Σελίδα 17 από 20

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 26, 2007 12:09 am
από sp95tb
Γιατι ρε παιδια τετοια αντιδραση σχετικα με την συμπιεση?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 26, 2007 12:15 am
από Asteris
11.0:1 και 0.75bar σημαίνει ενεργή συμπίεση κοντά στο 14.0:1. Λογικά ο knock sensor βαράει υπερωρίες για να κρατήσει τα πειράκια εντός ελέγχου και δίνει πολύ αργοπορεία στον σπινθήρα. Με χαμήλωμα της συμπίεσης και σωστή χαρτογράφηση των αβάνς, όχι μόνο θα δουλεύει με λιγότερη θερμική καταπόνηση, αλλά θα βγάλει και περισσότερα άλογα στην ίδια πίεση. Και θα κάνει και οικονομία γιατί θα ρίχνει λιγότερο καύσιμο...

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 26, 2007 12:19 am
από SilverPunto
Asteris έγραψε:11.0:1 και 0.75bar σημαίνει ενεργή συμπίεση κοντά στο 14.0:1. Λογικά ο knock sensor βαράει υπερωρίες για να κρατήσει τα πειράκια εντός ελέγχου και δίνει πολύ αργοπορεία στον σπινθήρα. Με χαμήλωμα της συμπίεσης και σωστή χαρτογράφηση των αβάνς, όχι μόνο θα δουλεύει με λιγότερη θερμική καταπόνηση, αλλά θα βγάλει και περισσότερα άλογα στην ίδια πίεση. Και θα κάνει και οικονομία γιατί θα ρίχνει λιγότερο καύσιμο...
Με προλαβες....
Γι αυτο και ειπα οτι θελει προσοχη....

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 26, 2007 12:20 am
από grhgorhsptol
Το παιδί είπε ότι στην αρχή το είχε 0,75 και τώρα το έχει στα 0,6 αν δεν κάνω λάθος.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 26, 2007 12:22 am
από SilverPunto
0,5 Πρεπει να το εχει κατα τη γνωμη μου.
Οταν αλλαξει την συμπιεση μπορει να το παει αοι 0,7 μεχρι 0,9 κατα την γνωμη μου....

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 26, 2007 12:23 am
από SilverPunto
το 0,9 φυσικα με προσοχη χωρις να το σπαει συνεχεια φυσικα....

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 26, 2007 12:28 am
από grhgorhsptol
Εγώ πάντως θα το είχα στα 0,4 με 0,5 σταθερά.Τα ψιλοφοβάμε αυτά τα πράματα,όχι λόγω αλόγων και γκαζιού αλλά λόγω μηχανής και σασμάν...τα φοβάμαι πολύ.
Τι να κάνουμε βγήκα ευαισθητούλης!!!
Στα 0,4 με 0,5 πάλι μια μια χαρά θα ράβει!!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 26, 2007 12:30 am
από SilverPunto
grhgorhsptol έγραψε:Εγώ πάντως θα το είχα στα 0,4 με 0,5 σταθερά.Τα ψιλοφοβάμε αυτά τα πράματα,όχι λόγω αλόγων και γκαζιού αλλά λόγω μηχανής και σασμάν...τα φοβάμαι πολύ.
Τι να κάνουμε βγήκα ευαισθητούλης!!!
Στα 0,4 με 0,5 πάλι μια μια χαρά θα ράβει!!!
Το 0,4-0,5 ειναι οτι πιο ανοδινο για το μοτερ,αλλα οταν το συνθθισεις βα δω τι θα κανεις....
:):):):):):):):):):):):)

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 26, 2007 12:35 am
από Asteris
Για να πάει 0.9 πρέπει να αλλάξει και τα αβάνς. Ατμοσφαιρικά αβάνς πάνω από τα 0.6-0.7 είναι πρώτης τάξεως λόγος για λυωμένα πιστόνια, αν ο knock sensor βαρεθεί να μοιράζει +10 μοίρες αργοπορεία...

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 26, 2007 12:37 am
από grhgorhsptol
Δεν καίγομαι να έχω ΤΑ άλογα.120-130 άλογάκια μου κάνουν για αυτό το αμάξι.Είμαι χαλαρός puntάκιας!! :grin: :cool:

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 26, 2007 12:37 am
από SilverPunto
Asteris έγραψε:Για να πάει 0.9 πρέπει να αλλάξει και τα αβάνς. Ατμοσφαιρικά αβάνς πάνω από τα 0.6-0.7 είναι πρώτης τάξεως λόγος για λυωμένα πιστόνια, αν ο knock sensor βαρεθεί να μοιράζει +10 μοίρες αργοπορεία...
Πανω απο 0,7???
εγω νομιζα οτι μεχρι 0,7 ειναι οκ.....
Μαλλον λαθος εκανα.....

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 26, 2007 12:40 am
από grhgorhsptol
Σε περίπτωση που θελήσω να το ανεβάσω ΤΑ άλογα θα βάλω κι άλλα πράγματα στο μοτέρ (πιστόνια,μπιέλες κτλ κτλ).Θα έλεγα "αν και δεν το νομίζω" αλλά ποτέ δεν ξέρεις...
Ας κάνω αυτά που λέω πρώτα και μετά βλέπουμε.
Ακόμα είναι πολύ νωρίς...

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 26, 2007 12:55 am
από Asteris
Θες καναδυό μοίρες αργοπορεία για κάθε 0.1bar, οπότε αν φύγεις πάνω από 10-12 μοίρες, αρχίζει ο χορός των πειρακείων. Μπορείς να πετύχεις αργοπορεία και με πλουσιότερο μίγμα, που είναι και το συνηθισμένο σε setup με έξτρα εγκεφαλάκι, αντί για να πειράξεις τον μαμά εγκέφαλο, αλλά είναι ημίμετρο, οπότε και δεν ενδύκνειται όταν οι πιέσεις ανεβαίνουν...

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 26, 2007 1:00 am
από Asteris
grhgorhsptol έγραψε:Σε περίπτωση που θελήσω να το ανεβάσω ΤΑ άλογα θα βάλω κι άλλα πράγματα στο μοτέρ (πιστόνια,μπιέλες κτλ κτλ).Θα έλεγα "αν και δεν το νομίζω" αλλά ποτέ δεν ξέρεις...
Ας κάνω αυτά που λέω πρώτα και μετά βλέπουμε.
Ακόμα είναι πολύ νωρίς...
Ένα πυρόμετρο θα έδειχνε αν οι θερμοκρασίες των κυλίνδρων είναι σε ασφαλή επίπεδα ή παίζουν κοντά στο όριο για αστοχία υλικού. Το ότι έβγαλε σήμερα ένα τελίκιασμα δεν σημαίνει ότι θα το κάνει και αύριο και μεθαύριο...

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 26, 2007 3:54 pm
από puntomk3
Φιλε μου να σε ρωτησω κατι?δουλεψεις 0.75 bar αρκετα η για λιγο?εγω εχω ριξει συμπιεση και δουλευω 0.6 σταθερα και απροβληματιστα...σκεφτόμουν όμως να δουλεψω γυρω στο 0.8 bar αλλα κρατιέμαι..