastazio83
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 522
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 04, 2008 9:54 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...
motul 300v 5-40 βάζω εγώ και ειμαι πολυ ευχαριστημένος..εννοειτε δε τσιμπαει καθολου
- GiannisMS
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 115
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 23, 2011 4:32 pm
- Τοποθεσία: Μελίσσια Αττικής
Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...
Κάθε πότε τα αλλάζεις?anastazio83 έγραψε:motul 300v 5-40 βάζω εγώ και ειμαι πολυ ευχαριστημένος..εννοειτε δε τσιμπαει καθολου
Κ σε τί τιμή τα προμηθεύεσαι αν επιτρέπεται?
Ευχαριστώ.
ABARTH PUNTO EVO BIANCO 1949 - ΤΟ ΒΕΛΟΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗ ΦΑΡΕΤΡΑ ΤΟΥ
Το γκάζι είναι γλυκό!Λες γι΄αυτό να πάχυνα??
03/06/11:http://imageshack.us/g/822/abarth1.jpg/
Το γκάζι είναι γλυκό!Λες γι΄αυτό να πάχυνα??
03/06/11:http://imageshack.us/g/822/abarth1.jpg/
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...
Γιατι βαζετε λαδια μη συμβατα με τον κινητηρα σας;
Το Motul 300V προοριζεται για αγωνιστικη χρηση (υποψιν τα αγωνιστικα αλλαζουν λαδια σε καθε αγωνα) και δεν εχει καμμια επαφη με τις προδιαγραφες των Punto, τόσο οσον αφορα το ιξωδες (15W-50 αντι για max 5w-40) οσο και απο πλευρας προδιαγραφων. (Δεν καλυπτει την ACEA C3 προδιαγραφη που απαιτει η FIAT)
Εκτος αν συντρεχουν ουσιαστικοι λογοι (βελτιωση καργα) δε βλεπω το λογο να μην προτιμησετε το Motul X-Clean...
Το Motul 300V προοριζεται για αγωνιστικη χρηση (υποψιν τα αγωνιστικα αλλαζουν λαδια σε καθε αγωνα) και δεν εχει καμμια επαφη με τις προδιαγραφες των Punto, τόσο οσον αφορα το ιξωδες (15W-50 αντι για max 5w-40) οσο και απο πλευρας προδιαγραφων. (Δεν καλυπτει την ACEA C3 προδιαγραφη που απαιτει η FIAT)
Εκτος αν συντρεχουν ουσιαστικοι λογοι (βελτιωση καργα) δε βλεπω το λογο να μην προτιμησετε το Motul X-Clean...
- GiannisMS
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 115
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 23, 2011 4:32 pm
- Τοποθεσία: Μελίσσια Αττικής
Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...
Η Motul όντως αντιστοιχεί για abarth punto το 8100 X-clean 5W-40 http://ew5.earlweb.com/recommendations. ... 9&brand=45.
Γιώργο ο φίλος βάζει 300V power 5W/40,αυτά που σκέφτομαι κ εγώ.Δεν είπαμε για 15w-50.
Τα αγωνιστικά αλλάζουν λάδι σε κάθε αγώνα γιατί ανεβάζουν τρομερές θερμοκρασίες φαντάζομαι αφού κινούνται σε ταχύτατους ρυθμούς.
Πού είδες ότι δεν καλύπτει την ACEA C3?
Στο αναλυτικό του λαδιού πάντως http://www.motul.com/system/product_des ... 1290086771
λέει
Γιώργο ο φίλος βάζει 300V power 5W/40,αυτά που σκέφτομαι κ εγώ.Δεν είπαμε για 15w-50.
Τα αγωνιστικά αλλάζουν λάδι σε κάθε αγώνα γιατί ανεβάζουν τρομερές θερμοκρασίες φαντάζομαι αφού κινούνται σε ταχύτατους ρυθμούς.
Πού είδες ότι δεν καλύπτει την ACEA C3?
Στο αναλυτικό του λαδιού πάντως http://www.motul.com/system/product_des ... 1290086771
λέει
δηλαδή πάνω από τα υφιστάμενα πρότυπα.Συνεπώς μπαίνει ανεξαρτήτου ACEA κατασκευαστή (?)STANDARDS Above existing standards
ABARTH PUNTO EVO BIANCO 1949 - ΤΟ ΒΕΛΟΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗ ΦΑΡΕΤΡΑ ΤΟΥ
Το γκάζι είναι γλυκό!Λες γι΄αυτό να πάχυνα??
03/06/11:http://imageshack.us/g/822/abarth1.jpg/
Το γκάζι είναι γλυκό!Λες γι΄αυτό να πάχυνα??
03/06/11:http://imageshack.us/g/822/abarth1.jpg/
- forza italia
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 1613
- Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...
τα motul αυτα θελουν αλλαγη το πολυ καθε 5000χλμ δεν ειναι κατασκευασμενα για καθημερινη χρηση,ολα τα λαδια εχουν συγκεκριμενες ιδιοτητες και προσθετα για την δουλεια που προοριζονται,εχουμε ενα μοτερακι πολυ καλο και αξιοπιστο,εγω λεω να μην κανετε πειραματα με τα λαδια και να ακολουθησεται την πεπατημενη shell-selenia ή και redline-eneos για τους ποιο ανησυχους και ανοιχτοχεριδες.....
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...
GiannisMS έγραψε: Πού είδες ότι δεν καλύπτει την ACEA C3?
Στο αναλυτικό του λαδιού πάντως http://www.motul.com/system/product_des ... 1290086771
λέειδηλαδή πάνω από τα υφιστάμενα πρότυπα.Συνεπώς μπαίνει ανεξαρτήτου ACEA κατασκευαστή (?)STANDARDS Above existing standards
Απάντηση από ΜΟΤUL:
Kαι ερωτω: Τι (πιστευει πως) εχει να κερδισει καποιος απο ενα τετοιο λαδι σε σχεση με ενα "τυπικο" επωνυμο εντος προδιαφραφων που θετει ο κατασκευαστης;Dear, Mr........
thanks a lot for your interest into our products and website.
The new 300V line has no official approval from API or ACEA because its designed in the first line for racing application. We show this on the can with the word motorsport. But the performance of products is above existing standards. This also shown on the new designed 2L metallic can. That means if you want to use the product in your car for daily use: you can do it when the product is in the same viscosity range as required from the car maker and if you don't drive extended drain intervalls.
With best regards,
MOTUL Deutschland GmbH
Alexander Hornoff
Tech. Dept.
- anastazio83
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 522
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 04, 2008 9:54 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...
Παιδιά μην ακούω κουκουρούκου πράγματα...Τα motul ειναι για αγωνιστική χρήση και καθε 5000 αλλάζουν μόνο σε σκληρή χρήση και απο αμάξια με περισσότερα άλογα απο τα δικά μας..
Εγώ τα αλλάζω κάθε 8.000-10.000 αναλόγως τη φάση που θα είμαι...Μέχρι τα 5.000 το λάδι δεν έχει αλλάξει καν χρώμα σχεδόν...και λέω ''σχεδόν'' για να μη φανώ υπερβολικός...Τη τιμή δε τη θυμαμαι ακριβώς αλλά εκεί γυρω στα 26 αν θυμάμαι καλα απο Φρατζή αν είσαι απο Αθηνα..
Εγώ τα αλλάζω κάθε 8.000-10.000 αναλόγως τη φάση που θα είμαι...Μέχρι τα 5.000 το λάδι δεν έχει αλλάξει καν χρώμα σχεδόν...και λέω ''σχεδόν'' για να μη φανώ υπερβολικός...Τη τιμή δε τη θυμαμαι ακριβώς αλλά εκεί γυρω στα 26 αν θυμάμαι καλα απο Φρατζή αν είσαι απο Αθηνα..
- GiannisMS
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 115
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 23, 2011 4:32 pm
- Τοποθεσία: Μελίσσια Αττικής
Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...
saxon_747 έγραψε:GiannisMS έγραψε: Πού είδες ότι δεν καλύπτει την ACEA C3?
Στο αναλυτικό του λαδιού πάντως http://www.motul.com/system/product_des ... 1290086771
λέειδηλαδή πάνω από τα υφιστάμενα πρότυπα.Συνεπώς μπαίνει ανεξαρτήτου ACEA κατασκευαστή (?)STANDARDS Above existing standards
Απάντηση από ΜΟΤUL:Kαι ερωτω: Τι (πιστευει πως) εχει να κερδισει καποιος απο ενα τετοιο λαδι σε σχεση με ενα "τυπικο" επωνυμο εντος προδιαφραφων που θετει ο κατασκευαστης;Dear, Mr........
thanks a lot for your interest into our products and website.
The new 300V line has no official approval from API or ACEA because its designed in the first line for racing application. We show this on the can with the word motorsport. But the performance of products is above existing standards. This also shown on the new designed 2L metallic can. That means if you want to use the product in your car for daily use: you can do it when the product is in the same viscosity range as required from the car maker and if you don't drive extended drain intervalls.
With best regards,
MOTUL Deutschland GmbH
Alexander Hornoff
Tech. Dept.
Εσύ ρώτησες?
Αν ναι,ευχαριστούμε!
Λέει για πού προορίζεται (αγωνιστικά),γιατί δεν έχει έγκριση,όμως δεν αποτρέπει ή δεν αμφισβητεί την απόδοση σε κινητήρα μη αγωνιστικό.
Συμβουλεύει να πάρεις εκείνο το motul με το ίδιο ιξώδες με του κατασκευαστή (5w/40).
Απάντησε διπλωματικά ή επαγγελματικά στην περίπτωσή μας.
Πάντως στην ερώτηση σου,ο κατασκευαστής επισημαίνει δύο:ιξώδες κ έγκριση.
Το ιξώδες είναι ίδιο ενώ την έκγριση την παράκαμψε (?).
Τώρα το motul μπορεί να το επιλέξει κάποιος για την καλύτερη θερμοκρασία (από το τυπικό κατασκευαστή)που θα διατηρείται αυτό κ παράλληλα θα διατηρεί τον κινητήρα κ καλύτερη ευστροφία κινητήρα (?).
Mε το σκεπτικό της ερώτησης σου γιατί κ εγώ να αλλάξω τα selenia με τα motul x-clean,shell,castrol κλπ όταν μου δίνουν το ίδιο αποτέλεσμα?.
Εγώ θεωρώ ότι κάτι καλύτερο μπορεί να δώσει το v power.
ABARTH PUNTO EVO BIANCO 1949 - ΤΟ ΒΕΛΟΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗ ΦΑΡΕΤΡΑ ΤΟΥ
Το γκάζι είναι γλυκό!Λες γι΄αυτό να πάχυνα??
03/06/11:http://imageshack.us/g/822/abarth1.jpg/
Το γκάζι είναι γλυκό!Λες γι΄αυτό να πάχυνα??
03/06/11:http://imageshack.us/g/822/abarth1.jpg/
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...
Oχι, ειναι απο παλαιοτερη ερωτηση που ειχε γινει σε αναλογη συζητηση σε αλλο φορουμ.GiannisMS έγραψε: Εσύ ρώτησες?
Αν ναι,ευχαριστούμε!
Ε, τη δουλεια του κανει ο ανθρωπος. Εμας μας ενδιαφερει ομως τι λεει και η Φιατ...GiannisMS έγραψε: Λέει για πού προορίζεται (αγωνιστικά),γιατί δεν έχει έγκριση,όμως δεν αποτρέπει ή δεν αμφισβητεί την απόδοση σε κινητήρα μη αγωνιστικό.
Συμβουλεύει να πάρεις εκείνο το motul με το ίδιο ιξώδες με του κατασκευαστή (5w/40).
Απάντησε διπλωματικά ή επαγγελματικά στην περίπτωσή μας.
Μα γι'αυτο ο κατασκευαστης (που ξερει καλυτερα απο ολους πως δουλευει ο κινητηρας του τα εχει ερευνησει ολα αυτα) προτεινει συγκεκριμενα πραματα.GiannisMS έγραψε: Τώρα το motul μπορεί να το επιλέξει κάποιος για την καλύτερη θερμοκρασία (από το τυπικό κατασκευαστή)που θα διατηρείται αυτό κ παράλληλα θα διατηρεί τον κινητήρα κ καλύτερη ευστροφία κινητήρα (?).
Ελα ντε. Κατ'εμε δεν υπαρχει λογος.GiannisMS έγραψε: Mε το σκεπτικό της ερώτησης σου γιατί κ εγώ να αλλάξω τα selenia με τα motul x-clean,shell,castrol κλπ όταν μου δίνουν το ίδιο αποτέλεσμα?.
Αν πιστευεις οτι ξερεις καλυτερα απο την εταιρια που φτιαχνει τον κινητηρα, παω πασο.GiannisMS έγραψε: Εγώ θεωρώ ότι κάτι καλύτερο μπορεί να δώσει το v power.
Αλλα δεν υπαρχει ουσιαστικα* καλυτερο και χειροτερο, υπαρχει τι ταιριαζει και τι οχι.
(*σιγουρα υπαρχουν καλυτερα και χειροτερα λαδια "στα χαρτια" αλλα περισσοτερο βοηθανε...ψυχολογικα)
Προσωπικα, οσον αφορα τα λαδια 2 πραματα θεωρω σημαντικα:
1. Να τηρουνται οι προδιαγραφες
2. Να τηρουνται τα διαστηματα αλλαγης και μαλιστα αυτα που προβλεπει ο κατασκευαστης για δυσμενεις συνθηκες.
Απο εκει και περα οτι λαδι και να μπει, εαν ειναι επωνυμο, ειναι οκ.
- GiannisMS
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 115
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 23, 2011 4:32 pm
- Τοποθεσία: Μελίσσια Αττικής
Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...
Θα συμφωνήσω μαζί σου όσο για το τελευταίο με το v power ίσως να είναι κ ψυχολογικό μου δικό μου,αφού μου έχουν πει τα καλύτερα.
Με τρώει το ρημάδι.
Αλλαγή θα κάνω μετά τις διακοπές,τέλη Αυγούστου,έως τότε θα δω τί θα βάλω.
Πάντως ξανα λέω ένα ουσιαστικό στοιχείο,το selenia abarth 5w/40 (το μαμά),δουλεύει εξαιρετικά ενώ δεν καίει λάδι ο κινητήρας.
Με τρώει το ρημάδι.
Αλλαγή θα κάνω μετά τις διακοπές,τέλη Αυγούστου,έως τότε θα δω τί θα βάλω.
Πάντως ξανα λέω ένα ουσιαστικό στοιχείο,το selenia abarth 5w/40 (το μαμά),δουλεύει εξαιρετικά ενώ δεν καίει λάδι ο κινητήρας.
ABARTH PUNTO EVO BIANCO 1949 - ΤΟ ΒΕΛΟΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗ ΦΑΡΕΤΡΑ ΤΟΥ
Το γκάζι είναι γλυκό!Λες γι΄αυτό να πάχυνα??
03/06/11:http://imageshack.us/g/822/abarth1.jpg/
Το γκάζι είναι γλυκό!Λες γι΄αυτό να πάχυνα??
03/06/11:http://imageshack.us/g/822/abarth1.jpg/
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...
Δεν ειναι κακο να καει λιγο λαδακι.GiannisMS έγραψε: ενώ δεν καίει λάδι ο κινητήρας.
- GiannisMS
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 115
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 23, 2011 4:32 pm
- Τοποθεσία: Μελίσσια Αττικής
Re: Αλλαγη λαδιων σε Grande ...
Όλα καίνε,απλά πολύ λίγο,το συγκεκριμένο.
ABARTH PUNTO EVO BIANCO 1949 - ΤΟ ΒΕΛΟΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗ ΦΑΡΕΤΡΑ ΤΟΥ
Το γκάζι είναι γλυκό!Λες γι΄αυτό να πάχυνα??
03/06/11:http://imageshack.us/g/822/abarth1.jpg/
Το γκάζι είναι γλυκό!Λες γι΄αυτό να πάχυνα??
03/06/11:http://imageshack.us/g/822/abarth1.jpg/