Bελτίωση κινητήρα T-Jet

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
lambros
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 787
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS

Re: Bελτίωση κινητήρα T-Jet

Δημοσίευση από lambros » Τρί Μαρ 22, 2011 10:48 pm

Gazofonix έγραψε:
lambros έγραψε:
Gazofonix έγραψε:Απο την στιγμη που θα μπλεξει με αλλαγες.......................δοκιμασε καμεια αλλη τουρμπινα αφηνοντας εξω τις Vl :wink:
μπα ξεφευγει το κοστος μετα,ασε που χρειαζονται και αλλα πραγματα να αλλαξεις μετα με μια μεγαλυτερη turbina....ενω με μια μεταχειρο vl..και προγραμμα καθαριζεις! :smile: ειδα στο site του φωτη που ειπωθηκε οτι η vl38 ειναι 5% πιο"ροικη" απο την vl36 αλλα εχει μαλακοτερη wg απο τις vl36-vl37 και για αυτο σκεφτηκα συνδιασμο vl38 και wg απο vl37 μηπως αποδωσει καλυτερα στις ψηλες rpm....
Προγραμμα θα χρειαστεις,D/P επισης,βαλιβιδα W.G επισης οποτε το μονο που λειπει απο την συνταγη...........ειναι μια τουρμπινα πιο μεγαλη αλλα σε λογικη τιμη. :razz:
ουτε dp,ουτε wg xρειαζεσαι με τις vl.παιρνεις τα 178ps και χωρις αυτα safe...μιλαω για setup με 95αρα,αν θελει καποιος να το ρυθμισει για 100ρα να το καταλαβω να αλλαξει wg και dp....σε μεγαλη turbina βλεπε garrett 2560 θες πολυ περισσοτερα...δειτε το παρακατω project

http://www.etuners.gr/?s=13&t=289



Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Bελτίωση κινητήρα T-Jet

Δημοσίευση από Gazofonix » Τρί Μαρ 22, 2011 11:49 pm

Μιλωντας για 95αρα και 180αλογα..............και stop ναι εχεις απολυτο δικιο,Δεν χρειαζετε κατι παραπανω.

Οσο για το project....................πιστεψε με ΔΕΝ το θεωρω και τοσοοοοο κατορθωμα.Αυτα τα αλογα τα παιρνουμε SAFE με τα μισα λ7 και τις μισες αλλαγες και χωρις τυμπανοκρουσιες απο τους κυριους Κριτωνα και Στελιο. :|
Παρακληση ΑΝ ειναι να πουμε κατι για τους etuners ΜΟΝΟ με πμ η μετα χαρας απο το τηλ. PDT_Armataz_01_01
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
lambros
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 787
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS

Re: Bελτίωση κινητήρα T-Jet

Δημοσίευση από lambros » Τετ Μαρ 23, 2011 12:11 am

καλα σιγουρα δεν ειναι κατορθωμα,απλα ειναι το peak της δυναμης που μπορεις να παρεις απο ενα τ-jet χωρις να αλλαξεις εντοστια!δεν νομιζω να μπορεις με λιγοτερα λεφτα να πετυχεις κατι καλυτερο αφου με προχειρους υπολογισμους το κοστος βγαινει 3000 ευρω βαζοντας και τα εργατικα...σε αντιθεση ενα ολοκληρωμενο vl36 setup βλεπε andreaspunto,κοστιζει 2500 ευρω....αρα θεωρω οτι ειναι καλυτερο value for money σχετικα με το αποτελεσμα που περνεις!

ps: με e-tuners δεν εχω καμια σχεση,απλα ετυχε να διαβασω το συγκεκριμενο project και μου αρεσε σαν ιδεα και μονο,μην θεωρηθει οτι τους κανω και διαφημιση δηλαδη!

Άβαταρ μέλους
lambros
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 787
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS

Re: Bελτίωση κινητήρα T-Jet

Δημοσίευση από lambros » Τετ Μαρ 23, 2011 8:05 pm

μια ακομα διαφορα oπως ειπωθηκε και σε προηγουμενο post μεταξυ των vl36 και vl38 ειναι το βαρος, συγκεκριμενα η vl36 ειναι 4kg ενω η vl38 ειναι 4,55kg (βαση e-per) ,εντυπωση μου κανει επισης το θεμα τιμης μεταξυ τους,παλι βαση e-per η vl38 εχει 2πλη τιμη απο την vl36!! PDT_Armataz_01_03

Άβαταρ μέλους
Giorgis_thess
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 232
Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2008 8:19 am

Re: Bελτίωση κινητήρα T-Jet

Δημοσίευση από Giorgis_thess » Τετ Μαρ 23, 2011 9:15 pm

Πόσοοοοοοοοοο??€2500Για VL36 setup???€3000 για 220άλογα??? PDT_Armataz_01_23

Αααααααααπαπαπαπα.... PDT_Armataz_01_31

Άβαταρ μέλους
lambros
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 787
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS

Re: Bελτίωση κινητήρα T-Jet

Δημοσίευση από lambros » Τετ Μαρ 23, 2011 9:25 pm

Giorgis_thess έγραψε:Πόσοοοοοοοοοο??€2500Για VL36 setup???€3000 για 220άλογα??? PDT_Armataz_01_23

Αααααααααπαπαπαπα.... PDT_Armataz_01_31
ετσι ειναι δυστυχως....με αντιστοιχα χρηματα σε ενα 2.0 tsi εκανες παπαδες!

edit: sorry και για το off topic!

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Bελτίωση κινητήρα T-Jet

Δημοσίευση από Gazofonix » Τετ Μαρ 23, 2011 10:53 pm

Lambro....................δεν το ειδα για διαφημηση.Μην σε στεναχωρει.ΑΠΛΑ για να μην μπουμε σε τετοια διαδικασια και επειδη εγω τους ξερω και μαλιστα πιο πολλυ απο την αναποδη παρα απο την καλη.............ηθελα να αποφυγουμε τυχον δημοσια συζητηση. :wink:

Τωρα οσο για το κοστος......................Η απαντηση του Γιωργου ειναι πληρης. PDT_Armataz_01_01 Και για τον TFSI με 2.500 κανεις οντως αρκετα ΑΛΛΑ οχι τρελλα πραγματα. :wink:
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
loukas25
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 12:31 am

Re: Bελτίωση κινητήρα T-Jet

Δημοσίευση από loukas25 » Δευ Σεπ 12, 2011 1:51 am

Γεια σας θα ηθελα να ρωτησω για το θεμα της εξατμισης..εχω βαλει μεσαιο-τελικο και θελω να την τελειωςω ειναι καλυτερο να βαλω καταλυτη η να τον αφαιρεσω εντελως???
REACTION

tzagasdog
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 563
Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 3:57 pm

Re: Bελτίωση κινητήρα T-Jet

Δημοσίευση από tzagasdog » Δευ Σεπ 12, 2011 10:33 am

εε βαλε ενα καταλυτη να μη βρωμαει....

Άβαταρ μέλους
forza italia
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Bελτίωση κινητήρα T-Jet

Δημοσίευση από forza italia » Δευ Σεπ 12, 2011 1:14 pm

με ενα 200αρι καταλυτη εισαι αρχοντας ουτε να μανουριαζεις στο κτεο ουτε τιποτα,και με 100αρι δεν θα εχεις σοβαρο προβλημα,γενικα βαλε "κατι" που λενε για να εχεις και την συνειδηση σου ησυχη...
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......

Άβαταρ μέλους
loukas25
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 12:31 am

Re: Bελτίωση κινητήρα T-Jet

Δημοσίευση από loukas25 » Δευ Σεπ 12, 2011 3:20 pm

με κτεο και τετοια δεν εχω θεματα...απλα λεω χωρις θα εχω προβλημα θα χασει το αμαξι η θα πηγαινει καλυτερα???
REACTION

Άβαταρ μέλους
forza italia
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Bελτίωση κινητήρα T-Jet

Δημοσίευση από forza italia » Δευ Σεπ 12, 2011 3:45 pm

κατσε να τα παρουμε απο την αρχη,τι μετατροπες εχεις κανει στο αμαξι;εκτος απο μεσαιο τελικο εχεις αλλαξει και σωληνωσεις;αν ναι τι διαμετρο...
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......

Άβαταρ μέλους
loukas25
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 12:31 am

Re: Bελτίωση κινητήρα T-Jet

Δημοσίευση από loukas25 » Δευ Σεπ 12, 2011 4:31 pm

κοιτα εχω μεσαιο τελικο 55mm διαμετρο αλλα θα το κανω τωρα που εχω λεφτα 1 stage εχω παραγγειλει φιλτρο σκαστρα και θελω να παω να τελειωσω και την εξατμιση θα βαλω dp 60mm και ελεγα να εβγαζα ενετελωσ τον καταλυτη για να ειναι πιο ελευθερη η εξατμισι για αυτο ρωταω.
REACTION

Άβαταρ μέλους
forza italia
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Bελτίωση κινητήρα T-Jet

Δημοσίευση από forza italia » Δευ Σεπ 12, 2011 6:35 pm

τωρα μαλιστα,καταλαβα,καταρχην 55mm διαμετρο ειναι λιγο( 52 νομιζω εχει μαμα :shock: ),απο την στιγμη που δινεις τοσα λεφτα για εξατμιση επρεπε να την κανεις παραπανω,εκτος και αν εννοεις 55 εσωτερικη που δεν νομιζω,οσο αναφορα τον καταλυτη δεν νομιζω να πηγαινει χειρωτερα,αλλα οπως ειπα και πιο πανω ειναι αμαρτια να κυκλοφορεις χωρις καταλυτη,το κερδος που θα εχεις ειναι πολυ μικρο,αν βαλεις ενα 100αρι καταλυτη εισαι μια χαρα και απο πλευρα επιδοσεων και απο οικολογικη αποψη,αλλα φυσικα η επιλογη ειναι δικη σου,επισης τι σκαστρα παρηγγηλες;;,παντως η σκαστρα ειναι καθαρα προαιρετικη για αυτο το set up
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......

Άβαταρ μέλους
loukas25
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 12:31 am

Re: Bελτίωση κινητήρα T-Jet

Δημοσίευση από loukas25 » Δευ Σεπ 12, 2011 7:17 pm

50 einai mama kai o exatmisas m eixe megalwsei oso xreiazetai gia to programma... kai genika ama deis kai sta topics oloi lene 60 dp kai 55 to upoloipo...opote eimai koble.. apo skastra auth p vgainei gia to modelo mas ths mia italikis den 8umame onoma..
REACTION

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα Grande Abarth και EVO”